Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Joy ik verheug me ook niet op vannacht :cry:
    En ik gok om half 7 weer wakker te worden :(

STERKTE!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hallo lieve meiden, ik lig hier nu nog in mijn warme kraambed te zweten.
    en het valt me mee dat nog niet iedereen bevallen is ;)
    iedereen die nu bezig is, succes!
    en de rest succes met de laatste loodjes.

de kleine meid ligt naast me als een prinses in haar wieg, en heeft zich net even lekker uitgerekt.
    sinds een 2 dagen terug, slaapt ze gelukkig snachts. de dagen daarvoor hebben we geen nachtrust gehad. dat is zwaar, maar even kijken naar het kleine gezichtje en dat doet je smelten.

even hoe de bevalling verliep.
    smiddags heb ik gebeld omdat ik niet gerust was, en eenmaal in het ziekenhuis schoot ik vol, de angst zat best hoog.
    na een tijdje kwam de vk van het zh, binnen met mijn eigen vk, en die vertelden dat de ctg niet optimaal was en de gyn had besloten dat de bevalling dezelfde dag beter kon worden ingeleid, door het breken van de vliezen, en om 2 uur snachts zou het aan de gang moeten zijn.
    ik mocht dit thuis laten doen of in het zh. maar mocht nog naar huis, om dit te overdenken, en als ik eerder wou kon ik bellen.
    mijn man en ik kozen toch voor het zekere, dus om 20.00 vertrokken we naar het zh.
    na het vliezen breken, bleek er een overslag in het hartje te zitten foetale tachycardie. en na het aansluiten op de ctg bleek het hartje ook te hoge hartslag hebben, irregulaire ctg.
    ik had de angst in mijn keel.
    we werden overgedragen aan het zh.
    onze eigen vk wou graag bij mijn bevalling zijn en bood aan dat ze haar konden bellen. ook omdat het zo druk was en ze bang was dat ik in alle hectiek zou zitten. en ze me graag wou bijstaan.

om 23.00 was er nog niets gaande, en besloten werd om de 2 uurs limiet te verzetten naar de volgende ochtend, het ctg was inmiddels wat rustiger.
    mijn man ging naar huis slapen, en ik ging daar slapen.
    om 1 uur begonnen de krampjes, en een kwartier later is mijn man gebeld. het was menens.
    om 2.51 kon ik persen en 2.54 is ons meisje ter wereld gekomen.

het was chaotisch in het zh, waardoor de vk steeds wegliep en verpleegster ook, voelde me erg in de steek daardoor.
    op het laatste was ik wat de weg kwijt, omdat ze me zelf alles lieten doen en geen aanwijzigingen gaven. volgens hun een prachtige bevalling waarbij ik alles zelf heb gedaan, maar ik had liever de aanwijzigingen gehad, iemand die je leid.
    en helaas zijn ze vergeten mijn vk te bellen, wat ik heel jammer vind en zij ook, en waar nog melding van gemaakt gaat worden.
    plus dat ze me alleen onder de douche hebben gezet en zijn weggelopen wat ook niet mag.
    maar ik heb een prachtige gezonde meid, die nadat ze de volgende ochtend is bekeken door de kinderarts mee naar huis mocht.

en vandaag de hielprik gehad, gelukkig heeft ze daar niets van gemerkt.
    morgen komt de kraam voor het laatst.
    binnenkort zal ik een foto van anissa plaatsen, ga zo slapen

welterusten!

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    ***BUDDY NIEUWS***ELIESJA
    Is bevallen van een zoon hij heet Danny en hij weegt 4520 gram.
    Gefeliciteerd meis en geniet ervan lekker bij komen nu .

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Eliesja: Van harte gefeliciteerd met je grote knul!!!!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Eliesja: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

2Moniquekenitra; Sterkte met je vader!

@Queenbee; Dat zal wel mschrikken geweest zijn. Gelukkig was toch alles goed en is jullie kleintje lekker ingedaald

@My Angel; Hoop dat je je weer wat beter voelt. Kom op, nog maar 1x

@Rebecca; Nog 1 dagje en dan mag je eindelijk van je kleintje genieten

@ElleNy; Hoop dat je ondertussen weer lekker slaapt.

Hier dus ook weer beroerd geslapen. En met dit warme weer kan ik overdag echt niet "bijslapen". Hoop niet dat ik moet bevallen, want daar heb ik echt geen puf voor. Straks weer naar de VK.

Groetjes Silvia

6. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    nou ben bevallen hoor van een zoon GIJS KORNÉ LUKAS om 02.57 vanacht en hij weegt 3870 gram heb een verschrikkelijke bevalling gehad maar dat horen jullie nog wel gr nickyz

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Nickyz; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Groetjes Silvia

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Eliesja en fam, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Danny! Geniet het ervan!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    nickyz, gefeliciteerd met jullie zoontje Gijs! Geniet het ervan!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Noura, vervelend van de bevalling, is niet leuk idd, maar je hebt prachtige meid voor terug gekregen en dat nu wat beter gaat met dr! Geniet het maar van dr!

11. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Eliesja en Nicky: GEFELICITEERD! En nu lekker genieten van elkaar.

