Marleen en papa: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Shane, Wat een mooie namen zeg! Galadrose en papa: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Levi, Knappe vent! Zo vroeg geboren en zo licht, super! En wij maar denken dat er geen prematuurtjes in het augustusforum zaten,...
Ah super Austin van harte gefeliciteerd met jullie meid, mooi gewicht Wonderolie: haha grappig, tja het heet zo hè wat verwacht je dan. denk dat ik het ga halen voor mijn onderkin, misschien is het volgende week wel weg hahaha @diana: wat een pech zeg @schatje: van harte met het behalen van je diploma Marleen van harte met je zoon nou hopen dat hij gauw naar huis mag Galadrose Wow wat een verhaal van harte gefeliciteerd met je zoon Levi en wat doet hij het goed, geniet ervan Wat een baby's, leuk Slaap nog steeds niet echt best helaas, lijkt net of ik snel doorligplekken op mijn heupen krijg. voel me echt een oud wijf verder niks te klagen fijn weekend allemaal
@Marleen @ Galadrose; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes. Hopelijk mogen jullie er snel thuis van gaan genieten. @Sjudith; Veel succes en plezier bij de fotoshoot. Over de blaasontsteking weet ik eigenlijk niet zo veel. Toen ik er last van had moest ik alleen erg vaak naar de wc Groetjes Silvia
@ Duster, Ik hoef niet meer dan normaal. Maar heb onwijze pijn in onderbuik en voel me helemaal, stram? Urine is wel iets donkerder. End ie buik is loeihard, alsof ik een voetbal heb ingeslikt
@Sjudith; Dan zou ik het echt niet weten, Misschien iemand anders die er verstand van heeft? En anders gewoon je VK bellen. Jij hebt volgens mij echt schatten van VK! Groetjes Silvia
@Marleen83 GEFELICITEERD EN GENIET ER LEKKER VAN @Galadrose GEFELICITEERD... Maak er een mooie tijd van Verder ben ik nu ruim 24 uur wakker heb de hele nacht wakker gelegen met harde buiken.... zo om de 5 minuten... gelukkig zijn ze nu afgezakt... Had ook geen zin om naar de vk te bellen vanacht... dus het word een lange en zware dag voor mij vandaag.... ik wens iedereen een fijne dag vandaag
Marleen en Galadrose, gefeliciteerd met jullie zoontjes! Judith, ja heb geslapen, van half 6 tot half 10. Ja kan nog erger hoor zoals Elleny zei! Begrijp haar nu wel hoor, ene nacht slaap ik goed andere nacht slaap ik niet goed.
Het zou een blaasontsteking kunnen zijn, vooral omdat de symptomen tijdens de zwangerschap net iets anders zijn dan als je normaal een blaasontsteking hebt. Ik neem aan dat je vk het echt niet erg vind als je even belt. Als je urine moet inleveren moet dat sowieso bij de huisarts, dus je kan ook even de huisartsenpost bellen. In ieder geval niet mee door blijven lopen en goed drinken!
Marleen en Galadrose, gefeliciteerd met jullie zoontjes! En iedereen bedankt voor het feliciteren voor mijn diploma! Nu nog feliciteren wanneer de kleine er is haha Hebben jullie zelf een voorgevoel over wanneer jullie babytje geboren gaat worden? denken jullie eerder of later en welke datum? Ik heb bij mij het gevoel dat het wel eerder gaat komen.. Groetjes
BUDDYNIEUWS Ik kreeg net 'n sms-je van Sjudith: Ben nu onderwg naar ZH ivm harde buik en pijn onderrug. Denk niet dat ik moet bevallen, maar moet langskomen. Dus weer aan monitor.
gefeliciteerd galadrose en marleen met de geboorte van jullie zonen Bij mij gaat alles zijn gangetje, elke avond onwijs veel harde buiken (of voorweeën) en overdag is het lekker rustig. Heb net de easyfix in de auto geplaatst en vanmiddag ga ik lekker winkelen met Andy. fijne dag allemaal @ jenny: haha die wonderolie is ook handig 8)
Schatje, ik heb zo'n gevoel dat baby eerder kom dan 40 weken.... denk rond 37 weken, ja die moet nog blijven voordat mijn moppie terug is!
@Galadrose: gefeliciteerd met jullie super stoere zoon Levi! Wat een kanjer zeg! @Petrabr: in principe zijn harde buiken niet pijnlijk: voorweeën wel! Iedereen een fijne weekend.. Wij gaan even een nachtje weg... even met z'n tweeën.. lekker!