Ooo wat spannend voor Mik Ben benieuwd! Gelukkig dat het nog meevalt! @ Miranda, je hebt ook zeker een meisje waar je mee kunt pronken Ik ben net weer voor de zoveelse x in het zhuis geweest Ik had elke 5 min harde buiken, maar was wederom loos alarm
Om half 4 nog baby nieuws... jammer.. kon wel even een verzetje gebruiken... tja, die rug. Ik heb trouwens het idee dat dit even een wat andersoortige pijn is. Misschien meer voorbereiding op een bevalling? Ik weet het niet maar irritant is het wel. Ik ben benieuwd wat (of eigenlijk wie!) er allemaal aan gaan komen. We horen weer een boel mooie namen straks. Allemaal nieuwe wereldburgers! Iedereen die bezig is: zet 'm op! Iedereen die lekker slaapt: (ben jaloers) en niet te hard snurken hè? Iedereen die net als ik wakker is... zou zwangerschapstelevisie geen ideale uitvinding zijn? Gewoon één net met allemaal leuke programma's voor de zwangere nachtbraker! Latersssss Elle
Goedemorgen meiden, Ook ik ben voor de eerste keer veelste vroeg wakker en kan niet meer in slaap komen. Mik, kiki en janine: Zet hem op meiden. Hier lijken de pijnaanvallen weer minder te zijn geworden, maar ik moet dan ook echt helemaal niks doen, zitten, liggen, klein stukje lopen en meer niet. Ik kan pas maandag in het ziekenhuis terecht voor een echo, dus die laat nog even op zich wachten. Gisteren extra controle gehad bij de VK en met de kleine is gelukkig alles op orde. Vandaag komt de fotograaf voor buikfoto's! Ben heel benieuwd. Kus Naat
Nog geen nieuws van Kim, oei spannend! Daisy fijn dat goed gaat met je, heerlijk hoor dat Lars straks vakantie heeft! En Kimm, dat is niet zo mooi, wel fijn dat je in gaten wordt gehouden. Ik kan ook niet veel hoor, als ik verkeerd adem haal krijg ik al hyper en benauwd. En wandelen, of boodschappen doen gaat het ook niet meer, harde buiken, vreselijk! Vannacht wel goed geslapen maarr errruugg vroeg wakker en me vriend ook. En om kwart over 9 heb ik afspraak met VK, ben benieuwd!
Goedemorgen dames, Wat spannend hier allemaal! bevallende dames succes Ik mag a.s. maandag voor de 1e keer naar de gyn. Dan gaan we waarschijnlijk bespreken hoe/wat voor de keizersnee. Ik hoop dat we dan meteen een datum af kunnen spreken? Als ik mag kiezen zou ik 08-08-08 zeggen. Zou wel heel bijzonder zijn aangezien wij 07-07-07 getrouwd zijn. Verders nog steeds heel druk bezig met van alles. Ik ga 3x per dag naar mijn ouders om de hond eten te geven en daar dan (kantoor/winkel) nog wat dingetje's af te werken. Dan ben ik thuis ook nog bezig om alles op orde te krijgen. Ik lijk wel 'n Hamster wat ik allemaal meesleep van de winkel En dan probeer ik tussendoor voldoende te rusten, want ik wil pas NA 4 aug. bevallen want dan zijn mijn ouders terug v/d vakantie. ik kom vandaag regelmatig even kijken of er al (buddy)nieuws is. Groetjes,
*** BUDDYNIEUWS*** SMS van Kim! Wij zijn om 4.31 bevallen van een dochter. Ze heet Donique Alice. Ze weegt 3010 gram. Gr Kim! ***EINDE BUDDYNIEUWS***
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wist het dat meisje zou zijn! Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd Kim en Martijn met jullie prachtige dochtertje Donique!
wow Kim van harte gefeliciteerd met je meisje @ellen, heb je geen digitale tv, heb een hoop onzin zenders oer hier hoor die 24 uur draaien @naat, oh leuk buikfoto's ben erg benieuwd het word weer erg warm vandaag, oppassen dus.....
KIM SUPER ! GEFELICITEERD ! MET JULLIE DOCHTER DONIQUE! byzondere naam nog nooit van gehoort ERG MOOI! KIKI ZET HEM OP VANDAAG HE JE KUNT HET MEIS!