@ Naat, huh naar je werk, ben je niet wijs? Als je onder een tram zou komen moeten ze zich ook zien te redden. ( weet niet wat voor werk je trouwens doet hoor ) Iedereen is vervangbaar! ( op het werk dan he )
Nickyz en Eliesja: van harte met de geboorte van jullie zoon! Hier een prima nacht gehad. Natuurlijk werd Jarissa wel wakker rond een uur of 4. Maar toen was vriendlief net thuis uit zijn werk en zaten we gezellig ff samen op de bank. Jarissa had het koud gekregen en inmiddels toch honger. Na een grote fles zijn we alledrie weer heerlijk gaan slapen. Helaas vanochtend wel weer vroeg, half 7! Het weer is hier prima! Lekker windje, temperatuur bijna normaal. Denk dat het nog wel benauwder gaat worden want de lucht ziet eruit alsof het nog wel eens kon gaan onweren. Ach, we zien wel. Sterkte voor de dames die het zwaar hebben met dit weer!
Ik weet dat ik gek ben, maar het is maar even om wat uit te leggen. Als het niet goed gebeurd ben ik na mijn verlof nog maanden bezig met puinruimen. Vind het ook wel weer leuk om mijn collega's nog even te spreken.
@sjudith: in Friesland he? Je bent van harte welkom. Je doos staat al klaar! @Naat: ik heb afgelopen vrijdag ook nog een afspraak voor mn werk gehad. En gisteren nog wat gedaan. Ga vanmiddag ook nog een klusje doen. Ik vind het heerlijk hoor. En alhoewel iedereen gemist kan worden, kan het enorm veel schelen of je iets wel of niet doet. Zolang jij jezelf er lekker bij voelt, is er niets aan de hand toch?
@ Pendrag hihihi is iets te ver fietsen En ik moet zo naar de gyneacoloog...anders was ik wel ff geweest O meid super die doos !
Nickyz en Eliesja, van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! geniet ervan en veel geluk gewenst! Naat, rustig aan doen he? je HOEFT echt niet te werken... Tis hier nog warm hoor... bah... heb gelukkig al wel wat dingetjes gedaan hier en lig nou even op bed. een vervroegd middagdutje denk ik... want vanmiddag komt het er ook niet van vanwege de warmte. de jongetjes zijn echt duidelijk aanwezig hier zeg. terwijl de telling juist zo anders was. ben benieuwd of we uiteindelijk eindigen met een 'overschot' aan jongens! en mensen: vandaag allemaal weer een dag dichter bij de dag dat we ons kindje in onze armen hebben! (het mag van mij vandaag gaan gebeuren...!) Wie is de volgende? Nu toch echt Rebecca? en wie had er nou nog meer een ks deze week? fijne dag allemaal en doe rustig aan!
o ja, over het bed op klossen: volgens mij moet dat altijd, hoe je dan ook gaat bevallen... Ik vind het trouwens heerlijk, het bed zo hoog! en over het zeiltje: ik heb het zeiltje er inmiddels al een paar nachten onder gehad. maar daar overheen nog een groot strandlaken. zo liggen we dus niet op zeiltje en vinden we het beiden goed te doen. dus misschien een tip?
goeimorgen meiden @joy en judith hoop dat jullie geslaapen hebben @noura jeetje toch nog best een beetje een nare ervaring zo met je bevalning.maar gelukkig een mooi meisje voor terug. zekker beneiuwt naar de foto's ELIESJA van harte met je zoon Danny. toch weer een jongen er bij. aug wordt een jongens maand @duster jeejt dat is minder dat je zo slecht hebt geslapen. suces bij de vk straks NICKYZ van harte met je zoon Gijs @willielien en nog een beetje wat kunnen doen voor dat het weer warm is @rebecca wil je toch een fijne aparte dag wensen zo voor het laatst met ze twee. wel balen dat je zo slecht geslapen hebt. suces met het gesprek vanmidag @joy balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt. help zo waaire of airco niet @judiht balen dat je ook zo slecht hebt geslapen. @naat suces vandaag op het werk. wel ieritand maar ook wel een beetje een eer dat ze niet zonder je kunnen @pendrag dat is wel lekker dat het nu nog lekker is. is hier ook een beetje vaag weer dan schijnt de zon.maar ook een douw lucht nou hier ook niet zo best geslapen de hele nacht harde buik/ oefen weeen. en kon niet echt lekker draaien dus ben op de bank beland.voor deel daar van was dat ik lekker de achter deur open had en het daar door wat friser was. vandaag lekker de was doen en bootschapjes. liefs sabrina
bed op klossen moet inderdaad altijd als je kraamhulp krijgt. over die zeiltjes, die uit het pakket gebruik ik niet op bed, ik heb een matrashoes gehaald. Van dit matras verneem je namelijk niks. geen geknetter van plastic enz
Klossen hoef voor mij niet want bed kan niet op klossen, dan maar matrassen! Ik leg wel met kraamzorg over over paar uurtjes!
ja sjudith, nu breng je mij aan het twijfelen! ik weet he tniet meer... wie weet het wel? bale sabrina dat je niet lekker hebt geslapen. terwijl het elke keer zo lekker met jou gaat, voor mijn gevoel. misschien kan je vandaag lekker bijslapen?
Wow nog meer baby's! Lieve meiden allemaal gefeliciteerd met jullie kindjes! Ik moet morgen weer terug naar het ziekenhuis naar mijn eigen gyn. Had voor vanacht een slaappil gekregen die helaas niet werkte en dan gaan ze kijken of ze eventueel een afspraak gaan maken om in te leiden omdat het vocht dat ik vasthoud wel heel erg veel is. Ik kan ook amper lopen meer van de pijn... ben benieuwd is altijd maar afwachten wat ze zeggen natuurlijk. @alle meiden die nog moeten kom op en probeer lekker rustig aan te doen met dit vreselijke sauna weer!