Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    naat: Hoe was het intake gesprek met de kraamzorg en hoe was je echo?

sjudith: Dus jouw maag wordt echt geschuurd, niet door zand, maar door haar, hihihi.
    Lijk me niet zo fijn....

puck: Ben heel benieuwd naar foto's van Olivier... Hoe gaat het verder? Met de voeding en het slaapritme enz. Krampjes....... Of moet ik wachten tot het andere topic om daar over te kletsen?

Kimm: Ook mij lijkt het harstikke leuk om een keer af te spreken. Weet niet of ik met het hele gezin kan komen, maar misschien wel met de kleinste en mijn dochtertje ofzo....
    Lijk me harstikke leuk, zal wel erg druk zijn!
    Misschien moeten we ook kijken of het wel haalbaar is, als iedereen zover van elkaar vandaan woont.

Eimat: GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE ZOON JURRE, je hebt netjes de lijst afgewerkt, hahahahaha. (jij stond toch bovenaan)......

Petra: oooo, geweldig dat jullie weer allemaal lekker thuis zijn. Kan niet wachten op foto's en het hele verhaal....Nu.............genieten!

aykietje: Dat is toch wat al die snurkende mannen. Mijn man geloofde eerst echt niet dat hij snurkt....Nou, de camera liegt er niet om, hahahahaha.

moniquekenitra: Jee, dat is ook niet leuk. Hopelijk knapt je vader snel weer op...

Miranda: Wat een verhaal zeg. Toch dat erg onverwachts. Stiekem hoop je misschien dat ze die dag zou komen, maar als het dan werkelijkheid wordt.
    Heb je voor de rest geen knip gehad? Omdat je nog geen volledige ontsluiting had?
    Hoe gaat het met de andere kinderen en de kleinste?
    Voel je jezelf iets beter nu of heb je echt een nasleep, moe enz. Nieuwsgierig he!

Ben nu aangekomen op pagina ..64... Ga heel even op de bank, ben nog moe van gisteren. Zit vandaag veelste veel te snoepen.......... :oops: Ik lees straks weer verder...

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aykietje, ik had nog met mijn vriend erover over de test enzovoort, hoe hij reageerde enzovoort en dat zo snel gaat.....

is gewoon een wonder, kleine zaadje tot baby!

Toen mijn vliezen gebroken waren bij Myrna heb ik neit plat gelegen volgens mij maar meteen naar het ziekenhuis of wel vruchtwater was of er weeen was, aan de CTG. Dus toen we VK hadden gebeld dus moesten wij naar het ziekenhuis.

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik hoopte stiekem ook dat ik kon blijven maar als het dan echt zo is schrik je toch.
    Ik heb geen knip gehad, wel een klein scheurtje (één hechting).
    Met alle meiden gaat het goed, ze hebben wel allemaal een beetje laast van het warme weer.
    De oudste twee hebben nu nog 2 weken vakantie en dan weer naar school!
    En ja, hoe voel ik me.
    Je word in ieder geval wel moe van de onderbroken nachten.
    Laureen meld zich 1x per nacht voor een fles, meestal zo rond 4:00.
    Het is gewoon zoeken naar een nieuw ritme.

Verder zie ik behoorlijk op tegen vrijdag, dan is het één jaar geleden dat Lindy* geboren is.
    Dan merk je pas hoe snel zo'n jaar gegaan is.
    Donderdag was ik eigenlijk uitgerekend van Laureen, dat is dezelfde dag dat we vorig jaar te horen hebben gekregen dat Lindy* in mijn buik was overleden.
    En zo zie je maar hoe dicht blijdschap en verdriet bij elkaar liggen. :(

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Nair, mijn ribben en maag worden geschuurd :)

@ Rebecca, ik weet het ook niet eigenlijk?
    Niks over gehoord?
    Ik zal morgen eens aan de gyneacoloog vragen :D

5. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Zo toch even lekker een beetje weggevallen op de bank. Dochterlief zit harstikke lief te spelen en zoonlief zit op zijn kamer te spelen.

Hebben jullie nu echt alles klaar? Ik moet nog een po halen en ook moeten er morgen nog nieuwe matrassen gehaald worden, zodat mijn bed nog iets hoger moet. Man en ik moeten nog de definitieve tekst van het geboortekaartje doornemen ennnn......volgens mij is dat het. O ja....het zeiltje onder de hoes. Erg slecht, maar die ligt er dus ook nog niet.

