Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Charissa, gefeliciteerd meid!

2. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Nieuw bevallen mama's van harte gefeliciteerd!
    Gaat snel nu hier he.

ga ff weer verder....

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Charissa; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

@Lauwie; Eindelijk verlof! Volgens mij ben je hier een van de laatste. En dan krijg je nog meteen van dit schitterende weer ook. Met mijn ribben gaat het 'n heel stuk beter nu ons mannetje wat ingedaald is. Ik heb afgelopen maandag voor de laatste keer therapie gehad en nou wachten we de bevalling af....

@Philly; Gefeliciteerd met je 39weken! Ik hoop dat we allebei rond de uitgerekende datum bevallen. Zie ik je misschien nog in het kraamhotel

Groetjes Silvia

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Voor de mama's die ik vergeten ben :oops:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon / dochter. geniet lekker van deze tijd :)

liefs

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Charissa GEFELICITEERD met jullie zoontje

@ Marleen: wat een prachtig kereltje hebben jullie

Verder nog geen bevallingsnieuws?

6. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Ik heb twee reacties gehad op mijn berichtje van de buddy. Linka en Kimm zullen van mij bericht krijgen als ons manneke zich aanbied!

Dank u Kimm en Linka ;)

7. hey rebecca.

ik heb 10 dagen geleden ook een catheter gehad zonder verdoving en ik moet zeggen: als je je goed ontspant, voel je er eigenlijk niks van...
    succes ermee. wat een gedoe zeg!

iedereen heel veel succes de laatste loodjes nog. nog eventjes en dan begint jullie maand! geniet nog van de laatste weekjes, want dat getrappel in de buik ga je missen, ondanks alle pijntjes van het eind..

liefs een juli-mama

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    charissa1979 van harte gefeliciteerd met je zoon, geniet ervan

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Rare vraag misschien, maar wat zou nou meer voorkomen? Dat vrouwen een 'oerwoud' laten staan of de boel netjes bijwerken van onderen voordat ze naar de vk of gyn gaan voor inwendig onderzoek. Ik wil altijd zo min mogelijk opvallen,...en vraag me dus af wat meest voorkomend is.

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    een oerwoud ben ik bang, maar ik heb er ooit speciaal een gewone tondeuze van 12 euro voor gekocht. dan kan je blind alles kort houden, alleen de zijnkanten gaat natuurlijk niet. maar kort vind ik wel belangrijk. heb het kleinste kammetje er altijd op anders zie je er zelf uit als een 11 jarige haha

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Charissa gefeliciteerd! Geniet ervan.

Passiepaard, ik denk dat de VK alles gewend is hoor! Dus zou me niet te veel zorgen maken. Zelf hou ik wel van kort zeg maar, haha! Het is wel fijn als ze moeten hechten zeg maar, dat zij geen last hebben van mega lange haren, haha!

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Alle bevallen meiden: van harte gefeliciteerd met jullie baby's! (Een beetje onpersoonlijk zo maar ik ben de draad even kwijt en brusje ligt mega in de weg op dit moment, ga dus zo lekker liggen).

@Passiepaard: volgens mij is het oerwoud inmiddels wel redelijk uit de mode. Ik hou zelf van bloot maar als ik weet dat mn muts voor jan en alleman open en bloot ligt straks, vind ik kort altijd wel prettig. Voel ik mezelf schoner en fijner dan met een oerwoud en toch wat minder bloot dan helemaal kaal zeg maar. Maar wat al eerder is gezegd: je VK is wel wat gewend hoor.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Charissa, van harte gefeliciteerd met je zoontje.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook af en toe bij het afvegen. Bij de vorige zwangerschap ook en ik heb geen slijmprop gezien zoals die op de foto. Ik denk zelf dat ik 'm in delen verloren ben. Dat schijnt namelijk ook te kunnen.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ passiepaard, normaal heb ik kaal, maar dat werkt nu niet meer :)
    Ik doe het nu op de tast...dus hier en daar plukje kort haar hihihi

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

Charissa gefeliciteerd met jullie zoon!

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Charissa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Over het 'kapsel': ik heb mijn vk gevraagd of ze een voorkeur hadden. Nee dus, ze hebben alles al wel gezien en vinden het allemaal best. Ze zei wel dat ze zelf niet voor helemaal glad zou gaan, omdat dat zo kan prikken als de haartjes weer doorkomen en daar zit je echt niet op te wachten net na een bevalling. Een heel oerwoud was geloof ik ook geen probleem (was het niet van plan, dus heb daar niet naar gevraagd), maar misschien dat ze dan wel iets moesten bijwerken voor ze konden hechten, mocht dat nodig zijn.

Conclusie: zij vinden alles prima, doe vooral wat je zelf prettig vindt. Maar ja, zo weet je nog niet wat het meest gebruikelijk is, Passiepaard ;)

18. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    charissa1979 gefeliciteerd met je zoon

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Charissa; Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuke naam ook!

We hebben de hele dag zonder internet gezeten... da's ook niks hoor! Heb net alles even bijgelezen maar moet helaas wel zeggen dat ik ook zowat alles weer vergeten ben...:oops:

Oja, over het 'kapsel down under', ikzelf probeer het nog enigszins bij te houden onder de douche met een spiegeltje, scheermesje en schaartje dus ik hoop dat dat voldoende zal zijn. Ach, en anders scheren ze maar wat weg mocht dat nodig zijn, zijn ze ook wel gewend. Denk dat wij er gekker tegenaan kijken dan zij! ;)

Beebje heeft besloten zich nog even te keren in mijn buik... de hele tijd voelde ik de rug rechts in mijn buik en hakjes in mijn linkerzij, maar vanaf vandaag heb ik de rug links zitten en krijg ik trappen in mijn rechterzij! Misschien bereid beebje zich voor op de bevalling? Moet zeggen dat ik na het zien van enkele foto's van nieuwgeboren beebjes hier toch wel zoiets heb van; 'kom maar kleintje, ben toch wel erg benieuwd naar je!'. We zullen nog maar ff afwachten, het komt als het komt.

Mijn zalfje voor de jeuk op mijn buik lijkt wat te werken, de jeuk is wel iets minder, maar de vlekken zitten er nog steeds... de infectie lijkt ook al veel minder te worden, heb gelukkig geen jeuk meer en verlies veel minder slijm. Vanavond nog 1 kanon en dan is die kuur ook alweer afgelopen, gelukkig maar. Ben ik mooi voor de bevalling aan weer genezen daar beneden, hihi!

Zit nu met de voeten omhoog, zijn weer lekker dik, heb vandaag weer teveel gedaan blijkt nu...
    Iedereen een hele fijne avond verder!
    Xx Bianca.

20. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Charissa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Deel Deze Pagina