@ Angel, ik werk in de zorg maar in een verpleeghuis en daar gebruiken we dat niet . Maar ik ga het zeker even vragen
Het hele weekend niet gekeken en zie dat er weer een aantal mama's en papa's bij zijn gekomen (al dan niet van hun eerste kindje). Van harte gefeliciteerd! Hier niets anders dan maagzuur en steken onderin mijn buik en vagina. Morgen weer een afspraak bij de VK. Zo langzamerhand ga je elk pijntje of ander gevoel interpreteren als zijnde "misschien komt het nu wel" en dus slaap ik ook slechter (en manlief ook). Ach een beetje zenuwen voor wat komen gaat en wanneer. Ben benieuwd wat de VK morgen zegt of Pruts al verder is ingedaald of niet.
ego bericht ik ben de 14e op controle geweest en moest over 2 weken terug komen nu was ik in de veronderstelling dat de afdeling mijn afspraken goed gepland had, zie ik vanochtend dat de volgende afspraak pas 7 augustus is; dat is 3 en halve week na de vorige afspraak pff ik gebeld en nu is er geen plaats meer en ze zeiden als er iets is dan mag je naar de verloskamers komen nou ja zeg; ik bedoel alles gaat wel goed maar tegen die tijd zit ik ruim in de 38e week en ik had me zo verheugd op de echo volgende week weer zucht nou ja niks aan te doen ze zitten al helemaal vol nu
even snel een berichtje, ik moet naar het ziekenhuis want verlies nu ook bloederig slijm en heb om de 3 min weeen. moet in ieder geval eerst aan het ctg en dan verder kijken.
puck, gefeliciteerd met je zoon olivier. super leuke naam! als wij een jongetje zouden krijgen... noura, gefeliciteerd met dochter anissa! fijn dat alles goed is. ik schrok gister wel een beetje van je berichtje. sjorsje, wat een super nieuws van je vader! echt heel fijn! arri, jammer dat het draaien niet gelukt is. wel goed dat je het geprobeerd hebt. ik ken een geslaagd voorbeeld van een stuitbevalling, hoor. en ik hoorde ook dat ze je dan niet heel lang door laten lopen. rebecca, succes! en mik ook. en sorry voor de rest, weet niets meer. ben zo op van het werken. nog 2 dagen! ben echt aan het aftellen! liefs, lauwie
Zo hee, wat is er veel geschreven vandaag! @ Noura: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! @ Miranda: wat een mooie foto's van jullie meisje! Hartstikke leuk om te zien. @ Rebecca: wie weet zet het nu dan door, succes meid @ Mik: jij houdt het ook spannend hoor. Hopelijk zet het of helemaal door of stopt het, wat zo ertussenin is erg frustrerend (had ik bij m'n eerste ook) @ Sjorsje: wat fijn dat je vader zo'n goed nieuws heeft gehad. Dat geeft weer wat rust en hoop voor de komende maanden. @ arri: jammer van die draaipoging, maar je hebt het geprobeerd in ieder geval. @sjudith: bij jou alles nog rustig in de buik? Verder weet ik het even niet meer, als ik iets belangrijks ben vergeten: sorry Hier gaat het z'n gangetje, nog steeds rustig aan. Geen nieuws eigenlijk en geen bijzonderheden! Fijne avond allemaal en hopelijk een goed nacht liefs Philly
*ego bericht* ben vandaag bij de vk geweest en me bloeddruk was in 1 week behoorlijk gestegen normaal zit ik op 120/65 of 120/70 en nu zat ik op 110/80 moet donderdag ook terug komen om het nog eens te meten en wat urine in te leveren dus ben benieuwd. heb ook veel harde buiken en krampjes dus ben benieuwd.
rebecca: Succes! Arrï: jammer dat het draaien niet gelukt is, je verhaal klinkt behoorlijk heftig. Super dat je een stuitbevalling durft te doen. Ik ga lekker naar bed, tot morgen allemaal en een goede nacht. Misschien dan nieuws van Rebecca!
NOURA, GEFELICITEERD met jullie dochtertje, geniet er lekker van! Succes voor bij wie het rommelt, hopen dat het doorzet!
Noura, gefeliciteerd met jullie dochter Rebecca, succes meid. Bedankt voor jullie complimentjes over de foto's van Laureen. Het is maar goed dat er digitale fotocamera's bestaan, kan je lekker veel foto's achter elkaar maken. Je blijft maar bezig met foto's knippen. We zijn ook super trots op haar. Ik hoop dat er van de andere baby's ook snel een paar foto's komen, ben benieuwd naar die schatjes.
meiden ik ben weer terug thuis, heb aan het ctg gelegen en er was duidelijk weer volop weeenactiviteit op te zien, maar nog steeds 1 cm ontsluiting,ongelofelijk ! moet nu weer 3 tabletten per dag tot aan de dag van de KS, 2 was dus te weinig.pfffff ook weer een echo gehad, alles is prima met de kleine. toen ikdie 2 wken in het ziekenhuis lag, heb ik de slijmprop verloren, maar dat groeit als het ware weer aan en dat ben ik dus nu weer aan het verliezen. Morgenmiddag moet ik weer voor een ctg, ik wordt hier dood en doodmoe van. ik ga nu wat proberen te slapen
Rebecca, verschrikkelijk.... geloof best dat je er doodmoe van word. Slaap lekker en hoop voor je dat het snel doorzet! Nu ga ik ook echt slapen hihiihi