Ik heb er normaal ook niks mee en zeker niet als het zo'n smurriedurrie word haha maar van heel ver en alleen het schone gedeelte? haha
PEtra, heel veel succes! Eprit-Vera en man, hou vol meid! Wat een tegenvaller zo in het ziekenhuis, dat ze je niet willen helpen! hoop voor je dat het snel doorzet!
goedemorgen, jeetje, het rommelt hier aardig zeg, petrabr: veel succes joh, zet m op. sjudith: als je twijfelt,gewoon bellen! esprit/daniel: wat erg dat ze steeds zo'n pijn heeft, stom dat ze de bevalling dan niet in willen leiden , ze is al 38+6, maar dat ken ik wel hoor, die woorden:er is geen reden toe, ronduit belachelijk, ze kijken niet naar de moeder hoe die zich voelt alleen belang van de baby kijken ze naar, mij gebeurt precies hetzelfde. veel sterkte en kop op meid, verder iedereen die met harde buiken/pijn loopt veel sterkte en wie weet worden er dit weekend idd 2 baby's geboren(meisjes) wat denicepino zegt. ik hoop het! met mij gaat het wel, heb gisteravond nog flinke huilbuien gehad ik denk door alle spanning en pijn in mijn buik. wat ik nog wilde zeggen, ik heb toen ik gistermiddag die muts vd kraam aan de tel kreeg,gevraagd of ik aub helemaal met die pillen mocht stoppen want ik was het zo zat,ik kan er helemaal niet van naar de wc en heb het helemaal gehad met die troep.ze zou het even overleggen met de gyn en mij terugbellen, wordt ik gisteravond om 8 uur gebeld door de gyn en wat denk je: ik mag stoppen, ik moest eigenlijk vandaag en morgen nog eentje en dan vanaf maandag niks meer,ik ben zo blij.deze gyn die ik aan de tel had kende ik nog niet en was heel begripvol en lief en vond het ronduit belachelijk dat ze die fout gemaakt hebben over die ks afspraak van woensdag. Hij zei stop maar gewoon want die 2 pillen zullen ook geen wonderen meer verrichten dit weekend en als het doorzet van t weekend hoef je niet bang te zijn dan kom je gelijk naar het ziekenhuis ik heb OK dienst dus dan krijg je mij op de OK, ik was zoooo blij dat ik me daar een potje heb zitten janken aan de tel. ik zei dat ik zo ontzettend bang was voor de ingreep, het infuus, catheter,ruggeprik enz, (want ik ik ben panisch voor injecties enz,)dat hij me voorstelde om nog even naar het ziekenh te komen om daarover te praten,dat hebben we gedaan, en echt ik kwam zo opgelucht thuis. dus nu ben ik helemaal zonder pillen.
@ Rebecca! Wauw wat super! Fijn dat je mag stoppen! Laat je baby maar komen! Nou dat dat bellen....pfff elke keer zeggen ze wat anders wanneer je bellen mag! Dus ik wacht wel even hoor!
