Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb ook weer een foto van mijn buik in mijn album gezet

maf is wel van 28 weken naar 32 geen verschil, maar van 32 naar 36 poe kijk zelf maar haha

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Janine, doe dat goed dame, we hopen snel van je te horen...

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@QueenBee jeetje meis. ik krijg al jeuk als ik het zie. hoe veel last moet jij dan niet hebben.

@jenny wat een verschil he. die buikjes.

@alle meiden ik zat even na te denken. maar als jannie bezig is met bevalen en kiki morgen ook gaat bevalen wie gaat het ons melden dan. ?

4. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Goedemiddag ladies,

Het is zeker gezellig hier, er wordt wat afgekletst!
    Het is trouwens ook veel te warm om iets anders te doen 8) 8)

@ Aykietje wel voorzichtig doen he meid, is schrikken he als je zo valt. gelukkig is alles goed. (was de uitslag van de bloedtest ook goed?)

@ lauwie, vanaf morgen lekker genieten van je verlof! Het is er weer voor in ieder geval.

Heeft iedereen inmiddels verlof, of zijn er nog dames aan het werk?

@ Linka, erg he dat shoppen, ik was net bij de Hema met m'n man en die zei: nee je mag niks meer kopen. Ik heb echt ook veel te veel. Zo veel dat wij het bezoek straks vriendelijk verzoeken geen kleertjes te geven, want anders moeten we het arme kind 3 keer per dag omkleden....
    Groot gelijk hoor dat je lekker frietjes haalt, laat je maar lekker verwennen, het is veel te warm om te koken.

@ Happy: gelukkig dat je je weer wat beter voelt, we hebben allemaal wel eens een baaldag hoor, dat hoort erbij!

@ Naat: vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt, hopelijk vinden ze snel de oorzaak en kunnen ze het misschien wat verlichten (of wegnemen natuurlijk!)

@ Mik; fijn dat je wat zekerheid hebt meid. Hopelijk kun je vannacht nog wat slapen, zodat je wat fitter de valling in gaat! Succes.

@Licrys : je houdt het wel spannend hoor, wel fijn dat de beebjes zo lang zijn blijven zitten, is toch het beste!

@ MyAngel: succes weer morgen meid. De een-na-laatste keer! Het einde is in zicht!

@Binna: wow dat je dat nog kan in de zon liggen, ik zweet me helemaal kapot zodra ik buiten kom. Blijf dus mooi binnen achter de gordijnen zitten!

Janine en Kiki: succes meiden, zet 'm op he!

@QueenBee: er is niks zo vervelend als jeuk, hopelijk slaat je zalf snel aan

Ehm dat was het even voor nu, want ik moet aan het eten beginnen.

Vanavond zal ik in het ziekenhuis slapen, want die pil van gisteren heeft helaas niet gewerkt. Heb er alleen hoofdpijn van gekregen.
    Dus hopelijk morgen een fitte Philly en veel babynieuws!

fijne avond en middag nog!

liefs

Philly

5. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey Philly,

de bloedtest toonde een heel kleine afwijking waarvoor ik een spuitje diende te krijgen en aangezien ik naar huis mocht neem ik aan dat alles in orde is voor de rest.

Hopelijk slaap je deze avond goed in de kliniek en gaat die hoofdpijn over, ik kan me inbeelden dat je zot wordt van die hoofdpijn.

Heb trouwens van de gyneacoloog het uur gekregen dat we op 31/7 (voor de KS) in de kliniek moeten zijn. Ik dacht eerst dat hij het zei om te lachen maar hij meende het, om 05:30 uur moeten we in de kliniek zijn.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, erg he als je zo leuke dingen hebt gezien en wil je ook kopen, hihi! Oh, da's vervelend, hopelijk kan je straks toch goed slapen, je wilt toch fit zijn voor de bevalling!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    linka en phily ik vint het zo leuk om kleding te kopen. dat ik heb gezegd tegen me zelf ik koop nu van de nieuw colectie niks meer. want dan kan ik eerst kijken wat ik krijg en daarna zelf shoppen

maar dat is wel heeeeeeeeel moeilijk.

maar dat vindt ik het zo ie zo want de wintercoletrie voor ons ligt ook in de winkelen en daar zou ik ook wel wat van kunne shopen

8. Niet meer actief

aykietje spannend hé, smorgens om half 6, jeetje, dat wordt vroeg uit je bedje!
    ik weet nog niet hoelaat, mot morgen weer naar gyn dus zal het wel horen dan.

9. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    nou, de hele dag rustig aan gedaan, lekker boekje in de tuin liggen lezen. Wel weer de hele dag al weer de ongesteldheidsachtige buikpijn met daarbij wat rugpijn. Niet echt lekker zeg maar. Vocfht is ook weer wat toegenomen maar zal wel door het weer komen. Als dit nog 5 weken aanhoudt ga ik gillen!

