Ik heb het huishouden al achter de rug nu het nog een beetje te doen is met het weer. Ik vind het wel even lekker deze hitte, kan ik eindelijk weer rokjes en jurkjes aan. En de voeten vinden het veeeel lekkerder in slippers. Zit te twijfelen of ik naar het zwembad zal gaan vandaag. Zwemmen is wel lekker, maar zie het niet zitten om op een handdoekje te zitten/liggen/hangen. Ik hoop dat iedereen het lekker rustig aan doet vandaag en kan genieten van het weer @ bemy, wat ben je nog lekker de bezige bij aan het uithangen!
@Passiepaard @Duha; Gelukkig was alles goed bij de vk en is jullie kleintje mooi ingedaald @Miranda; Je hebt ook een meid om mee te pronken. Ik wil ook! @Judith; Dus toch weer naar het ZH geweest. Gelukkig was het weer loos alarm. Ben benieuwd of je het tot 08-08-08 volhoudt @Dat is best een uitvinding; zwangerschapstv @Linka; Hoe was het bij de vk? @Kim; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! @Denice; Jij ook héél veel succes vandaag (mocht je voorspelling uitklomen) Groetjes Silvia
mik, gefeliciteerd met jullie dochter donique alice! ik hoop dat de rest van de bevalling ook meegevallen is!
Mik/kim van harte gefeliciteerd met je meisje. en wat een gave en aparte naam. @eleny mischien kan je een serie via inet volgende en kan je die snachts gaan kijken. @petra dat is wel slim om het huishouden vroeg in de ochtend te doen @bemy dat zou zekker een mooi datum zijn 8-8-8 @naat oo leuk.en ga je dan echt een foto sesie doen. Ik ben gisteren avond nog even naar het strand geweest.heerlijk. maar dat hangen op een handoekje dat is niks meer. we willen het wiekend naar het zwembad maar dan neem ik wel een stoel mee hoor. liefs sabrina
@ Mik, van harte met jullie dochtertje! En wat een aparte naam , veel geluk! @ Rebecca, ja ik heb een abbonement in het zhuis geloof ik @ Duster, ik denk zelf dat ik het niet ga redden hoor , en van mij hadden ze haar gisteren avond er gelijk uit mogen halen
MIK: GEWELDIG nieuws! gefeliciteerd! @kimm jeetje joh, kan me goed voorstellen hoor dat je erg bezorgd bent. wel fijn dat ze alles goed in de gaten houden.
Joehoeeeee Kim en Martijn gefeliciteerd met jullie dochter Donique Alice, wat een chique, mooie namen! Lie(f)s
Ben jij het niet die getrouwd is van de week,...? Of vergis ik me nu (ook) Best grappig, ik spreek mijn man (al 8 jaar) iedere dag vanaf het werk om 11:00 en 15:00 even kort en nu vraagt hij elke keer of er al iemand bevallen is van het forum, zo lief! Ga nu zo zeggen dat we weer een meid hebben, hahahah
Whhahahahhaaaaaaaaaaa ik wist het gewoon toen ik hier kwam kijken, Kim moest wel bevallen zijn! Super zeg! Kim en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Geniet er lekker van samen! Tegen Kim hadden ze toch ook gezegd dat ze een flink kindje kreeg? Nou fijn dat er weer een mama is die kan gaan genieten in ieder geval! Hoe is het met de overige mama's hier? Met mij gaat alles nog altijd super!
dat is ouderwets en wel 2 keer per dag, volgens mij zijn er gezinnen waarbij de vrouw blij is als bij thuiskomst sowieso iets gemeld word haha mijn schoonouders spreken elkaar onderweg naar huis elke dag, vind ik ook grappig mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf dus.... is weer heel anders
MIK gefeliciteerd! Veel geluk met jullie meisje en ik hoop ook dat de rest van de bevalling meegevallen is. Geniet ervan! Verder aan iedereen geniet van het mooie weer, als het mogelijk is!