Rebecca...Wat een zooitje zeg, dat kan toch niet normaal zijn!

Miranda: Ja het is ook vaak erg onduidelijk met dit warme weer wat je met ze aanmoet. Mijn dochtertje is ook van augustus. Toen zij was geboren wat er echt zo'n hitte golf. Naar buiten gaan, was echt minder. Mijn zoontje is van december er lag zelfs wat sneeuw op de dag dat hij geboren werd. Dus als je naar buiten ging, dan wist je gewoon, goed aankleden. Ook moest ik bij mijn dochtertje extra water geven ivm de warmte.

queenbee: jee, schrikken zeg, als het hartslagje niet te vinden is. Wij hadden dat ook bij 20 weken, ieeeee
    Gelukkig gaat het goed is de baby ingedaald, dat weigert mijn kleine te doen.

jennifer: gelukkig hoef je ook niet meer zolang. Is wel heel leuk dat je beide kinderen dan zo weinig schelen. Het is zo leuk als ze op een gegeven moment echt samen kunnen spelen.

rebecca: ik neem aan dat je ook bij een stuit moet gaan liggen als je water breekt. Zeker als je weeën heb, want dan kan hij/zij verder indalen en dan kan het dus gebeuren dat de navelstreng klem komt te zitten.
    Dus liggen en bellen....
    Ik lees nu dat het antwoord natuurlijk al is geschreven, hahaha.

Naat: fijn dat alles goed was op de scan!

aykietje: Ik heb ook niet zo'n trek in avondeten, meer doordat ik geen zin heb om iets te maken. Maar nu jij zeg, iets kouds moet ik meteen aan een macaronisalade met corned beef denken....mmmmmm.....lekker Ga ik woensdag maar maken...

miranda: Dat zijn erge moeilijke dagen, verdriet en geluk wisselt zich zo snel af. De tijd vliegt voorbij, maar voor dit soort dingen heb je meer tijd nodig, voordat het heelt.
    Mijn kids hebben nu nog 5 weken vakantie en ik vind het wel sneu voor ze, dat als ik straks weer een beetje op de been ben, zij alweer op school zitten. Erg jammer.
    Toch wel knap dat je er nog maar 1 keer uit hoeft 's nachts. Toch altijd weer lastig, omdat je dan niet echt goed kan uitrusten. Hoe laat krijgt ze haar laatste voeding?
    Gelukkig is je bevalling voor de rest dan goed verlopen.....

Sjudith: nieuw spreekwoord "baby" schuurt de maag, hihihihihi

Zooooo, ben weer helemaal bij..... :D

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oef, Jennifer, als ik nu al denk hoe ik erbij loop. Hoe moet jij dat doen, nog sneller zwanger en inderdaad de kilo's van de eerste zwangerschap nog niet kwijt. Troost je ik zit ook 40 boven mijn gewicht van voor mijn eerste zwangerschap. Heb ook zin in mijn lichaam voor mijn eigen voorlopig. Een 3e zwangerschap sluit ik niet uit, maar voorlopig ben ik even zelf aan de beurt haha! Eerst herstellen van BI, overgewicht en hormonen, haha!

Ik moet gelijk bellen en plat als mijn vliezen breken. Heb geen stuit, maar kindje is niet ingedaald. Hoop niet dat dat betekend dat het nog lang niet gaat komen, ;-(

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Iiiieeekkkk, ik las het bij ik wil vreemdgaan bij Lougne! Daar moet ik niet aandenken, tsjonje :) !

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nou er is iemand hier die daar toch een spannend avondje aan over gaat houden.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb net lekker 'n uurtje op de bank gedut. Word ik wakker met nekpijn en een smaak in m'n mond of ik sipsop gedronken heb. Maar het dutje was heerlijk.

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Eimat gefeliciteerd !

11. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Oh meid wat lekker dat je een dutje kon doen, ik trek het echt niet meer met de warmte, heb vanacht tot zeker 03:00 lopen ijsberen, heb het zo benauwd, en krijg geen lucht.... :(
    Maar goed vandaag persies over een week krijg ik de KS, dus nog even volhouden denk ik maar.

