Hallo dames, Allereerst gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren onder ons. Ik hoop voor iedereen dat het goed gaat en blijft gaan en dat jullie allemaal een geweldige zwangerschap mogen beleven. Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en ik heb het vruchtzakje gezien. Helaas is het plaatje wat ik heb meegekregen nog niet zo duidelijk. Over drie weken weer terugkomen en dan nog een echo. Ik ben zo benieuwd! Dan zal het hartje toch te zien moeten zijn. Spannend allemaal hoor. Ik ga zo ook even lekker op de bak liggen, de gebrekkige nachtrusten van de afgelopen week compenseren Fijne dag allemaal!
Lijst voor augustus 2008. 01-08-2008. - Diana81 26 jaar 1e kindje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje - Biancatje 30 jaar 1e kindje 02-08-2008 - Philly 31 jaar 2e kindje 03-08-2008. - Eimat 23 jaar 1e kindje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje - Esprit 29 jaar 1e kindje - Petrabr 31 jaar 1e kindje(?) 04-08-2008 - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje - Mandje 21 jaar 1e kindje 05-08-2008 - Jordanne 28 jaar 3e kindje 06-08-2008 Rebbel 24 jaar 1e kindje 07-08-2008 - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje 11-08-2008 - Hopefull 30 jaar 3e kindje Nieuwe dames gefeliciteerd. Willen jullie de gegevens even controleren en fouten doorgeven, dan pas ik het aan.
he meissie waarom mocht jij eerder naar de gyn? en vanaf wanneer is het vruchtzakje te zien dan want ik was dinsdag en toen was er nog niets te zien. sorry voor de vragen maar ben erg nieuwsgierig! gr mik
Ik zal nog even mijn gegevens doorgeven. Ik ben net 30 jaar geworden en we gaan voor ons eerste kindje. Heb wel net een mk gehad. Dus de komende weken gaat spannend worden. Maar ik las dat ik niet de enige was. Dus meiden op een goede en gezonde zwangerschap. Liefs Zoe
Hoi Mik25, Vragen staat vrij Vandaag zouden we eigenlijk definitief het ICSI traject ingaan. Gelukkig blijkt dat, tegen alle verwachtingen in, niet noodzakelijk. Maar de afspraak bij de gyn hadden we dus al staan voor vandaag. Vandaar gelijk een echo. Je ziet niet veel hoor. Meer dan een zwarte vlek is het nog niet. Ik hoop over drie weken wel! Waarom had jij al zo vroeg een echo dan? Groetjes Tuti.
Ik hoop voor je dat alles deze keer wel goed mag gaan. Veel succes, en geniet ervan. Ps ik heb je goed op de lijst gezet.
zooooooooooo augustus al weer. dan is mijn kleine al zo 8 maanden. geinig ideee. ik hoop voor jullie dat het allemaal goed zal gaan en dat er weinig nare dingen gebeuren. wij (dec mama's) hebben ons portie wel gehad. maar we hadden dan wel een grote groep maar ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat. xxxx momhairy
@ tuti i heb hele erge krampen dus ze denken dat het misschien een bbz is. vandaar mijn echo dinsdag en al die prikken morgen weer prikken en echo en dqan hoop ik ee vruchtje te zien in de baarmoeder please. maar ben positief vandaag maar een keer krampen gehad en vannacht twee keer dus.....................het word minder vaak alleen jammer genoeg niet minder hevig, nou ja morgen het verlossende woord gr mik
@ Mik25. Eng, onzeker en spannend he meissie. Ik hoop op hele goede berichten voor je morgen, daarna gauw jezelf verwennen met het speelkleed en daarna hoop ik het gauw van je te horen. Ik denk aan je. Sterkte met wachten............... Liefs Tuti.
@Mik25 Hoe is het gegaan? Alles goed? Hoe is het met de rest? Iedereen oke? Ik heb echt heel slecht geslapen,veel last van mijn buik. Maar ja ik ben ondertussen wel zwanger en dat maakt alles weer goed. Liefs Zoe
hey iedereen, zoe ik heb ook al zo slecht geslapen, heb tot 03.15 wakker gelegen en ben er toen maar even uitgegaan om iets te eten, daarna kon ik wel nog even slapen maar om 06.15 ging de wekker alweer...zucht Nou mik, hoe is het gegaan? Ik hoop dat alles goed is
ben ook benieuwd hoe het met mik gegaan is! @eimat: vervelend meid! kan je het rustig aan doen vandaag? liefs rebbel
Nou nou, de zwangerschapsdementie heeft al toegeslagen! Ik schaam me kapot. Ik dacht dat ik gisteren met mijn man in de auto mee naar huis was gereden, van het werk uit. Vanmorgen had hij me op de zaak afgezet, maar mijn fiets stond er niet meer. Nou, ik heb lopen vloeken! Ik dacht toch echt dat m'n fiets gejat was. Bleek dat ik gisteren gewoon met de fiets naar huis ben gegaan. . .
goedemiddag dames, Een aantal dames in ons groepje zeiden dat ik me best bij jullie mag aansluiten omdat het bij de juli mama's zo ontzettend druk is. Nu ben ik wel ongeveer op 21 juli uitgerekend maar zou het leuk vinden als ik met jullie mee mag praten! xxx