ik weet nu niet of ik moet bellen , maar ik denk dat ik nu even afwacht wat er gaat gebeuren, ik zit nu bij mijn ouders en die wonen 10 min van het ziekenhuis dus ik ben er zo als het moet
nee snap ik, ik ook niet hoor, maar het gekke is het staat gepland voor woensdag en dan komt het ineens wel heel erg dichtbij allemaal. maar ik heb dan wel die lieve gyn
Ik heb hetzelfde, zit al een uur met dat nummer bij de hand En die gyneacoloog is niet zo aardig! Maar ben ook zo bang dat je weeeeer voor niks naar het zhuis aan die rotmonitor moet! En pas zag je die harde buiken, sommige zaten op 80 maar volgens dat mens zegt het niks die cijfers Dus wil niet te zeikerig zijn! Heb ook een ongesteldheidsgevoel, pijn in onderrug en zwaar gevoel in mijn hoofd. Maar die pijn is vooral zeurderig/ constant aanwezig. Nou ja ik word er zo onzeker van
@sjudith, ik laat ook meer dingen vallen. wist niet dat dat een zwangerschapsverschijnsel is . een bord eten laten vallen zou ik ook goed van balen! we hebben gewoon hele goedkope rolgordijnen van de leen bakker gehaald. we gaan namelijk over 3 maanden verhuizen. sinds kort wordt er tegenover ons huis gebouwd en kijken de bouwvakkers recht naar binnen. heb ik niet zo'n trek in als ik aan het bevallen ben of borstvoeding geef. @rebecca, ik hoop voor je dat het doorzet met deze lieve gyn! of heb je het liever woensdag waar je je op voorbereid had?
Ik weet zo niet of ik Janine en Kiki al had gefeliciteerd...... maar zo niet, bij deze! @Janine & Kiki, van harte gefeliciteerd met jullie kindjes meiden! Geniet ervan! Enne Sjudith en Rebecca5, spannend allemaal hoor! Zal voor jullie duimen dat de beebjes niet erg lang meer op zich zullen laten wachten... Xx
hey sjudith, had niet in de gaten dat je je ook afvraagt of het begonnen is! succes voor jullie allebei, sjudith & rebecca! en de rolgordijnen zijn idd best mooi!
JANINEENEVIE EN PARTNER GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JENS! KIKI EN PARTNER GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON THOMAS! Wel grappig...twee buddy's Aliekeleppink, dat heb ik nou ook. Absoluut geen zin in eten maar wel honger hebben of hoe je dat ook moet zeggen. Je wilt het wel en niet tegelijk
@daisy wat een prachtige meiden, ze lijken echt heel erg opelkaar. heb je wel een herkenning van wie is wie haha @kim, wat een koppie haar echt leuk Janineenevie van harte met je zoon kiki ook gefeliciteerd met je zoon wat gaat het hier hard! @rebecca, spannend nog even volhouden schat
sjudith: als je twijfelt dan moet je gewoon bellen hoor, je kan beter een keer teveel bellen dan te weinig. mijn beebje is vandaag ook wel erg rustig vind ik, vanochtend was hij/zij druk bezig maar nadien niet meer zo gevoelt of er geen erg in gehad ik weet het niet hoor, is dat ook een teken dat de bevalling eraan zit te komen of zit ik nu mezelf gek te maken?
Ik ga nu ook bellen...ben net aardig wat slijm/vocht verloren hele onderbroek is nat (lekker praatje ) En die harde buik constant kan ik ook niet tegen meer
@Lauwie: heerlijk dat jullie geslaagd zijn. Bij ons ligt de nieuwe houten vloer er nu een week in. Hij is echt prachtig! Wij zijn er reuzeblij mee, jullie straks vast ook.
PETRA BR is BEVALLEN van een GEZONDE DOCHTER met de namen ROOS MARIELLE Roos weegt 3160 gram en Roos is om 18.03 uur geboren in het ziekenhuis. Roos is een prachtige gezonde baby, ze heeft een mooi rond gezichtje en Petra en Andy zijn helemaal verliefd op Roos. Dit was een kort berichtje van een trotse en blije oma.