Austin, dank je wel! Ik durf gewoon bijna niet meer te hoesten. Bang dat het slecht is voor mijn kindje Ik stel mezelf wel gerust. Ik heb geen echte pijn en het is een beetje slijmerig bruinverlies. Ik heb ook nog niks verloren in deze 7 weken ik lees toch wel van heel veel dat ze last hebben. Ik hoop maar dat het snel stopt
hoi hoi, zijn jullie ook met z'n allen massaal kerstfilms op tv aan 't kijken? het is stil hier...mijn mannetje moet tot half 12 werken en dan pas komt hij naar huis....vind dat altijd vervelend! ja dames de kerstdagen beginnen weer dat betekend dus dat we ons weer ongestraft mogen volproppen met allerlei lekkere dingen hihi! heeft iemand van jullie misschien een goede tip hoe ik mijn buik verborgen kan houden voor mijn familie totdat ik ze de puzzel in elkaar laat zetten? misschien een poncho aandoen? hihihi! Iedereen trouwens onwijs veel plezier met het tegen de familie vertellen! dikke x vanuit Brabant!
Ja Austin, volgens mij is het morgen en overmorgen nationale verteldag voor alle zwangeren! Wij gaan het ook vertellen en heb er echt super veel zin aan. Aan de andere kant ben ik ook heel bang. Ik ben nog maar 7 weken en vind het zo gewaagd om het te vertellen. Stel nu dat het mis gaat. Ik word er zo onzeker van. Het verandert eigenlijk niets, maar toch, het gevoel! Voor iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen!
een van mijn beste vriendinnen belt net om te vertellen dat ze ook zwanger is! nou de Kerst kan echt niet beter ! @ alieke ik snap wat je bedoelt meid maar daar gaan we ons gewoon lekker geen zorgen om maken en we gaan gewoon kei erg genieten van de gezichten van onze verrasde familie! deal? xxx
Even snel een berichtje voor ik ga slapen. Leuk dat er nog steeds nieuwe zwangeren bij komen, al zullen jullie wel bijna de laatsten zijn. Welkom! @ Alieke: het zal vast niks bijzonders zijn, gewoon een geknapt bloedvaatje omdat het daar nu zo goed doorbloed is. Don't worry! @ Noura: fijn dat je een mooie echo had. En lekker dat je meteen terecht kon! Ik moet wachten tot mijn afspraak op 2 januari, omdat ze deze week echt helemaal vol zaten. En alle meiden die misselijk en moe zijn: balen dat dat net nu met de feestdagen is, hè... Ik hoop dat ik het goed vol hou, alle drukte enzo. Voor oud&nieuw gaan we denk ik Jip&Janneke-champagne halen, kan ik toch ergens op toasten Er was volgens mij nog meer waar ik op wilde reageren, maar ik weet het even niet meer. Moe. Ga lekker slapen nu. Goede kerstdagen! Chantico (Oh, ja: wij gaan het nog niet vertellen, daar vinden we het nog wat te onzeker voor. Maar iedereen die het wel gaat vertellen: veel plezier!)
Hallo meiden Ik heb vandaag de intake en eerste echo gehad bij de verloskundige. Ze zag wel een vrucht zakje maar nog geen echte beweging er in. Ze vertelde dat ik waarschijnlijk minder ver ben dan ik dacht (nog geen 6 weken). Maar dat klopt niet. Ik heb een hele korte cyclus en vrij snel positief getest dus dan had ik wel heel vroeg een positieve test. Maar ja ze zij dat het nog alle kanten op kon gaan en momenteel nog wel goede hoop had. Ik moet nu over twee weken terug komen voor een nieuwe echo. Ik ben er erg emotioneel onder, bang dat het mis gaat en vooral erg onzeker. En dan nu weer twee weken wachten. Gelukkig was de vk erg lief en heeft ze veel tijd voor ons genomen. Nou moest even mijn verhaal kwijt. Liefs Zoe
hoi hoi dames Ik mag mij ook bij jullie voegen. Mijn naam is Annika ben 22 jaar oud. Heb een dochter Lotte word in feb 4 jaar. En ben mama geworden van een engeltje op 14 sept 2007. genaamd Youri En nu ben ik weer zwanger en 30 aug uitgeteld van ons 3de kindje. Veel liefs annika
Goedemorgen! Mijn man slaapt nog lekker en ik moest natuurlijk alweer naar het toilet, dus ben er maar uit gebleven. @ Littleme: nee ben gisteren niet bij gyn. geweest. Zou mooi geweest zijn. Ze hebben niet eens gebeld voor een afspraak, dus denk maar gewoon dat er geen haast bij is, dat is dan weer een voordeel! @ Zoe10: kan me voorstellen dat je emotioneel bent over wat je allemaal te horen hebt gekregen. Ondanks dat je onzeker bent, probeer te blijven genieten! Kop op meissie! @ alle nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd! @ alle Augustus mama's:Merry Christmas! Liefs, Puck
Hoi dames, Alle nieuwen weer welkom. Nou ik heb gister het aan me moeder verteld...had een gedichtje ingelijst en dat begon dus ook met "hoi oma" dus mijn moeder gelijk van volgens mij heb je dat verkeerd geschreven maar mijn broertje had ik er ook een gegeven met "hoi oom" en die snapte hem direct en toen dus uiteindelijk mijn moeder ook. Ze vond echt leuk, moest nog wel wennen aan dat ze "oma" werd hihi. En nou steeds opmerkingen als ik gaap of zo...och onze mams is moe enzo. Volgens mij beseft ze het nog niet helemaal want ze heeft nog nergens naar gevraagd...uitgetelde datum enzo maar dat zal nog wel komen. Hebben er gister ook al anderen het verteld? Was dat ook zo leuk? Nou ik ga stoppen en nog even slapen, denk dat ik vanavond nog een geinige avond ga krijgen met de vrienden van mn vriend (zie vorige bericht). Veel plezier allemaal vandaag! oh ja diegene(weet naam niet meer) met een goede echo, super voor je! Gefeliciteerd! En voor de rest ben ik alles geloof ik al weer vergeten doeidoei
