Goede morgend allemaal, allez goedemorgend Heb weer niet echt denderend geslapen, ben zowat elk uur twee keer wakker geweest, echt van de warmte. Nu snurkte mijn man eens niet en had ik eens geen last van het zuur maar ja, het rare is dat ik me 's morgens niet echt moe voel. Ik dacht vanmorgen nog wat te blijven liggen tot de overbuur met de kettingzaag begon te werken. Verder wens ik Nickyz en Eliesja een dikke proficiat te wensen met de geboorte van hun flinke zonen. Rebecca, nu komt het wel heel dicht hé! De laatste dag onder jullie tweetjes Ik had vannacht zo het gedacht dat ons manneke geprobeerd heeft zich te draaien, jonge ging hij tekeer in mijn buik, maar vanmorgen lag het hoofdje nog altijd lekker bovenaan! Je kan zo zijn hoofdje strelen!
Eliesja, van harte gefeliciteerd met je zoontje Danny. Nickyz, van harte gefeliciteerd met je zoontje Gijs.
eliesja, gefeliciteerd met de geboorte van Danny! 9 pond zie ik! nickyz, gefeliciteerd met gijs! wat naar dat je zo'n vreselijke bevalling gehad hebt! hoop dat je nu wel kunt genieten van je zoon! noura, wat vervelend dat je bevalling zo chaotisch verliep en dat je zo weinig hulp kreeg. wel stoer dat je het bijna alleen gedaan hebt! naat, balen dat je die aanvallen nog steeds hebt. trek je het om daarmee en met voorweeen naar je werk te gaan? stoer hoor. succes en luister wel naar je lichaam, he?! pendrag, gezellig zo met zn drietjes vannacht! rachel, sterkte met het vocht! succes bij de gyn morgen! rebecca & aykietje, spannend de laatste dag/daagjes voor de ks! ben heel benieuwd!
Ik las net dat op vijf meiden na, alle juli-mama's inmiddels bevallen zijn. Tijd dat wij het gaan overnemen dus! Kom op! Allemaal massaal bevallen hahahaha.... Ik begin een beetje flauw te worden... zit de hele dag maar een beetje achter mijn laptop met mijn benen omhoog. Kan bijna niet meer lopen i.v.m. extreem veel vocht. BAH! In mijn hoofd heb ik heel veel energie, maar op deze manier komt het er niet echt uit. Ik voel me ook af en toe zo schuldig als ik weer een dag niets gedaan heb en mijn man thuiskomt in de rotzooi.... gelukkig vindt hij het niet erg en ziet hij ook wel dat ik echt pijn heb... maar toch.... bah!
Wowwww ineens weer twee mannen dr bij. Nickyz: gefeliciteerd met jullie knappe zoon Gijs. Eliesja: Gefeliciteerd met stoere zoon Danny! Hier even geen nieuws, probeer het even uit zingen. Hitte, vocht, voorweeen, poehpoe we klagen niet, maar euhhh makkelijk is anders,... Alvast voor morgen Aykietje en Rebecca, heel veel succes! We wachten op buddynieuws! xxx
Hier rommelt het sinds gisteravond heel erg. Ben vroeg naar bed gegaan omdat ik zo'n kramp en pijn had maar heb uiteindelijk de halve nacht beneden gezeten omdat ik toch niet slapen kon. Nog steeds heb ik kramp en het gevoel dat als ik loop de baby eruit gaat vallen Weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven haha Ik hoop maar dat het snel doorzet nu hoor
wat een prachtige kindjes hier op het forum zeg! Olivier heeft een olig koppie, echt schattig. En Roos, wat een lieffie zeg! hoe zal die er van ons uit komen te zien...?
ja ze doet het goed. giternacht wel aan het spoken geweest van half 2 tot half 6 dus dat was een kort nachtje. maar vannacht ging het al een stuk beter en was ze wakker van twaalf tot drie. dus nu maar hopen dat het met de nacht een uurtje afneemt. de bv loopt ook als een trein (lees spuit eruit) dus ik mag niet klagen. met jullie meisjes gaat het ook goed lees ik. en die bv zal ook wel goedkomen toch? zijn jullie al lekker naar buiten geweest? hier mag ik waarschijnlijk donderdag een rondje om met haar in de wagen. heb er helemaal zin in. en dan misschien vrijdag of zaterdag ffies naar het winkelcentrum. want je hebt wel een klein wereldje zo in je huis . ben ik helemaal niet gewend om de hele dag in huis te blijven. kus
Ja we hebben een super dag gehad alleen wat was ik gesloopt aan het einde van de dag hahaha. zal even een link neerzetten met wat foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=QASVG8XE
@Petra,wat een knapperd zeg,wow! @Mik,ja wij zijn ook al buiten geweest,maar het is eigenlijk veelste warm dus veel hebben we nog niet gewandeld,kan ik ook nog niet echt,jammer genoeg Fijn dat jullie meissie het zo goed doet! Hier ook idd,ze kkrijgen om 23.00u voeding dan om ongeveer 03.00u en dan weer om 06.00u,ideaal @Tammie,hopelijk zet het door ja.. Succes meid! Nou vanmorgen telefoon gehad dat de overdracht niet kan doorgaan op 01-08 dat is toch te gek voor woorden? Meer kon ze niet vertellen,we horen het wel.. Mag dit zomaar?