Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jeetje weer 2 dames bezig? Ik lees een paar uurtjes niet en gebeurt van alles :)

Ben naar de gyneacoloog geweest, alles prima! Ukiie doet het goed, alleen denkt de gyneacoloog dat ik 8 augustus niet ga redden :)
    Omdat ze zo aan het rommelen is! Ze draaide pirouetjes in mijn buik :)

Mijn ribjes zijn vanbinnen geiriteerd doordat deze dame waarschijnlijk veel haar heeft en dat er constat langswrijft, en in combi met koppen doet dat zeer :)

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Noura en Mik, succes, nog meer in juli!

Hoe zal het met Puck zijn?

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook aardig aan het rommelen, ben benieuwd of het doorzet, heb al vanaf vannacht ongipijn en steken en harde buiken, ze komen onregelmatig, soms om de 2 minuten en dan weer 10 minuten niks...
    Maar het is wel al de hele dag zo...

Zijn toch al aardig wat augustus mama's bevallen zeg!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Noura, je bent nu al bezig, maar toch nog veel succes.

@Mik, dat klinkt als echte weeen. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt.

5. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Noura, Mik en Eliesja, heel veel succes, ben benieuwd wat we morgenochtend weer aantreffen, hihihi.

Zet hem op!

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Noura, Mik25 en Eliesja, Succes meiden..
    Ben ook erg benieuwd.

Schatje, GEFELICITEERD met je zoon Djayden, erg mooie naam.

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Schatje1: Gefeliciteerd met jullie zoon!

Zegguh, ik wordt hier aan alle kanten ingehaald door dames die na mij zijn uitgerekend ;)

Zet 'm op meiden :D

ondertussen ga ik de laatste 4 nachtjes in.

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Succes meiden waar het rommeld hopelijk zet het door.
    Hier ook al zat gerommel gehad maar tis nu weer rustig .

Nou wie weet morge vroeg weer baby nieuws hier :)

9. Eimat

Eimat Niet meer actief

Even iets nieuws over Mik!

Sms van Mik!

Be nu onderweg naar het ziekenhuis. Ze voelde wel al 1 centimeter ontsluiting. Maar ze weet niet of dit van nu is of dit al zo was. Ik krijg nu een CTG. gr

Dit heeft ze naar Roxyrox gestuurd en die heeft dit net geplaatst dus dan weten jullie dit ook...

10. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Nog geen nieuws van Puck!

Noura en Kim... spannend veel succes, ooo wat gaat het hard... meiden ik wens jullie een goede bevalling en natuurlijk gezonde beebs knuffel mij

Kom straks nog ff kijken of er nieuws is van puck

Groetjes Maxi

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou begint het wel spannend te worden, van puck is er nog geen nieuws, buddy is toch philly?

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Schatje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Geniet van elkaar!

Puck, ik hoop dat je heel erg aan het genieten bent van je nieuwe gezinnetje!

Daisy, fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat!

Noura, jee wat schrikken. Goed dat je gebeld hebt! Ik duim voor je dat alles vanavond helemaal goed komt en je een prachtig gezond kindje in je armen kan sluiten!

Na dat rommelen van gisteren is de rust weergekeerd in mijn buik. Geeft ook niet hoor, ik wil nog best een weekje genieten van de rust van verlof en het nestje op orde hebben. Maar over een week ofzo… dat zou mooi zijn! (M’n vriend zei gisteren dat hij dacht dat het volgende week maandag komt. Ben benieuwd!)

Happy, gelukkig was alles goed met de kleine. Voel je je kindje nu wel weer wat beter? Misschien is ie anders gaan liggen ofzo.

Dat heb ik ook ja! Maar wat je schrijft, klinkt wel als voortekenen hoor!

Dat laatste heb ik ook :oops: Ik rommel alleen nog niet zo. Behalve gisteravond dus heel eventjes, maar dat lijkt weer helemaal over.

Arri, heel veel sterkte morgen bij de draaipoging, hoop dat het succesvol is!

Dus het komt door indalen? Hmm, ik dacht dat mijn kleine al ingedaald was, maar misschien kan het nóg verder…

Duster, net als de anderen vind ik best dat je je vriend kan vragen er rekening mee te houden dat hij op elk moment opeens beschikbaar moet zijn voor een bevallende vrouw en dat (veel) drinken daar niet zo handig bij is. Gewoon zeggen, hij wil er toch ook helemaal bij zijn als het zover is? Oh, lees nu dat je dat gedaan hebt en dat hij het inderdaad helemaal begrijpt. Mooi zo!