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(31-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Noura 30 jaar 4e kindje # Roosje75 32 jaar ? *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Visjes 24 jaar 1e kindje # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje *04-08-2008: # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen en meisje # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) # RmD 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1de kindje # Dootje24 ? jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Babsie 27 jaar 2e kindje *Kalender:jongen/ Denkt zelf:meisje *12-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # Ppa 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje Denkt zelf ??????? 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje *20-08-2008: (# Noralien 29 jaar 1e kindje ) *21-08-2007: # Aqua77 30 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? # Sjorsje 28 jaar 2e kindje # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje *23-08-2008: # kelly83 24 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Lauwie 34 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Charlie01 ...jaar 2e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Linnie83 24 jaar 1e kindje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje *kalender: meisje Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Annika1985 22 jaar 3e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje Nog zonder datum: # AmyLee 30 jaar 2e kindje # Nickyz 21 jaar 1e kindje Als je op de lijst aangepast wil worden, even de missende informatie doorgeven aub.
Zo, de lijst is weer bijgewerkt. @ Annika: gefeliciteerd, je staat op de lijst. Wat erg dat jullie ook een kindje verloren hebben. @ Noura: super mooie echo hoor. @ Zoe: wat vervelend dat je nu eerst weer 2 weken moet wachten totdat je zekerheid krijgt. Succes meid. @ Austin: een poncho of iets ruimere kleding zou moeten lukken! Veel plezier met vertellen hoor. Fijne dagen iedereen.
hoi hoi Volgens de chinese kalender word het een meisje. Denk het zelf ook. @ thanks miranda Veel liefs Annika
Hele fijne kerstdagen iedereen! Wij gaan het vanavond aan schoonouders vertellen, wij hebben besloten om het alleen aan onze ouders, broers en zussen te vertellen en verder pas na de 1e echo(als alles goed is)
H augustus mama's, Ik mag me hier ook melden. ik ben een 27jarige onzekere mama in spe, die ontzettend blij is dat ze weer zwanger is. Ik ben uitgerekend 21 augustus en mag 3 jan bij de gyn. komen voor de eerste echo. Dit omdat ik vorig jaar nov 06 ben gecurreteerd ( rond de 12 weken) omdat ik een mola zwangerschap had. Dit is een zeldzxame afwijking waar de embryo wordt omgezet in een tumor. Er is 10% kans dat ik dit weer heb, dus vandaar naast de normale 3 maanden angsten heb ik dit er bovenop. Verder aat het met mij heel goed. Ik heb weinig last van zwangerschaskwaaltjes en mijn vriend en ik zij n dolgelukkig ( wel oorzichtig, maar tch dolgelukkig) Voor alle mama's in spe hele fijne dagen! Groetjes muis
Goedemorgen! @Miranda3xmama: mag ik nog op de lijst toegevoegd worden? Mijn uitgerekende datum is 31 augustus 2008 Verder wil ik iedereen hele fijne Kerstdagen toewensen! Lekker genieten van elkaar en de beeb in onze buik! X Lise
Hey meiden! Alle nieuwe mama's in spe,van harte welkom en GEFELICITEERD! Ik wil jullie ff snel nogmaals fijne smakelijke dagen wensen! Ps,mn buikkie begint nu ook zeg,ik heb het idee dattie met het uur groeit! Liefs Dais... xx
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom hier! Zoe, hou vol meis. We blijven duimen. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en het was geweldig! We zagen een mooi vruchtje van 11,3 mm en een klopend hartje. Wat een fantastisch moment. Iedereen fijne kerstdagen!
hoi, ik kom me hier ook melden. Ik ben uitgerekend op 30 augustus. Het was geen geplande zwangerschap maar we hebben samen besloten er voor de volle 100% ervoor te gaan. Ik ben een verloskundige in opleiding (heb al 34 bevallingen gedaan en heel veel zwangere vrouwen begeleid op spreekuur) en weet dus precies wat mij te wachten staat! Het zal wel heel zwaar worden om door te blijven studeren maar ik ga er gewoon voor. De verloskundigenpraktijk waar ik naartoe moet is tevens mijn stageplek haha! Ik ken de verloskundigen dus door en door. Ik zal daar later pas bekend maken dat ik zwanger ben, eerst afwachten hoe het de komende tijd zal gaan.