Zoe, wat ontzettend jammer dat je echo meer onzekerheid heeft gebracht en je nu weer 2 weken moet wachten. Hou je taai! Over bruinverlies (ben de naam even kwijt) : ik heb het sinds gisteravond voor de 2de keer. Ik word er ook niet echt vrolijk van maar maak me minder zorgen met de vorige keer een goede echo na 1ste keer bruinverlies. Een beetje bruinverlies geeft meestal niets negatiefs aan hoor, probeer daar maar op te vertrouwen! Hier verder nog alles hetzelfde : buikje groeit, erg moe, hele dag wat weëig en beetje naar, zere borsten, etc. Hele fijne kerstdagen allemaal!
Hoi allemaal, Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Te gek dat ik me erbij mag aansluiten..... Als het goed is ben ik 31 augustus uitgerekend, de exacte datum weet ik als ik de termijnecho heb gekregen binnenkort in het ziekenhuis ivm vlokkentest bij 11 weken. Ik dacht eerst dat het een meisje zou worden, nu twijfel ik weer haha..... Kan ik in ieder geval op de lijst? Denk eerder een meisje dan een jongen hoewel ik het allebei tegek zou vinden.... Fijne kerst allemaal!
Hey meiden! ookal allemaal lekker zitten siepen bij de kerst-all-you-need-is-love gisteravond?Ik ben altijd al wel een beetje emotioneel bij dat soort dingen, maar nu was het bij elke persoon raak! Hihihi....hormoonbommetje?.....mijn vriend maar lachen.... Hier nog steeds wel de zenuwen voor donderdag, vanmorgen nog weer getest....teststreep liep gelijk mee en was er dus nog eerder dan de controlestreep! WHOEHOE! Dat stelde wel een beetje gerust! [-o< Please laat het beebje gezond zijn en veel lawaai maken! Maar dan lees ik van de echo bij iemand (ben zo slecht in namen ) en dan schiet de spanning gelijk weer omhoog! Maar de VK heeft nog goede hoop meid, dus hou moed en blijf geloven in je wonder! En dan dat bruinverlies, getver zeg, daar wordt je ook niet echt rustig van...maar zoals natas1 ook al zei, zij heeft het ook gehad en had een positieve echo meid, dus! Nou kheb mn warme dekentje lekker voluit gezet en ga zo lekker naar mn bedje, ben erg moe dus val zo vast als een blok in slaap! @ de nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD EN GENIET VAN JULLIE WONDER! Sweet dreams aan iedereen! Liefs
Hi meiden, even iets heel anders dan mijn "gezeur" over mijn onzekerheid. Ik ebn vanavond ten huwelijk gevraagd! En natuurlijk heb ik ja gezegd. Nouja ik ben ook een emotioneel wrak dus heb ik ja geknikt Wat ben ik blij Verder hoop ik dat deze kerstdag goed verlopen is bij jullie. ik zal voor iedereen duimen...... Kus Muis
hey meiden, ik heb de 123 pagina's uit. ben 95% alweer vergeten en kan ook niet op alles reageren sorry! hoe was het vertellen voor degenen die dit vandaag gingen doen? @muis, wat naar een mola zwangerschap. houd je daar niets vervelends aan over? en gefeliciteerd! leuk hoor met kerst! @noura, mooie echo! is het bloedverlies gestopt? @mariel, fijne bevestiging die goede echo. kan me voorstellen dat dat na alle ellende met de iui wel heel fijn is! @zoe, wat ontzettend vervelend dat je nu 2 weken moet wachten. wij slepen je er hier wel door heen hoor! @puck, heb je nog steeds niets gehoord van de gyn? wat raar! nou ja, nu eerst maar van de kerst genieten. en ik duik snel mijn bedje in. zit al een paar uur mijn hoofd te ondersteunen zo zwaar is ie. en morgen ochtend sachertorte maken als toetje voor bij mijn schoonouders. weltrusten allemaal! liefs, lauwie
Muis van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wanneer is de dag? Alle nieuwe zwangeren welkom en gezellig dat jullie meekletsen. Ik heb gisteren erg weinig gehad van al het lekkere eten want kan maar een paar happen eten en dan ben ik misselijk. Nou ja, volgend jaar weer kerst hoor.. Wij hebben niet naar all you need gekeken, hou daar niet zo van, alleen het eerste jaar vond ik het leuk. Wel lekker toch als je zo mee kan huilen met een programma haha.. Fijne dag vandaag allemaal! groetjes, jolanda
goedmorgen meiden, Jolanda wat vervelend dat je niet kan eten? Weet je omgeving al dat je zwanger bent? Hoe verberg je het anders? Lauwie aan de molazwangerschap heb ik gelukkig niets over gehouden, behalve een jaar lang stress. Bij mij was de tumor goedaardig, als je een kwaadaardige tumor had, dan zou je chemo's moeten krijgen en dat kan natuurlijk wel schade opleveren. In aprl 07 kon ik ervanuit gaan dat het goedaardig was, dus toen ben ik weer vorzichtig gestopt met de pil, hoewel we de eerste maanden gewoonweg te bang waren ( vooral mijn vriend) om uberhaut iets te doen Lauwie de vraag der vragen: De datum van on huwelijk, tja moeilijk plannen zo mij een kleintje in mijn buik. We willen het niet overhaasten en nog even sparen, dus niet trouwen met een dikke buik, dus hoogstwaarschijnlijk gaat het begin 2009 plaatsvinden. Liefs marije
Jolanda denk je da je misschien een tweeling krijgt? Waarom denk je dat? Zit he in de familie? Groetjes muis
Pffffffffff wat een drukke dag gisteren en vandaag weer Gisteren bij de familie geweest van mijn man (grote familie) en daar natuurlijk het grote nieuws verteld door middel van een leuk gedichtje in een fotolijstje Ze waren er helemaal ondersteboven van, vooral de oma van mijn man, die heeft in 3 jaar tijd al zoveel meegemaakt betreft kanker, borstkanker in beide borsten (zijn weggehaald) en in haar maag (hebben ze ook weggehaald) nu heeft ze nog wel uitzaaïngen maar die proberen ze met medicijnen onder controle te houden en tot nu toe lukt dat nog steeds redelijk maar ze heeft niet zo'n prettig vooruitzicht natuurlijk. Ze huilde en huilde en was zoooooo blij voor ons, dat ze dit nog mocht meemaken dat was echt een hele grote eer voor haar, ze is echt een schat... Ook heel veel eten die dag en lekker samen uit eten geweest met die familie en tegen 9 uur s'aonds kreeg ik zelf het even te pakken werd zo misselijk als maar kan dus zijn we maar naar huis gegaan. Vanmorgen gaat het wat beter en straks gaan we naar mijn moeder op visite vandaag. We gaan daar een kerstdiner klaarmaken voor haar en mijn 2 zusjes, want mijn moeder heeft net 2 weken voor de kerst haar been (kuitbeen) gebroken, ze was gevallen toen ze de hond uitliet en er zijn pennen ingezet, maar ze mag er niet op lopen en dat is zo sneu dat wij haar vandaag eens lekker gaan verwennen met wat lekkers. Dus vandaag ook weer een drukte van jewelste maar wel leuk, maar ben aan de andere kant ook wel blij als deze dagen weer voorbij zijn, lekker uitslapen weer want ben zo verschrikkelijk moe....
