Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

hier heerlijk geslapen vannacht. Moest er wel even uit voor Lianna. Die is een beetje ziekjes. Maar vanochtend liet ze me liggen tot acht uur.

@Ik weet niet meer wie het schreef dat ze de baby sinds gisteren niet meer zo goed voelt, maar dat had ik een vorige week ook toen ik teveel had gedaan.

@Arrie succes morgen met de draaipoging.
    Morgen mag ik naar de gyn voor controle. Altijd weer leuk om de baby te bekijken.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden
    meiden ik reageer even alleen van af ma hoor jullie hebben veel geklets het wiekend. en ik heb een druk wiekend gehad.dus het niet bij gehouden

@judith is toch niet erg. als je er maar bent

@happy en hoe was de echo. en wat gezellig naar de dierentuin. wel jamer dat je er last van hebt.

@vera wel balen zeg dat je zo veel last hebt. nou dat wordt dus uitkijken naar volgende week zondag

@judith tja het is eigelijk we te erg voor woorden dat in de zomer de kachel aan moet maar snap het wel. tis k*t weerrrr

@Delilah fijne dag. doe je wel rusig

@naat leuke he al die kleine kleertjes aan de was lijn

@linka je gaat me nu toch niet in de steek laten he. wij en nog een paar moeten tot eindt augustes hoor.

@petra lekker relaxen vandaag dus

@arri spannend morgen de draai poging

@sjorsje dat is nou dan wel lief van je dochtertje dat ze je laat uitslapen

Nou heb weer eens een reageer poging gedaan.hopelijk niemand vergeten.

ga vandaag denk maar eens bij me opa en oma op bezoek.
    voor dat ze gaan zeur nu je alle tijd heb we zien je nooit.

liefs sabrina

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ik laat je heus niet in de steek meis! Hihi!

Fijne dag meis Binna, succes bij oma en opa ;)

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ben vast te laat maar ik wou Puck nog even succes wensen vandaag. Zal aan je denken en hoop dat alles voorspoedig gaat. Wacht met smart op goed nieuws

sjudith, dat heb ik ook dat ik me helemaal leeg "ontlast" hihi. Netjes omschreven he! Ik heb ook hele tijd van die krampen alsof je buikgriep hebt (diarree dus).

Over een voorgevoel hebben van datum...ik heb dat van as vrijdag. Vorig jaar is er op die datum de dochter van de zus van een vriend van me geboren. Toevallig heb ik hetzelfde behang in de kk, heb per ongeluk dezelfde luiertas gehaald dus hadden we het gevoel dat de kleine dan ook maar op dezelfde dag geboren werd. We zullen zien... Spannend dat het allemaal zo dicht bij komt nu. Het kan ieder ogenblik beginnen.

Nog een ander vraagje. Als je nu op controle gaat bij je vk, voelen ze dan al of er al wat gebeurt is (verstrijken bm)? Was ik nieuwsgierig naar omdat ik dodag weer op controle moet

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meisjes

hier nog steeds aan het rommelen. vannacht weer veel slijm verloren (waar ik het vandaan haal? :confused: ) nu af en toe met draadje bloed ertussen. (maar erg weinig ) gisteren erg veel krampen en pijn gehad. drempels waar we overheen reden deden zo'n pijnn! tranen stonden in mijn ogen. het leek af en toe wel alsof er een mes in mijn onderkantje werd gestoken!

ik hoop dat het vandaag toch wel door gaat zetten. anders laat ik de vk morgen wel even kijken wat er aan de hand is want dit ga ik geen vier weken redden!

op dit moment weer hele erge steken in de onderkant van buik!

groetjes

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!

@Iedereen die vandaag een weekje verder is; Van harte! Het komt steeds dichterbij.... spannend!

@Iedereen die naar de VK of gyn moet; Suc6!

@Pooh; Veel suc6 vandaag! Ben benieuwd hoe alles verloopt!

Moet zelf straks ook naar de gyn om 11.00u, weer voor controle. Morgen ben ik 38 weken... eergister dacht ik de 38 weken niet te halen... voelde me ineens zo belabberd, ben ik weet niet hoe vaak naar de wc geweest, had het koud en warm tegelijk, stond te trillen, misselijk en ik wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Ben om tien uur op bed gegaan en was toen om 00.30u alweer wakker... heb niet meer geslapen, alleen nog een beetje gedommeld, heb elk uur voorbij zien komen.

Mn mannetje is gistermorgen met Jamie gaan fietsen, zodat ik lekker in bed kon blijven liggen. Ben er om 13.00u maar uitgegaan en ff in bad gaan liggen. Moet zeggen dat dat wel hielp gelukkig! Voelde me ineens een stuk beter!

Vandaag is het weer feest, voel me weer belabberd, wat pijn in mijn buik en zoals ik bij meer lees, heeft ook mijn achterwerk al heel vaak de wc-pot gezien! Denk dat beebje aan het indalen is ofzo (eindelijk maar toch), want heb er echt zo'n ongi-gevoel bij.. ach, straks naar de gyn en dan zal ik het wel even vragen.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lieve Mik,

Wacht NOU niet op morgen met VK, bel haar gewoon op, als je niet prettig voelt en pijn gewoon bellen, stelt je ook geruster op hoor!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wie is zo erg kortademing? Ik wel vooral smorgens of zo, als ik ga douchen en daarna gaat het over, soms niet.