Super rebecca, geniet nu lekker van je weekend ga eens wat leuks doen, lekker shoppen of iets dergelijks maar blijf niet thuis zitten. ga vanavond lekker uiteten, vier het ofzo
Goeiemorgen allemaal! @Petrabr; Heel veel suc6 meis, en moeder van Petrabr, bedankt voor het berichtje! We duimen voor haar! @Esprit/Vera/Daniel; Heel veel sterkte met alles... dat het zkh dan niet wil ingrijpen he, soms echt onbegrijpelijk. Knuff voor jullie! @JennyS; Hier ook geen foto's/films hoor! Als beebje eruit is mag alles, maar tijdens de bevalling, mocht ik wel normaal kunnen bevallen, liever geen foto's of film... ik heb dat toen een keer gezien van een vriendin van mij, nou vol in de doos zeg maar... ieder zn eigen keuze natuurlijk, en ik zou het dan ook voor mezelf houden, maar liever niet. Alhoewel bij Jamie wel tijdens de ks foto's zijn gemaakt, maar alleen maar van mij, van de artsen en toen Jamie er uit getild werd en daarna natuurlijk wel weer alles. @Rebecca5; Gelukkig zeg dat je nu mag stoppen en wat een aardige gyn! Mooi ook dat je meteen even op gesprek kon komen en nu gerustgesteld bent! Ook voor jou een dikke knuff! Zo, vandaag niet al te veel doen, heb geen zin in weer van die dikke voeten zoals gister... wat wasjes doen en daar hou ik het wel bij denk ik. Lekker weer is het ook niet echt helaas, het regent hier, alhoewel het helemaal niet koud is.. wel jammer, kan Jamie niet lekker buiten spelen. Nou, ik kom nog wel weer kijken vandaag of er nog babynieuws is! Xx
Wow Rebecca wat een fantastisch nieuws en wat een superfijne gyn... ik kan me voorstellen dat je hem wel kon zoenen! Jeej, nou, laat die kleine van jou dit weekend maar komen. Dan weet je zeker dat je in fijne zorgzame handen bent. Hier nog alles rustig. Gisteren ff de stad ingeweest. Dat ff duurt bij mij uiteindelijk altijd wat langer dan de bedoeling was en had dan ook goed de pap op toen ik thuiskwam. Was helemaal rillerig, klam, draaierig etc... BLEEEH! Even een frisse douche genomen en toen voelde ik me alweer een stuk beter. De hele avond nog in de weer geweest met kleertjes goedleggen enzo hahahah lang leve de opruimeritus. Ik heb zelfs mijn CD's en DVD's gesorteerd Uiteindelijk ben ik maar naar bed gegaan om een uurtje of half twee. Niet omdat ik echt moe was, maar omdat mijn voeten zoveel pijn deden. Ik houd echt heel veel vocht vast maar ja... eigen schuld... ik blijf ook teveel doen. Vandaag ga ik de proefdruk van het geboortekaartje ophalen en de laatste dingetjes wassen en dan ben ik er helemaal klaar voor. Laat die beeb maar komne!
goedemorgen allemaal, Nou het is weer spannend hier! Ben benieuwd wanneer het volgende babynieuws komt, zal vast niet lang duren. @Rebecca: fijn dat er eindelijk iemand met je meedenkt! Nu zal het niet lang meer duren voor je. @ sjudith: wel rustig blijven doen he, anders haal je de 8e niet.. @ duster: zou leuk zijn als we samen op het kraamhotel liggen. Hoewel ik de vorige keer niet veel andere moeders gezien heb, want je ligt toch voornamelijk op je kamer, behalve als je thee ofzo gaat halen. Of als je rookt, dan kun je naar het rookhol, maar ik rook niet. @ Vera/Daniel: vervelend joh dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie. Probeer de moed erin te houden! Dikke knuffel! @ Jenny: wij filmen de bevalling niet. ik geloof niet dat ik het terug wil zien. We maken foto's als het kindje bij mij ligt, maar niks tussen de benen. Vorige keer had de verloskundige ene foto gemaakt terwijl ze me aan het inknippen waren. Nou, wat denkt ze dat ik die ga inlijsten ofzo. Dus deze keer maar weer duidelijke instructies geven dat ik geen foto's van onderen hoef. Dat was het even voor nu. Ben echt een zeef. Vannacht mag ik weer een nachtje ziekenhuis voor poging 2 met slapen met een spuit. Hopelijk lukt het nu wel! En anders moet ik het maar uitzingen, ik heb verder geen opties meer en de vk ook niet. Hopelijk heb ik woensdag bij de volgende controle ene beetje ontsluiting, dan kunnen ze proberen een beetje te strippen. fijne dag allemaal! liefs Philly
Alle meiden met kindjes weer gefeliciteerd! Rebecca fijn dat het opgelost is en dat het zo,n lieve gyn is, je kindje mag nu dus gewoon komen! Verder even een ego berichtje, ben het zo zat! Ik hou zoveel vocht vast dat ik 10 kg ben aangekomen sinds de 37 weken...had ik bij Lindsey ook maar die is met 38 weken geboren gelukkig. Kan amper nog lopen en al 2 nachten niet meer geslapen. Woensdag kan ik bij m,n eigen gyn op controle. Lindsey is ook stront vervelend, krijgt volgens mij ook kiesjes en is de hele dag aan het huilen en hangerig. Poeh.... Sorry moest het even kwijt!
