Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    FF gauw bijgelezen:

@Puck: van harte meid, met de geboorte van jullie zoon!

@Mik: balen zeg dat t niet door heeft gezet! Toch nog maar ff volhouden meis!

ff heel ego:
    Vannacht om 00.45 met verschrikkelijk veel pijn naar het ziekenhuis vertrokken.....ik kon niet liggen,zitten,staan,lopen...tja dan blijft er niet veel over....Ik heb een constant zwaar spierpijngevoel (kan het niet anders omschrijven...) rechtsonder in mn buik...echt to janken toe....ze dachten eerst blinde darm, maar daar is niks mis mee...toen waren ze bang voor een bloeding bij/achter de placenta, dus uitgebreide echo gehad, placenta helemaal goed....toen aan de ctg, hartje beebje super, alleen heeft mammie-to-be wee-activiteit...voelde ik trouwens niks van...dus er is wel degelijk gerommel in de trommel....
    Al met al nog geen verklaring voor de pijn die ik heb...ik heb zetpillen meegekregen met spierverslappers, ze denken nu nl dat ik een spier enorm verrekt heb...we waren om 5.15 weer thuis, de zetpil verlichtte gelukkig de pijn...na 2,5uur slaap hoopte ik op minder pijn, maar vriendlief heeft me uit bed moeten helpen, op de w.c moeten zetten en heeft me beneden op de bank in de kussens geinstaleerd met een kopje thee.....Ik zit er helemaal door heen....kwam de pijn nou van t bevallen, dan deed ik t nog ergens voor, maar nu.....Als beebje beweegt dan doet hij/zij me zeer, want ruggetje ligt links en hij/zij schopt naar rechts.....O wat voel ik me sh*t....

Lucht wel ff op, dit van me af te typen!
    Gelukkig wel heel mooi ons kindje vannacht op de echo gezien, t lag heerlijk te duimen....wat voor de nodige vertederende tranen zorgde.....en dan zie je weer waar je t allemaal voor doet hè....

De zuster zei nogh, ik zie je vast deze week nog wel weer....ehm..betekent dat? ? ? We wachten af....

Kzal wat minder actief zijn, want dit typen is niet echt een hele fijne houding...mn ventje leest wel bij en zal me op de hoogte houden van de ontwikkelingen.....

Fijen dag allemaal!

Liefs

2. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Puck: Gefeliciteerd! Wat een mooie naam. Geniet van ekaar.

Arri: Succes met de draaipoging.

Hier net gedouched en al. Mijn pa komt zo helpen de box in elkaar te zetten, kregen we zelf niet voor elkaar. Verder vandaag nu echt beginnen met de babystrijk, ligt al een week te wachten.....

Weten jullie waar die ongiklachten vandaan komen? Ik heb er nu al anderhalve week steeds last van, zegt dit iets? Baby was vorige week al volledig ingedaald.

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @binna daar gaf ze de vorige keer ook al niks om de gyn.
    Kreeg alelen antwoord dan neem je je kids toch mee.

@sjudith Nou hoop het voor je de mijne heb ik nog niet anders gezien .
    En had met de 18 weken een pretecho laten doen en met de 20 weken echo
    en al die echo,s daarna lag ze zo al.

@rebecca5 ja ik heb geen keuze word gewoon bevallen.
    De gyn zegt omdat ze zo klein is gaat dat makelijk.
    Begin er toch wel tegen op te zien hoor.Lijkt me zo raar
    eerst de billen dan de rest.

4. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Puck, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Arri, succes met de draaipoging.

Esprit, wat vervelend, zeg. Heel veel sterkte.

5. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Na twee opmerkelijk goede nachten was het vannacht weer een hele slechte. Veel pijn en vaak wakker.

Willielien: Ik had de ongipijnen met harde buiken en de vk zei tegen me dat het oefenweeën waren. Laatste tijd helemaal geen last meer van.

Esprit: Heel veel sterkte, ik hoop dat de pijn snel minder wordt.

PUCK: GEFELICITEERD!

Petrabr: Handige tip, maar ik hoop dat ik die nog weet als ik bevallen ben. Of dat ik het dan nog terug kan vinden.

6. Niet meer actief

esprit,
    wat vervelend dat je zo'n pijn hebt, maar als ik het zo lees zal het niet lang meer duren bij je, heb het gevoel dat je deze week nog je baby in de armen mag sluiten.
    laat je lekker verwennen door je mannetje. ;)
    veel sterkte!

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Ellen: Balen dat het slapen weer niet wilde lukken. Hopelijk heb je na dat je wat schreef toch nog even lekker kunnen slapen!

@Bemy: Probeer je niet te druk te maken, daardoor kan je ook harde buiken krijgen. Ik heb vaak als ik me ergens druk over maak, dat dat dan later voor niks is geweest! Succes er mee in ieder geval!

@MIk: Balen dat het niet doorgezet heeft. Hopelijk zet het nu wel snel door en heb je snel je kleine in je armen.

@Duster: Succes bij de VK! Laat je even weten hoe het was?

Puck en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Olivier. Geniet er van!

@Arri: Succes vandaag. Spannend hoor. Wel lekker dat je eerder mag komen!

