Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben blij als de kleine meid er uit is :p
    Maar ja dan heb je vast weer onzekerheden over je ukkie!
    Hoewel ik mijn schoonmoeder/moeder bellen makkelijker vind :)

Ik ga slapen ;)

JIj ook sterkte!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Janine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens.

Kiki, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thom.

Petra, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roos.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Janine gefeliciteer met je zoontje jens

kiki gefeliciteerd met je zoontje thom

Petra gefeliciteerd met je dochter roos

@Mik en daisy wat een plaatjes van meiden.

@Rebecca en judith wat hebben jullie toch een pech zeg dat het maar zo rommelet en niet door zet.wat een last voor jullie.

@Eimat spannend nu is het jou buurt

@alle maal slaap zacht en hoop dat jullie allemaal goed en lekker slapen

liefs sabrina

4. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Janine, Kiki en Petra: Van harte gefeliciteerd!

Ik heb vandaag iets teveel gedaan, en heb nu enorme last van mijn voeten. Allemaal vocht. Bah, en de komende dagen wordt het weer ook niet beter ofzo....... Ga het zo maar weer eens proberen. X

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    KIKI EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON THOMAS!

JANINE EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JENS!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    PETRA EN ANDY GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ROOS MARIELLE!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Nou ik ben volgens mij alleen hier :(

Hoop dat iedereen een goeie nacht heeft gehad of in ieder geval een beetje heeft kunnen uitrusten....

Hier weer niet, had het warm kon niet goed leggen van de harde buiken en krampen in me buik dat ik maar half ben gaan zitten. Paar keer me ogen even dicht gehad maar dan heb je het verder ook wel gehad..... Word er totaal niet goed van dat ik niet goed slaap zeg. Gelukkig morgen naar de Gyn. Misschien dat hij me iets wil geven voor het slapen want als ik straks nog 2 dagen wakker leg en dan perongeluk moet bevallen kan ik het wel vergeten kan je me op vegen.
    Ik kijk erg naar morgen uit!

Trouwens me vriend legde gister zijn hoofd op mijn buik en die zei jeetje wat gaat dat tekeer van binnen hoor het hartje heel snel gaan. Je kan gewoon van buiten het hartje horen hihi...kon ik me oor maar even er af schroeven om te luisteren.

Vandaag maar eventjes paar rondjes wandelen en even op visite bij me moeder en dan hopen dat het gauw morgen word.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ kiki en Janice, gefeliciteerd met jullie wonders :D
    Geniet er van :)

@ Denice, ik ben al sinds 7 uur wakker :p ben al in bad en al geweest hahaah :)
    Pokkeweer....:p

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Petra en man en natuurlijk die lieve oma die hier een berichtje plaatste: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Roos Marielle,...Geniet van elkaar!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

nou heb ik weer. wens ik gisteren avond iederen een fijne nacht rust toe. heb ik zelf een k*t nacht. ben op een gegeven momend op de bank gaan ligen.en daar nog even geslapen.heb nu knalende koppijn maar ja.

(K) sabrina

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Tuurlijk, maar hoopte ook over andere onderwerpen mee te mogen lezen vb voeding, slapen (baby en of moeder) enz. kan wel meelezen bij andere groepen, maar met ons eigen groepje leek me leuk :cry:

12. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Mik: Wat een plaatje en wat een bos haar!
    Sjudith: Liever een keer teveel naar het ziekenhuis dan een keer te weinig toch? Vervelend dat er iedere keer niks is.
    Binna: Wat rot dat je slecht hebt geslapen.
    Denicepino: Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen. Inderdaad uitgeput je bavalling in gaan lijkt me niet prettig!

Ik heb vrijdag en zaterdag weer wat meer gedaan, voelde me goed, dus ja dan ga je vanzelf meer doen, helaas werd ik gisteravond weer beloond met een onwijs pijnlijke aanval. Heb zo liggen huilen en stond op het punt het ziekenhuis te bellen, maar toen zakte het weer.
    Dus voor Naat geldt nog steeds rust. Gelukkig morgen die echo, hoop dat ze wat kunnen vinden.
    Dan weet ik in ieder geval waar die pijn vandaan komt.

Morgen om 11.00 uur komen ze ook van kraamzorg voor de intake (erg laat), ook wel weer spannend.

Vandaag ga ik vooral rustig aan doen, maar wil wel even stofzuigen en dweilen en de badkamer doen, daar gaan we maar etappes voor inplannen, iedere keer een half uurtje en dan weer liggen. Het is niet anders.

Allemaal een fijne broeierige zondag gewenst!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Janine, Kiki en mannen; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Petra, man en trotse oma; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie (klein)dochter!

