Hé meiden! Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld, nou dat was erg emotioneel. Mijn ouders hadden het echt nog niet verwacht van ons maar waren echt super super blij! Vanavond aan de schoonouders vertellen. Vind het wel moeilijk om niet aan iedereen te vertellen ik zou het wel van de daken af willen schreeuwen maar ja als het dan mis gaat moet je dat ook weer aan iedereen vertellen dat lijkt me heel erg naar. Charlie heel veel sterkte met dit verlies. Kus Charlotte
charlie heel veel sterkte meid... Muis, we zijn zwanger geworden door IUI en op het moment van de inseminatie waren er 2 hele goede eitjes vandaar dat we nu moeten afwachten of het er 1 of 2 zijn. Hier ben ik nu echt heel erg misselijk, wordt iedere dag wat erger geloof ik.. Voor het goede doel he, wij hebben het al verteld aan iedereen. De vorige 2 keren dat het mis is gegaan hebben we veel steun gehad van de mensen om ons heen en daarom wachten we niet tot de eerste 12 weken om zijn. Nu zegt mijn gevoel dat het wel goed zit want heb zulke duidelijke kwalen die had ik de vorige 2 keren niet zo erg. Fijne dag allemaal en veel plezier met vertellen! Groetjes, Jolanda
@ Charlie : wat triest voor je, heel veel sterkte @ Muis : gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen! Hier wist iedereen het ook al, na de miskraam hebben wij nergens meer een geheim van gemaakt. Maar ook hier is deze kerst heel speciaal, zo pril zwanger met een goed echo in mijn bezit na alle ellende. Nog een heel fijne dag allemaal!
hoi meiden. ik vroeg me af of ik de eenigste ben die al zo vroeg van alles wil weten wat ik zou willen hebben zoals een kinder wagen en een bedje en zo. liefs sabrina
Hihi, wij hebben zelfs bijna alles al. Nou nee, nu moet ik niet overdrijven, maar we hebben wel al meubeltjes voor de babykamer en een kinderwagen. Wel tweedehands, maar het ziet er nog kei goed uit! We hebben ook al best veel kleertjes (rompertjes) gekregen en andere hebbedingetjes. En we hebben al een lijstje gemaakt wat we nog allemaal nodig hebben en willen hebben. Tja, vroeg of niet, wat maakt het uit. Ik loop nou eenmaal hard van stapel. Mijn man ook. Is toch niet erg? Ik heb me wel gerealiseerd dat als het mis mocht gaan, de klap wel harder aan kan komen. Maar zelfs daar ben ik al op voorbereid.
Ik was bij mijn vorige zwangerschap ook zo vroeg met alles. En tja voor deze heb ik alles al. Helemaal als het weer een meisje wordt. Dan kan ze zo de kleertjes van Lianna aan. Tuurlijk wordt het eea wel met nieuwe spulletjes aangevuld. Het enige wat we echt aan moeten schaffen is of een nieuwe wandelwagen of een wagentje wat ik vast kan klikken aan de huidige wandelwagen.
@Mik25: bedankt dat je me hebt toegevoegd aan de lijst! Alleen...ik heet geen Ilse, maar Lise Als je dat nog even zou willen aanpassen Ik heb ook al heel veel spulletjes, maar wat wil je als je al mama bent van een lief knulletje Mocht het een meisje worden, dan ga ik roze kleertjes aanschaffen, maar bijv. de rompertjes kan ze dan gewoon van mijn zoontje aan (allemaal wit). X Lise
Charlie, wat vreselijk voor jullie zeg! Sterkte! Muis, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Lekker genieten van het voorbereiden. En dames, bedankt voor alle bemoedigende woorden! Ik kan niet eens echt spreken van bruinverlies. Het is amper een druppel per dag. Het is meer afscheiding wat bruinig is van kleur. Maandagavond voor het eerst. Dinsdag was het over, dinsdagavond toen ik naar bed ging was het er weer heel minimaal. Vanmorgen weer niks en nu net wel weer iets. Ik denk dat het van het hoesten komt. Vandaag moest ik weer veer hoesten en snuiten. En gisteren niet. Maandagavond ook. Maar dan nog, het is niet eens een drupper en bij het afvegen zit er ook vrijwel niets aan het wc papier. Ik twijfel of ik er de verloskundige voor moet bellen. Vind het zelf misschien wat overdreven. Kan het neit eens bruinverlies noemen, maar meer bruine afscheiding. Wat zouden jullie doen?
