goedemorgen, gister op een kraamborrel geweest, erg gezellig. maar er liepen wel 8 of 9 kleintjes rond (of hingen rond, die nog niet konden lopen hihi) wat een drukte. mijn borsten gingen bij elke gil lopen haha. ze vroegen gelijk aan mij van: als je dit ziet dan wil je zeker ook snel bevalen? nou ik dacht: ben blij dat ik nog 4 weken moet wachten haha nog een maandje lekker veilig in mij en lekker rustig hihi KS: ik heb er niet eens over na gedacht, hoop gewoon dat ik gewoon kan bevallen maar ja je weet maar nooit natuurlijk. maar ga toch net doen of de KS niet bestaat, dan doe ik misschien beter mijn best thuis. Voor diegene die geen keuze hebben, heel veel succes gewenst en probeer je niet bang te maken. die verpleegsters zien elke dag van alles en die kijken nergens meer van op. waarschijnlijk schaam je je alleen voor beharing ofzo haha iets sufs denk ik. vandaag lekker hangen en een verjaardag en dan nog drie dagen werken joehoe fijne zondag liefs jenny
goedemorgen allemaal, ik kom even naar mijn banner spieken Ik denk de afgelopen dagen 's avonds elke keer dat het gaat beginnen, heb hele harde buiken en pijnlijke krampen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik dan toch redelijk makkelijk in slaap val. Ik had echt nooit gedacht dat ik zo tegen het einde van de zwangerschap me nog zo relaxt zou voelen, er staat nogal wat spannends te gebeuren maar ben ervan overtuigdd dat het goed komt! liefs petra
spannend hè, heb je ondanks dat je aan het einde loopt gewoon leuke dingen geplaned of blijf je thuis 'wachten'?
Goedemorgen meiden! Ik vind het nu toch allemaal wel raar worden hoor! Dit is de laatste dag dat we met z'n 2-tjes zijn... Ik heb ook heerlijk geslapen, 1 keer naar het toilet geweest vannacht en toen werd ik pas om kwart voor 9 wakker, echt super! Ik ben wel echt zo'n emo-muts met "alles voor de laatste keer met z'n 2-en" hahaha.... Er hebben ook alweer wat traantjes gevloeid.... Het zal er wel bij horen... Vanmiddag nog weer voor een CTG naar het ziekenhuis, daarna lekker naar huis voor een gezellig avondje. Er komt geen visite, dus we kruipen op de bank met lekkere hapjes e.d. Gisteren nog even mijn haren gekleurd en mijn nagels gedaan, ziet er allemaal weer netjes uit! Ik wens jullie allemaal een fijne zondag, misschien kom ik later vandaag nog even spieken of er nieuws is. Anders dan horen jullie via Philly wel hoe of wat. Sterkte met alles! Liefs, Puck
Volgende baby komt er al aan, spannend! Heel veel succes Puck en wij denken aan je en geniet het ervan met julliet weetjes!
Linka; Ik lees steeds leuke complientjes over jouw buik, maar ik zie jouw buik helemaal niet. Kijk ik niet goed, of heb je een leeg album,...
hoi jenny, ik rijdt nog auto, fiets nog en ook het huishouden gaat me nog prima af, ik vermaak me dus nog prima met bezoekjes brengen naar jan en alleman en laatste dingetjes kopen in elke stad in de omgeving. Ik hoop echt dat iedereen zich zo voelt de laatste weken. Merk wel dat ik niet teveel moet plannen op 1 dag, 2 aktiviteiten per dag is wel genoeg. puck, voor jou alvast succes morgen, ik hoop dat je kunt slapen vannacht, is wel heeeel gek dat je vandaag je laatste dag samen hebt.
