Voor alle meiden die vandaag 'n weekje verder zijn; VAN HARTE GEFELICITEERD! @Pruts @MyAngel; Ik heb geen last van brandend maagzuur, maar heb gehoord dat je hoofdeinde iets omhoog zetten heel goed helpt @Lauwie; Wat lief dat je er aan denkt. Het gaat nog niet zo best. Ons mannetje is nog niet ingedaald en ligt nog de hele dag met zijn billen tegen mijn ribben te schudden. Morgen weer therapie . Hoe gaat het met jou? @Esprit; Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin. Wat komt het toch dichtbij hè! Groetjes Silvia
Zo wat een geboortes allemaal. Alle nieuwe mamma's en pappa's gefeliciteerd met jullie kindjes. Oh ja en vandaag 37 weken ! Ik mag thuis bevallen. Vind het ook wel een beetje eng hoor dat je niet weet wanneer het begint. Bumba.
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *21-07-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding *25-07-2008: # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS bij 38w3d) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Eliesja 35 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel *08-08-2008: # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 33 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 21 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy/ Ziekenhuis *16-08-2008: # Tammie 27 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Bevallen: * 15-06-2008 (30w): Galadrose 31 jaar/ Levi, 1750 gram * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * 11-07-2008 (35w2d): Marleen83 24 jaar/1ste kindje/ Shane Samuel Henricus, 2570 gram (uitgerekend *13-08-2008*) * 14-07-2008 (37w4d) :Miranda 31 jaar/4e kindje/ Laureen Cheryl 3000 gram/ (uitgerekend *31/07/2008*) * 16/07/2008 (37w2d): Daisy 32 jaar/ 2e en 3e kindje/ Fenne en Linne (uitgerekend *04/08/2008*) * 18-07-2008 (40w2d): Austin 25 jaar/ 1e kindje/ Amber-Lee 3805 gram/ (uitgerekend *16/07/2008*) Meisjes: 5 Jongens: 3 Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda <-----> Linka * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!! Moet er iets gewijzigd worden stuur dan een PB-tje
Meiden, Ik ga mn bedje in, nog een fijen avond voor de gene die nog wakker zijn/blijven! Welterusten, My Angel.
Ik vind het ook heel onwerkelijk dat ik straks ga bevallen. Kan me er zó weinig echt bij voorstellen... (gelukkig maar misschien ) De afgelopen dagen heb ik wel een onrustigere buik en vanavond had ik echt hele gemene steken die in golven opkwamen en weer wegebden. Dit was echt de eerste keer dat ik dacht 'misschien begint het wel zo...' Ik kan er eigenlijk niet bij dat het elk moment zover kan zijn (of nog vijf weken kan duren...) Ben wel meteen even verder gegaan met het bij elkaar rapen van de spullen voor m'n ziekenhuistas Spannend hoor! M'n buik doet nu aanhoudend een beetje pijn, maar dat is ook wel fijn: met die hele rustige buik van me begon ik me gewoon af te vragen of die ooit zou weten hoe een bevalling moest gaan. Maar nu denk ik dat ik gewoon op m'n buik kan vertrouwen en dat het op een zeker moment onrustiger gaat worden dan me lief is! Nu lekker onder de douche en in bedje.
Goedemorgen allemaal! Ik ben al sinds 6 uur wakker! Iemand anders ook nog Ik reageer de laatste dagen minder aangezien ik het niet bij kan houden allemaal Ik lees wel mee. En plaats af en toe een ego berichtje! Neem het me niet kwalijk
Hier ook wakker, wekker liep al om 6.30 af. Heb slecht geslapen, veel pijn in mijn buik! Zaterdag naar de dierentuin geweest, en dat is toch te veel geweest. Mijn buik doet nu echt veel pijn. Heb ook sinds zaterdag redelijk vaak harde buiken. Maar die doen gelukkig niet echt pijn. Vandaag weer naar het ziekenhuis voor een echo. Ben benieuwd. Heb de kleine vandaag nog niet gevoeld, vannacht ook niet. Zal het maar aangeven dat ik de kleine wel veel minder voel, sinds gisteren. Iedereen die een weekje verder is gefeliciteerd. De rest een hele fijne dag!
Goeiemorgen meiden, Ook hier vroeg wakker....zat om 6.30 al beneden...pfff....mn ventje slaapt nog lekker, dus kan ook niet aan de rommel hier..... Mn buik ZEURT....steekjes, af en toe een golfbeweging in mn onderrug (net of ik heel erg heen en weer aan het bewegen ben, maar kzit gewoon stil), tis niet echt prettig....weer voortekenen? Van mij mag t...tis nu nog niet zo warm....Maar alsmn gevoel uitkomt ga ik zondag bevallen....heb vanaf t begin de datum 27juli in mn hoofd...kan niet vertellen waarom, is een gevoel....heel apart....maar wie weet komt t uit..... Gek idee hè, dat we elk moment kunnen bevallen...t komt ook zo dichtbij nu....ik vind het heeeel spannend.....leuk spannend vol verwachting, maar ook wel een beetje eng spannend, zo van wat gaat er allemaal gebeuren en hoe ga ik t doen.....BEETJE DUBBEL.....T zal vast goed komen..... @Happy: succes in t zhuis....je beeb is vast nog aan het bijkomen van de drukke dag....t reageert natuurlijk ook op hoe jij je voelt en doet t ff rustig aan.... @Sjudith: geeft niks meis....Doe t maar lekker rustig aan hoor! @Chantigo:Gek hè waar je dan je geruststelling uit kunt halen....idd straks is er meer onrust in onze buik dan dat we prettig vinden.... Nou kga ff mn te doen-lijstje maken en dan vriendlief straks lief aankijken, hihi.... Fijne dag allemaal! Liefs
@ Esprit, ik geloof dat we allemaal beetje op zijn en toe zijn aan bevallen Ik weet niet of ik 8 augustus ga redden, heb het idee dat het eerder gaat gebeuren...ben zo aan het rommelen. En ik poep me helemaal leeg , dat schijnt toch een voorteken te zijn! Meiden ik heb net de kachel aangezet is dat erg
Nee joh, stoken met die handel! Hahahha...is ook een vorm van nesteldrang hè...lekker knussig en warm maken van je nestje!