Zo, wij hebben de kerst met familie er al weer op zitten....gaat dat toch altijd snel voorbij hè.... Wel lekker die afleiding met de echo morgenochtend voor de boeg, pfffff...ben nu nog zenuwachtiger, kga zo ook naar bed, ben zo moe (wat wel weer een goed teken is)! O, wat spannend zeg! Hopelijk kan ik morgen hier in koeieletters opschrijven dat de echo goed was en dat we een hartje hebben gehoord! Fijne avond nog meiden en duim voor ons morgenochtend! Liefs
Vergeet ik helemaal de reacties van mijn ouders en schoonouders te typen hier! Gisteren bij mijn ouders: Mijn moeder heeft 3x gevraagd of het geen grapje was dat slabbertje en mijn vader glom van trots. Ook mijn zussen reageerden erg enthousiast. Mijn schoonouders vandaag: die vonden het ook echt heel erg leuk. En ook mijn schoonzus was blij voor ons. De rest van de familie gaan we het nog lang niet vertellen! We wachten daarmee nog maar een tijdje. Over 2 weken eerst de echo en misschien daarna wel vertellen. Of nog even wachten. Dat zien we dan wel! Eerst duimen voor een goede echo!
Hoi Hoi dames. Hebben jullie fijne kerst gehad? Ik mag vandaag naar de gyn toe die is nog niet op de hoogte dat ik zwanger ben. hihii.. Veel liefs Annika
Lieve Charlie, heel veel sterkte. Ik heb snel even alles doorgelezen maar ben ook veel alweer vergeten. Ik heb gister een bloeding gehad. Zaten geen stolsels bij maar was wel helder rood en best veel. Ik heb net naar de verloskundige gebeld en mag om 10:45 komen voor een echo om te kijken of ik nog zwanger ben. Mijn kerst was dus een beetje K*t. Liefs Zoe
Ah bah Zoe... Ik zal voor je duimen. Laat je wat weten als je terug komt? Voor de nieuwe dames, welkom hier. Charlie, balen, sterkte met jullie verlies.
Zoe wat erg zeg! Ik duim voor jullie! Oh ja en over de spulletjes uitzoeken, ik wil het ook wel heel graag. Ben al wel aan het rondkijken, maar vooral op internet. Ik durf gewoon nog niet de winkel in om dingen aan te schaffen. Mijn man daarintegen wil al wel veel winkels in om te kijken. Maar op de 1 of andere manier durf ik het gewoon niet. Ik ben zo bang dat het nog mis gaat. Dus nu hebben we afgesproken dat we gaan kijken op de dag nadat we de echo gehad hebben!