Hoe is het met Lianne, heeft zij geen last van de warmte?
    En met je vader?
    Hoop dat ie zich beter voelt.

xx

My Angel

12. MY Angel

Hoop dat je een middag dutje hebt kunnen doen met dit weer.
    Fijn om te horen dat er op de echo niks raars te zien was, maak je geen zorgen normaal zien ze het wel gelijk hoor als er iets niet in orde is.

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    eimat,van harte gefeliciteerd met jullie zoon

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    petra en andy,van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!

En oma,van harte met jullie kleindochter ;)
    Geniet er van!

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoe gaat het met de zwangere onder ons?

Hier alles dikke prima,alleen de BV wil niet echt vorderen,baal er echt van :(
    Maar we gaan nog ff door ;)
    Verder gaat het uitstekend met onze beauty's,ze zijn zo ontzettend tevreden en relaxed,heerlijk!
    Met mij gaat het ook prima,kan alles weer aan heb ik het idee maar toch nog maar een beetje opletten heh!
    Ik ben van de 25kg al 20kg kwijt dat geeft me ook een heerlijk gevoel :)
    Kan alleen nog niet mn eigen kleding aan,morgen ff shoppen...

@Buddy,wat een plaatje zeg en wat een bos met haar,supertrots moeten jullie zijn.
    Doet ze het goed?

@Miran,hoe gaat het met jullie meissies?
    Ja is moeilijk he met dit warme weer bij ons hebben ze nu alleen een rompertje aan hoor,veelste warm anders.
    Wel jammer van alle kleertjes maat 50/56,die hebben we zoveel en nu kunnen ze het nog niet eens aan omdat het to hot is.
    Knap hoor dat Laureen 1x per nacht komt,wij zijn nu ook bezig met 1x,ben benieuwd vannacht,het is idd best zwaar die nachten maar dat gaat ook wel weer over heh.

@Petra en Andy,nu lekker geniet thuis van jullie meissie!

Wat zal het toch zwaar voor de zwangere onder ons met deze hitte :(
    Succes meiden!
    Dikke knuff voor jullie!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wel fijn om te weten wanneer er een eind komt aan de zwangerschap, toch? Bij mij is het maar afwachten, liever deze week nog dan volgende week.
    En Lianna heeft idd last van de warmte. Gelukkig slaapt ze daardoor relatief veel, maar als ze wakker is ....
    M'n vader voelt zich nog steeds best goed. Als het goed is komt ie zaterdag mee voor het verjaardagsfeestje van Lianna.

Lief dat je ernaar vraagt.

Groetjes Joyce

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve zwangeren en mammies!

Tjee, ben er ff een poosje niet en er is een ware babyboom gaande hier zeg! Super dat alles zo goed gaat met de nieuwe wondertjes en hun mammies!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

@Kim: wat een mooie meid zeg! We waren gelijk uitgerekend..dusse stuur is ff wat wee-geluk mijn kant op ;)....Geniet van je meissie!

@Monique: schrikken joh! Ik heb het met mn pa mee gemaakt en het is iedere keer weer spannend! Gelukkig kunnen ze met medicatie heel veel meid!

@Miranda: wat een verhaal joh! Kwilde maar dat ze zo op mijn grapjes reageerden in het zhuis! Wat gaat de tijd snel hè, jullie meissie al weer 2 weken vandaag....Nog thanks voor je berichie op hyves, ik lag/lig beetje uit de running...veel pijn e.d dus moest mn ventje laten updaten hier op t forum...nu ook beetje verkeerd bezig, moet eigenlijk plat, maar mis t hier zo....Fijn dat alles goed met jullie gaat!
    Sterkte ook de komende dagen...zal zeker heel dubbel zijn voor jullie! Dikke knuffel van mij!

@De meiden die de mijlpaal 37 weken hebben bereikt en dus nu thuis mogen bevallen: GEFELICITEERD! Lekker idee hè!

@Joy: meis, hoe is t met jou? Nog een beetje vol te houden? ook al slecht slapen lees ik? Shit joh!

@Buddy: Hoe is t met jou? Is Myrna al bijna weer terug in nederland? Kun je t nog een beetje volhouden met de warmte? Lees nu net dat je in de lappenmand ligt...beterschap meissie!

@Elle: lukt t slapen nog niet? Kun je niet weer dezelfde hulp krijgen als laatst?

@Sjorsje: hoe is t met je vader? Kan hij de warmte nog een beetje aan?

