NOURA ! hoop dat alles goed gaat ! en snel nieuws te horen ! Ben helemaal zenuwachtig .. ik ga kapot van de zenuwen hier zeg sta helemaal strak gewoon hahaha Ben helemaal onzeker nou ik hoop zo dat deze kleine meid snel hier laat weten dat ze eruit wil het liefste nog voor 10 augustus ( offiele uitgerekende datum) want word GEK van de pijn in me ribben op dit moment. Hm weet even niet wat ik nu moet doen. Ik had gezegt tegen me moeder dat ze bij me bevalling mocht zijn. maar nu weet ik het niet helemaal zeker meer of ik dat wel wil. Ik vind het al erg dat me vriend me met pijn gaat zien.... en dan me moeder er ook nog bij ik weet het niet helemaal zeker meer.... Denk dat ik haar zo teleur stel als ik nu ga zeggen dat ik haar er niet bij wil hebben.
@denicepino, ik denk dat je moeder het wel begrijpt als je nu zou zeggen dat je haar er liever niet bij wilt hebben. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken om er iemand naast m'n man bij te hebben. Zou telkens het idee hebben dat ik me groot moet houden. Hier supergoed nieuws. M'n vader moest gisteren weer een scan laten maken en hij belde net met de uitslag. Alle longontstekingen zijn weg, ook de grote ingekapselde ontsteking is weg, er zitten geen longembolieen meer, alleen de kanker zit er nog. En die is niet groter geworden. De arts raadt aan om geen chemo te doen, omdat hij er dan helemaal niks meer bij kan hebben qua verkoudheid ofzo. De arts had het zelfs over, dat als mijn vader volgend jaar alsnog chemo wil dat dat dan kan. Ben helemaal blij nu.
Goede middag meiden. Als eerste: Puck gefeliciteerd met jullie zoontje! Meiden met gerommel: ik duim voor jullie dat het niet meer zo lang gaat duren. Hier kunnen we weer een beetje ons eigen leventje proberen op te pakken, de kraamhulp is weer weg. Aan de ene kant wel lekker maar aan de andere kant ook jammer. De tijd gaat zo snel. We hadden een super leuke vrouw, dus een geweldige kraamweek gehad. Fijne dag allemaal. Hier nog even weer een foto van Laureen.
\/ Vandaag alweer 38 weken! \/ Voel me errug belabberd, ben net uit bed gestapt na weer een nacht niet geslapen te hebben... had zefls wat verhoging gister. Heb nu last van mijn liezen, steken in mijn buik, en rustelozen benen. Zal allemaal te maken hebben met het indalen van beebje, maar dat ik me daardoor nu lekker voel, nee niet echt helaas.. @Puck; Van harte met jullie zoontje! En nu lekker gaan genieten! @Noura; Ben benieuwd hoe het nu met jou gaat zeg... @Sjorsje; Dat is idd goed nieuws zeg! @Miranda4xmama; Wat een popje zeg! Echt om bij weg te smelten! Zal ff een beetje gaan eten, heb na gistermiddag niks meer gehad... Iedereen een fijne dag verder en ik ben benieuwd of we nog meer babynieuws krijgen vandaag! Xx
Wat een schatje Miranda! Heerlijk, ik moet nog even wachten Sjorsje wat een goed nieuws zeg van je vader! Denicipino, je moeder snapt het vast Ik wil ook niemand erbij, alleen mijn man. Moet er niet aan denken
Eventjes inbreken...Sylvie, of iemand anders, zouden jullie ons, als decembermama's 2006, ook even willen laten weten als er nieuws is van Noura. Wij zitten ook vol spanning te wachten...alvast bedankt!
Hoi Meiden, Wat een gerommel hier, Kim, jammer dat het nu niet door heeft gezet... maar het gaat vast niet lang meer duren. Nog niets van Noura he, die houd het spannend... Aykietje, wat zielig voor de poes, fijn dat ie er weer bovenop komt. Vandaag naar de gyn geweest, alles was goed gewicht werd geschat op iets meer als 3100 gram, iets hoger dan gemiddeld (loop sinds mei al een week voor op groei). Hij lag goed hoofdje zat nog niet vast in het bekken. Nu wel aangegeven dat het echt zwaar werd, ik slaap voor geen meter, mijn bekken doet verschrikkelijk pijn, ik hoop dat ze me niet langer door late lopen als 40 weken... maar ze grijpen liever niet in. O de fenta...huppeldepup pijnstiller "het pompje" is er nog steeds niet grrrrrrr, zal wel komen na ik bevallen ben, zul je net zien. Nou meiden voor die rommelt succes, hoop voor jullie dat t snel doorzet. Groetjes Maxi
nou seg het lukt niet een berichtje op de pagina te zetten ! Meiden heb klein probleempje en weet niet wat ik moet doen ! VIES VERHAALTJE ! ik was net naar de wc gegaan en toen had ik een slijm dinges met bloed erbij moet ik nu meteen vk bellen? of moet ik nu gewoon ehm niet bellen en gaan leggen ofzo?of even langs gaan?