@Petra: Zet hem op, héél veel succes @Vera/Daniël; Veel sterkte! @Rebecca; Wat een verschil zit er dan toch tussen de verschillende gyn. Gelukkig heeft deze je gerust kunnen stellen. Veel succes met de laatste loodjes @Philly; Ik doe als het goed is alleen de bevalling in het kraamhotel. Maar zou leuk zijn als we onze beepjes even in levende lijve kunnen bewonderen. Al weet ik niet of ik daar na de bevalling wel de puf voor heb. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang ik daarna nog blijf. Hopelijk gaat het slapen vanavond wel goed @ElleNy; Ik hoop dat jij weer lekker ligt te slapen.... Ik was maar op de bank gaan liggen, maar kon daar natuurlijk ook niet slapen. Toen kwam manlief om half 5 naar beneden omdat hij me in bed miste. Zijn we samen maar op muggenjacht gegaan... Daarna heb ik toch wel weer 'n uurtje of 3 kunnen slapen. Groetjes Silvia
goeimorgen meidne ook ik heb niet zo goed geslapen.last van een mug en de warmte. zie dat het hier weer spanend is kom op petra rebacca wat supper dat je nu ene goed gesprek hebt gehad.en ook meteen een goed gevoel. Depencio wat balen dat je zo'n last hebt. Phily hoop dat je vanacht wel goed slaapt. rachel balen meis. hoop dat het snel beter gaat duha heerlijk he lekker bezig zijn in de kinder kamer qeeunbee wat balen dat het bij julie regend hier schijnt de zon Delilah met mijn is alles goed en met jou Jenny ik wil geen film maar wel als ze er uit is en op me buik ligt foto's en als me man de navelstreng door knipt enzo kus sabrina
@my angel, hoe is het gegaan gister? prikken deze keer goed gegaan? @sjorsje, dan moet t nog even rustig blijven om het feestje van lianna zonder weeen/baby te halen, maar aan je banner te zien is de kans groot dat t wel gaat lukken. zie je niet tegen de organisatie en drukte van zo'n feestje op? veel plezier iig! @delilah, ik vind dit weer heerlijk. schaam me om dat in dit gezelschap te zeggen... heb jij er last van? @jenny, ik heb nog zoveel te doen dat ik makkelijk 6 weken vol krijg. en ben heel goed in niksen . ik maak me nog geen zorgen over verveling! heb jij al genoeg leuke dingen bedacht om te doen? en de rust om te rusten? ben ook benieuwd of ik de baby meteen mooi vind. of je dat als moeder idd ook vindt als anderen denken 'hopelijk droogt ze leuk op'. haha! @naat, wat vervelend nier/gal stenen. wordt ook onduidelijk wat je dan allemaal voelt in je buik lijkt me. succes bij de echo. hoop dat het op de een of andere manier toch voorweeen bleken te zijn! @nair, hoe was t bij de vk? @linka, wat een gedoe bij de vk. gelukkig ben je het alweer vergeten @arri, gelukkig alles goed bij de gyn! @debbie, ik krijg ook het idee dat ze het gewicht helemaal niet goed kunnen schatten. je hoort zo vaak dat het niet klopt! @maxi, sterkte met de pijn! @happy, lekker gerommeld in de babykamer? ben wel benieuwd wat het is (j/m)! @chantico, volgens mij is het niet nodig dat je vanalles voelt hoor. de een voelt het al aankomen en de ander bevalt vrij plotseling. @marleen, wat een prachtig mannetje! @philly, balen dat je gister in het zh ook niet goed geslapen hebt. hoe is het vannacht gegaan? @milan, wat goed dat jullie genieten! al weer een maand oud zie ik! @rebecca, wat erg dat zo'n administratief misverstand net jou moet treffen nadat je al weken op de weeenremmers bent en niet zo goed begrijpt waarom je zover over de 37 wkn getild wordt. kan me voorstellen dat dat ff de druppel is. gelukkig is het toch geregeld voor woensdag! wat fijn dat je gister die gyn nog gesproken hebt en dat hij je gerust heeft kunnen stellen. sterkte meis, deze laatste dagen! @alieke & jenny, word zo wel nieuwsgierig