Dag meiden, hebben jullie meteen de verloskundige gebeld? Volgens de dokter assistenten moet ik nog een paar weken wachten. Maar ik heb het gevoel dat ik in ieder geval al vast een afspraak moet maken. Wat hebben jullie gedaan? Zoe heel veel sterkte
ik hoef niet meer naar de verloskundige vanwege een vroeg geboorte. Maar je kan gelijk bellen hoor. Veel liefs Annika
Goedemorgen, Charlie: heel veel sterkte, wat een rotnieuws! Zoe: ik duim voor je meissie, dat alles toch nog goed is! Esprit: ik duim mee voor een goede 1e echo! Ik zelf heb eigenlijk geen nieuws, hoop dat ik nu eens gebeld wordt voor een afspraak bij de gyn. Liefs, Puck
@ zoe Neeeee! Hou de hoop er nog in en houd ons op de hoogte ok? Hele dikke x en knuffel! @ linka76 ja is wel fijn kunnen we samen dingen delen, dank je! @ Annika gefeliciteerd en welkom @ Eimat leuk joh! Hoop dat het ook zo leuk was om het aan je vrienden te vertellen, hebben zij ook gelijk verteld dat ze zwanger zijn? @ Miranda het is een poncho geworden hihi! @ Kelly83 hoe was het vertellen tegen jullie ouders? Wat onwijs leuk dat jij en je schoonzus zo dicht bij elkaar zwanger zijn! Kan je leuk eraringen delen en samen winkelen natuurlijk! @ Muis80 gefeliciteerd meid en welkom, ik hoop dat de verschrikkelijke ervaring die je hebt gehad het geluk van deze zwangerschap niet wegneemt, geniet er van! En gefeliciteerd met je aankomende huwelijk! @ Daisy hihihi vandaag is weer de dag om een buikfoto in ons album te plaatsen ben benieuwd bij jou! @ Mariel gefeliciteerd meis dat is super om te horen! @ Kims welkom en gefeliciteerd! Geweldig lijkt me dat jij weet natuurlijk alles al hihi kunnen we fijn vragen stellen aan jou! Kan jij ons iets vertellen over het gebruik van de Angelsounds? @ Natas1 meis maak je geen zorgen je hebt een hartstikke mooie echo gehad en je beebje is gewoon helemaal in orde! @ Esprit hoe was je echo? Ben super benieuwd! Oh wat moet je zenuwachtig zijn! @ Lauwie gelukkig hebben we ons allemaal weer door de Kerstdagen heen geworsteld @ Jolanda1979 ach meis al dat lekkere eten aan je neus voorbij laten gaan, tja hoort er allemaal bij he hihi! @ Mystic wat heerlijk dat je zon fijne reactie kreeg van de oma van je man! Ze heeft wel heel veel meegemaakt zeg! En hoe reageerde je eigen moeder? @ Charli01 meis wat verschrikkelijk ik zal aan je denken dat het de volgende keer allemaal goed mag gaan! @ Boogschutter78 fijn zeg dat ze allemaal zo fijn reageren he! Hoe was het bij je schoonouders? @ Binnabinna wat fijn zon leuke reactie en ook dat ze het dan in het begin nog niet goed kunnen geloven hihi! Wij gaan vandaag ook voor de babykamer kijken hoor meid maar dat komt ook omdat de winkel hier tot 70% korting geeft hihi! @ Sjarlottuh wat fijn meis hoop dat het bij je schoonouders net zo leuk was! @ alieke meid ik denk gewoon dat het te maken heeft met niezen en hoesten ik zou gewoon lekker genieten lieve schat alles is ok! Super dat iedereen zon enthousiast was! @ Puck wat verschrikkelijk dat wachten! Dat ze maar snel mogen bellen! Bij ons was de Kerst super! 1e Kerstdag hebben we het tegen de oma van mijn man verteld die snapte er in het begin helemaal niets van maar was toch wel erg blij! Mijn schoonzus is nl. ook zwanger dus helemaal verbouwereerd zoveel achterkleinkinderen zo dicht op elkaar! Bij mijn familie heb ik de puzzel meegenomen en deze per stukje genummerd toen heb ik alle stukjes op de tafel gelegd en moesten ze met zn allen ( ooms, tantes, neefjes, opa, oma, moeder, broer en schoonzus ) in elkaar zetten toen ze klaar waren mochten ze hem omdraaien mijn oma en mijn oudtante begonnen allebei keihard te huilen hihi! Toen de champagne opengeknalt en hebben ze met zn allen geproost ( mijn moeder had champagne gehaald want die wist het natuurlijk al ) Vandaag gaan we voor een babykamer en kinderwagen kijken hihi samen met onze vrienden die ook zwanger zijn! We komen steeds dichter bij de 12 weken ..WOEHOE Sorry voor het mega lange verhaal! xxx