@Happy: haha, t zal maar gebeuren dat je midden in de stad loopt en je vliezen breken...Kheb ook wel is van die "horrorgedachtes"...wanneer ik in de auto zit bijvoorbeeld, getver....hoe dweilen we dat weer op hihi....

@Rebecca: woensdag komt dichterbij meid! Petje af voor jou, je hebt goed volgehouden! Wel vervelend dat t zhuis zo lekker duidelijk is...pfff....
    Lees nu net dat je al aan het weeen bent? Misschien tich nog eerder dan woensdag? Ik hoop t voor je!

@Diana: fijn dat je niet die nukkige hebt! Is wel erg belangrijk dat je je op je gemak voelt! Fijn dat t met je beeb allemaal goed gaat! En die zenuwen, tja die gieren hier ook hoor!

@Aykietje: o, voor jou is de dag ook al dichtbij zeg! Spannend!

@Queenbee: o, wat schrikken zeg! En wat was ik blij te lezen verderop dat er wel hartactie was! Pfff...moet de beeb maar ff bedanken als hij/zij er is...nu al mama de stuipen op het lijf jagen! Foei!

@Lique: ook een michelinbeeb! Fijn dat t allemaal goed is met hummeltje! Ze hebben bij mij niks gezegd dat ik gelijk moet gaan liggen als mn vliezen breken en onze beeb ligt ook nog mooi voor de uitgang te twijfelen....

@Jennifer: klinkt heftig hoor een beeb in de maxi-cosi en een beeb in je buik! Wel fijn dat je toch nog zwanger bent geworden...zo zie je maar weer, t si niet van zelf sprekend! Voordeel is dat ze straks lekker dicht op elkaar zitten qua leeftijd, kunnen ze mooi met elkaar optrekken.....

@naat: jij ook al onverklaarbare pijn? Hier ook niks te vinden, grom.....maak me er ook wel zorgen om, maar met beeb gelukkig alles goed!

@Sjudith: gescrubt inwendig? wat grappig, nog nooit eerder gehoord dat je daar last van kon hebben.... Hoe ist verder? Nog wee-actie?

@MyAngel: vervelend dat je het zo benauwd hebt joh! Gelukkig nog maar een weekje meis, hou vol!

@ Binna: lees dat je iedereen vraagt hoe het met ze gaat....maarre hoe ist met jou?

@Daisy: wauw al weer 20kg kwijt? ? ? Super joh! Fijn dat het met je meiden goed gaat! Jammer dat de BV nog niet zo wil lukken....mn vriendin heeft t zelfde, is nu aan kolven, dat gaat beter bij haar....maar is wel erg frustrerend.... geniet maar lekker van he beautys!

Vandaag WEER naar het ziekenhuis geweest...stortte vanmorgen zo goed als helemaal in...echt huilen, niet meer te stoppen...zit er helemaal door heen....kan niet meer lopen van het vocht...mn handen kan ik niet meer tot een vuist maken...mn vel lijkt te knappen....dan ook nog die pijn, die niet te verklaren is.....
    Dus bij de gyneacollog geweest en heb daar een potje zitten brullen....ja mevrouw, erg vervelend dat vocht, maar we hebben alles nagekeken en alles is goed...je kindje maakt het goed, dus je zult het echt nog ff vol moeten houden....Ik ben boos, gefrustreerd, pissig en kan wel tegen de muren opvliegen....
    Tegelijkertijd voel ik me dan weer schuldig naar mn beeb...vorig jaar zo'n verdriet gehad en nu gaat het goed met de beeb en dan ben ik nog niet "tevreden"......whaaah! Dus begrijp me aub niet verkeerd, ben trots op mn beeb, dat hij/zij het zo goed doet...maar de mama is ff totall-loss..... :cry:
    Nou moeten we vrijdag weerkomen...dan inwendig onderzoek, is er dan wel wat meer opening, dan gaan we misschien inleiden....Hier wel telkens wat krampen, maar daar blijft het ook bij...we duimen dat de bevalling spontaan gaat inzetten hier...vanavond of zo.... [-o< [-o<

Voor alle meiden een hele dikke knuf! Hoop niet dat ik iemand vergeten ben....

Fijne avond allemaal en hopelijk lekker slapen voor iedereen!

