Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen, wat een knapperd geniet maar lekker van je mannetje.
    ik knijp hem wel hoor (wat er uit mij komt), ik was namelijk super lelijk toen ik was geboren haha gelukkig wel snel weer opgedroogd.

@rebecca, lekker zooitje daar in dat ziekenhuis. inderdaad maar hopen dat het dan maar sontaan gebeurd, maar zeker even een klacht indienen.

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    WAT EEN STELLETJE KLOOTHOMMELS zijn dat zeg in het ziekenhuis ! Kan je niet naar een ander ziekenhuis gaan misschien? Met wie heb je de KS dan besproken dat die woensdag is ? als je die gene kan vinden kan die er misschien werk van maken.... ZE HADDEN JE NIET ZO MOETEN BEHANDELEN word boos als ik dat lees zeg grrrrrrrrrrrrrrrr.... kom gaan we dat ziekenhuis terroriseren!

3. Niet meer actief

ja ben ik ook van plan, maar ik voel me zo slecht nu,ben gewoon zo bang dat er straks tijdens de ks ook dingen fout gaan, het vertrouwen is weg bij mij.
    ik ga zo meteen even mijn vk's bellen en alles uitleggen misschien kan zij wat doen ik kan er toch niet aandoen dat het druk is moeten de patienten toch niet de dupe van worden,
    ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben voor woensdag, is toch niet zo vreemd, dat heb ik ook gezegd maar ze zei dat kun je dinsdag ook bespreken nu geen tijd voor, maar ik wil helemaal niet tot dinsdag wachten of zie ik het nu verkeerd?

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Marleen: Wat fijn dat Shane nu lekker thuis is. Geniet er maar lekker van. En wat een mooi kereltje is het zeg.

@Lauwie: Balen dat de buren steeds niet thuis zijn. Hopelijk krijg je vandaag wel je proefkaartje.

@Philly: Jammer dat je niet super hebt geslapen op die spuit. Hopelijk slaap je vannacht beter. En gelukkig hoef je niet zo heel lang meer!

@Rebbel: Fijn dat je man nu ook vakantie heeft. Geniet er maar lekker van. Gaat alles verder goed met de kleine?

@Oh Rebecca. Dit kan je niet menen. Wat erg allemaal. Vind het echt niet kunnen hoor!
    Gelijk heb je dat je zo gaat bellen.
    Nu maar hopen dat het vandaag nog doorzet zonder die medicijnen, dan moeten ze je wel opereren. Maar of dat nou zo fijn is een spoedkeizersnede weet ik ook niet.

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    rebecca meisje nog eventjes vol houden ok.. ga eerst ff lekker op de bank of bed leggen met kopje thee rust eventjes uit.. en bel dan later vandaag eventjes op naar het ziekenhuis dat je zo niet wenst behandeld te worden als wat er daar gebeurt is ! laat je maar eens flink horen aan de telefoon ! misschien dat je doorverwezen kan worden naar een ander ziekenhuis. waar je wel vertrouwen in heb... want dat moet je wel hebben natuurlijk ks is niet niks he .

6. Niet meer actief

het zal niet fijn zijn een spoed ks maar dan ben ik er vanaf, ja sorry maar ik kan het er niet meer bij hebben ik ben echt in staat nu om die rotpillen weg te gooien en kijken wat er gebeurt, ik zou vanaf maandag mogen stoppen met die pillen dus die 2 dagen eerder stoppen zal ook niks meer uitmaken.
    Toch?

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje Rebecca, het is zo respectloos, bah! Gelukkig gaat het goed met baby maar die ziekenhuis, bah! Word je idd onzeker van, hou ik ook niet van, hopelijk word je serieus genomen meis.

Heb vanaf half 12 tot kwart voor 2 geslapen, heerlijk, heb niks van gemerkt, ja had toevallig pijn van onderen bij vagina, dus vond ik fijn om te liggen en lekker lezen, hoppa in slaap gevallen!

Nu is airco ff aan, vind ik wel lekker zo hoor :)

Me vriend komt zo thuis en dan gaan wij speciale babyfoon ophalen via ziekenfonds.

Ja, Kiki en Janine zijn elkaar's buddy, dat is idd niet handig, haha, maar we moeten gewoon afwachten ;)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als je zo graag wil doen moet je ervoor gaan idd, want jouw naam staat toch niet in de comp. dus wat is nou voor onzin om die rotpillen doorslikken en je bent al zo ver dan 37 weken! Maar misschien kan VK je even helpen en praten via telefoon! Je moet niet dupe van worden (niet depri worden aub)

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    REBECCA : ik zou stoppen met die pillen ik zou schijt hebben aan ze en het kindje mag nu geboren worden he meis dus gevaar is er nu niet meer !