hey meiden, eindelijk verlof! en heerlijk weer! als het zulk weer blijft, kan ik me nog wel 4 tot 6 weken vermaken! op mijn werk alles goed afgesloten, dus ben blij dat ik nog de 2 weken vol gemaakt heb. heb nu echt rust thuis. kreeg van mijn collega's nog een lief cadeautje: douchegel en bodylotion. express een cadeautje voor mij. voor de baby komt wel zeiden ze. lief he? ga mijn collega's en de gezelligheid wel missen! @my angel, ik denk aan je vandaag tijdens de 1 na laatste bajesdag! hoop dat je weer een kamertje voor jezelf hebt en dat we je morgen hier weer fit aantreffen! ik denk dat ik nog wel even heb voor buikfoto's hoor! @rebecca, hoe is het? al bijna 38 weken! je kunt wel trots op jezelf zijn hoe lang je het al volhoudt! @sjorsje, fijn dat het met lianna weer beter gaat! is ze morgen jarig? hoe gaan jullie het vieren? hoop dat het nog even (2 dagen) rustig blijft met voortekenen voor de bevalling! @eimat, vervelend zeg buikgriep! hoop dat de controle maandag ook weer goed is. @kiki, ben heel benieuwd naar nieuws van jou! misschien heb je je kleintje al in je armen! @eliesja, volgens mij was jouw laatste nieuws dat het begonnen was en je naar het ziekenhuis bent. hoop dat het goed gaat en we snel nieuws van je krijgen! @vera, veel sterkte meis! hoop dat je je snel weer beter voelt! daniël geef haar maar een dikke knuffel! @nickyz, succes met de harde buiken! @kimm, wat vervelend en spannend. hebben ze ook gezegd wat het betekent als het hartje overslaat? kan me voorstellen dat je liever wat eerder bevalt, maar misschien is het voor je baby het beste om nog in jouw buik te zitten. houd je ons op de hoogte? veel sterkte! @daisy, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou en je meiden! geniet er lekker van met zijn viertjes! naar buiten met je kleintje(s) lijkt me ook zo leuk! @denicepino, gaat dat lopen goed als je al sterretjes zag enzo? ben benieuwd of het doorzet. succes! @nadje, succes met de jeuk! @miranda4xmama, fijn om te horen dat het ook met jou en je kleine Laureen goed gaat. het is ook wel lekker weer om met haar te pronken! @sjudith, weer naar het zh? balen zeg! succes met je harde buiken. @elle, vervelend dat je weer zo slecht slaapt en ook nog rugpijn. kun je overdag nog wel wat leuke dingen doen of lukt dat ook niet met die rug? @naat, sorry loop een beetje achter, maar waarom krijg je een echo maandag? vervelend dat je zo rustig aan moet doen! veel plezier met de buikfoto's! benieuwd naar het resultaat! is het voor het kaartje of gewoon voor jullie zelf? @linka, jij ook al harde buiken? balen. hoe was het bij de vk? @bemy, bezig bijtje ben jij nog zeg! spannend maandag naar de gyn. hoop dat je mag zeggen wanneer je ks wil. @roxyrox, dank voor het bericht. hoe is het met jou? @petra, hebben ze geen ligstoeltjes bij het zwembad? als je gaat: veel plezier! (en anders veel plezier met iets anders leuks wat je dan vast gaat doen!) @duster, weer veel last gehad na de therapie? @binna, leuk op het strand? @delilah, hier gaat het ook nog prima. kan eindelijk gaan genieten van mijn verlof. fijn dat jij je ook goed voelt! fijne dag allemaal!
Hé Lauwie, lekker eindelijk verlof. Fijn dat je er ook naar uit kijkt, vorig jaar keek ik er enorm tegenop en was blij dat ik na amper 2 weken thuiszitten al beviel. Alleen voor mezelf mag het weer ietsjes minder, vind het nu wel erg warm buiten. Maar volgens het weermannetje is het na vanmiddag al grotendeels over en komt er alweer regen. Lianna is dinsdag (de 29e) jarig en 2 augustus vieren we het voor familie en vrienden. Groetjes Joyce
@ lauwie, hier gaat ie lekker hoor! @ all, zodra er meer "kimnieuws" is kom ik het melden! Geniet van het weertje dames!
lauwie: het gaat wel redelijk hoor met me, strakkies weer naar de gyn, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben, en weer een echo, kan ik beebje weer zien Ik ben nu heel wat positiever dan een paar weken geleden, gelukkig. het is eigenlijk alleen maar beter dat het nog uitgesteld kon worden, ik heb echt in een dip gezeten en wilde dat de kleine maar gehaald werd maar nu sinds een paar dagen denk ik er anders over, want anders had kleintje toch in couveuse gemoeten en ik kan nu niet wachten tot ik woensdag kleintje lekker naast me in bed kan nemen. ik ben wel nerveus aan het worden. geniet lekker van je verlof!
@ Lauwie, fijn dat je verlof is begonnen meis! Geniet er lekker van! Hopelijk kun je goed tegen dit weer!
lauwie, fijn hè verlof. maar moet wel steeds iets verzinnen om te doen hoor, vind nog lastig maar denk dat het al snel vrij normaal gaat worden