Liefs Vera

18. Niet meer actief

dat zou betekenen dat als mijn vliezen breken voor woensdag ik dan plat moet en met de ambu naar het ziekenhuis?
    ik heb niks gehoord of kleintje ingedaald was of niet en ook hebben ze niks gezegd of ik plat moest maar ik las het op een site dus vroeg het me af.
    ik heb nu weer weeen om de 5 min maar zijn nog niet echt heeeel pijnlijk, zal wel zo blijven tot aan woensdag denk ik, we sukkelen gewoon door. ;)

19. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    @ Esprit, ik heb aardig wat weeen weer, maar zonder regelmaat :rolleyes:

Meid ik hoop dat het bij jou ook snel gebeurd! En dit weer werkt niet erg mee :(

@ Angel, nog 1 x ;)

@ Rebecca, nog ff volhouden!

Ik gok bij mezelf op 31 juli :)

Sorry niet uitgelogd, dit is Sjudith dus :p

20. MY Angel

Hi meiden,

Hoe gaat het met jullie allen, heb even geprobeerd wat bij te lezen, maar echt helemaal erbij zijn dat lukt me gewoon niet meer....
    Maar denk dat een hoop van ons aan het einde is...... :(

Ik probeer vanaf de laatste 10 pagina's te reageren, als het onthouden me lukt :(

@Eimat: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje.

@kimm1988: altijd bellen als je het niet vertrouwd, en je kan altijd naar de verloskamers toe, als je onder de gyn valt.
    En wat betreft de hik, die van mij heeft het ook minimaal 4 x op een dag.

@Chantico: dat probleem wat betreft eten, heel herkenbaar het liefst eet ik niks meer, ALLEEN WATERIJSJES vliegen er naar binnen de rest hoeft voor mij echt niet meer!

@Puck: fijn om weer thuis te zijn, geniet van de mooie tijd!

@mik: wat een poppetje zeg..

@Philly: hoe is het nu met je meid? gaat het slapen nu wat beter? Moet je elke dag in het zh slapen of snap ik het verhaal niet zo?Hoe is het vandaag gegaan in het zh?Heb je alles kunnen vragen?

@QueenBee: hoe is het nu met de jeuk?

@Wielilien: Ja as vrijdag is het idd mn laatste bajes dag!

@nickyz: sterkte meid.

@Kelly83: Meid heb er ook vreselijk veel last van die maagzuur, bij mij helpt het wel als ik rauwe worteltjes eet.

@Sjudith: meid hou jij het ook nog een beetje vol? 3 dagen na mij dan mag jij he :)

@Arri: alles begint gewoon tegen te vallen, maar moet nog a.s vrijdag een behandeling dan is het klaar.
    Ik hoop het zo voor je dat het geen Ks word.
    Gefeliciteer met de 38wkn

@aliekeleppink: geef niet meid, ik snap dat ook jij het zat bent, en met deze warmte, word je niet vroijk.
    Jij ook proficiat met de 38 wkn.

@Binnabinna: hoe is het met jou meisje?

@Passiepaard: en met jou? lukt het met jou? probeer je wel wat te ontspannen meis?

@Linka: Beterschap meid, en laat je door je vriendlief ;) lekker verwennen!
    Nog wat myrna gehoord? vermaakt ze zich een beetje?/

@moniquekenitra; meid heel veel sterkte met je paps!
    En proficiat met je 37 weken!

@Elleny: meid wat naar die vocht in je knie, das geen pretje!
    hoe gaat het slapen nu? Nog steeds aan de tramal?

@Aykietje: Nog even vrijdag ben jij mama, ik zal vanuit de bajes aan je denken meid! ;)

@Pruts: proficiat met je 37 weken.

@Miranda: Meid geniet lekker van je meiden,en veel geluk toegewenst!

@Rebecca: het komt wel dichterbij he? Spannend, nou ben je er dan mooi van af, want de afgelopen weken waar geen pretje ook voor jou!

@Lique: fijn dat het goed was, met name je bloedruk!

@Jeniffer70: meid jij ook veel sterkte he.
    Heb bewondering voor je met nog zo een kleine in huis, die van mij is 2,8 maanden dan nog is het vermoeiend!

Nou meiden, heb weer een poging gewaagd!
    Sorry als ik iemand ben vergeten!
    Maar denk zeker aan jullie.

een dikke knuffel voor de gene die het nodig hebben!

My Angel

Deel Deze Pagina