naar de naam! @duster, fijn dat het eindelijk wat beter gaat met je ribben! @pendrag, hoe gaat het vandaag? @queenbee, fijn dat de infectie bijna over is. ik tob er al weken mee. en fijn dat de jeuk op je buik minder wordt! @diana, heerlijk zo'n dag! toch nog lekker geslapen? @elle, fijn dat je weer eens redelijk lekker geslapen hebt! @denicepino, hoop dat je een rustig dagje hebt na zo'n nacht! o, zie dat je juist drukke plannen hebt . winkel ze! @sjudith, hier geen last van jeuk (meer).. @vera, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging begrijp ik! veel sterkte! hoop dat je snel bevalt! @jenny, we hebben wel net gisteren een videocamera gekregen van mijn schoonouders. was eigenlijk niet van plan de bevalling te filmen. misschien wel een tijdje erna als de baby op mijn buik ligt idd. @duha, succes met de laatste dingetjes! @rachel, dat kun je er lekker bij hebben die kiesjes! succes! @binna, hoe gaat het met jou? leuke dingen aan het doen en lekker van het weer aan het genieten? proefdrukje van het geboortekaartje kreeg ik gistermiddag eindelijk! het is heel schattig. alleen de kleur is niet zo mooi uitgevallen dus dat moet nog ff aangepast. hopen dat het aangepaste proefdrukje niet zo lang op zich laten wachten zometeen de hele middag vloeren uitzoeken voor het nieuwe huis. wat een gedoe om dat ergens voor een goede prijs te vinden. we gaan pas in oktober verhuizen, maar willen dat soort dingen liever allemaal al geregeld hebben. fijne dag meiden! hopelijk snel nieuws van janine en kiki!
Charissa: Gefeliciteerd. Geniet van elkaar. Petra: Spannend zeg, sterkte met wachten oma! HIer alles redelijk. Maak me soms een beetje zorgen omdat ik de kleine wat weinig voel voor mijn idee. Hebben jullie dat ook?
Petra en moeder van Petra: heel veel succes vandaag! Esprit en man: jee wat naar! Veel beterschap gewenst en dat de bevalling spoedig begint. Dikke knuffel QueenBee, fijn dat de jeuk minder wordt. Hier nog een kleine die af en toe volgens mij draait om de spil s nachts, al weet ik het niet zeker, want overdag lijkt hij/zij toch steeds weer hetzelfde te liggen. Diana, wat een héérlijke dag gister! Heb je goed geslapen nog? Elle, fijn dat je toch wat geslapen hebt! Duster, hoop dat je dag beter wordt dan je nacht! Denice, vervelend die harde buiken en voorweeën. Ben benieuwd of je gelijk hebt met je gevoel van de twee meisjesbabies, en ben natuurlijk heel benieuwd bij welke mamas ze horen! Naat, fijn dat het ietsje beter gaat met je! Sjudith, bel als je je zorgen gaat maken, dat is mij bijgebleven van het advies van mijn vk. Hoop dat je je geen zorgen maakt en het lekker over je heen kan laten komen (jaja, hier spreekt iemand die nog geen noemenswaardige oefenweeën heeft gehad, ik weet het ) Jenny, hier waarschijnlijk geen film. We gaan het vooral beleven. Ben benieuwd of het in mn geheugen gegrifd wordt, of dat ook hier na verloop van tijd alleen de mooie momenten in mn geheugen bewaard blijven. Vind het allebei best! Foto's vanaf het moment dat de kleine lekker op onze borst ligt, denk ik. Als er dan tenminste iemand aan denkt, want ik kan me ook goed voorstellen dat mijn vriend en ik dan met iets anders bezig zijn en we pas een paar uur later weer herinneren dat we een fototoestel bij ons hebben... Rebecca, wat heerlijk dat je een gyn gesproken hebt die je vertrouwen heeft teruggegeven. Ik hoop dat je tijdens de dienst van deze gyn mag bevallen! Duha, klinkt fijn dat je zo lekker bezig bent geweest! Rachel, dat zal zwaar zijn: zoveel vocht vasthouden. Hoop dat de kleine zich snel aandient en Lindsey het dan superleuk zal vinden! Vannacht goed geslapen, da's wel heerlijk hoor. Ik ga vandaag met de zelfontspanner denk ik proberen wat mooie foto's van m'n vriend, m'n buikje en mezelf te maken. Hihi, wie weet hoe kort of lang ik nog op dit formaat ben
