Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    @puck: succes vandaag!

hier weer alles rustig, ik heb dagen dat het zo rommelt dat ik echt denk dat het moet gaan beginnen en dan ineens weer een dag waar nix aan de hand is. zaterdag over de markt gelopen, dat was niet fijn, ik had continu pijn van onder, aiaiai.
    ik kan trouwens ook echt een harde buik krijgen als we over een drempel tijden haha, hebben jullie dat ook?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou kom even kijken naar nieuws, maar het is nog rustig, spannend voor puck

hier ook al 4x gepoept :oops:
    maar ik maak me wat ongerust, want na de wilde actie zaterdag, heb ik gister tot nu heel weinig beweging gevoeld, heb ook het idee dat het kleintje heel raar in de buik ligt. normaal ligt het rechts en nu ingefrommeld in het midden, zo voelt het tenminste

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whahahahahhaha wij blijven maar poepen he? :confused:

als je het niet vertrouwd. bel dan ff naar de vk. als je dan het hartje hebt gehoord voel je je een stuk geruster. of ga die kleine ff pesten helpt ook meestal wel toch? ;)

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    poepen... tja... ik ken het!
    Voel me redelijk verstopt, maar alles moet er vandaag uit! al 2 behoorlijke beurten gehad!

noura, meestal vraagt de vk je even te komen en luistert ze naar het hartje. en heel misschien stuurt je dan nog door voor een ctg (tenminste dat was bij mij zo.) ze vinden zoiets heel niet raar hoor! En inderdaad misschien even kietelen? of even lekker gaan liggen en ontspannen?

Zou Puck al mama zijn? Spannend he? kreeg ze nou ks of werd ze ingeleid?

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Noura: Meis als je je er niet gerust op voelt gewoon ff bellen hoor! Misschien moet je t ff porren? Die van mij heeft ook van die eigenwijze periodes en dan ga ik net zo voelen als de VK bij mij voelt, vaak komt er daarna wel wat beweging....

Liefs

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou, dan hier even m'n egobericht over gisteren:

We zouden gaan kaarten (pokeren) bij vrienden.
    Komen we daar via de achterdeur binnenlopen . . . .SURPRISE!
    Zaten daar nog meer vriendinnen en m'n zus, moeder en schoonmoeder waren er ook.
    Nu had m'n vriendin (waar we zogenaamd zouden pokeren) een babyshower georganiseerd.
    KEIL LEUK! Ik kreeg allemaal kadootjes en daarna hebben we met textielverf babykleertje gepimpt.
    Het was een superleuke middag.
    Totaal niet verwacht. En ik had ook helemaal geen vermoedens.
    Normaal krijg ik altijd wel een hint van m'n zus of m'n man, wat verassingen betreft (kunnen hun mond niet houden), maar nu helemaal niks.
    En toen kwam er nog de verassing bij dat ik van die vriendin die de babyshower geregeld had, het boek terug kreeg wat ik haar geleend had: "Zwanger worden" van Mariël Croon. Ze had het niet meer nodig.
    Waaaaaaah, leuk man! Zij is sinds kort dus ook zwanger.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk zeg diana

porren doe ik al vanaf gisteravond, maar meer dan een zwak plopje voel ik niet.
    de gyn heeft me gezegd dat ik zelf de bewegingen in de gaten moet houden en bij minder moet bellen naar de afdeling, dat ga ik straks denk ik maar doen. ben er niet zo gerust op, het is volgens mij nu pauze.
    morgen moet ik weer naar de vk.

8. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    buddynieuws!!!!!!

Geheel onverwachts is vanmorgen ons zoontje Djayden geboren hij is 48 cm klein weegt 3220 gram, we liggen nog in het ziekenhuis.

Van Schatje1.........

AAAARGH Wat een nieuws he... wie heb dat nou verwacht schatje de volgende...

Meid via deze weg nogmaals van harte, met jullie zoon!!!!

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo te lezen is het al aardig aan het rommelen bij sommigen. Succes er mee.

Had net een heel stuk gereageerd is het weg, nou begin ik maar weer opnieuw. Hopelijk dat het nu wel lukt!

@Arri: Spannend morgen draaipoging. Hopelijk gaat het lukken!
    @Queenbee: Hoe was het bij de Gyn? Alles weer goed?
    @Duster: Je man heeft gewoon peg. Dan drinkt hij maar een keer niet. Wij laten al genoeg nu we zwanger zijn!
    @Rabecca: Lekker hoor dat je er even tussenuit was. Kan je er nu weer even tegen?
    @Tammie: Fijn dat alles goed was bij de VK. En alvast een hele fijne dag gewenst voor woensdag. Geniet er van!
    @Ellen: Ben er ook nog niet heel erg mee bezig. Besef het eigenlijk ook nog niet helemaal dat het over een paar weken al zover kan zijn! Maar heb wel af en toe harde buiken, dus dat maakt wel dat je er iets meer over na gaat denken!
    @Philly: Vervelend dat je zo slecht slaapt en dat je zoveel pijn hebt. Succes er mee!
    @Diana: Wat super zeg. Dat moet echt een hele verrassing geweest zijn. Echt tof dat ze dat voor jou geregeld hebben. En wat leuk dat je vriendin nu ook zwanger is!
    @Noura: Ik zou ook zeker bellen als ik jou was. Bij mij vonden ze het net al raar dat ik niet eerder had gebeld! Dus gewoon doen.

Ben dus weer terug uit het ziekenhuis. Alles was gelukkig goed. De ass. Gyn vond de baby helemaal niet zo klein. Oke ook niet groot, maar zeker ook niet klein.
    Maar omdat ik de kleine dus minder voel, kreeg ik toch even een CTG. Die was gelukkig ook goed. Wel was de hartslag van de kleine soms wat aan de hoge kant. En er waren toch redelijk wat harde buiken te zien op het CTG.
    Omdat ik zo een buikpijn heb en omdat ik het kindje minder voel, moet ik toch volgende week donderdag even terug komen voor een echo.
    Gelukkig mag ik nog wel bij de VK blijven. Donderdag heb ik daar een afspraak. Ben benieuwd!

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    GEFELICITEERD SCHATJE 1 ! yeahoeeeeeeeeee nog een babytje !

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Schatje en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet er van!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Hey mensen trouwens zijn wij allemaal bezig om in juli te gaan bevallen in plaats van augustus straks moeten we maar even augustus veranderen in juli hoor ! hahahahahaha is niet de bedoeling zeg !

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    schatje van harte gefeliciteerd met je zoon!!!

14. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Schatje van harte gefeliciteerd met jullie zoon meid!
    Geniet ervan he

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kijk ik hier met mijn grote ogen, het is onverwacht! Sorry heb hier onwijs kippenvel!

Schatje, gefeliciteerd met je prachtige zoon, Djayden!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    moet nu naar het ziekenhuis, wacht nu op mijn man

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Schatje van harte gefeliciteerd met je zoon.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Succes Noura! Hou ons op de hoogte!

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    NOURA succes in het ziekenhuis!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Had ook pas gezegd dat allemaal juli mamma worden :) !

Deel Deze Pagina