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou ja ik val Bijna van mijn stoel, wat is dat nou weer voor behandeling in het zh? Ik weet niet wat wijsheid is, inderdaad 2 dagen eerder stoppen met die pillen zal ook geen ramp zijn. Ik heb wel met je te doen, heel veel sterkte al heb je daar heelmala niets aan nu, een knuf dan maar,...

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Rebecca, dat is balen... Ik denk dat ik morgen ook maar eens ga bellen of ik al ingeschreven sta in hun planning. Wees voorzichtig met het stoppen van de pillen, ik weet dat de verleiding groot is maar weet dat je in een weekend zit en dat er dan minder personeel aanwezig is.

Marleen, mooi knulletje hoor! Ik kan het nog altijd niet vatten dat ik volgende week de mijne ook in mijn armen heb!

12. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ach, ik mag niet klagen als ik zie wat sommige andere meiden allemaal meemaken!
    We houden de moed erin, vandaag een beetje een baaldag, maar dat is morgen vast weer over.
    En het zal niet zo lang meer duren. woensdag was de bmm al verstreken, dus wie weet....

@ rebecca: ik zou ook koken van woede meid! wat een pech heb jij zeg! sterkte en een knuffel!

liefs

Philly

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebecca, wat een pech :(
    Maar idd wat Aykietje zegt, zijn in het weekend minder mensen!
    Dus doe het maar niet :(

We denken aan je!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou het ook niet doen Rebecca. Maar het stoppen van die pillen, was dat omdat je woensdag de ks zou krijgen? Want als die niet doorgaat, moet je waarschijnlijk maandag ook niet stoppen met die pillen. Of dat toch wel?

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Rebecca, wat een belachelijke toestand! Ongelofelijk! En natuurlijk wil je nu weten waar je aan toe bent. Maar misschien wel beter om te wachten tot na het weekend met stoppen met je weeënremmers, dan is de bezetting van personeel vast beter.

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Mik, van harte met jullie meisje Donique.
    Mooie naam hoor :D

Marleen, wat een lieve foto's zeg van jullie ventje!

Rebecca, wat een gedoe zeg in dat ziekenhuis.
    Zijn ze wel helemaal goed bij hun hoofd.
    Belachelijk zeg! Ik zou zo vaak bellen dat ze helemaal gek van me zouden worden en me zo snel mogelijk die ks willen doen.
    Sterkte meid! Maar laat je niet gek maken, je moet wel kracht houden voor straks!

Ben telkens zo benieuwd naar de namen van de nieuwe wereldburgers. Heeft iemand dezelfde naam als ons of lijkt het erop? Spannend hoor!
    Iemand zijn eigen naam al voorbij zien komen?
    Ik nog niet, maar wel wat er verdacht veel op lijkt

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik nog niks wat er op lijkt qua naam ;)

Zijn er 2 hier die de naam weten :D

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hier ook wat er verdacht op lijkt haha, maar ja kunnen wij ook niks aan doen natuurlijk en we wonen ook allemaal niet echt in de buurt bij elkaar dus ach ja. ik ga hier niet voor het kind zijn website en geboortekaarten voor veranderen.

19. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    jeetje Rebecca, wat een pukbehandeling. Kan me voorstellen dat je in alle staten bent. Maar kijk idd uit met het stoppen met die pillen, weekendbezetting is een stuk minder als doordeweeks. Nog eventjes......

20. Niet meer actief

hehe heb eindelijk iemand vd kraamafd gesproken,
    dinsdagmiddag om 2 uur moet ik op de kraam zijn en wordt alles doorgenomen en woensdag om 8 uur wordt ik opgenomen, hoelaat ze de ks gaan doen krijg ik dinsdagmiddag te horen.
    ze bood excuses aan dat het wat rommelig was maar het was zo druk en vakantieperiode bla bla bla

ik moet in ieder geval maandag stoppen met die pillen, dus slik toch nog die paar dagen maar door, maar ik was zo boos vanmiddag, ben nu gelukkig wat gekalmeerd, even idd op de bank met een grote bak thee en even flink huilen.
    maar het gaat hier allemaal zo langs mekaar heen in dit ziekenhuis, ik heb vorige week een gesprekje gehad met de narcotiseur en die zei dat de blaaskatheter bij me ingebracht werd NA de ruggeprik en die verpleegster vd kraam zei net dat ik VOOR de ruggeprik die catheter al ingebracht krijg, weten jullie hoe dat zit?
    doet dat pijn dat inbrengen van zo'n catheter.?
    dat vind ik allemaal zo eng, ik heb het allemaal niet zo op prikken en die dingen, maar ja kleintje zal er toch uitmoeten.

Deel Deze Pagina