Schatje gefeliciteerd! Ook weer heel onverwacht. Geniet ervan en hopelijk snel naar huis! Kom net van de VK, bloeddruk lekker relaxed(120-65), kindje niet meer ingedaald (schijnt vaker voor te komen bij de 2e). Dus gaan liggen als de vliezen breken en bellen. Hartslag was prima. We wachten rustig af..... Ohh, Puck, spannend hoor! Zeg zijn alle verrassingen jongens, haha! Dan weet ik ook wat ik krijg, haha!
wat 'n babyboom hier. DAMES GEFELICITEERD. ik lees grof weg nog wel mee. Maar kan echt niet alles bijhouden. @Arri - succes met je draaipoging @Puck - hoop snel op buddynieuws @Noura - hopelijk straks goed nieuws @Buddypetra - ben benieuwd wanneer ik mijn buddy-taak op me mag nemen? Ikzelf heb vandaag 'n echo gekregen en ons kindje ligt in een stuit! krijg vandaag te horen wanneer ik naar de gyneacoloog mag! Ben benieuwd. Groetjes,
schatje: gefeliciteerd! En wat een mooi gewicht zeg. Noura: succes straks. Ben benieuwd. Hier alles goed. Ben net terug van kraambezoek, ga zo ff liggen.
@Kelly83; Ik loop in het Delfzicht ZKh, is maar 2 minuutjes van huis, hihi! @Schatje1; Van harte met de geboorte van jullie zoontje Djayden! @Noura; Suc6 in het zkh! @Bemy; Jammer dat je beebje nog in een stuit ligt. Wil je nog een draaipoging doen? @Iedereen; hierbij het verslagje van de gynaecoloog van vanmorgen. Bloeddruk was 124/80 (zo uit mijn hoofd, krijg het nu niet mee naar huis in een boekje helaas.. ), ik was vergeleken met vorige week niks aangekomen, dus ben nog steeds 84,7kg en mn urine was ook goed. Zat wel een spoortje eiwit in, maar dat kon geen kwaad. Hij heeft mn buik nog even gevoeld en het hoofdje lag nog steeds naar beneden, beebje is nu bezig met indalen. Gelukkig maar! Dus dat verklaart meteen waarom ik mij zo belabberd voel enzo. Maar zei hij nog, dat zegt nog niks, het kan nog wel 3 weken duren voordat ik beval. Hij schatte ons beebje nu op zo'n 6 a 7 pond. Ik heb dat gevraagd omdat Jamie toen niet door mijn bekken pastte, maar hij zei al dat mocht het met de bevalling niet lukken, dat ze eerder ingrijpen. Zoals het vorige keer ging willen we niet meer meemaken en daar was hij het gelukkig mee eens, dus dat is voor mij weer een hele zorg minder. Nu moet ik aanstaande maandag weer heen, mits ik natuurlijk niet eerder al lig te puffen, hihi! Zo, jullie zijn weer op de hoogte! Nu langzaamaan de keuken opruimen. Mannetje gaat zo stofzuigen en dweilen, als ik de keuken dan wilde opruimen. Oke! Deal dus! Kom vanavond wel ff weer kijken hoor! Xx
mik: bedankt voor de aanpassing miranda: wauw, wat slaapt de kleine meid toch goed zeg. Het gaat ook wel heel snel dat de andere toch alweer zo snel gewend zijn aan zo'n kleintje in huis. noura: ja, het is echt genieten. Het is zo'n verrijking in je leven "kinderen" hihihi. Met dit weer in het echt even behelpen. We hebben net pizza's gebakken en vruchtendrankjes gemaakt. Dat soort dingen kom ik gewoonlijks nooit aan toe, maar met deze regen en rust, hebben we alle tijd. En wat je zegt, de mensen in de omgeving weten het allemaal hoor. Mijn buik is laag, dus ik hoef niet meer zolang, whahahaha, en dat roepen ze al een tijdje. Ben morgen pas 37 weken, dus ik denk dat het nogwel even zal duren. Ook vragen ze of het er twee zijn en dat het wel een flinke baby zal worden. De verloskundige vertelde me: het wordt weer een kleintje, zo'n beetje tussen mijn zoontje en dochtertje in. Op de uitgerekende datum Dat is pas bijzonder en dan nog wel allebei... Even over die quick pizza saus, ik had die eigenlijk vandaag nodig, maar kon het van de week niet bij de c1000 vinden, waar haal jij die? Oke, als ik even door had gelezen, dan had ik gezien dat je het bij de AH had gekocht, hihihi myangel: ik heb ook een catheter na de