5:30uur is mooi op tijd, het voordeel eraan is dat je niet de halve dag in spanning zit.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik hoor veel over het weer maar hier is het echt geweldig weer! Lekker zonnetje, windje erbij. Uitstekend uit te houden.

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Mariel77: Hoe was het bij de Gyn? Was je bloeddruk gedaald?

@Janine: Spannend hoor. Hopelijk heb je nu snel je kleine in je armen. En ik hoop ook echt dat er iemand bij je is, die je kan steunen. Succes.

@Arri: Hoe was het bij de Gyn? Wist hij iets zinnigs te zeggen!

@Passiepaard: Fijn dat alles weer goed was bij de VK. Lekker dat het allemaal al week is. Nu afwachten.

@Duha: Digitale nesteldrang, nee ken ik niet maar klinkt wel heel leuk! haha.
    Fijn dat alles weer goed was bij de VK.

@Linka: Lekker frietjes. Gelijk heb je dat je niet gaat koken!

@Queen: Die buik ziet er niet goed uit zeg. Gelukkig heb je wel zalf er voor.
    Heb gekeken op je hyves, maar zal je even toevoegen als vriend, anders kan ik niks zien!

@Petra: Je kan inderdaad beter maar er positief over denken als je over de datum heen gaat! En je hebt ook weinig klachten, dus dat scheelt wel!

@Jenny: Je buik is inderdaad de laatste 4 weken flink gegroeid. Super hoor!

@Philly: Succes in het ziekenhuis. Hopelijk slaap je goed op de spuit. Denk dat je Phetadine gaat krijgen. Ik heb daar 4 nachten heerlijk op geslapen!

@Aykietje: Zo dat is vroeg. Wel lekker hoor, ben je ook vroeg aan de beurt.

Zat net nog even op de kaart van de VK te kijken en daarop staat ook dat ze telefonisch contact hebben gehad met de Gyn. Daar staat dat als ik weer verminderd leven voel, dat ik dan overgenomen wordt door de Gyn. Gelukkig had ik al besloten om in het ziekenhuis te gaan bevallen. Dus gelukkig veranderd er dan niet zo veel. Verder als de groei volgende week niet veel beter is geworden, wordt ik ook overgenomen.

En de VK zei ook nog dat ik zeker niet verder als 42 weken kom te lopen. Dat is ook wel lekker om te horen hoor!

12. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi lieve meiden,

Een drukke week achter de rug, kan helaas niet op alles reageren maar zal een reageerpoging wagen.

Ten en eerste:

@Kiki: Morgen is het voor jou de BIG DAY, wens je heel vel succes, en zal aan je denken, hoop dat je vanaond een beetje kan slapen in het zh!

Voor de meiden: Austin, Daisy,Miranda,Schatje1,Puck,Noura,Cynthiab en Rebbel:
    Ik hoop dat het goed met jullie gaat,en met de genezingprocesen tav de bevalling en hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van julie prinsjes en prinsesjes

@Mik: meis sterkte he, duurt niet lang mee he, het weekend al, we zullen aan je denken en voor je duimen!

@JennyS: ik zou zeggen geniet van je verlof, en het opzij slapen is voor mij aan bijde zijdes een protest :(

@Linka: heeft Myrna het naar de zin bij opa en oma? mis je haar al?

@Licrys: fijn dat je nog aan je slaaprust toekomt.

@Duster: gelukkig zit het er goed uit, geen slecht gewicht toch?

@QueenBee: Jee wat vreemd zeg, en helpt dat cremetje wat?
    Ik hoop het voor je want dat is geen pretje hoor zo een krabaanval :(

@Happy80: oooh wat heerlijk zo een schoonheidsbehandeling, dat moet ik maar ook eens een keer gaan doen :)
    En heerlijk dat alles goed is incl je bloedruk.

@Aykietje: dank je meid, voor mij ook het einde in zicht..pfff
    Wat vervelend voor je zusje zeg, oeioei..dat zal wel pijnlijk zijn, hoop dat het niet de pols is die ze veel gebruikt, maar hoe dan ook het blijft vervelendend! No sterkte hoor!
    En trouwens over dat tijdstip, zo vroeg :confused: 05:30?

@Sjudith: over de aan je schaambeen dat herken ik heel erg...gewoon erg gaar allemaal.

@Binabina: dank je meid: hoe gaat het verder met je? ben je lekker aan het genieten van je verlof?

@Mariel77: Hoe is het gegaan bij de gyn?
    Hopelijk is je bloeddruk en urine wel in orde.

@Passiepaard: Fijn zeg dat je kleine in een normale houding ligt, denk an je bloedruk he..?
    Probeer lekker te ontspannen he, en lekker genieten en leuke dingen gaan doen!