@My Angel; Balen zeg dat ze alweer misgeprikt hebben. Gelukkig moet je nou nog maar 2x terug. Wel fijn dat je toch nog 'n bekende gyn. hebt die de KS uitvoert. @Linka; En is Myrna veilig aangekomen? Kan me voorstellen dat je haar heel erg mist. Je moet je beebje inderdaad nog even binnen houden, zodat haar grote zus haar meteen kan bewonderen. @Rebecca; Misschien heb je het al eerder verteld, maar als je zo opziet tegen 'n KS kan je dan niet gaan voor de stuitbevalling? @Marleen; Wat fijn dat de sonde eruit is. En helemaal geweldig dat Shane waarschijnlijk snel mee naar huis mag. Kunnen jullie echt een gezinnetje gaan vormen! @Petrabr; Gefeliciteerd met je 39weken! Ik slaap de laatste dagen weer erg beroerd. Droom alleen nog maar over de bevalling en ons mannetje. Niet dat ik tegen de bevalling opzie, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig. Ik vind dat we lang genoeg gewacht hebben en wil hem nou echt zien, voelen, ruiken. Begin zo ongeduldig te worden... Groetjes Silvia
@Puck; Geniet maar lekker van jullie laatste dag saampjes. Morgen is het gedaan met de rust! Heel veel succes morgen. Groetjes Silvia
puck2008 Heel veel succes morgen, we denken aan je, spannend hé. die traantjes zullen er idd wel bij horen joh,kan ik me heel goed voorstellen.maar morgen heb je je lieve baby lekker in de armen ik vind zelf dat, als je op een inleiding of ks wacht, je gewoon veel nerveuzer bent, je zit er als het ware op te wachten,terwijl je bij een gewone bevalling het je ineens overkomt. joepie vandaag alweer 37 wkn, nog 10 dgn dan mag ik. wat ik me soms afvraag, als je weeenremmers slikt, is het dan eigenlijk mogelijk dat je vliezen spontaan breken, of ligt dat ook stil, is misschien een domme vraag maar ik vroeg het me zomaar af.
duster2000: ze doen geen stuitbevalling, omdat het het eerste kindje is, moet gewoon een ks, maar ik ben zooooo bang voor infuus en prik in rug, ik moet altijd zo overgeven. maar ja, ik moet me eroverheen zetten, kleintje zal er toch uitmoeten eigenlijk kunnen ze me beter een klap op mijn kop geven zodat ik het niet bewust meemaakt als ze gaan prikken, hahaha. nee geintje ik zie het wel hoor zal toch moeten.
super, want ben zo bang dat ik als een dood vogeltje zit te wachten zo haha Ik ga ook gewoon lekker op pad ; )
Zal ff link pakken http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... C00079.jpg En nog alvast foto's die ik op hyves heb die geen hyves hebben hier: http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... berk03.jpg http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... berk08.jpg http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... berk10.jpg http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... berk16.jpg http://img.photobucket.com/albums/v324/ ... berk04.jpg Die zijn gemaakt bij fotografie op 5 juli laten fotograferen en eerste link zelf idd was ik 34,3.
puck geniet van jullie laatste dagje met ze'n tweetjes zodat je morgen nog meer kan genieten met ze'n drietjes. succes meissie dikke knuffel
Duster, ja ze is veilig aangekomen, ben ik blij om en nu kan ze volop genieten en wacht ik smart op haar
ok dan hoop ik daar nog maar beetje op, dat dat zal gebeuren want heb het helemaal gehad, ik heb zo'n beetje alle hoekjes en gaatjes van de huiskamer en slaapkamer wel gezien, lig maar op de bank of bed met mijn laptopje, mijn ventje rent zich de hele dag rot om het mij naar de zin te maken, doet samen met mijn mams de huishouding, doet boodschappen enz enz, vind het zo erg, hij heeft nu ook vakantie maar heeft er zo ook niks aan,ik weet wel het is ook zijn kindje dus we lijden samen, maar toch hé. voel me zo schuldig dus daarom hoop ik maar dat het eerder zal beginnen, soms denk ik wel eens, weg met die stomme remmers, ik stop met slikken laat het maar komen, maar kan het niet maken, als er dan iets aan de hand is met de kleine, vergeef ik het mezelf nooit, maar ik vind het een beetje tegennatuurlijk vooral nu ik 37 wkn ben, moet toch kunnen nu, toen ik ze kreeg bij 34 weken kan ik het snappen dat ze het tegen willen houden maar nu kan het voor mijn gevoel wel. maar ja ze hebben er wel een reden voor zullen we maar zeggen. Ik hoop nog leuk babynieuws te lezen hier vandaag. bij de julimama's gaat het ook goed zeg!
Rebecca, het is zo vervelend allemaal dat je zo moet leven op dit moment idd.... af en toe kan wereld raar zijn Sterkte meis en dikke knuff en niet dupe van worden, je moeder en je vriendjelief hebben resepct hoor