hallo allemaal, jullie kunnen mij van de lijst halen helaas. ik hoop snel weer terug te komen in een andere maand. jullie veel genieten ervan! Charlie
@charlie01.. Heel veel sterkte meid. @ alle nieuwe dames van harte en welkom All you need is love ook gekeken.. * zucht * wat een gejank hier Een collega van mijn lief zou er op komen. En ik hele uitzending gekeken. Ik wist alleen niet hoe de collega er uit ziet. Blijkt hij bij de aftiteling in beeld te zijn gekomen, tja dan worden er dus geen namen meer genoemd Vandaag gaan wij op jacht naar een duo wagen althans alvast even rondkijken
Hoi mystic sun, Wat leuk dat je oma zo ontroerd is/was. Ik hop dat het haar ook een beetje kracht geeft, want wat zij allemaal mee heeft gemaakt is niet niks. Geniet van de laatste dag druk druk. groetjes muis
Ach Charlie, wat erg voor je! Kzit hier met tranen in de ogen, jeetje! Ik wil je heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(31-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Noura 30 jaar 4e kindje # Roosje75 32 jaar ? *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Visjes 24 jaar 1e kindje # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # Kiki 33 jaar 3e kindje *04-08-2008: # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen en meisje # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) # RmD 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1de kindje # Dootje24 ? jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Babsie 27 jaar 2e kindje *Kalender:jongen/ Denkt zelf:meisje *12-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # Ppa 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje Denkt zelf ??????? 19-08-2008: # Mvjason 22 jaar 2e kindje *20-08-2008: (# Noralien 29 jaar 1e kindje ) *21-08-2007: # Aqua77 30 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????? # Sjorsje 28 jaar 2e kindje # Fleur1 24 jaar 1e kindje # Foreverfriend 31 jaar 1e kindje? #muis80 27 jaar 1e kindje *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje *23-08-2008: # kelly83 24 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Lauwie 34 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje *26-08-2008: # Mystic sun 29 jaar 2e kindje *kalender: meisje Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje? *30-08-2008: # Irissa 24 jaar 3e kindje *kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Annika1985 22 jaar 3e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje #kims 21 jaar 1e kindje *31-08-2008: #kim1205 27 jaar 1e kindje # ilse 32 jaar 2e kindje Nog zonder datum: # AmyLee 30 jaar 2e kindje # Nickyz 21 jaar 1e kindje Als je op de lijst aangepast wil worden, even de missende informatie doorgeven aub.
Hallo iedereen! @charilie: shit zeg! veel sterkte ! zo te lezen heeft iedereen de eerste kerstdag weer overleefd! Wat zullen veel (groot)ouders gelukkig zijn geworden! Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld en die sprongen zowat een gat in de lucht ! ! ! (al is het natuurlijk nog wel heel pril). Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders en zullen het daar gaan vertellen...Ben benieuwd! Fijne 2e kerstdag nog allemaal !
@ muis80 Wat leuk gefeliciteerd! Wij hebben het gisteren verteld aan mijn schoonouders en zwager en schoonzus die zelf ook 16 weken zwanger is. Ze krijgen dus hun 1e kleinkind en 2e vlakna elkaar. ze vonden het super! helemaal verrast,maar heel blij. Nu is mijn vriend ook een stuk opgelucht,hij is het ff weer kwijt haha. Nu nog een goede 3weken wachten op de 1e echte bevestiging! wou dat ik deze weken kon overslagen. Nog een fijne 2e kerstdag!
hoi meiden wat is er een hoop geschreven. ten eerst charlie heel veel sterkte. en dan aan alle nieuwe meiden van harte gefeliciteerd. wij hebben het kerst avond aan mijn schoon ouders verteld en die waren heel blij mijn schoon vader zou het liefs zien dat het er al is. en eerst kerst dag aan mijn ouders nou en die waren erg blij.mijn broertje vroeg wel 4 keer of het echt waar was.dus de kerst was mooi geslaagt. en vandaag zijn we lekker met ze 2 (eigelijk 3 ). Gaan we lekker eten.ook vette vis krijg je een lenig kind zeggen ze dus kom maar op. liefs sabrina