Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    :oops: :) hihihihihih ja he?

ik wil graag zeggen dat ze op mij lijkt maar het is echt een kind van der vader! ;)

knuf

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, wat een poppetje! En veel haar! Leuk leuk leuk leuk :D

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    en ze is zooooo zoet! ze slaapt drinkt word verschoond drinkt en dan alles overnieuw! hahahahaha echt lief

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Wat een prachtig kind, heerlijk!

Nou meiden wat een warmte hè, houd iedereen het nog een beetje uit.
    Ben vandaag lekker naar een rommelmarkt geweest lekker onder de bomen, vind ik altijd wel gezellig op zo'n saaie hete zondag.

Weer een nieuwe week tegemoed, met nieuwe baby's misschien? zou leuk zijn.

nou sterkte aan iedereen die door de warmte opblazen, ben blij dat ik geen vocht vast houd enz enz

fijne avond en nacht (pff denk dat ik in de kelder slaap, daar is het heerlijk ;)

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Voor Philly; EEN HELE DIKKE KNUFF!

Enne Mik, jullie hebben idd een dotje van een dochter hoor! Prachtplaatje!

*zucht*... ik wil ook.... ;)

@Jenny; Dankje! Hier zo eentje met dikke vochtvoeten hihi! Heeft meer weg van olifantenpootjes dan van vrouwelijke voetjes, haha! :) Ach, voetjes omhoog vanavond en niks meer doen!

Morgenvroeg ga ik weer naar de gyn, weer controle.. alles zal wel goed zijn, daar ga ik van uit. Moet alleen niet vergeten te zeggen dat ik medicijnen heb gehad van de week en zalf voor die jeuk..

Zo, nu doe ik helemaal niks meer. We hebben voor Jamie gister alvast voor zn verjaardag een Piet Piraat zwembadboot gekocht, daar heeft hij de hele dag ingespeeld en vanmiddag met 2 vriendjes erbij. Dus die zijn net vertrokken, ze hebben hier ook gegeten met hun papa en mama. En ook al heb ik niet veel gedaan vandaag, toch ben ik bekaf...

Iedereen een hele fijne avond gewenst en ben benieuwd of er morgen weer nieuwe beebjes bijgekomen zijn! Misschien dat ik zelf wel lig te puffen, you never know....

Xx Bianca.

6. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Ooh meid dat is wel balen hoor, maar schrijf idd al je vragen op hoor, want anders vergeet je de helft als je weer buiten staat.

Doe het rustig aan meid.
    Knuffel.

My Angel

7. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    pfff, nou vond het vandaag erg warm. Ik wilde toch iets met de kinderen doen, dus zijn we naar avifauna geweest. Echt harstikke leuk, maar met die dikke voeten loop je toch niet echt lekker.

Ik heb vandaag maar tegen mezelf gezegd, dat het nog lang duurt voordat de kleine komt. Het kan voor geen van ons nu nog heel erg lang wachten in vergelijking wat we er al op hebben zitten. Toch zijn deze laatste dagen/weken zo traag. Vreselijk.....

Hopelijk heeft iedereen vanacht een beetje een goede nacht.

8. Niet meer actief

heb net het ziekenhuis gebeld voor info want heb weer pijnlijke harde buiken en rugpijn om de 5 min en verlies steeds slijm stukjes maar ik hoefde nog niet te komen alleen als ik ze weg moet gaan puffen dan moet ik weer terug bellen.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    jeetje rebecca zo wordt het toch een beetje spanend voor je. mischien dus toch eerder als de geplande datum

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebecca, verwarrend he allemaal :(

11. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Rebecca: Heel veel succes!

12. Niet meer actief

ik wordt er zo zachtjes aan gestoord van, ze geven als advies een paar paracetamols te nemen tegen de pijn :confused:
    ik ga maar wat proberen te slapen.

hoe is het met jou sjudith?

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Even snel dan...
    Hier gaat het niet lekker. Vanaf de 36 weken 10 kg aangekomen door vocht, zo erg dat ik nu amper nog kan lopen. De warmte maakt het zo erg dat ik letterlijk ziek word en ook steeds moet overgeven en benauwd heb.
    Vanacht 2 uur geslapen, verder de hele nacht onder de douche gezeten van de rugpijn. Jasper neemt vandaag vrij, kijken of ik niet nu al op controle kan i.p.v woensdag. Anders maar kijken of Lindsey kan logeren want krijg haar niuet naar boven getilt meer.....