@Duha: nou beter nieuws kan je niet krijgen toch? Houden zo!

@Philly: sterkte meid, dat word volgens mij ook niet slapen in zo een ZH bed vanacht, of denk je er geen last van te hebben?

@Rebecca: veel sterkte morgen bij de gyn.

@Nadje: hoe is het nu met de jeuk?
    @Sjorsje: meis hoe gaat het nu met jou? en met je dochtertje, die was toch wat ziekjes, las ik ergens?

@Moniquekenitra: en jij meid, hou jij het nog een beetje vol?
    Heb je nou de juiste kinderwagen al of niet?

@De meiden die een week verder zijn van harte!

@De meiden waar het rommelt, heel veel sterkte,hopen dat het snel doorzet voor jullie.

Nog een tip voor de dames: Neem nog het kan een foto van je buik en stel het niet uit, want voor je het weet kan het niet meer ;)

als ik iemand ben vergeten...sorry :oops:

Hier gaat het nog wel,morgen weer naar de bajes, en hierna NOG 1 KEER!
    Ik kan niet genoeg vertellen hoe blij ik zal zijn als ik mijn straf van 20 weken heb uit gezeten...hahahahahaha
    Meiden DE VRIJDAG KOM TERUG in mijn leven...ik kan gewoon weer afspreken en dingen doen etc...

Voor iedereen een fijne avond!

My Angel

13. Niet meer actief

My Angel;
    heel veel succes morgen,het eind is al in zicht gelukkig!
    wat ongelofelijk knap van je dat je op iedereen kan reageren, dat lukt me echt niet, petje af hoor!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @My Angel, veel succes met de laatste keer morgen.

Verder zag dat een aantal dames op het punt van bevallen staan, veel succes.

Hier af en toe pijnlijke steken, maar ik herken ze niet als weeen. Gelukkig maar. Met Lianna gaat het gelukkig ook wat beter. Geen verhoging meer. Nu is het ze ene moment weer het voorbeeldige meisje om opeens weer te gaan krijsen voor aandacht. Maar zelfs dan blijft het m'n lekker meiske.

15. Eimat

Eimat Niet meer actief

Nou dames ben ik ook weer een keer even. Had giga buikgriep en man wat doet dat zeer. Ben er nu nog niet helemaal vrij van. Moest vandaag op controle bij vk had ik dus veel eiwit in mn urine maar omdat het beeld vertekent kan zijn ivm de buikgriep en mijn bloeddruk mee viel (130/80) en ik verder geen klachten heb mocht ik gewoon afwachten maar wel eerder op controle komen dan anders...maandag dus weer.
    Was daarom ook wel nieuwsgierig wat Naat had...bij mij zit de pijn namelijk ook bovenin de buik en echte vieze steken maar daar was verder nog geen nieuws van geloof ik?
    Verder alles goed hier met iedereen? Kiki morgen de KS of niet? Heel veel succes van deze kant gewenst.
    En bij Mik zit het er ook aan te komen? Ook succes gewenst.
    En verder was er geloof ik nog iemand, naam ben ik vergeten, sorry maar natuurlijk ook jij heel veel succes. Dames geniet van jullie kleintjes straks!
    Ga nu even eten voor zover ik wat binnen krijg.

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hallo,

Hier ff een berichtje van Daniël (vriend van Vera)...
    Met haar gaat t nog niet zo heel goed, heb voor haar ff bijgelezen....

T volgende schrijf ik in opdracht van Vera, ik word gedicteerd, haha:

Voor de meiden die al snel mama worden: heel veel succes en sterkte...t gaat allemaal goedkomen!

Voor de meiden met pijntjes klachtjes en jeuk een hele dikke knuffel en succes met de laatste loodjes!

@Noura: gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat alles goed is gegaan!

Zodra ze weer wat beter op de been is bept ze weer mee....ondertussen hou ik jullie op de hoogte!

Groetjes daniel

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meisjes

de vk is geweest! 4 cm ontsluiting en de vliezen zijn gebroken. binnen nu en 8 uur worden wij papa en mama zegt de vk. dus meisjes ik ga jullie ffies verlaten en mijn weeen (zie je toch weeen! ik lieg heus niet hahahaha lachend de eerste 4 cm gehaald!) opvangen.

ik sms laterz . bye kus kim

18. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Zet em op Kim! we wachten met smart buddynieuws af,....Spannend!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Angel, succes morgen :D
    En er staan nieuwe fotos op mijn hyves ;)

@ Daniel/Esprit, sterkte!

20. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    hier was de extra controle bij de vk gelukkig goed bloeddruk goed en geen eiwit in me urine. de harde buiken zijn misschen wel een begin zij ze had de hele dag keiharde buiken en nu weer. mik suc6 en de rest met pijntjes, nog even meiden!

Deel Deze Pagina