Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

dank je wel austin

2. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Dank jullie wel, ik hou jullie op de hoogte. Zit nu af te tellen, ga over 10 minuten weg. Mijn vriend kan jammer genoeg niet mee moet werken. Ben ontzettend zenuwachtig, weet niet wat ik moet denken.

liefs Zoe

3. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Ooh Zoe wat erg zeg Ik hoop , hoop zo erg, dat je de verloskundige goed nieuws zal brengen.

Sterkte Muis

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    WHOEHOE!

HET HARTJE KLOPT EN DE UITREKENDATUM KLOPT OOK HELEMAAL! KEURIG OP SCHEMA DUS!

Helaas maakte ik de fout om de echo te willen lamineren! Nooit doen dames, dan wordt de foto helemaal zwart! Gelukkig mag ik vanmiddag om 15.00 voor de 2e foto terugkomen!

Liefs

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @ zoe. Ik hoop dat het goed gegaan is.

@Esprit, toppie meid, dat voelt dan toch stukken beter he!?

@ Alle nieuwe dames, Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Esprit, wat ontzettend fijn voor je meid!
    Thx voor de tip van het lamineren!
    Kreeg je een uitwendige echo? En moest jij ook met volle blaas? Dat moet ik namelijk wel. Weet nog niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen!

7. annika1985

gefeliciteerd Esprit.

Wat fijn zeg.

ik mag vanmiddag en ik knijp hem behoorlijk

8. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ik ben weer terug en gelukkig nog steeds zwanger. Kreeg gelijk een echo en zag er voor nu oke uit. De afspraak van over twee weken blijft staan om te kijken of het ook gegroeid is. Dus het blijft spannend maar voor nu ziet het er weer wat beter uit.

Pfffffffff wat een stres. Maar gelukkig heb ik echt een hele lieve verloskundige.

Nou ik ga die kleine maar even ernstig toe spreken dat hij/zij mij niet meer zo moet laten schrikken en alle energie maar lekker in het groeien moet stoppen.

Liefs Zoe

9. annika1985

gefeliciteerd zoe

wat een opluchting moet dat geweest zijn :D
    En nu genieten.

Veel liefs Annika.
    ps Hebben jullie al kwaaltjes.
    zoja sinds wanneer?

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Zoe: Gelukkig Meid.

Vanochtend is MVM geweest. Ik was eigenlijk toch wel een beetje zenuwachtig. Komt denk ik, omdat ik heel weinig zwangerschapskwaaltje's heb :(:

Maar de Test was al Positief voordat de test streep er was ! :D

Groetjes,

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hoi

als het goed is ben ik ook in augustus uitgerekend.
    Ik heb 15 dec een test gedaan waar zwanger op kwam te staan.
    Ben nog niet bij de huisarts of verloskundige geweest. heb wel gebeld maar moet pas met 10 weken komen.

Is het normaal dat je pas rond je 12e week een bevestiging krijg dat je zwanger bent?

Heb namelijk ongikrampen en dat maak me best onzeker. Heb geen bloedverlies of iets gehad, maar door die krampen denk ik dat ik elk moment ongesteld kan worden

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hoi

als het goed is ben ik ook in augustus uitgerekend.
    Ik heb 15 dec een test gedaan waar zwanger op kwam te staan.
    Ben nog niet bij de huisarts of verloskundige geweest. heb wel gebeld maar moet pas met 10 weken komen.

Is het normaal dat je pas rond je 12e week een bevestiging krijg dat je zwanger bent?

Heb namelijk ongikrampen en dat maak me best onzeker. Heb geen bloedverlies of iets gehad, maar door die krampen denk ik dat ik elk moment ongesteld kan worden

13. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Wat een opluchting voor je zoe.

Ik heb me meteen via internet aangemeld bij verloskundige praktijk en een paar dagen later werd ik al terug gebeld voor afspraak.

Vandaag ben ik bij de huisarts geweest en ik mag ook nog voor een termijnecho, op 7januari! vind ik wel prettig. en dan de 22e bij de verloskundige.

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb vanochtend al gebeld met de verloskundige! Heb dezelfde verloskundigepraktijk als bij mijn eerste zwangerschap. Dat beviel gewoon goed! Op 31 januari heb ik mijn termijnecho en de dag erna, op 1 februari de intake. Ik sta nog in hun pc systeem, dus de standaardgegevens als huisadres e.d. hebben we al tel. gedaan. Jammer genoeg kan de termijnecho niet op de dag vd intake. Dat betekent dat ik vrij moet nemen voor een paar uur, maar de reden op het werk natuurlijk niet ga zeggen!
    X Lise

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Op 2 januari komt MvM bij mij savonds, dus daar ben ik hartstikke benieuwd naar ;)

En verder gaat het goed en ben alleen vandaag emotineel, zomaar huilen om niks terwijl alles goed komt.

16. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Wat een geweldig nieuws zoe. Fijn.
    Esprit gefeliciteerd met het kloppende hartje.

Ik ben net etrug van de juwelier. Ik heb even de juiste maat oplaten meten voor mijn verlovigsring. Hij was namelijk te groot. Maar we waren binnen een uur terug ik voel me namelijk helemaal niet lekker, ontzettend moe. Waarschijnlijk was 3 dagen kerst en 's avnds laat naar bed een beetje te veel van het goede.

Ik ben een groot voorstander van MvM maar durf gewoonweg nog niet goed. Ik ben zo bang dat het mis gaat, dus op dit moment wacht ik met het inschrijven tot in de eerste echo heb gehad. Hetzelfde geldt voor babyspulletjes en kleertje ik durf er gewoonweg nog niet aan.

Voor alle nieuwe moeders: welkom

Liefs muis

17. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Esprit, wat fijn. Gefeliciteerd!

Zoe, wat een opluchting! Gelukkig!

Annika, ik heb al best wat kwaaltjes... Zo ongeveer vanaf 6 weken. Ik ben erg moe en met vlagen best misselijk. Maar ja, hoort erbij...

Bemy, fijn hè als MvM duidelijk positief test! Ik was daar ook wel zenuwachtig voor...

Linnie, ik had helemaal in het begin ook last van krampen van mijn baarmoeder.

18. annika1985

ik heb gelukkig nog nergens geen last van.
    Mijn vorige 2 zwangerschappen ben ik verschillende keren opgenomen met veel gewichts verlies.

Veel liefs Annika

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Zoe, wat fijn zeg! Alles goed met jullie kindje, een opluchting moet dat zijn.

Ik was ook zo bang voor de MvM test. Maar gelukkig was bij mij die streep er ook direct.
    Morgen mag ik beginnen met plassen ;)

Ik heb vorige week gebeld naar de verloskundige en wij mogen 9 januari voor de echo en de intake.
    Heb eerst de echo, moet dan 10 minuutjes wachten en dan de intake. Anders kon het niet op een moment dat ik niet hoefde te werken.
    Ben wel blij dat de echo eerst is. DAn hoef ik tijdens het gesprek niet zenuwachtig te zijn of de echo wel goed is.
    Zij deden standaard de 1e echo bij 9 weken zwangerschap.

Ik heb nu ongelovelijk de hik. Heel vervelend. En het gaat maar niet over!

20. annika1985

ahah alie teken dat je aan het groeien ben :p

Maar het is wel knap lastig.

Deel Deze Pagina