Gewoon rustig aan doen meis oei te kort, had ik ook in begin, ach het is genoeg maar blijkbaar ook te kort, dus na bevalling zet ik getal precies op, dus komt goed uit
nou bij ons is dat gewoon gegaan. en als ie moeilijk had gedaan. nou dan zou ik wel beetje boos zijn geworden wij moeten er alles voor laten en hun niks. nou dan wel op het einden hun drankje hoor. en straks als de kleine is geboren staan er ook al aan paar verjaardag op het lijstje staan dat ik dan mag drinken dus de tijd is een beetje voor bij dat ik over al heen rijd
hoi hoi gaat het de komende dagen een babyboom worden hier?, zou heel leuk zijn, het rommelt hier aardig zeg We zijn gisteren naar mijn ouders geweest en daar lekker in bad gelegen,mijn mannetje bleef wel bij me hoor die vond het een beetje eng. maar was zo lekker, zo ontspannend, ik vind het wel jammer dat wij geen bad hebben, kleintje vond het ook lekker, die was zooo druk toen ik in dat warme water lag, die begon heel erg druk achter elkaar te bewegen, wat die aan het doen was weet ik niet maar hele snelle bewegingen achter elkaar, net alsof hij/zij heel snel tegen de buikwand aan het tikken was. was raar gevoel. maar na een lange week niet naar de wc te zijn geweest heb ik me gisteren helemaal leeggepoept geloof ik, ik bleef lopen, mijn mams zei nog, dan zal het niet lang meer duren voor het begint, is dat zo? ik ben geloof ik wel 6/7 x geweest mams schrok van me, ze had me 2 dagen niet gezien maar ze vroeg of ik een skippybal ingeslikt had,de eerste streepjes zijn zichtbaar geworden.das minder maar ja , jammer dan. puck moest toch vandaag naar ziekenhuis voor inleiding?of heb ik het mis?. esprit en chantico: bij jullie zit het ook al aardig te rommelen, wie weet zet het ineens door vandaag, ik hoop het zo voor jullie meiden! sorry dat ik niet op iedereen reageer maar heb nog niet alles bijgelezen, ga ik nu even doen.
Ik reageer nu ff niet op iedereen. Ff-een turbosnelle reactie met daaronder een egobericht. Arri: Ik hoop voor je dat de draaipogong gaat lukken. Happy: Hoe was de echo? Ik hoop dat je baby gewoon even rustig was om uit te rusten en dat er niks aan de hand is. Zul je zien dat je baby straks weer flink tekeer gaat. Naat: Verslavend hè. Ik stuur wel een kaartje naar de huisarts, verloskundige, kraamhulp, e.d., maar niet naar de tandarts. Wij hebben wel geluk dat we de kraartjes gratis gedrukt krijgen van mijn man z'n werk, en hebben er dadelijk dus 150. Kan ik ook mee langs de supermarkten voor van die gratis pakketten (c1000, plus, super de boer, jan linders). O ja, en als we naar het zwembad een kaartje sturen, krijg ik een gratis les babyzwemmen, doe ik ook. Duster: Mijn man zou vanaf 1 juli niet meer drinken, zei hij zelf. Voor het geval dat. Maar gisteren wat hij ook flink aan de wijn. Ik maak me er niet zo veel zorgen om. Als ik naar (het zieken)huis moet, is er vast wel een manier om snel daar te komen. Maar ja, op een afstand van 45 minuten? . . . Heeft hij zelf niet zoiets van: "Ik drink wel niks"? Of ken je niet iemand die in geval van nood zou willen rijden? Gisteren had ik een mega leuke dag. Oh, dit ego bericht komt later. Heb nu bezoek.
[quote="duster2000Hoe doen jullie dat eigenlijk: Komend weekend hebben wij 'n feestje 45 min rijden hier vandaan. De laatste 8 maanden rijd ik zodat mijn vriend kan drinken. Maar stel dat 't daar ineens begint. Zie het niet zitten om dan zelf terug te rijden, maar vind ook niet dat ik tegen mijn vriend kan zeggen dat hij niet mag drinken Groetjes Silvia[/quote] Lijkt me niet verstandig dat hij nu nog gaat drinken. Inderdaad stel het begint dan kom je dus niet zelf thuis want rijden is in de meeste gevallen niet echt een optie als het begonnen is. Hij zal dan ook maar even de alcohol moeten laten staan. Jij hebt het tenslotte ook al 9 maanden moeten doen
mijn mannetje durft ook niet meer te drinken, want is bang dat als het begint en we moeten naar het ziekenhuis dat hij dan niet kan/mag rijden.
Ik denk dat het ook wel 'n beetje aan mij ligt. Ik kan gewoon geen nee zeggen en denk dat het toch niet ineens gaat gebeuren. Maar je weet natuurlijk nooit. Het kan ook snel gaan. Toch maar even duidelijk tegen hem zijn. Ik weet zeker dat hij daar wel begrip voor heeft, ik vind het zelf alleen zo rottig Groetjes Silvia
Hahahhaa... Volgens mij begint zo'n bevalling als je het 't minst verwacht dus denken dat het niet ineens gaat gebeuren als jullie lekker op een verjaardag zitten werkt niet Maar ik zou het gewoon even bespreken inderdaad, misschien denkt je man er zelf niet eens aan.