Wij hebben gisteren het bed op klossen gezet, eindelijk. Wat een hoogte. Is wel makkelijker in en uit bed komen. Zeiltje had ik eronder maar ook metteen weer eronderuit gehaald, dat stomme gekraak. Verder veel vocht, nu al! Vooral in mijn handen. Ga nog ff een uurtje slapen en dan alvast wat in huis doen, voor de hitte aan. Verder geen plannen voor vandaag.

12. Niet meer actief

goedemorgen allemaal:

ELIESJA EN NICKYZ GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!
    GENIET ERVAN!

heb echt heel slecht geslapen, ik had het zo ontzettend warm, kon mijn benen niet stilhouden ,nog steeds weeen om de 5 min maar net niet krachtig genoeg,hoef ze niet echt weg te puffen,
    ik ben bloednerveus voor morgen,vandaag ons laatste dagje met zijn tweeen.
    kan niet geloven dat we morgen onze baby in de armen kunnen sluiten.
    vanmiddag ons gesprek in het zh ik hoop dat alles nou eens volgens de planning gaat verlopen.
    ik ben achteraf toch wel blij dat ons kleintje nog 4 weken langer in mijn buik kon blijven. had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

krijg ik nou als ik thuis kom van de ks nog kraamhulp, weten jullie dat?want ik heb geen klossen onder ons bed gedaan

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    NICKYZ GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE

@Noura vervelend zeg die ervaring

Wat een helse nacht zeg jee denkdat ik al met al 1 uur geslapen heb .Hele nacht baddend in de zweet het word van kwaad tot erger die nachten

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Niesja en Nicky, gefeliciteerd! En geniet er van!

@ Noura, pfff wat een verhaal! Fijn dat je meisje zo goed slaapt nu!

@ Buddy, hier ook kut geslapen :cry:

@ Rebecca, ik heb mijn bed ook niet op klossen aangezien ikd an klem zou liggen tussen mijn schuine dak en mijn bed :)
    En ik krijg nu 10 dagen kraamzorg ipv 8 :)
    Ik had het kraamburo gebeld hoe dat zat na een ks, en je hebt dan dus recht op meer uren!

:)

Nou ik heb rot geslapen, elk uur wakker, rond 5 uur een uurtje met de Nintendo DS gespeeld...weer uurtjes geslapen daarna.
    En als ik slaap droom ik alleen maar over, bevallen, keizersnedes, baby's, gyneacologen etc :)

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Eliesja en Nickyz: Gefeliciteerd met jullie zoontjes Gijs en Danny!

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Eliesja en Nickyz: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes.

17. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Nickyz: gefeliciteerd! Gijs is de wereld komen verblijden! Joepie!

Uh.. van mij mag je het bevallingsverhaal nog even voor je houden hoor... ik moet nog :(

18. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Lauwie: Aan de ene kant ben ik blij dat alles goed blijkt te zijn. Een operatie aan de galblaas had ik ook niet echt op zitten te wachten.
    Aan de andere kant vraag ik me toch af waar die verschrikkelijke pijnaanvallen dan vandaan komen. Ik lig dan echt te vergaan van de pijn! Kan helemaal niks meer, alleen maar huilen. Na een half uur zakt zo'n aanval dan gelukkig weer.
    We gaan er maar vanuit dat het door de kleine wordt veroorzaakt en het over is, zodra ze is geboren.

Ik moet vandaag even naar het werk, ze kunnen iets niet zonder mijn hulp. Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd. Hoop dat ik maar een uurtje of twee nodig ben en daarna weer naar huis kan.

Ben onwijs gaar door de hitte van de afgelopen dagen! Pfff ben echt niet vooruit te branden met dit weer. Geloof dat het vandaag niet zo warm zou worden.

Hier in mijn omgeving denkt iedereen dat ik eerder dan 40 weken zal gaan bevallen. Allemaal roepen ze dat mijn buik al zo aan het zakken is. Ik zelf zie het niet zo, maar het mag van mij hoor. Zou nu toch wel heel graag kennis met de kleine willen maken. Heb wel geregeld last van voorweeën, maar ze zetten niet door.

Allemaal een fijne dag. Ik ga onder de douche en aankleden en dan maar even naar mijn werk toe.

19. NickyZ gefeliciteerd meid!!

lekker binnen de 40 weken...
    geniet ervan!

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    ELIESJA EN NICKYZ GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJES!

@noura, Wat vervelend zeg! Dat is ook de reden waarom ik nu nog twijfel tussen thuis en ziekenhuis. Aan de ene kant is het prettig om in het zk te zijn en alles aanwezig is maar ik ben ook bang dat ze het inderdaad te druk hebben en je daar dus maar een beetje ligt. Niet dat je het zelf niet kunt hoor maar een beetje ondersteuning vanuit het medische personeel is wel prettig. Het minste is nog wel dat ze je vk niet gebeld hebben. Gelukkig gaat het goed met jullie meisje. En sterkte in de slapeloze nachten, het gevoel van de vorige komt weer helemaal boven. gut wat was in s'nachts niet te genieten :)

Deel Deze Pagina