Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @noura, dat heb ik inderdaad mijn vorige zwangerschap in het begin ook gehad na het vrijen. blijkt dat je aderen wat meer opgezet zijn en die kunnen dan knappen en gaan bloeden. :D klinkt heftig zo zeg, maar net als zeg maar bij een bloedneus :D:S

Succes bij de vk :D

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben vandaag heerlijk van vakantie aan het genieten. :D ben nog in mijn pyama :oops: en ben aan het bijlezen en klusjes doen. mijn vriend doet altijd al veel in huis en nu was ik ook nog supermoe, maar vandaag voel ik me na het klokje rond slapen best goed. ik lees steeds 5 pagina's en dan doe ik weer een klusje. nu ff de was ophangen..
    net nog even een testje geprobeerd om te kijken of het inmiddels een duidelijkere streep is en hij is nog donkerder dan de controle streep. ik weet dat het niets zegt, maar toch een fijne bevestiging.
    hebben jullie ook vakantie? en wanneer moeten jullie weer werken?
    liefs, lauwie?

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @lauwie

Yes hier ook vakantie en jawel 3 weken lang :D:D Ik moet maandag de 7e weer beginnen :D Gelijk dezelfde dag moet ik naar de vk :D Lekker toch in je py rondhangen. :D

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    babsie ik had het ook maar je word er wel onzeker van.
    en het is best te vergelijken met een bloedneus. maar ik heb niet het gevoel dat het mis is ofzo.

zie dat jij nog bv geeft, netjes hoor. mijn zoon wou niet meer drinken, later bleek ik dus zwanger te zijn.

over een uur moet ik er zijn.

ik werk wel wat minder komende weken, gelukkig, maar moet nog wel een paar dagdelen.

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @noura, jep nog altijd bv maar moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat er wat minder spanning op mijn borsten staat dus ik weet niet hoelang het nog blijft komen. Ik hoop dat het niet zomaar opeens stopt. Komt vast wel goed.

En inderdaad ik was toen ook heel erg geschrokken, helemaal omdat het toen mijn 1e zwangerschap was en ik geen flauw benul had wat het was enz.

liefs

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Wij wensen ook iedereen fijne feestdagen :D

Op zich gaat het hier wat beter, de misselijkheid hier heeft zich gelukkig beperkt tot alleen s'morgens (in plaats van de hele dag :( ) dus voel me gelukkig wat beter.
    Ook de duizelingen worden wat minder, maar mijn borsten doen nog steeds wel erg zeer, maar ja daaraan voel ik eigenlijk dat het allemaal nog goed zit ;)
    Vandaag ook begonnen met MvM, dus extra veel drinken :)
    Maar verder looppt hier ook gelukkig alles op rolletjes en nu maar even lekker genieten van de feestdagen en al het lekkers wat daarbij komt kijken :thumup:

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag dames!

Mag ik op de lijst voor augustus 2008? Ik ben als het goed is uitgerekend op 31 augustus 2008.
    Lijkt me gezellig met jullie mee te kletsen!
    Ik zal me nog even netjes voorstellen:
    Ik ben Lise, 31 jaar (Tweede Kerstdag word ik 32 jaar!) en sinds 1 augustus 2006 mama van Tijmen. Sinds gisteren weet ik dat ik weer zwanger ben van onze tweede beeb! Geweldig natuurlijk!
    Een mooier kerst-en verjaardagscadeau had ik me niet kunnen wensen! En wat is het toch heerlijk om weer zwanger te zijn; mijn vorige zwangerschap is me 100 procent meegevallen zonder echt noemenswaardige complicaties! Mag deze zwangerschap ook zo zijn!
    X Lise

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lise, gefeliciteerd!

9. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Lise welkom en gefeliciteerd!

Iedereen hele fijne kerstdagen!

10. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Allemaal Fijne Feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey,
    ben tot pagina 50 en heb ondertussen ook 2 overhemden gestreken, gestofzuigd, de vaatwasser uitgepakt en de was opgehangen. nuttig dagje dus.
    ben blij om te lezen dat jullie je ook af en toe zorgen maken. hoort er gewoon bij denk ik.
    zijn jullie ook af en toe zo lichtgeraakt? ik snauw de hele dag tegen mijn vriend, dat ie niet meer weet waar zijn knopen zijn die ik aan moet zetten, dat ie me niet geloofd dat de kaas bijna op is en vervolgens niet begrijpt welke ik wil hebben. beetje jammer dat hij ook geirriteerd is en niet wat meer geduld met me heeft! zal wel weer over gaan...

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wow heb weer flink wat bijgelezen!

@ Miranda ik kan me natuurlijk niet in je gevoel plaatsen maar kan me wel voorstellen dat je het er zwaar mee hebt! Het is natuurlijk een onbeschrijflijk verlies en eentje die je niet snel vergeet! gelukkig heb je je mannetje en je twee prachtige meiden die je steunen! Ik bedoel kijk eens naar die koppies wat een snoetjes!