@Joy: Succes bij de Gyn. Hopelijk wilt hij/zij een beetje mee werken!

@Rebecca: Je mag best klagen hoor. Maar snap ook wel dat je het soms gehad hebt met klagen. Wordt het dan ook niet beter op he!

@Petra: Bedankt voor de tip voor de foto's. Voor jou gaat het nu ook korten he! Nog max 3 weken!

@Esprit: Erg is dat he als je met verschrikkelijke pijn komt en ze weten niet wat het is. Weet er alles van. Gelukkig mocht je weer naar huis. Mij hebben ze een week gehouden. Ik ga voor je duimen dat het snel minder wordt. Sterkte.

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier gaat het nu wel weer iets beter. Buikpijn is gelukkig een stuk minder.
    Alleen heb ik de kleine vandaag nog niet gevoeld. Ach ja gisteren was de CTG goed. Dus zal ook nog wel goed zijn.
    Donderdag mag ik weer naar de VK als ik het dan nog steeds heel weinig voel, ga ik het gewoon aangeven.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Je merkt gewoon dat het spannend wordt nu
    Ik las de laatste paar pagina's en bij iedereen is er wat. Onzeker, pijn, huilen en ga maar door.
    Het hoort er denk ik bij. Want ook ik ben zo onzeker ondanks dat alles prima verloopt.
    Als ik de kleine even niet voel gelijk onrust.
    Als ik teveel voel of krampen voel onrust.
    En ga zo maar door.

Voor iedereen heel veel succse met de laatste loodjes.
    Hoop dat alle ks zo blijven. En dat de beebs niet meer gaan draaien en je weer moet wachten.
    Alle andere beebs moeten ook niet meer draaien, maar gewoon er netjes uitkomen!

En dan maar weer afwachten wie de volgende wordt die kan gaan genieten van de kleine!

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hallo allemaal! wilde jullie even laten weten dat ik jullie op de hoogte hou ivm noura! nog steeds niets gehoord van haar.
    groetjes

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008

**JULI**
    *25-07-2008:
    # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS bij 38w3d)
    *26-07-2008:
    # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 24 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    *31-07-2008:
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Stuitertje / Ziekenhuis
    *11-08-2008:
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS)

**AUGUSTUS**
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel
    *02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis (overgewicht)
    *03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis
    *04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem)
    *05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Eliesja 35 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN
    *06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel
    *08-08-2008:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Sjudith 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis (KS)
    # Charissa1979 29jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN
    *09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    *10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(: / Stuitertje
    *12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Nair 33 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    *13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis
    *14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    *15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: :(: / Ziekenhuis
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy/ Ziekenhuis
    *16-08-2008:
    # Tammie 27 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    # Willielien / wordt JONGEN / Thuis
    *17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:
    *18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: :(:
    *20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis
    # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    *21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    *23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    *25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    *26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: :(:
    *27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    *28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis

**SEPTEMBER**
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN

- Charissa -> Thuis

:baby: :baby: Bevallen: :baby: :baby:
    * 15-06-2008 (30w) : Galadrose 31 jaar/ Levi, 1750 gram
    * 27-06-2008 (34w1d): Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*)
    * 01-07-2008 (34w) : CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*)
    * 11-07-2008 (35w2d): Marleen83 24 jaar/1ste kindje/ Shane Samuel Henricus, 2570 gram (uitgerekend *13-08-2008*)
    * 14-07-2008 (37w4d): Miranda 31 jaar/4e kindje/ Laureen Cheryl 3000 gram/ (uitgerekend *31-07-2008*)
    * 16-07-2008 (37w2d): Daisy 32 jaar/ 2e en 3e kindje/ Fenne en Linne (uitgerekend *04-08-2008*)
    * 18-07-2008 (40w2d): Austin 25 jaar/ 1e kindje/ Amber-Lee 3805 gram (uitgerekend *16-07-2008*)
    * 21-07-2008 (36w5d): Schatje1 21jaar/ 1e kindje/ Djayden 48cm 3320 gram (uitgerekend *13-08-2008*)
    * 22-07-2008 (37w5d): Puck2008 29 jaar/ 1e kindje/ Olivier 53cm 4044 gram (uitgerekend *08-08-2008*)

:baby: Meisjes: 5
    :baby: Jongens: 5

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda <-----> Linka
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino
    * Jennifer70 <-----> Joy72
    * CynthiaB <-----> MYAngel

Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!

;) Moet er iets gewijzigd worden stuur dan een PB-tje

12. Eimat

Eimat Niet meer actief

PUCK GEFELICITEERD MET JULLIE KERSVERSE ZOON!