bevalling gehad, omdat de placenta niet kwam. Moet zeggen, dat ik er niet zoveel last van had. Heel even bij het inbrengen en uithalen, maar viel reuze mee. De koekjes waren erg goed gelukt. We hadden gewoon de vormpjes van de klei gebruikt, zodat we van alles hadden.....Zonder klei hoor aliekelepink: Ik stuur mijn huisarts ook geen kaartje hoor....We sturen naar ons werk een kaartje en voor de rest alleen vrienden en familie......Dat is meer dan genoeg O ja, en de juffen van mijn kinderen en ook één voor het team. Moet nog wel de enveloppen schrijven. passiepaard: Laat jij je nou maar lekker verwennen door de kraamhulp ipv anderom Linka: Vind de foto's helemaal geweldig..... Esprit: Gefeliciteerd met de kersverse dochter van je vriendin. Dan komt het ook spannend dichterbij. Nickyz: ook ik werd echt helemaal gek van de onrustige benen. Sliep haast geen nacht normaal weer. Nu zit ik bijna een week aan de magnesium en moet zeggen, ik slaap weer heerlijk. 's Avonds bij het avondeten neem ik er twee, zodra alles gedaan is en ik op de bank zit, dan kan ik eindelijk weer een beetje normaal zitten. happy: Als je de kleine niet voelt, dan moet je de vk bellen hoor, gewoon voor de zekerheid..... sjudith: Ook ik heb de kachel aangedaan. Vond het gisteren ook al zo koud, nou vandaag mooi niet, lekker omhoog gegooid........veel beter zo, hahahaha. naat80: Vervelend hoor maagpijn. Ik heb er gelukkig geen last van. Rennie mag geloof ik wel gewoon hoor. Als het echt niet meer te houden is.... mik25: Spannend! Ik hoop dat het door gaat zetten. Hup naar baby nr. 9, hahahaha queenbee: Hoe was het bij de gyn, is de kleine nu goed ingedaald? duster2000: Hier moet manlief er maar voor zorgen dat hij nuchter blijft Vooral nu de kleine nog niet is ingedaald, moet ik er rekening meehouden dat als de vliezen breken ik moet gaan liggen. Rebecca: Mijn gevoel zegt ook dat er deze week een hoop gaat gebeuren bij een hoop van jullie..........Spannend Diana81: Bijna vergeten, een kaartje naar de vk.........gauw op het lijstje zetten, hahahaha o ja.............de c1000 voor de babydoos, hahahaha. Nog even en ik moet er meer bestellen. We hebben er nu 100 besteld. Wat een leuke verrassing zeg.........echt leuk dat het zo onverwachts was. Tammie26: wauwwww, woensdag trouwen, heeel leuk zeg....Heb je alles al helemaal klaar. Dubbele spanningen en alles voor de trouwerij regelen en alles voor de baby. Gelukkig zijn het hele leuke dingen om mee bezig te zijn. Schatje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE DJAYDEN! Wat een onwijs mooie naam zeg....... Puck: We zitten in spanning! Hopelijk verloopt alles super goed, we duimen met z'n alle..... Ik ben afgelopen vrijdag bij de verloskundige geweest en was in 3 weken niks aangekomen. Was er erg verbaasd over. Maar denk ook dat het komt door het weer. Met dit weer houd ik veel minder vocht vast. Kan je nagaan wat dat scheelt. Beeb is nog steeds erg druk, slapen gaat goed en ik ben BIJGELEZEN, hahahahaha
Schatje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! zo onverwacht gekomen! je dacht, ik sneek hem er effe tussendoor!? geniet van elkaar! Noura en Puck: heel veel sterkte in het ziekenhuis vandaag. Puck zal wel aan het puffen zijn nu, wie weet horen we nog iets vandaag! mik: bij jou is het ook wel heel erg aan het rommelen nu! hier elke dag menstuatie achtige krampen, maar niet zoals bij jou...volhouden meis! Hier alles ok, wel last van bekken en wat licht gerommel. Onze au-pair komt elke ochtend beneden in een korte broek en een t-shirt en vraagt me wanneer de nederlandse zomer nu begint? so funny! ze gaat dan naar boven om een trui te halen en een spijkerbroek, ik heb haar beloofd dat deze donderdag de zomer eindelijk begint!
