Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008

**JULI**
    *21-07-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding
    *25-07-2008:
    # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS bij 38w3d)
    *26-07-2008:
    # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 24 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    *31-07-2008:
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Stuitertje / Ziekenhuis
    *11-08-2008:
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS)

**AUGUSTUS**
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel
    *02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis (overgewicht)
    *03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis
    *04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem)
    *05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Eliesja 35 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN
    *06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel
    *08-08-2008:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis (KS)
    *09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    *10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(: / Stuitertje
    *12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Nair 33 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    *13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis
    *14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    *15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: :(: / Ziekenhuis
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy/ Ziekenhuis
    *16-08-2008:
    # Tammie 27 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    # Willielien / wordt JONGEN / Thuis
    *17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:
    *18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: :(:
    *20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis
    # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    *21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    *23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    *25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    *26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: :(:
    *27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    *28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis

**SEPTEMBER**
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN

- Charissa -> Thuis

:baby: :baby: Bevallen: :baby: :baby:
    * 15-06-2008 (30w) : Galadrose 31 jaar/ Levi, 1750 gram
    * 27-06-2008 (34w1d): Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*)
    * 01-07-2008 (34w) : CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*)
    * 11-07-2008 (35w2d): Marleen83 24 jaar/1ste kindje/ Shane Samuel Henricus, 2570 gram (uitgerekend *13-08-2008*)
    * 14-07-2008 (37w4d): Miranda 31 jaar/4e kindje/ Laureen Cheryl 3000 gram/ (uitgerekend *31/07/2008*)
    * 16-07-2008 (37w2d): Daisy 32 jaar/ 2e en 3e kindje/ Fenne en Linne (uitgerekend *04/08/2008*)
    * 18-07-2008 (40w2d): Austin 25 jaar/ 1e kindje/ Amber-Lee 3805 gram (uitgerekend *16/07/2008*)
    * 21-07-2008 (36w5d): Schatje1 21jaar 1e kindje/ Djayden 48cm 3320 gram (uitgerekend *13/08/08*)

:baby: Meisjes: 5
    :baby: Jongens: 4

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda <-----> Linka
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino
    * Jennifer70 <-----> Joy72
    * CynthiaB <-----> MYAngel

Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!

;) Moet er iets gewijzigd worden stuur dan een PB-tje

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    schatje, gefeliciteerd met jullie zoon! geniet lekker van hem!

mik, eliesja en noura, veel succes! denk aan jullie.
    schrik een beetje van die ctg, noura. maar vooral omdat jij geschrokken bent. hoop dat alles goed is!

binna, ik voel wel het indalen (steekjes) en harde buiken, maar geen ongi gevoel.

elle, ik heb precies hetzelfde als jij. maar al vanaf het begin dat ik hier lees & schrijf heb ik het idee dat iedereen mijlenver op mij vooruit loopt. ook wel fijn om het allemaal vast te lezen. lees ook wel boeken over bevallen en ben net naar de laatste cursusavond geweest.
    maar ik heb nog niet eens verlof! ik hou ook maar in gedachten dat het makkelijk nog 7 weken kan duren. heb ook nog wel zin in verlof. en geen enkele reden om aan te nemen dat ze eerder dan 40 weken zal komen.
    ben dus beetje bang dat ik hier straks in september alleen over ben. :) (was bij de juni mama's ook 1 iemand een tijd alleen over..)

ben heel benieuwd hoe het met puck gaat!

en hoe gaat het met de aftellende moeders?

3. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Schatje Van harte met jullie zoon!

Jeetje wat is het hier spannend!

Ik heb dat ook wel hoor, ben van eind augustus, beleef het allemaal nog een beetje van ver weg, alhoewel het wel steeds dichterbij komt nu....de bevalling enz.
    Ik heb ook af en toe ongipijnen, maar niet elke dag en wat steken van onderen, maar die van ons is ook al wat ingedaald voelde de vk afg donderdag.

Sterkte en succes voor diegene die vannacht nog gaan bevallen!

en oja het is op het moment echt een babyboom, bij ons in het ziekenhuis heb ik vandaag wel een stuk of 10 baby's naar huis zien gaan, echt heel erg veel. of ik let er nu meer op dat kan ook....

slaap lekker allemaal!

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mik, wat spannend! Zet m op meid!

Happy, fijn dat je de kleine weer meer voelt.

En ik snap best dat het voor sommige meiden hier nog een beetje veraf staat, alles met bevallen enzo. We lopen ook best ver uit elkaar met z'n allen (zeker als er vroeggeboortes zijn), en die paar weekjes maken écht verschil, blijkt nu.