Sorry voor het ego bericht.

14. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Myangel: Vervelend dat het is tegengevallen. KOmende vrijdag de laatste keer?

Rebecca: vervelend zeg. Hoe is het nu?

Rachel: Getsie, klinkt niet leuk allemaal. Ik hou ook extra vocht vast nu maar geen 10 kilo. Doe maar rustig aan.

Verder vandaag lekker met beentjes omhoog, ga zo al boodschappen doen en stofzuigen. Lekker voor de ergste hitte aan. Wel het bed op klossen zetten vandaag met paps.

15. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    !hier al flink bezig sinds 12 uur vannacht om half 4 nog niks geen ontsluiting, heb sapptablet gekregen vk en nu sinds 6 uur weer volop bezig met hele heftige weeen om de 3 min pffff!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebecca, hier houdt het niet over :cry:

@ Rachel, sterkte meid!

@ Nickey, heeeeel veel succes :D

17. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Sylvia: Is je kleintje blijven zitten vandaag? Ook mijn vader is inmiddels alweer 14 jaar geleden plotseling gestorven, zou ook niet willen dat de kleine op die dag geboren zou worden.
    @Aykietje: Vervelend dat zuur, helpt hier niks tegen? Mooie buik hoor.
    @Alieke: Pff opvliegers, wordt er gek van!
    @Passiepaard: Toch fijn dat je hond zo blij is nu zijn vacht eraf is. Is ook wel erg warm voor hun met deze hitte.
    @Schatje: Super dat het zo goed gaat met Djayden!
    @Chantigo: Zijn de enveloppen geschreven gisteren?
    @Pendrag: Mooi is dat he, moeder natuur!
    @Joy: Vervelend dat je zo slecht slaapt meis.
    @Maxi: Ik heb dat ook bij het zien van al die wondertjes, wil met die van ons ook wel eens kennis maken.
    @Diana: Voor jou gaat het ook echt opschieten nu, spannend.
    @Eimat: En waren de krampen een begin of is het nog rustig bij jou?
    @Puck: Wat fijn dat het zo goed gaat met jou en Olivier. Welkom thuis en geniet ervan meis.
    @MyAngel: Meis wat naar weer. Nog 1 keer...... Aftellen geblazen!
    @Binna: Heb gestemd.
    @Mik: Wat een plaatje.
    @Philly: Succes bij de gyn vandaag.
    @Jenny: Ook nog wat gekocht op de rommelmarkt?
    @Queenbee: Succes bij de gyn vandaag.
    @Nair: Inderdaad nog, het kan nooit heel lang meer duren. Nog een week of 6,5 en dan zullen wij allemaal zijn bevallen.
    @Rebecca: Meis succes, nog even.....
    @Rachel: Vervelend dat je zo ziek bent iedere keer. Rustig aan doen hoor. Beterschap.
    @Willielien: Hier nog een die zo gaat stofzuigen, even snel voor de warmte!
    @Nickyz: Succes meis.

Wij krijgen vandaag om 11 uur iemand van kraamzorg. Ben benieuwd.

Vanmiddag om half 2 moet ik in het ziekenhuis zijn voor de echo van mijn galblaas en nieren. Ik moet nuchter blijven/zijn, mag alleen een kopje thee en een beschuitje en moet om half 1 2 liter water drinken en mag dan niet meer plassen.
    Ga mijn best doen, maar zal niet meevallen.

Ik laat jullie vanavond wel horen hoe het is geweest!

Iedereen weer lekker rustig aan doen met dit warme weer!

18. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen,
    Vannacht gelukkig beter geslapen dan vorige nacht, jeetje ik heb zo erg last van maagzuur steeds.

Rebecca: veel sterkte!
    Rachel:pff 10kilo vocht, klinkt niet fijn..heel veel sterkte.
    Nicky: Spannend! veel succes!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Naat, 2 liter :confused: ik moet na een glaasje al bijna naar de wc rennen :(! Succes!

20. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Heb ook gezegd dat ik niet wist of dat ging lukken.
    Dat kan je toch niet vragen aan een zwangere! Maar ja ik ga mijn best doen.

Deel Deze Pagina