@ Mik ik heb half internet afgespit voordat ik de angelsounds kocht met de angst er misschien iets niet goed aan zou zijn voor de baby, maar aangezien ik regelmatig met de VWA ( voedsel en waren autoriteit ) werk weet ik dat bij het minste geringste van een schadelijk bestandsdeel in een product dat deze accuut uit de handel word gehaald, het lijkt me dus sterk dat het zoveel kwaad zou kunnen, maar in ieder geval bedankt voor de waarschuwing ik ga het zeer zeker ook aan mijn VK vragen.

@ Noura meid beterschap dat klinkt niet zo best en nog gefeliciteerd met je kleine mannetje!

@ chantico houd de moed erin meid ik geloof dat alles goed komt!
    dikke knuffel!

@ foreverfriend gefeliciteerd en welkom!

@ visjes dat is in ieder geval al een geruststelling toch? als het vaker voorkomt! jammer dat je geen steun kreeg van je vk je zou aannemen dat zo iemand weet hoe je met zwangere vrouwen om moet gaan! maar alles komt goed en neem rustig je tijd!

@ Esprit dat is totaal herkenbaar hoor meid het is ook om gek van te worden die onzekerheid maar het wachten op de echo is zeer zeker de moeite waard!

@ charlotte fefeliciteerd en welkom, ik sliep in 't begin ook waardeloos en minstens een keer per nacht eruit om te plassen!

@ ppa jeetje meid beterschap aan jou en je zoontje! hoe was je echo vandaag?

@ pipi2 gefeliciteerd en welkom!

@ meinkleineboa ach meid dat is niet fijn neem regelmatig je rust he?!

@ alieke dat is freaky net of ze het dan aanvoelen ofzo he?!

@ Happy is voor beide pittig deze periode maar hou vol betere tijden komen er aan jij gaat je straks beter voelen en je mannetje gaat je beter begrijpen, probeer je ook niet te druk te maken meis geniet lekker van 't idee volgend jaar mama te zijn!

@ eimat wat leuk! dus dan kunnen jullie ervaring gaan delen? dat is altijd fijn!

@ lauwie welkom en gefeliciteerd en dat met je vriend komt me bekend voor mijn man krijgt het ook regelmatig zwaar te verduren als ik weer eens een van mijn buien heb...sneu he?!

@ Natas ja ja bij jou zie je het ook al! dames we worden straks allemaal tonnetje rond!

@ Lise welkom en gefeliciteerd!

nou meiden heb vandaag tot 2 uur gewerkt en daarna nog ff snel mijn last minute Christmas shopping gedaan!
    stervens druk overal zeg! echt waar je kan werkelijk in elke stad over de koppen lopen!
    In Maastricht was het gisteren ook zo erg! heb wel lekker 2 kerst outfits en een hoop andere zooi kunnen kopen hihi!
    en ook maar gelijk 2 nieuwe bh's aangezien ze al een maat groter zijn dan voorheen! :confused:

Ik ga ook alvast alle dames prachtige, warme, liefdevolle, gezellige, smakelijke, gedenkwaardige kerstdagen toewensen!

dikke x en knuffel aan alle lieve mama's hier!

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    dubbel gepost sorry! :oops:

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    na ruim 2 uur van huis te zijn geweest, het was nogal druk en duurde nogal, was ik weer thuis.
    nadat ik vertelde van het bloedverlies mocht er direct een echo worden gemaakt, en die was helemaal goed. een prachtig friemeltje.
    er waren vandaag al meerderen met bloedverlies, en bij allemaal was het goed.

hier een mooie foto

oh ja, ze heeft gemeten en kwam op een week minder uit, maar ze gaat het over een paar weken nog eens meten, dan kan je het beter berekenen.
    in ieder geval was er een mooi hartje te zien.

nu moeten we alleen denken of we een combinatietest laten doen. ik weet het nog niet.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Noura: mooie echo hoor.

Wat wordt er toch veel geschreven op een dag. Ik kan het allemaal niet bijhouden.
    De nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd.

Wij hebben het vanavond aan mijn schoonouders verteld. Superblij waren ze.

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He meis,

Dat is super om te zien en lezen!
    op hoeveel weken zit je nu dan?
    Bedoel je een nekplooimeting enzo?

xxx

17. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    kom ik lekker vlot achter zeg dat er een topic is voor de bevallings maand hihi nou ik meld me ook aan...

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb net wat verlies gehad.
    Het is bruin, dus geen echt bloed.
    Ook bij het afvegen komt er vrijwel niets.
    zou dit van het hoesten kunnen komen?
    ik heb ook geen erge buikpijn ofzo.
    Maar ben wel ontzettend bang!

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik heb inderdaad gehoord dat dat kan van niezen...maak je niet te veel zorgen ok?
    Is niet goed voor je en zeker niet nu met de kerstdagen!

xxx

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Alle nieuwe dames: van harte welkom!

Hier weinig nieuws. Ben enorm moe, ga zo lekker op bed! Vandaag mn baas verteld. Ze wilde de vakantieplanning voor komende zomer gaan maken. Tja, ik ben er de hele zomer niet! Haha, ze was in ieder geval blij voor mij.

Deel Deze Pagina