@Lauwie @Judith; Hier ook nog zo'n onhandig iemand. Ik denk dat onze voorraad glazen tijdens de gehele zwangerschap zeker gehalveerd is. :rolleyes:

De eitjes van onze baardagamen zijn afgelopen week uitgekomen. :D Gisteren konden we dus 7 jonkies ophalen in de dierenwinkel waar we ze uit hebben laten broeden. Zo schattig.... Aleen konden we ze wegens ruimtegebrek niet zelf houden. :( . Ik had het best moeilijk om meteen weer afscheid te nemen van die kleine schattige beebjes :cry:

Vandaag een verwarrende dag; Het is al weer 13 jaar geleden dat mijn vader plotseling is gestorven. Maar hopen dat het vandaag rustig blijft, want ik zou het niet leuk vinden als ons mannetje vandaag geboren wordt. Maar het is tot nu toe erg rustig dus ik verwacht dat hij nog lekker blijft zitten.

Groetjes Silvia

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Petrabr; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!

15. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Oeh, dit herken ik helemaal. Mijn vader is 8-8-1993 overleden (de 16e begraven, de 29e was zijn verjaardag). Ik hoop al deze data te kunnen vermijden... nou ja, de 8e is wel een heel mooie datum.... en lekker 11 dagen eerder dan gepland! mmm... :(

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ naat, zod at is idd laat zeg! Bij ons stelde het geen reet voor die intake, had er heel wat van verwacht maar dat figuur was in 10 minuten al weg :)

@ Duster, wat schattig, heb je geen foto?

Sterkte vandaag :D

x

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yeah! Weer baby's geboren! Allemaal van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van de tijd samen!

Hoe is het met de overige wachtende mama's hier?

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Binna, Hopelijk gaat die hoofdpijn snel over en kan je straks nog wat bijslapen.

Duster, ik weet dat er altijd een aantal moeilijke dagen in een jaar vallen, iedereen heeft er zo een paar denk ik, hopelijk heb je het niet te moeilijk.

Denicipino, jij ook al zo slecht geslapen... Hopelijk kan je ook nog wat bijslapen maar met dat warme weer is het inderdaad niet makkellijk. Wel tof dat je vriend het hartje zo kan horen bewegen en hopelijk brengt de gyn morgen wat hoop mee.

Naat, toch een beetje rustig doen hé.

Willielien, Lekker die voetjes in een koud badje steken :)

Hier ook een slechte nacht achter de rug. Heb de laatste tijd zoveel last van het zuur dat ik er echt niet van kan slapen, Als ik dan even slaap doen mijn bekken zeer en kan ik niet terug in slaap geraken doordat mijn man zo hard snurkt en ik nog steeds last heb van het zuur. De fles Gaviscon is hier bijna leeg. Straks dus nog wat bijslapen.

groetjes

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra, gefeliciteerd met jullie dochter Roos! Weer een mooie naam :D

Rebecca en Sjorsje, wat een gedoe zeg.
    Ik lees over winderigheid, vaak naar het toilet enzovoort.
    Ik heb dat ook, vooral de winderigheid. :oops:

Ik voel ook minder bewegen, maar ja die kleine heeft ook geen ruimte meer. Ik zie het gewoon liggen en deuken in mijn buik.

Gisteravond wat oefenweeen gehad volgens mij
    Duurde een half uurtje en zo om de 8 a 10 minuten een minuutje hele harde buik en kramp. Niet heel pijnlijk gelukkig, gewoon een naar gevoel.
    Maar na een half uurtje was het dus gewoon over.

Hebben jullie ook last van opvliegers. Man, ik word er gek van!

Iedereen weer succes voor de nieuwe dag!

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hooeeeee buddy dat klinkt toch al spannend, zou beebje eerder komen, sterkte?!

Bedankt voor het succes, had ik wel nodig. Ik heb net ergens energie vandaan gehaald :confused: om mijn hele golden retriever te scheren, daar wordt ie altijd zo blij van. Dus ik dacht.....vooruit Lies, doe het voor dat beest. Met een hemdje en onderbroek (zal wel fraai gezicht geweest zijn die buik zo onder dat hemdje vandaan) dat hele beest gedaan. Hij ziet er weer top uit en wordt dan zo gek als een krant omdat hij blij is dat dat haar weg is, terwijl hij toch 4 augustus 12 jaar oud wordt. Wel lachen, hij is stokdoof maar met korte haren gaat hij opeens heel hard lopen buiten en moet ik er echt achter aan rennen in het park, hahahah met die dikke pens. Dus het was voor het goede doel, maar ik ga NU douchen want overal hangen kleine haartje :evil:

Deel Deze Pagina