Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!~! ! ! ! Austin, goed gedaan meis! Van harte gefeliciteerd met je dochter! En wat een mooie naam! Geniet maar lekker van je meissie! Ook voor je mannetje natuurijk!

@Buddy: dikke knuf voor jou! Die 2 weken vliege hopelijk snel voorbij meis!

Hier nog steeds BLEH! T is veel aan de rommel in mn trommel....kan mn draai ook ff nie vinden......

Fijne avond meiden!

Liefs

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Schatje: gefeliciteerd met je diploma.

@MYangel: hoe is jouw bajesdag verlopen?

@Rebecca: goed om te horen dat je het met een pilletje minder mag proberen

FIJNE AVOND

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    YES! Austin, eindelijk kunnen we jou feliciteren. dus hierbij; Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! heel veel geluk met elkaar gewenst.

Schatje, ook jij gefeliciteerd, ook hele prestatie! alleen wel wat anders van aard ;)

MyAngel, hoe is het jou verlopen vandaag?

ben benieuwd hoe het met jou gaat verlopen, Rebecca!

ik lig nu evne op bed. ons kindje draait en schopt behoorlijk. dus even genieten... maar het gaat me vooral nu even om de rust! ik vind het wel een vreemd idee hoor als ik de voetjes zo voel in mn buik en aai over het bolletje, dat ik dan denk: over een paar weekjes hebben we jou gewoon in je armen... tis gewoon nu al een baby, zoals je die kan zien bij anderen! en wij binnenkort dus ook! :D

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Gefeliciteerd Austin met jullie dochter !!!

5. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    hello ladies,

hier ook weer een berichtje van mij. vorige week heb ik echt een aantal x gedacht dat het ging beginnen maar dus toch niet...pfff... eerlijk gezegd met al die klacten, ik heb het wel helemaal gehad maar ja... je kunt de natuur niet dwingen...fo toch... hhi. meende ik dat wij hier af en toe gek zijn met onze middeltjes zoals ananashart, sex en wonderolie... ik had wonderolie eens ff gegoogled en wat menen jullie wat ik vind?

meisjes die dit spul gebruiken om hun wimpers te verlengen? lees dit forum eens, ik lag eigenlijk een beetje in een deuk...

http://forum.girlscene.nl/forum.php/lis ... 04ea386991

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    austin gefeliciteerd!!!!!
    dikke kus

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    austin, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan, mooie naam trouwens

@Schatje, gefeliciteerd met je diploma!

8. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    En hier spuit 11: AUSTIN GEFELICITEERD!

Ik heb hier een echte baaldag achter de rug. De hormonen zijn weer goed tekeer gegaan.
    Ik had een geweldige nacht. Heb hardstikke goed kunnen slapen. Maar ik was vanmorge toch nog gebroken. Doodmoe.
    Ben wel opgestaan want om 10 uur had ik een afspraak bij de kapper (een "schoonzus", die ook zwanger is).
    En verder kwamen vandaag mijn moeder en schoonmoeder helpen poetsen. Nou zeg, wat een precisiewerk zeg! Echt helemaal geweldig. Ik geloof dat ze iedere vierkante milimeter hebben gehad. Wat zeg ik, iedere cubieke milimeter!
    Maar bij de ramen ging er iets fout, en dat verpestte voor mij alles!
    We hebben net vanaf dinsdag nieuwe gordijnen. Veeeeel te dure rolgordijnen, maar wel kei mooi.
    Nou gingen ze de ramen wassen en is er bij het omhoog doen van een rolgordijn iets misgegaan, en kwam het stof bovenin tussen het "oprolgeval". En nu zit er een rafelrandje aan.
    Ik was helemaal over m'n toeren! Okee, de hormonen zullen wel meegespeeld hebben, maar we hebben ze nog niet eens een week.
    Toevallig ligt de winkel waar we ze hadden besteld, bij ons in de straat, dus ik liep erheen of ze even wilde komen kijken of er nog wat aan te doen was. En toen zag ik van de buitenkant dat er vieze vingers op de rolgordijnen zaten! AAARRGGGRRR!
    Ik had het helemaal gehad, en wilde het liefst beide moeders naar huis sturen, maar ik heb me nog in kunnen houden hoor (tja, ik kan niet kwaad worden).
    Nu zijn ze helemaal klaar en het ziet er allemaal picco bello uit, en van dat gordijntje, ach . . . is nauwelijks te zien. Maar ik ben nu wel op. Helemaal futloos, en kruip ook zo het bed in.
    Bah bah, wat een dag.

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jippieeeeee, daar is ze dan! Austin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Joehoeeeee Austin gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dochtertje Amber-Lee!! Nu lekker genieten meis, laat je lekker in de watten leggen! Dikke knuffel van mij

11. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @ austin, Van harte met de geboorte van jullie meisje :D

12. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Austin en man proficiat! \:D/

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Austin en papa, Eindelijk, je hebt er lang genoeg op moeten wachten!!!!, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Amber-Lee

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou nog niet veel actie. helaas :cry: hihihihihih nee hoor ik hou het nog wel ff vol. maar wel vandaag weer slijm verloren. dus die slijmprop die gaat goed.

had de vraag gesteld of dit mijn slijmprop was (met beschrijving erbij van hoe ik het eruit vond zien) en zij zei (de verloskundige van dit forum) dat dit duidelijk mijn slijmprop was. maar dat dit helaas geen garantie was :confused: bah bah maar dat het wel degelijk een beginnetje kan zijn,

nou ja het rommelt wel een beetje af en toe krampen en vaak een beetje die pijn alsof ik ongie moet worden. maar we wachten gewoon nog even af! (niet mijn sterkste kant hihi)

als die kleine donderstenen er zijn spreken we gewoon ergens af en lopen dan een heel stuk om die kilo's er weer af te halen.

al kreeg ik vandaag we de hele tijd te horen dat ik nog zo slank was en dat ik zeker niets aangekomen was etc etc etc . het is vast een jongetje want je draagt naar voren bladiebladiebla. dus wel een hoop complimentjes gehad en dat doet een ego weer goed.

dikke knuffel kim

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd met je diploma!

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    sjonge, ik hoef maar weinig bij te lezen zeg! wat een rust hier!

Diana, heerlijk he zulke tegenvallers? het beste is het volgens mij, als je er gewoon even aan toegeeft en daarna weer doorgaat en alles relativeert! En je huis is weer schoon... :D

Mik, nog even... ben erg benieuwd hoor wanneer het bij jou zover is! Weet jij trouwens niet wat het is? een jongetje of een meisje? kan het ook opzoeken hoor, maar vragen is net zo makkelijk.

Welterusten allemaal en tot morgen of maandag!

17. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ik denk nog even snel kijken.... en jawel AUSTIN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! MOOIE NAAM!

Slaap lekker allemaal!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    nog ff snel kijken voor het slapen en jawel!

Austin, gefeliciteerd! Dus toch op vrijdag zoals hier voorspeld was! En wat een verrassing nadat ze niet in wilden leiden! Hoop dat het ondanks de plotselinge keizersnee goed met je gaat!

weltrusten!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Austin en man; Eindelijk kunnen jullie in levende lijve van jullie meisje genieten. Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Silvia

20. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Austin en man, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! ECHT SUPER!

Weet niet meer wie het precies vroeg, maar ik heb de geboortetens weer besteld, hij zou vandaag op de post gaan, dus volgende week heb ik hem zeker binnen.

Ik ga kijken of ik kan slapen

Mik: Heel veel succes, hopelijk zet het door!

Deel Deze Pagina