Ik heb trouwens echt geen zin in een naar alcohol riekende man naast m’n bed als ik lig te puffen. Dus ook zonder het argument van het moeten kunnen rijden wil ik graag dat mijn vriend z’n drinken matigt tot de bevalling. Doet ie ook hoor, dat vind ie het minste dat ie kan doen: ik drink toch ook al maanden niet meer!

Dat voel ik ook soms, de laatste paar dagen. Raar gevoel hè?! Ik heb ook geen idee wat het is...

Tammie, spannend dat je woensdag gaat trouwen! Veel plezier, ik hoop dat het mooi weer is!

Bemy, jammer dat je kindje in een stuit ligt. Ga je draaien proberen? En heb je nu eigenlijk al verlof, of lag dat wat ingewikkeld bij jou (eigen zaak?)? Sorry, maar ik weet het niet meer precies…

Debbie, lopen als een bejaarde eend, hihi!

Ik had gisteren na een half uur / uurtje steken ook de rest van de avond, nacht en ochtend pijn in m'n rug. Kan me voorstellen dat het bij jou helemaal niet meer wegtrekt... Zwaar hoor! Zouden het rugweeën kunnen zijn? Weten de al eerder bevallen dames hier dat misschien?

Eliesja, jij ook al bezig. Spannend hoor!

Jeeminee, wat een ontwikkelingen weer vandaag! Ben benieuwd wat ik de volgende keer dat ik inlog aantref! :D

13. Niet meer actief

sjonge er is echt een babyboom aan de gang hier, straks zijn we allemaal bevallen vóór het augustus is. ;)

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meisjes

ik ben weer terug van het ziekenhuis. ik heb weeen om de drie minuten maar nog niet heftig genoeg. ik praat nog onder de weeen en moet bellen als de weeen heftiger worde. zo heftig dat ik niet meer kan praten maar ze echt weg moet zuchten! afwachten dus. net gedouched en lig nu met kruik tegen mijn buik. hopen dat het doorzet maar de vk in het ziekenhuis had goede moed!

gr kim

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou dat is fijn Kim, dat heeft jou geruststeld he meis! En hopelijk zet het door en ga maar lekker liggen met je kruik, dat doe je goed meis!

Heel veel succes en heb veel aan je gedacht meis!

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Er word hier veel te veel geschreven hoor. ;)
    Moest enorm veel pagina's bijlezen sinds gisteren.
    Maar volgens mij gaat het hier spannend worden.
    Ben benieuwd wat ik hier morgen allemaal lees. :confused:

Schatje: Gefeliciteerd met jullie zoon.

Hier alles super.
    Kan me niet voorstellen dat Laureen alweer één weekje oud is.
    We zijn heerlijk aan het genieten, met af en toe een dipje. :(
    Zal denk ik ook nog wel even een tijdje zo zijn.

@ Daisy: fijn dat jullie weer thuis zijn.

** Berichtje van Austin **
    Hier gaat het weer wat beter.
    Ze houd nu de voedingen binnen.
    Misschien mag ze snel bij mij op de kamer.
    Verders nog bevallingen?
    Xxx Austin.
    ** Einde berichtje **

Ga nu even weer verder met mijn bevallingsverhaal.
    Stel je voor dat ik dat vergeet. :(

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Spannend Mik. Hopelijk kan je nog een beetje slapen en zet het goed door.

Chantico: Jij de kleine beweegt nu redelijk. Nog niet zo heel veel, maar wel meer.

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik heb nog niks van Puck gehoord, en ga nu naar m'n bedje toe, dus vanavond zal ik in ieder geval niks meer laten weten.

Slaap lekker allemaal

19. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Kom ook nog even gluren.......... Spannend hoor Mik, hopelijk duurt het niet te lang allemaal.

20. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Mik hou vol ik hoop voor je dat het nu gaat doorzetten meid en dat jullie straks lekker je kindje in jullie armen hebben

noura heel veel succes al lees je dit niet ik denk toch aan jullie succes!

inderdaad al flink wat augustus babys in juli echt goed en fijn dat het met allemaal goed gaat

vandaag had ik mijn eerste verlofdag heeeeeerlijk gewoon op mijn gemakje gepoetst en morgen de rest afmaken verder veel bank gehangen en een gezellig dagje dus met mijn man die was vrij omdat het hier in belgie een feestdag is

Deel Deze Pagina