Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

joy 72,
    Ja het gaat, heb weinig keus hé, ben alleen ontzettend nerveus, zit nu wel in een enorme piekerperiode, maak me overal druk om.ik heb de laatste dagen vanalles op het internet zitten lezen over stuitliggingen en daar wordt ik echter zeer depri van.kan eigenlijk beter die dingen niet lezen, kom vanalles tegen wat die kindjes kunnen mankeren die langdurig in stuit liggen.
    mijn mannetje kan dan echt boos op me worden en vind het stom dat ik die dingen lees, hij heeft wel gelijk hoor want het is altijd afwachten en hopen dat je een gezonde baby krijgt, ook als ze netjes met hoofdje naar beneden liggen.
    nog een week pfffff, ik zou willen dat nu spontaan ineens mijn vliezen breken.
    ben ook zo bang dat kindje beslist om nog te draaien dan doen ze geen ks natuurlijk en dat ze me dan weer naar huis sturen met de mededeling wacht maar tot het doorzet, dat hoop ik echt niet want zit er echt helemaal doorheen.
    maar ik voel me schuldig om iedere keer hier te zitten klagen en zeuren.

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    rebecca nog even vol houden meisje !

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @rebecca5 hahaha ik ken het hoor die van mij ligt al zo lang als ik gezien heb en weet met de beentje de lucht in voetjes boven het hoofd.
    Nu had ik gelezen dat dit zo de eerste tijd blijft staan .
    Nou echt niet grappig vooral als je een plaatje te zien krijgt hoe dat ze dan liggen :( word je niet vrolijk van.
    Had vanmorgen nog een enge droom erover toen ben ik maar opgestaan.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik voel precies hetzelfde :oops:
    Wat als ze nu besluit te draaien, heb ik me gericht op die ks, en kan ik alsnog gewoon bevallen :(
    En idd heupdisplasy (hoe schrijf je dat) etc dat lees ik ook allemaal :p

5. Niet meer actief

ik doe mijn best,
    maar ik heb er soms genoeg van om hier steeds te zitten klagen, vind het voor jullie ook niet leuk :(

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Gewoon lekker klagen meis . ;)

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Puck; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

@Arri: Heel veel succes met de draaipoging

Groetjes Silvia

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @sjudith nou die beentjes zie ik echt niet zitten hoor heb al hele senario,s in me hoofd zitten .Helemaal niet leuk staat ze op de foto met beentjes de lucht in :cry:

Zo ga lekker in bad moet om 11:10 bij de gyn zijn ik hoop dat ze het willen inleiden want als ik tot de uitreken datum moet zit ik dadelijk ook nog is alleen.
    Kan ik oppas en bevalling tegelijk doen in me uppie.
    Als ik daar over na ga denken word ik al helemaal niet vrolijk meer :cry:

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@eleny jeetje meis wat balen zeg dat je vanacht weer wakker was.

@Bemy meis laat die traane lekker lopen.ik snap het wel hoor. ik zie er ook tegen op dat me ouders op vakantie gaan. en dat van de ks is ook even slikken. als je tranen nou niet zo komen probeer wat zieligs te kijken en mischien dat ze dan komen lucht het even goed op

@mik ooo wat balen meis. en ik heb nog wel gedroomt dat je bevalen was. van een jongen

@petra op zich wel lekker toch dat je er nog niet zo heel erg mee bezig bent.zekker in het geval als je wel twee over tijd ga

@Duster ik ga voor je duimme

@linka ik heb ook de hele nacht aan die meiden gedacht. grapig is dat he

@naat. is toch fijn dat je er nog niet heel sterk mee bezig bent kan het ook niet tegen vallen. ik denk ook steeds maar zo nog 5 of 7 weken

Puck van harte gefeliciteerd met je zoon.

@ denicepino o das handig jij gaat alle voorspelingen doen. dan kunnen we ons er een beetje op voorberijden. :p

@arri heefl veel suces vandaag

Nou meisjes hier schijnt het zonnetje zal het dan eidelijk weer beter weer worden. ik hoop het zo.

lief sabrina

10. Niet meer actief

sjudith,

ben blij te lezen dat ik niet de enige ben, hoe ga jij daarmee om als je dat leest, of ben jij wat nuchter daarin, ik zag gister een foto op het internet van een kindje die lange tijd in stuit gelegen had,ik schrok daar toch wel van ook al trekt het na een paar weken weer bij maar toch hé.
    eigenlijk mag ik het niet zeggen maar ik hoop dat kleintje nu maar blijven liggen hoe die ligt en een ks doen want ik moet er echt niet aan denken dat ze me weer terug sturen met de mededeling dat ie gedraaid is en wacht maar af. heb ik al die weken remmers geslikt en mag ik ermee stoppen en geen wee meer te bekennen.zou toch wat zijn zeg.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ joy anders moet je dat gewoon aangeven dat je er tegen op zie.dat je geen datum hebt. en dat je dan met opas en zo zit. mischien dan ze je dan wel een datum geven

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    van harte puck met de 0e verjaardag van olivier

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna had ook heupdysplasie en die heeft helemaal niet in 'n stuit gelegen. En het klinkt allemaal heel erg, maar het valt best mee. Tenminste met een spreidbroekje dan, met 'n gipsbroek heb ik geen ervaring.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ken die plaatjes en je wordt er niet blij van nee :(
    Ze zeggen dat het goed draait :(

Nu heb ik de hoop dat het bij die van ons iets midner is omdat ze sinds 4 weken zo ligt en hiervoor in een volkomen stuit, dus kleermakerszit....

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    voor diegene die graag een foto willen plaatsen bij het bericht (met al die baby's die al geboren zijn):

Ga naar www.tinypic.com.
    Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken.
    Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan.

Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht.

Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen.

Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto.

Bij mij lukte het met andere programma's nooit, maar nu wel :) , nu nog de baby geboren laten worden, hihi

16. Niet meer actief

joy:
    ga jij voor een stuitbevalling?misschien heb je het al geschreven en heb ik erover heen gelezen?

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Puck: Gefeliciteerd met je lieve zoontje Olivier,...

18. Niet meer actief

die van ons ligt in een onvolkomen stuit, al langere tijd, :(

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Schatje, nog van harte gefeliciteerd

Puck, van harte gefeliciteerd!

Hier is het dus ook weer rustig, althans vannacht, begin nu wel weer wat te voelen, maar heb een goed nachtje gehad.
    Straks moet ik naar de vlos, ben benieuwd!
    Hoop dat het snel gaat doorzetten..

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Puck en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet er lekker van samen!

Deel Deze Pagina