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Whaaaaaah wat maken de dames t spannend zeg!

@Noura: meid je bent nu als t goed is al aan de puf....succes meis, nog ff en je hebt je beeb in je armen!

@Mik: Dan gaat je nichtje toch gelijk krijgen met dat je zou bevallen op dinsdag! Spannend joh! Succes meid en sterkte met wat er komen gaat!

@Eliesja: jij ook al heftig aan de rommel.....succes meid!

@Puck: lekker aan het genieten van je beebje?! Laat ff wat van je lezen meid!

Kben benieuwd welk nieuws er morgen op t forum te lezen is.....zo machtig spannend!

Ik ga mn bedje in.....dromen van alle lieve schattige beebjes op komst.....

Sweet dreams allemaal!

Liefs Vera

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Misschien een beetje zemelig......maarre vind t super dat we er allemaal zo voor elkaar zijn en we alles met elkaar kunnen delen! Ik waardeer t enorm, dusse THANKS!

Dikke knuf

7. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    krijg nu wel steeds meer dat ik zelf ook wil!

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hoeveel stuitertjes zijn er nu eigenlijk over gebleven ?de mijne stuitert er nog steeds lekker op los 8) hahah

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi dames,

Sorry dat even kom inbreken maar iemand al iets gehoord van Noura? Ik ken haar van de decembermama's '06.

Groetjes Otje

10. Niet meer actief

mijn beebje is ook nog een stuitertje hoor, zal wel niet meer veranderen ook denk ik, al zegt de gyn dat het nog steeds kan, zal je zien hoor, de dag van de ks maken ze nog even een echo en wat ziet men, kleintje is gedraaid met hoofdje naar beneden, dan wordt het geen ks maar wat dan hé, mag ik natuurlijk gelijk stoppen met die remmers en komt het niet meer verder op gang,zal weer net een actie voor mij zijn.
    loop ik nog tot 42 wkn door, haaha dat zou toch een bak zijn, ik hoop het echt niet hoor, daar kan ik nu zo over piekeren, ik leef nu echt helemaal toe naar de 30e en als het dan niet doorgaat en weer naar huis gestuurd wordt tot het vanzelf doorzet pffff

dan zullen ze me toch wel inleiden, toch?

ik moet zeggen dat die remmers goed zijn werk doen, ik heb nog wel steeds contracties maar zijn niet meer zo regelmatig en ook niet echt pijnlijk meer.

11. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Ik heb weinig puf om een heel verhaal te schrijven, maar wil even kwijt dat ik me een beetje een opgeblazen michelinpoppetje voel.... zelfs mijn tenen zijn verdwenen. Wat is lopen pijnlijk zeg!

@ Schatje: gefeliciteerd!

@ alle puffende dames: nog even volhouden ;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jaaaa hier nog een stuiter :p

Ooo ik zet mijn geld in op Noura :)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie en kelly en elleny ik heb dat ook hoor. het duurt voor ons gewoon allemaal ng vel langer. ik hou er ook rekening mee dat tussen de 5,5 week en 7 weken kan gaan duur. en dan is het wel eens gek om al die dingen te lezen maar ook wel makelijk want je weet wat je te wachten staat.

@lauwie nou ik had er dus nog geen last van gehad.maar vandaag heel erg dat ongie gevoel leek wel of ze er uit wil maar is nu weer weg.

En denk dat het met puck nog best even kan duren voor dat we wat horen want het is een inleiding en dat kan heel snel gaan maar ook lang duuren.

@ale meiden slaap zacht en droom fijn

En voor de geen waar het bezig is en zo kom op he je kan het zet hem op.

Liefs sabrina

14. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Jeetje zo diep in de nacht vraag je je toch af wat er allemaal gaande is... Zijn er mensen druk bezig of wordt er braaf geslapen... :confused: Ik ben heel benieuwd! En lees alles in de ochtend.. hoop ik!

15. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Noura, Mik & Puck. ik hoop snel goed nieuws te horen :D !

@CHANTICO - wat kun jij goed onthouden zeg, petje af :thumup:

Ego, even het een en ander van me af schrijven!

De een á laatste keer dat ik bij de vk was, lag onze beep volgens haar (inwendig onderzoek) met het hoofdje naar beneden? Dit kwam als een totale opluchting en verassing voor mij. Maar bij het laatste bezoek aan de VK (was weer een andere vk). Zei ze dat ze het niet zeker wist en toch een echo wilde laten maken. GODZIJDANK, want ons beepje lag in een stuit en dit is al die tijd al zo geweest! Nu heb ik a.s. maandag een afspraak bij de gyn. en zal er waarschijnlijk een datum geprikt worden.