@duster, je man heeft gewoon pech hoor, hij moet zich nu maar aanpassen en als je het lief zegt dan begrijpt hij je best. geboortekaartjes naar je dokter, tandarts en huppelepup (haha weet niet meer) doei echt niet. tenzij je dokter de buurman is haha moet het wel een hele lieve zijn hoor en die een keer wil oppassen ; )
Net bij de verloskundige geweest en beebje is mooi ingedaalt Ook bevallingspraatje gehad dus zijn weer helemaal op de hoogte Vanavond hebben we een bijeenkomst over borstvoeding. Ennnnnnnn woensdag gaan we trouwen het word allemaal zo spannend nu
Hahaha...de riolen draaien overuren ....slijtageplekken op de wcbrillen....hihi....Zou mooi zijn als dat een voorteken is....en alles wat er nu uitkomt, komt bij de bevalling niet meer hè ..... Over drankgebruik van mn ventje....die van mij rijdt sowieso al de laatste tijd, kheb iedere keer zulke steken (waarschijnlijk van t indalen) dat ik mezelf helemaal overstrek om de pijn ff aan te kunnen....tja en dat is niet handig achter t stuur hè....Kvind ook dat de mannen t nu maar moeten laten, wij hebben al zo lang nuchter gewaggeld..... Kweet nog dat ik vorig jaar met mn MK terug moest rijden naar huis...mn ventje was onderuit gegaan in t zhuis en niet in staat om te rijden....dat was echt niet leuk! Dus niet rotiig onder voelen Duster! Je hebt alle recht om te zeggen dat hij zijn drankje moet laten staan! @Mik:meis wat een gerommel in de trommel zeg! Volgens mij ben je flink aan t voorwerken.....kben benieuwd, wacht in spanning af..... @Arri: succes met draaien meid! Hoop voor je dat t lukt! @Puck: ook aan jou wordt gedacht meis, vandaag de grote dag! Hopelijk lezen we gauw t buddynieuws! @Daisy; vandaag denk ik naar huis? Lekker aan t genieten van je meiden? T is jullie ook zo gegund! Ben benieuwd naar foto's! @Binna: plezier bij je opa en oma...die zullen ook wel uitkijken naar jullie kleine! Wat mooi ook dat ze mogen meemaken! Mn beeb wilde er net via mn navel uit ....tjee ging me daar tekeer in mn buik....kzag volgens mij op een gegeven moment 2 knietjes...waren echt 2 puntjes die gelijk aan elkaar naar buiten staken..... Kga die bewegingen vast nog wel missen hoor....blijft telkens weer een heel magisch moment, kan er zo van genieten! Nou weet t ff nie meer hoor, kga ff weer aan de rommel hier... NESTEL NESTEL NESTEL..... Liefs
ja hoor! jij moet dat lieve kindje negen maanden dragen. dingen niet eten niet drinken niet roken etc. en dan vind je het rottig om aan je man te vragen om vier weken niet te drinken. net alsof er niets aan is zonder drank ofzo! dit is heel normaal en het is eerder rottig dat je het niet durft te vragen als andersom. knuf
Goedemorgen, Na een heerlijk maar druk weekend heb ik net zo'n 15 pagina's terug gelezen. Wow, wat kan er hier toch gekletst worden. Ik merk wel dat ik er (nog) niet zoveel mee heb want het gaat bijna allemaal over bevallen en voorgevoelens e.d. Ik ben nog geen 36 weken en ben ook helemaal niet bezig met de bevalling of voorweeën. Ja, ik heb veel harde buiken en autorijden doe ik niet meer (maar vooral omdat ik het eng vind... ) maar daar doe ik het gewoon mee zonder er iets van te vinden. Er zijn wel mensen om me heen die denken dat het kindje eerder gaat komen maar daar luister ik eigenlijk niet naar. Ik ga er vanuit dat ik nog een week of 4 moet en misschien 6. Misschien dat 'relaxte' gevoel verandert als ik richting die 40 weken ga... Zijn er meer die er nog niet mee bezig zijn? Ik heb dus ook niet zoveel te reageren. Ik wens iedereen heel veel succes en ik hoop dat al die voortekenen ook echt voortekenen zijn! Ik blijf mee lezen! liefs, Elle
Elleny slaap je wel tegenwoordig,... Spannend vandaag gaan we allemaal 10x kijken voor nieuws van Puck!
Goedemorgen allemaal, Hier weer even een kort berichtje uit het "zonnige 8) " zuiden. Ik lees nog wel mee, maar schrijf wat minder. Ik slaap ontzettend slecht op het moment en dat komt m'n humeur niet ten goede, zodra ik ga liggen heb ik overal pijn (onderrug, ribben,onderbuik), het lijkt wel of ik bont en blauw ben en/of iets gekneusd heb. Woensdag moet ik op controle dus dan ga ik even een slaappilletje vragen, kan ik een beetje bijslapen. Verder ben ik eigenlijk ook niet zo met de bevalling bezig. Ze mag best komen, maar als ze nog even blijft zitten is het ook goed. Ik heb nog niks van Puck gehoord, maar het is nog vroeg, zodra ik iets hoor dan zal ik het uiteraard meteen plaatsen! Nou meiden, succes allemaal vandaag en ik hoop dat het weer een beetje opklaart, dan kan ik nog even naar buiten. Zuurstokken halen op de kermis Dit was mijn ego-bericht liefs Philly
@ElleNY: ik ben er ook niet mee bezig hoor, vind prima zo en zie het wel duurt het hoop ik ook niet zo lang voor je gevoel ; )
Waan je vandaag op een heerlijk wit strand, wuifende palmbomen en een heerlijk fruitsalade. Mensenkinderen wat een zomers weertje in Nederland,... Maar einde van de week klaag ik wrs weer over vochtvasthouden en andere ellende.