@lauwie ja lekker aan het genieten ja. ben er ook nog niet aan toe dat de kleine al komt hoor. en met dit weer is het ekker genieten. vandaag denk naar het zwembad. maar jij bent ook lekker aan het genieten zo te lezen @chantico ben benieuwt naar de foto's @naat hoe was jou foto sesie
@lauwie, verveel me nog niet gelukkig, maar mijn probleem was dat ik op verzekeringsgeld zit te wachten van mijn auto die een hongaar total loss heeft gemaakt en dus zonder auto zit. nu hebben we hem gister een beetje opgelapt (schade zit boven op het dak, wel is mijn voorraam en mijn bijrijdersdeur kapot) dus heb gewoon boodschappen kunnen doen en een beetje gerommeld in de buurt. onze 2e auto heeft mijn mannetje natuurlijk nodig voor naar zijn werk, dat is niet handig met deze. heb wat kleine klusjes verzonnen, maar zeker niet voor 6 weken hoor haha dat gaat mijn niet lukken. en het klinkt een beetje overdreven, maar heb het idee dat ik me vaak alleen maar kan vermaken door middel van shoppen en dat gaat natuurlijk niet nog 4 weken lang. dan ben ik blut haha
over het oerwoud: wij kregen tijdens de cursus te horen dat ze "vroeger" (whatever that may be) standaard alle vrouwen kaalschoren voor de geboorte (hier dan, weet niet in NL). nu doen ze dat niet meer omdat scheren helemaal geen voordelen heeft. ook geen nadelen. ons werd verteld: doe waar jij je goed bij voelt, wij hebben geen eisen. Ben gisteravond nog even creatief geweest - was verbaasd over hoe weinig ik nog kan zien (niks). @queenbee die kleine van ons draait ook nog in mn buik; eerst heel veel pijnlijk gedraai en gewurm, mn buik onherkenbaar vervormd, aargh, puf, au, voel je ineens voetjes in je andere zij! dr voorkeur houding is toch ruggetje links, dus meestal draait ze snel weer terug. @tammie nog gefeliciteerd met jullie trouwen! heel veel geluk en liefde toegewenst! @rebecca wat een opluchting. fijn dat iemand je serieus neemt eindelijk! @willelien het bewegen is inderdaad wel anders, niet meer van dat vrolijke geschop, maar gedraai. het zit allemaal goed vol vanbinnen. soms denk ik ook wel es dat het echt wat stiller is, maar dan word ik weer "getrakteerd" op een pijnlijke kunstzwem-actie. echt hoor, ik kronkel soms op de bank. of zit ik met mn man te praten, krijg ik toch ineens een pijnlijke schop te verduren, dan schrikt mn man Zich rot. "niks aan de hand hoor, beebje is wakker" Tijdens het begin van de nacht had ik weer veel voorweeen, maar heb de rest van de nacht heeeeerlijk geslapen tot 9 uur, wow! Ben wel van plan weer even wat boodschappen te verzinnen voor vandaag, want lopen helpt wel: onder "helpen" versta ik dat het het rommelen op gang brengt. we willen beebje zien! mn man smeekt ook elke dag, die heeft er ook helemaal genoeg van, dat gewacht.
@ Binna, fijn dat alles goed gaat met je meis! Jammer dat je niet zo best hebt geslapen! @ Lauwie, ik heb geen last van dit weer maar ik ga dan ook niet vol in de zon zitten... Als ik gewoon lekker binnen blijf kan ik er ook van genieten! Zonnenschermen naar beneden ziet er toch altijd wel een stuk gezelliger uit als het zonnetje schijnt he! En gister avond heerlijk met mijn mannetje buiten zitten kletsen toen de zon weg was gezakt, hmmmm... Miste alleen nog een cocktailtje Fijn dat de proefafdruk er toch nog snel kwam! Hopelijk komt de volgende nog sneller Ik had gister behoorlijke steken in "beebjes uitgang" dacht echt even misschien gaat het wel beginnen maar toch nog niet