Schatje1: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE! WENS JULLIE EEN FIJNE TIJD SAMEN!! Je bent wel een stiekemerd zeg.. Moest nog lachen om de reactie van je oma.. @ Noura: meid denk aan je, hoop gauw iets van jou te horen! @Puck: ook jij heel veel sterkte....hoop dat alles zo doorzet.....pffff
@Schatje; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hopelijk mogen jullie snel naar huis @Tammie; Alvast een hele fijne en zonnige dag gewenst woensdag. @Diana; Wat 'n leuk, zo'n onverwachte babyshower @Noura; Succes! @Bemy; Wat vervelend dat je kindje nog steeds in een stuit ligt. Overweeg je 'n draaipoging? @Queenbee; Fijn dat je gerustgesteld bent na het gesprek bij de VK Bedankt voor jullie aanmoedigende woorden. Ik heb 't er maar met mijn man over gehad en hij had er gewoon niet bij stilgestaan om niet meer te drinken. Groetjes Silvia
SCHATJE! Gefeliciteerd! Je hebt ons allemaal verrast met dit super bericht! Geniet er van. Nog geen nieuws van Puck? Ik was vandaag voor controle en kreeg als bonus een inwendig onderzoek. Hoewel het onrustig is in mn buikie (snachts harde buiken, en van een actieve dag als vandaag krijg de kleine ook behoorlijk vaak een strak pakkie aan) de kleine prima ingedaald is, en het koppie netjes vast, zit de deur nog potdicht. Het wordt nu zo oncomfortabel, loop als een bejaarde eend en breek aan het einde van de dag in tweeen (nou ja, niet echt, maar zo voelt het). Slapen gaat k*t en ik ben doodop en .... ik zit nog potdicht! Grote kans dat ik riant over D-day heen ga zei ze. Ze stond wel even verbaasd te kijken toen de kleine even van zich liet horen toen ik op de tafel op mn rug lag: ooooh, , dat zijn wel krachtige bewegingen ja... Ach, aan de andere kant: lekker hoor, laat die kleine nog maar lekker wat aankomen dan, we wachten wel... We kunnen tenslotte niet allemaal in Juli bevallen! Ik ben en blijf een augustus mama!
@ de meiden die eind aug uitgerekend zijn hebben jullie ook al last van dat ongesteld heids gevoel.waar ik er al meer over hoor of nog niet. ik heb namelijk er soms wel last van.en dan is het soms zo erg dat ik het gevoel heb dat ze er al uit wil.
nou meiden wat het is is het maar jeetje wat heb ik zeer zeg. erg veel last van steken in mijn buik die vergezeld word door rugpijn alleen gaat die rugpijn bijna niet meer weg. en die steken stoppen wel af en toe! als het na het eten nog zo is ga ik de vk ff bellen om te vragen wat zij ervan vind. vind het wel spannend ook al is het misschien niks! gr van een erg onzekere kimmie
Hey mik, Ik herken dat hoor....volgens mn gyneacoloog had dat alles te maken van t indalen van de beeb en het rekken van de banden.....doet ook erg zeer.... Ben benieuwd wat je VK zegt..... Verder niet bijgelezen, ben moe van t poetsen en wilde alleen ff kijken of er al nieuws van Puck en Noura was...... Mn ventje is nu aan t koken....hihi...die nieuwe rol van hem bevalt me wel! Liefs