Goedemorgen mede-aug-mama's! Alles goed met jullie? Met mij wel! Alleen een druk weekend gehad en vandaag ook weer een drukke dag voor de boeg... Hopelijk blijft ons beebje een beetje rustig vandaag zodat ik ook alles kan doen wat ik moet/wil doen! Is het voor iedereen nog een beetje te houden? Eind juli meiden, onze maand komt wel errrrrug dichtbij nu
@Marleen: Wat fijn dat je kereltje van de sonde af is. Ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen. @Nair: Geniet van de vakantie. En inderdaad heerlijk een beetje in huis rommelen. @Galadrose: Ben het helemaal met je eens, op het moment dat de bevalling is begonnen of je je kindje in je armen hebt, maakt het niks meer uit wie je verzorgt of wast of hoe je eruit ziet. @Esprit: Vervelend dat je zo slecht slaapt meis. Nog even, het zijn de laatste loodjes. @Jenny: Ik heb dat ook meis, als mensen mij vragen of ik niet kan wachten, denk ik ook nou laat nog maar even lekker zitten hoor. Ik denk zoiezo dat ik pas na de uitgerekende datum ga bevallen. @Petra: Heerlijk toch dat je je nog zo relaxt voelt. @Puck: Meis heb je genoten van jullie laatste dag samen? Heel veel sterkte voor vandaag en we wachten met zijn allen op nieuws van jou kant! @Duster: Vervelend dat je zo slecht slaapt. @Rebecca: Ik duim met je mee dat de bevalling "spontaan" begint! Ben je nog even weggeweest gisteren? @Duha: Fijn dat je je zo goed voelt meis. @Aliekelepink: Mooie foto's. Ik stuur een kaartje naar de huisarts en naar de VK, verder familie en vrienden. @Noura: Gefeliciteerd met jou 38 weken. @Miranda: Fijn dat het allemaal zo goed gaat meis. En heel logisch dat jou meiden even moeten wennen aan zo'n kleintje in huis! @Lique: Wat fijn dat je moeder en zussen je hebben geholpen met het huis. Nu inderdaad alleen nog maar bijhouden. @Passiepaard: Hihi dat is nou iets waar ik ook niet aan gedacht heb, wat de VK moet eten. Ik heb altijd brood in huis, dus heeft ze trek kan ze een broodje smeren. Hihi. Nee hoor ik beval in het ziekenhuis, neem aan dat ze daar ook voor de VK zorgen! @Schatje: Wat lief dat je oma zo zit te wachten! @Noura: Durft je man nog wel bij de bevalling te blijven? @Esprit: Gefeliciteerd met je vriendin! @Chantigo: We weten inderdaad niet wanneer de kleine zich gaat aankondigen, maar dat maakt het wel extra spannend natuurlijk! @Happy: Meis inderdaad maar even aangeven dat je de kleine veel minder voelt. Succes vandaag. @Esprit: Heb precies hetzelfde gevoel. Het is leuk spannend, maar ook eng spannend. Ach meis, het komt allemaal vast goed! Ben heel benieuwd of jou gevoel gelijk krijgt! Ik ben weer bijgelezen en heb maar weer eens een reageer poging gedaan! Gisteren heb ik een redelijk goede dag gehad, nu hopen dat ik me vandaag ook zo voel. 's avonds komt wel de maagpijn, maar die is te houden wanneer ik ga liggen! Ga kleertjes wassen vandaag, nog steeds niet gedaan en moet nog even naar de stad om de laatste spulletjes te kopen. Fijne dag allemaal.
Esprit, is wel spannend allemaal meis! Vanmorgen had ik ff buikpijn, maar blijkbaar is maar gewone ontlasting (sorry voor vieze woordje ) dus dacht ik godzijdank !
Ontlasting is netjes hoor, kan veel viezere dinge bedenken, hahahaha Kan me indenken dat je opgelucht was meis.....gek hè, we voelen zo veel en elk gevoeltje doet denken aan: ZOU T NU BEGINNEN? Beheerst alles nu....ach kunnen we vast wennen, als de kleine er is beheerst hij/zij ook zo heel veel van wat je doet.... Fijne dag! Liefs
goedemorgen, weer een prima nacht achter de rug! Ik heb vandaag weer weinig op het programma staan dus dat is wel lekker. Ben wel benieuwd hoe het met puck is.
Precies, voor mij is lang geleden dus ik weet namelijk niet meer Hihi! Komt alles dichterbij voor ons allemaal, het is zij zo! Liefs
Goedemorgen! Half uurtje verder, maar wel weer bijgelezen! Ben vandaag 37 weken! het schiet op! Nu nog even draaien en dan mag ook ik thuis bevallen! morgen de draaipoging... Hoe zou het met Puck zijn? Spannend! Hopelijk krijgen we gauw buddy-nieuws! Fijne dag vandaag! Arri