Queen, is wel idd spannend, je gaat zo naar Gyn, dus komt goed uit meis ;)

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binnabbinna; Veel plezier bij je opa en oma

@Arri; Gefeliciteerd met je 37weken! Héél veel succes bij de draaipoging morgen

@Happy; Veel plezier bij de echo

@BudduSjudith; Gefeliciteerd met je 37weken. Maakt niet uit dat je weinig reageerd. Doe maar lekker rustig aan; jij en je meisje komen nu op de eerste plaats.

@Rebecca; Heb je jezelf gisteren nog lekker laten verwennen?

@Sjorsje; Veel succes en plezier bij de gyn morgen

@Naat80; Veel plezier vandaag met inkopen doen en kleertjes wassen. Altijd leuk om met dingetjes voor je kleintje bezig te zijn

@Queenbee; Succes bij de gyn, hoop dat je snel beter voelt

@Mik; Succes bij de VK morgen, hoop dat ze goed nieuws heeft!

Het rommelt behoorlijk bij een aantal meiden. Hier sinds gisteren ook al. Dacht ook echt dat het ging beginnen, maar het heeft niet doorgezet. Ik had al wel tegen mijn vriend gezegd dat hij er rekening mee moest houden met 't drinken.
    Hoe doen jullie dat eigenlijk: Komend weekend hebben wij 'n feestje 45 min rijden hier vandaan. De laatste 8 maanden rijd ik zodat mijn vriend kan drinken. Maar stel dat 't daar ineens begint. Zie het niet zitten om dan zelf terug te rijden, maar vind ook niet dat ik tegen mijn vriend kan zeggen dat hij niet mag drinken :(

Vanmiddag heb ik weer therapie en vanavond ga ik naar 'n vriendin die nu 14weken zwanger is. Lekker de hele avond ongegeneerd kletsen over babytjes.

Groetjes Silvia

10. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen,
    Heb zoveel mogelijk bijgelezen, kan niet op iedereen reageren maar de dames die al bevallen zijn : nog van harte gefeliciteerd!
    Het wordt steeds spannender hier!

@queenbee, moet jij naar umcg? ik werk daar, niet bij de poli gyn hoor.

Fijne dag allemaal, hier is het niks anders dan regen...

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    AUSTIN gefeliciteerd meid ! IK WIST HET !
    ik had al gezegt 18e ga je bevallen meid dat gevoel had ik gewoon !

beetje laat misschien met feliciteren maar had geen internet :(

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Denice, hoe gaat het nu met jou?

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, veel plezier bij je vriendin!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze kan er toch niets aan doen. het moet gewoon doorzetten. ik denk de hele tijd dat dit misschien weeen zijn ? maar dat moet toch onwijs veel pijn doen dus dat zijn het niet!

nichtje had gedroomd dat ik morgen beviel dus wie weet? ;)

en ik slaap erg goed gelukkig dus we wachten gewoon af!

ik ben trouwens ook al een paar dagen erg veel naar de wc aan het gaan! nu ook diaree :confused: bah bah

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Helaas Duster, deze laatste weken zal hij zich toch een beetje aan moeten passen. Hier hetzelfde verhaal hoor!
    Het is niet anders, hij heeft 8 maanden lang kunnen doen wat hij wilde, toch!

Naat wat een reageeractie weer, knap hoor!

Ik moet weer stoppen, heb nu 3 kindjes onder mijn hoede, zus is even bloedprikken. Pff en dan nog 1 in mijn buik.. Nu wil ik er even geen 4, haha!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hou maar in de gaten, ik weet het zeker je gaat vandaag of morgen bevallen! (of ik gelijk heb niet dat ik weet hihihi)

Diarree, hou op, had ik ook daarnet, bah!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tuurlijk kan je dat wel vragen . ik rijd normaal gesproken ook altijd want ik drink nooit alcohol. maar vanaf de 36 weken zw schap drinkt manlief niet meer als drie biertjes zodat hij gewoon terug kan rijden

ik zie mezelf al met weeen rijden Kan toch nniet?

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook, me vriend pas nu ook aan, werk nu in de buurt als vrachtwagenchauffeur, hij durft niet meer verweg enzovoort, dus gelukkig maar ;)

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Linka op een paar harde buiken na en vermoeidheid gaat het nu wel aardig ...

Kom er alleen net achter dat ik kaartjes te kort gaat hebben dus even snel bij bestellen dan maar he ...

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihhi duim maar voor me. manlief is vanaf volgende week vrij (maar als ik nu beval is hij meteen vrij) dus zou wel super zijn. dan zijnn we lekker met ze'n drietjes vier weken vrij heerlijk toch?

ja diaree blijkt wel een teken te zijn voor je bevalling. maar ja wat tekens betreft zit ik we, goed. nu nog doorzetten! ;)

Deel Deze Pagina