Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Chantico, ik ben het helemaal met je eens. ik vind het hier ook echt gezellig!

Esprit, sjongejonge meid. wat vervelend zo. Doe echt rustig aan en probeer daar bewust van te genieten, hoewel je heel graag anders zou willen. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, maar als je er van gaat lopen balen, word thet alleen maar erger. dus even kort balen, en daarna het beste er van proberen te maken, evt. met behulp van anderen! en anders willen wij jou hier ook helpen he?

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Arri, fijn dat je iets leuks hebt gedaan om je gedachten wat te verzetten. Die harde buiken gaan vast snel over en dan voel je je kleine weer prima!

Esprit, au au au! Wat naar dat ze niet eens weten wat het is. Ik hoop dat je je thuis lekker kunt laten verzorgen. De pijn is misschien toch wel iets dat door de naderende bevalling opgewekt wordt, misschien kan dat het wat zin geven... Sterkte meis!

3. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Dank je wel voor jullie lieve reacties op mijn foto's! Ik word er helemaal blij van. :)

Esprit, wat naar voor je. Doe het rustig aan en sterkte.

Arri, vervelend dat je je zo voelt na die draaipoging en zeker omdat het ook niet gelukt is. Sterkte!

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hallo iedereen

ik meld me een beetje laat aan maar zie nu pas dat er een maand forum is :oops: :confused:

ik ben debbie 25 jaar samen met johan 36 jaar in drente en we wonen al 8 jaar samen en 10 jaar relatie wij zijn niet getrouwd op papier dan he ;) en vind het spannend worden we wonen in een éénsgezinswoning met 2 poezenmannen 2 cavia's 3 vogels en een aquarium

zwanger van 1ste kruimel na 2 mk's en 21 rondes in album allerlei buikfoto's foto's van beeb-kamer echo's enz

jullie zien me hier wle verschijnen..

5. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Welkom Debbie, wat een mooie, ruime babykamer heb jij zeg! En mooi buikje!
    Wanneer ben jij uitgerekend? 19 augustus?

6. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Debbie, welkom hier!
    Ik zie dat je dezelfde meubeltjes hebt als ons. Leuk!

7. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    haha.. wat grappig.. tja babydump en serie miami he.. hahah ik zat even de foto's van jullie kamertje te bekijken maar het is ook een beetje dezelfde muurkleur.. ook een beetje beige-achtig

o ja.. das stom.. zet alles over mezelf neer bijhalve wanneer uitgerekend.. 7 augustus.. nog 2 weken en 1 dag dus.. :)

ik zag trouwnes dat ik al 2 lijsten heb met foto's.. gaat snel he.. uberhaubt die gehele 9 maanden zijn voorbij gevlogen ?!

8. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Klopt en ook lime-groen! Je bent wel snel, want ik zet de foto's er net pas op...

Gaat alles goed met je zwangerschap?

9. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hoi Debbie, ook van harte welkom!

Esprit wel rustig aan doen he en altijd bellen als je het toch niet vertrouwd. Zal aan je denken aan de overkant van de brug. Sterkte.

Vandaag voor controle bij de VK geweest. Beeb is mooi ingedaald en ze verwacht een kindje van gemiddelde grote. Ik was wel weer een paar kilo aangekomen in de afgelopen 2 weken, dus toch een beetje mezelf teveel verwend zo met de vakantie (lekkere luxe broodjes enzo...mjum). Afgelopen nacht wakker gelegen van het brandend maagzuur. Heb een extra kussen opgehaald en ben uiteindelijk rechtop in slaap gevallen. Maar het was/is vandaag stralend mooi weer en morgen ook, dus we mogen niet klagen! Bol.com komt morgen een paar boeken brengen, dus ik zit morgen lekker in de achtertuin!

Welterusten alvast voor straks!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

nou dagje winkelen is me tijdens het winkelen best bevalen maar nu is het niet echt pretig. ben onwijs moe heb al de heltijd harde buiken.en alles is opgezwolen.maar ja heb me vermaakt.

@pruts lekker he lezen. ik heb ook boeken gespaart.en heb er al 2 uit. en zit pas een week thuis :oops:

@debbie welkom hier

@arri lekker even weg he.

@mariel leuke kamer. (had hem ook al gezien op de baby site)

@vera jeetje meis. het zit je niet mee he

@Philly hoop da tje vanacht goed slaapt

@jenny GENIET VAN JE VERLOF

@ QueenBee wat balen zeg van die uitslag op je buik

@Chantico hmmm m&m's je brengt me op iedeeen moet toch morgen bootschapen doen. ga die pop van de liga halen jummie hij is zo leuk

liefs sabrina

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Ben vanmiddag op controle geweest bij de gynaecoloog, de kleine doet het goed en wat betreft gewicht kan hij niet echt meer gewogen worden omdat hij in zijn stuit ligt. Verder heeft hij me doorverwezen naar de kliniek omdat ik gevallen was, ik diende bloed te laten trekken omdat mijn rhesusfactor negatief is. Via het bloed kunnen ze dan zien of mijn bloed vermengd is met het bloed van de baby. Het bleek miniem te zijn maar diende er wel een spuitje in de bibs voor te krijgen. Kunnen we weer gerust zijn! Voordeel is dat we weer een half uurtje aan de CTG hebben gelegen omdat we moesten wachten op de uitslag van het bloed. Heb ik toch even in de verloskamer gelegen want daar diende ik wachten.

Heb de raad gekregen dat als ik nog eens van plan ben om te vallen ik direct naar de kliniek moet gaan gezien mijn negatieve rhesusactor. Niet dat ik dat nog eens van plan hoor.

Nog 8 keren slapen en we hebben ons mannetje in onze armen.

12. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Jeetje zeg, de hormonen zijn weer aan de gang hier. Ik zit al de hele tijd te janken. En waarom? Haha, weet ik zelf niet eens.

Heb nu ook geen zin om te reageren. Heb het wel bijgelezen, maar ik weet het nu al niet meer. En om nu een tweede pagina te openen en alles nog een keer te lezen . . . nee, sorry.

Mijn manneke is aan het vissen. En ik denk dat ik ook even ga hobby-en (scrapbooken).

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Happy en Chantico, bedankt!
    Ik heb vanmiddag mijn werk overgedragen. Morgen nog 3 kleine klusjes, opruimen van al mijn papieren, zodat mijn collega's dingen terug kunnen vinden en trakteren.

vanaf vrijdag kan ik weer goed meelezen en reageren!

succes voor alle meiden die het zwaar hebben!

liefs, lauwie

14. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook verlof sinds vanmiddag! heerlijk. heb direct al een paar afspraken met vriendinnen en schoonzus gemaakt. verder ga ik lekker rusten. was er nu ook wel aan toe met die harde buiken steeds.

Wou vandaag de ledikant opmaken, maar ik krijg het niet voor elkaar, deken en laken? haha erg he. zal nog even naar het tekeningetje van de kraamzorg kijken.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Queen, balen van je jeuk!

Lieve lieve Buddy, laat je nou verwennen door iemand anders, je moet veel rusten van mij! Vervelend dat je zoveel pijn hebt, bah! Ik wou dat ik je kan helpen hoor.....

Chantico, ik vind hier ook weer meer gezelliger! Ben ik ook blij om ;)

Arri, als je toch niet vertrouwt kan je altijd bellen toch? En fijn dat je leuk hebt gehad met je vriendin! Dat is toch fijn!

Kelly, fijn dat je nu verlof hebt!

Binna, leuk dat je hebt gewinkelt, leuks gekocht?

Diana, is idd je hormonen, hihi!

Pruts, fijn dat goed is gegaan bij VK.

Debbie, welkom hierzo!

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedenavond meiden,

*ego bericht*

Ook ik ben vandaag wegens de verschrikkelijke pijnen in mijn bovenbuik naar de huisarts geweest.
    Huisarts heeft overlegd met VK, maar beide verwachten niet dat mijn klachten iets met de zwangerschap te maken hebben. Wel wil de VK mij morgen graag even zien.
    En ik moet een afspraak maken in het ziekenhuis voor een echo van mijn bovenbuik, ze gaan kijken naar nierstenen en galstenen.
    Ben heel benieuwd en hoop dat ze wat vinden, want deze pijnen houdt ik geen 4 weken meer vol!

*Einde egobericht*

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Wat weinig bijgekletst vanavond zeg! komt op zich ook goed uit, kan ik nog even kort reageren voordat ik ga slapen!

Debbie, welkom hier op het forum!

Aykietje en Pruts, fijn dat alles goed was bij de vk of gyn. altijd weer fijn he? Dat zo'n val trouwens gelijk zulke gevolgen hebben zeg, gelijk bloedprikken enzo. nog nooit van gehoord.

Sabrina, leuk dat het winkelen geslaagd was. alleen wel frusterend dat je dan gelijk de gevolgen moet voelen he? dat zal na de bevalling hopelijk weer anders zijn!

Diana, ik ken het gevoel helemaal. had het vanmorgen ook! er aan toegeven en daarna iets leuks/ontspannends gaan doen, is mijn advies. alleen dat vond ik zelf wel erg moeilijk!

Lauwie en kelly, en nu genieten van je verlof he? plan het niet te vol, maar geniet ook van je rust!

ik heb niet meer gebeld. de harde buiken zijn er nog wel steeds, maar dat is denk ik wel logisch na zo;n behandleing als gister. hopelijk gaat het doorzetten en worden het zo ook weeën... ik hoop misschien wel iets te hard!

Is tammie vandaag niet getrouwd? tenminste er staat me iets van bij dat er iemand ging trouwen deze week. en dat was volgens mij op woensdag en dacht dat het Tammie was... ik dacht nog toen ik het las: dat moet ik onthouden! maar helaas... ben toch niet helemaal meer zeker van mijn geheugen!

Hoe is het verder met iedereen? nog flink gerommeld vanavond? Mik? Rebecca?

En hoe is het met de baby's? Rebel, Daisy, Noura, Puck, Miranda (leuk dat jij vandaag nog iets van je liet horen!), Schatje, Austin, Cynthia...? En ik vergeet er nog een paar...

Welterusten allemaal en ik hoop voor degene die slecht slapen, vannacht een super goede nacht hebben! Net zoals mij afgelopen nacht (van half 11 tot 8 en daarna van half 9 tot 11 uur! en 1 keer wakker om naar de toilet te gaan!)

tot morgen!

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    spannend Naat! hopelijk valt het mee en kunnen de artsen iets voor je betekenen zodat de pijn afzakt.
    nierstenen schijnen enorm pijn te kunnen doen. staat op de 2e plaats van pijngradatie (op de 1e plaats staat een bevalling...)
    Succes meid!

19. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    jakkie moet morgen voor extra controle naar de vk voor verhoogde bloeddruk en moet urine inleveren heb de hele dag al kei harde buik echt de hele dag door en voel de kleine ook veel minder bewegen. nou laat het morgen wel weten. iedereen slaap lekker en suc6 met alle kwalen!

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Volgens mij zelfs andersom, doen nierstenen nog meer pijn dan een bevalling zelfs.

Even hele korte update: vandaag weer goedgekeurd bij de VK. Mooie bloeddruk, alles prima in orde. Bevalling lijkt nog niet dichtbij. Alles in huis klaar moet alleen nog een bed regelen. Heb nl. een waterbed en daar mag je niet op bevallen.

Deel Deze Pagina