Verder komt er even een ego bericht...
    Heb giga buikpijn, steeds van die krampen alsof je ontzettend aan de diarree bent. En ik heb vanacht voor het eerst volgens mij een harde buik gehad (en daarbij die krampen=geen pretje). Die krampen blijven maar komen maar kan niet naar de wc... bah bah bah

13. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Puck en man proficiat met jullie zoontje!

ik geniet hier volop van mijn tweede verlofdag; de zon schijnt dus ik loop straks even naar de bieb voor wat leesvoer

verder wil ik heel graag gaan stofzuigen en dweilen maar mijn man ligt nog te snurken van de nachtdienst dus dat zal tot 2 uur zeker moeten wachten

iedereen met krampen en pijn veel sterkte en onthoud dat dit het voorwerk is waardoor jullie snel je kleintje bij je zullen hebben

ikh eb het idee dat ons smurfje nog op zich laat wachten want tot op heden nog niks van krampen of wat dan ook maar goed niet te hard roepen he

14. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Mik: Balen zeg, nog steeds niks. Ik blijf duimen voor je.

Puck: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON, mooi gewicht zeg.

Noura: Je houdt het spannend!

Esprit: Wat een ellende zeg dat je jezelf zo slecht voel en dan die pijn, vreselijk....Gelukkig gaat alles goed met de beeb. Ik hoop dat het snel voorbij is voor jou.

Eimat: Klinkt alsof het toch ook wel een beetje begonnen is bij jou.

Hier eindelijk de 37 weken aangekomen. Mag dus officieel thuis bevallen (als alles goed gaat). Spannend hoor. Voel heel soms, heeeeel licht een lichte menstruatiepijn, hopelijk daalt hij nu toch in...Ik hoop het echt!
    Gelukkig weer goed geslapen. De kinderen waren vanmorgen zo lief dat ik zelf nog even kon blijven liggen. Heerlijk die vakantie....

15. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Puck Van harte met jullie zoon!

Ik heb ook al zo'n slechte nacht gehad....erg veel pijn, harde buiken, paar keer plassen...vannochtend naar mijn werk gegaan, daar lopen spugen en hebben ze me om 9uur weer naar huis gestuurd...moest nog 2 dagen werken, morgen gaan we nog een poging doen. heb vannacht geen oog dicht gedaan door die pijn, ga nu nog even proberen te slapen.

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Puck GEFELICITEERD met jullie zoon!
    Geniet er lekker van!

Esprit, wat schrikken zeg, doe maar lekker rustig aan en hoop dat je deze week je beeb nog in je armen hebt.

Ben benieuwd of er nieuws van Noura komt...
    Vind deze laatste weken zo ontzettend spannend, zie er nog erger tegenop dan bij mijn 1e bevalling :oops:
    Mss omdat je weet wat het inhoud en als de 1e bevalling is ga je er eigenlijk blanco in..

Hier ook een ***nacht gehad, kan haast niet meer draaien in bed..alles verschuift in mijn rug en krijg meteen harde buiken.
    Het word er niet makkelijker op....

Zo ga ff boterhammetje maken voor mijn zoontje en mij en dan ff lekker 2uurtjes plat allebei ;)
    Vanmiddag nog de gordijnen innemen van de babykamer samen met mijn moeder, gisteren kaarten geschreven dus de beeb kan komen hihiihi

Succes allemaal en kom later nog wel kijken of er babynieuws is ;)

17. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Puck: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Olivier, wat een leuke naam! Heel veel geluk

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Puck en papa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie flinke grote zoon

Joy, Hier ook nog steeds een onvolkomen stuiter, morgen terug naar de gyneacoloog maar ik verwacht dat er niets veranderd is, ik voel zijn hoofdje zo goed zitten bovenaan dat het me soms pijn doet als hij aan het "headbangen" is :D . Ook voel ik de voetjes lekker duwen langs de linkerzijde van mijn buik, af en toe moet ik er eentje terugduwen.

Noura, je houd ook wel iedereen in spanning hé, sylvie laat ons vlug iets weten.

Mik, spijtig dat het niet doorzet, maar je hebt nog tijd hé, ik weet dat het bij iedereen wat veel begint te worden maar de meeste mensen gaan overtijd.

Voor iedereen waar het begint te rommelen, hou de moed erin!

Hier zijn we volop aan het aftellen, nog 9 keren slapen. Ik kan wel niet veel meer doen buiten wat hangen op de zetel maar dat word je zo beu. Ik heb me voorgenomen om vandaag mijn koffer in te pakken.

Verder is onze poes nu het zorgenkind. Hij heeft vorige week bloed gebraakt en ook in zijn uitwerpselen zat bloed. Direct naar de dierenarts en vermoedelijk heeft hij ergens vergif gekregen of gegeten. Zijn niertjes lieten het daardoor wat afweten en hij heeft 2 dagen in de dierenkliniek gelegen. Nu gaat het alweer beter al zit er nog niet zoveel leven in maar hij komt er terug boven op. Al een geluk dat een goede vriendin van ons dierenarts is en zij heeft ons perfect geholpen, onze poes heeft ons al geld gekost! Al een geluk dat het kraamgeld net gestord was.

19. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ach Aykietje, wat zielig voor je poes. Hopelijk is íe weer snel de oude.

Ik ga nog eens de stad in, kijken hoever ik nog kan lopen, hihi. Gelukkig woon ik in het centrum.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Aykietje, wat naar zeg!
    Wij hadden dat ook met onze kat,d ie heeft toen antibiotica gehad en wat pijnstillers en was binnen een week weer de oude gelukkig!

Deel Deze Pagina