Dus dat was het één wat op me dak kwam vallen en verder zijn mijn ouders afgelopen zaterdag (met lood in hun schoenen) op vakantie-gegaan. En nu hopen we met z'n allen dat de bevalling niet voor 4 aug. spontaan zal beginnen (13-dagen voor uitgerekende datum).

Maar ik moet zeggen sinds mijn ouders weg zijn, krijg ik ineens overal last van. Krampen, dikwijls naar de wc, harde buiken etc. Dit maakt mij natuurlijk helemaal zenuwachtig. ik hoop maar dat het gewoon de zenuwen zijn!

Ik heb al 'n hele week dat ik het gevoel heb dat er een enorme huil-bui aankomt, maar dan vraag ik me af waarom ik zou moeten huilen?
    m'n tranen willen er volgens mij gewoon niet uit!

Sorry, voor mijn ego normaal gesproken en ik vind nu nog, houd ik mezelf heel sterk. maar dat begint nu een beetje op te raken!

Ik ga mezelf snel aankleden want dan moet ik weer om 8uur op kantoor zijn voor verbouwings-werkzaamheden! Daar zie ik nu ook erg tegenop, maarja ik denk maar zo, klaar is klaar

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

nou helaas heeft niets doorgezet! loop nog steeds rond! bah bah bah kan wel huilen. ben het nu helemaal zat. denk je dat je gaat bevallen word je de volgende ochtend nog steeds met een dikke buik wakker. nou maar hopen dat het een dezer dagen wel gaat doorzetten want die voorweeen of wat het ook is die doen al zeer en dat ga ik geen weken volhouden.

knuffel

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen medezwangeren en nieuwbakken moeders,
    Ik kon maar moeilijk in slaap komen en kreeg wat last van de heupen dus ben alweer wakker, heb er tussendoor wel onwijs lekker geslapen.

Wat sommige hebben met het gevoel dat het nog zo ver weg is heb ik ook, al zegt mijn banner heel wat anders. Ik ben nog steeds aan het genieten van mijn verlof, voel me goed en de baby heeft het ook goed, al wordt het wel een flinke volgens de verloskundige (met 36 weken was hij/zij 6 pond). Andy en ik natuurlijk al fantaseren over zo'n heerlijke mollige baby met honderdeneen plooien, superleuk!

@ chantico, ik vind het ook zo leuk om te lezen hoe het hier met iedereen gaat en kijk 's morgens altijd gelijk of er iets is gebeurd. Mijn moeder belt zelfs even bij de geboortes, helemaal top

@ buddybemy, volgens mij gaan procentueel gezien de meeste baby's over de uitgerekende datum heen dus dat komt vast helemaal goed met je ouders.

ik ga zo even de bevalling kijken op sbs, hoop dat het niet zo bloederig is als een paar weken geleden :confused:

18. Niet meer actief

bemy meid toch, dat is vervelend dat kleintje toch nog in een stuit ligt, kun je deze week niet meer terecht bij de gyn, dan kunnen ze het misschien nog proberen te draaien? meestal doen ze dat tussen de 36 en 37 wkn., of wil je dat zelf liever niet?
    probeer jezelf beetje rustig te houden want door de zenuwen kun je idd ook die harde buiken enz krijgen,ik weet het, is makkelijk gezegd,ik ben ook zo hoor.
    soms lucht het wat op als je eens flink huilt,rothormonen hé!
    is helemaal niet ego vind ik, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en hebben er allemaal last van, dus meid klaag maar lekker raak hier, we zijn er om elkaar te steunen met de laatste loodjes.
    is allemaal heel begrijpelijk hoor.

Mik:
    hé wat vervelend nou toch dat het niet doorgezet heeft, maar het zit wel aardig te rommelen dus lang kan het toch niet meer duren hé.
    die kunnen idd goed pijn doen hé die weeen, ik weet er alles van,ik heb ze al vanaf ongeveer de 33e week, zijn echt pijnlijk.
    maar kop op, vandaag of morgen heb jij je lieve baby bij je liggen.

19. Niet meer actief

petrabr
    de bevalling is toch niet meer op tv?

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    nee? zit ik er helemaal klaar voor :oops: .....dat is ook jammer

Deel Deze Pagina