Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Charissa en Mik GEFELICITEERD!

Hier zit nog alles in de verpakking en ik heb ook niet het gevoel dat ze binnen nu en korte tijd zal komen. Ik zet zelf m'n geld in op 2 augustus.

Vandaag heb ik echt een megarelaxdag gehad. HELEMAAL NIKS gedaan. 'S morgens in de zon gelegen. Tussen de middag in bad gelegen en 's middags op de bank gelegen.
    Bij m'n ouders gegeten, dus niet hoeven te koken. En net heel even op een terrasje gezeten.
    En nu ben ik gewoon doodmoe van al dat geluier.
    Zul je zien dat ik vannacht klaarwakker ben en niet kan slapen.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Charissa, gefeliciteerd met jullie zoon Quinten! Leuke naam!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik hoop dat iedereen nog lekker ligt te slapen. Normaal blijf ik liggen als ik niet kan slapen, maar nu zit er 'n vervelende mug. En aangezien ik allergisch ben. :( Ik was me al halfslapend in aan het smeren met Deet toen ik bedacht dat dat misschien helemaal niet mag tijdens de zwangerschap. Dus maar even op internet opgezocht: Het gebruik tijdens zwangerschap wordt niet aangeraden. :( Dus ik heb me net al wat gewassen en spring zo maar snel onder de douche. Voor de zekerheid.

Zit ik achter de computer komt er ook nog een mega-spin op me aflopen, waar ik natuurlijk als de dood voor ben!

Het zal mijn dag wel niet zijn. Straks ga ik er nog spontaan van bevallen (wat dan weer wel mooi meegenomen is) ;)

Groetjes Silvia

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Silvia: ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen. Ik ga zo nog even terug hoor. Vannacht geslapen met een pijnstiller maar het is wel goed gelukt! mmm.

@Charissa: gefeliciteerd met je zoontje

Wat betreft het oerwoud. Bij mij wordt het bijgehouden door de grote bosjesneger Aiden! hihi.. Nee serieus, hij doet het heel voorzichtig en houdt het netjes bij (vooral ook voorzichzelf, denk ik... :oops: )

Iedereen een heel fijne dag en ik ga nog even terug naar bedje!

Elle

PS: weten we al iets van Kiki?

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Goedemorgen !

heb me daar toch een slechter nacht gehad! vanaf gisteravond half 10 tot 5 uur leggen kronkelen van de krampen in me buik. Zullen vast voorweeen zijn geweest want nu is er alleen nog maar een ongesteld gevoel. HM... schiet niet op hier ik vind dat het tijd word dat babytje zegt van hey mam ik kom er uit voor jou omdat je het al zo warm heb. al dat wachten is maar moeilijk vind ik!
    Ja van kiki en van janine hebben we nog niets gehoort he? hoop dat alles goed gaat met hun en de baby's.... ben zo benieuwd he.

Ben wel een beetje jaloers op de gene die al hun babytjes vast hebben kunnen houden!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    lang leven de harde buiken ! :( NOT

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik heb goed geslapen vanacht, gelukkig.
    De pijnaanvallen zijn gelukkig minder geworden.
    Wel heb ik volgens mij last van voorweeën, maar deze zetten niet door.

Meiden nog een aantal weken en dan zullen we allemaal ons kleintje in onze armen houden.
    We moeten nog even volhouden!

8. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Charissa en papa: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Ik ga vandaag maar eens proberen om wat te gaan winkelen misschien dat dat helpt ofzo met doorzetten van de voorweeen en keiharde buiken die ik heb. Ik loop nu helemaal als een eend lijkt wel alsof ik met een bal tussen me benen in loop. en dan zo waggelen geen gezicht als je het mij vraagt :p... De gyn had gezegt veel lopen maar ja als je al moe ben en dan warm weer dan zweet je een ei uit ( of een baby :D) we gaan het vandaag zien ik heb het gevoel dat er vandaag 2 mensen gaan bevallen 2 meisjes.... weet niet wie ( owh wat ben ik weer een zweverige zweef teef vandaag )

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

Nou ook ik sluit me in de rij aan van slecht slapen!
    Flink pijnlijke voorweeen sinds gisterenavond. Maar geen regelmaat...dus ok ik nu weer bellen moet :( ik heb geen idee!

@ Denice, ga jij lekker shoppen,is toch uitverkoop :)

@ Duster, rotmuggen, ik zit helemaal onder!

Oja wie heeft ook zo ontzettende jeuk overal? Vreselijk! Alsof je beestjes hebt lopen?

@Charissa, van harte met de kleine, heel veel geluk!!!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    OEI OEI leuk leuk leuk dankje mama van petra ! ZET HEM OP PETRA ! GO GIRL!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    yeeeeeeah Petra, you go girl!

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hallo,

Gisteravond weer naar het ziekenhuis geweest.....echt heel erg veel vocht en Vera had heeeeel erge hoofdpijn ....weer aan de ctg, weer bloed afgenomen en weer met paracetamol naar huis gestuurd....
    T slijmverlies had niet veel te betekenen, kan ook op infectie duiden....wel weeacticiteit op de ctg te zien, maar niet noemenswaardig...
    Vera heeft zo'n beetje gesmeekt om de beeb er uit te halen, maar daar zien ze geen reden toe (? ? ? ) Soms zo onbegrijpelijk en helaas hebben wij daar niks over te zeggen....

@Petra: Succes met bevallen!

Groeten Daniël

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jeetje wat een gerommel bij iedereen! En dan met dat warme weer! Bij mij mogen ze haar er ook uit halen hoor!

Vera heel veel sterkte ook!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oma van de baby van petra, bedankt voor het nieuws!
    succes met de spanning vandaag en heel veel plezier bij het bezoek later vandaag :D !

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oehw spannend hier ; )

heb redelijk geslapen, maar de warmte is niet te harde hier.
    muggen? heb er nog geen eentje gezien en ik ben normaal altijd de sigaar. DEET is wel troep ja, doe nu maar niet nee.

vandaag eten bij mijn indische tante en oma, jammie

oja gister rozen gekregen en uit eten geweest met mijn mannetje, lief hè
    helemaal leuk.

verwennen jullie mannen jullie ook nog een beetje

oja en een hele nieuwsgierige vraag: wie gaat hun bevalling filmen?
    vol er in of netjes ernaast?
    ik twijfel of ik misschien vanaf de zijkant iets gefilmd wil hebben zodat je het stukje voor altijd hebt dat je baby op je buik gelegd word. voor het geval je man van zijn stokkie gaat haha

J

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wahahhaa... Spanning en sensatie! Petrab zet 'm op! Heel veel succes en hopelijk kun je snel genieten van de kleine!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Neeee geen film of foto tijdens het gebeuren!

Als die kleine een beetje toonbaar is komt de 1e foto :p

VInd het niks al die bloederige troep hahaha :)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoe is het verder met de dames hier? Ik heb lekker geslapen maar dat doe ik meestal wel gelukkig!

Het is nu elke dag spannend, is er weer een baby'tje geboren denk ik dan als ik wakker word....

@ JennyS, voor mij hoeft er niet gefilmd te worden maar kan me wel voorstellen dat mensen het willen...

Deel Deze Pagina