Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON GIJS!!!

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    leuke foto's Tammie! ben altijd nieuwsgierig naar zo iets! jullie zagen er mooi uit!
    en wat een schattige bruidskinderen. Jullie eigen kinderen? of even geleend? ;)

Kim, heb je ook iets voor mij over van dat weeëngeluk? :D wat een prachtige term! zullen we het met zn allen delen?

4. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hallo allemaal,

Allereerst alle nieuwe mama's gefeliciteerd !

En buddy Puck: fijn dat jullie thuis zijn meid.

Ik heb een beetje globaal gelezen, maar zit er een beetje doorheen en heb ook geen zin om uitgebreid te reageren/ lezen.
    Vanmiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, want gisteren kon ik niet meer terecht, dus dan zal ik meer horen.
    Ik slaap nog steeds nauwelijks en dat begint me nu geestelijk echt op te breken, ben echt enorm labiel.
    Dus ik hoop dat ik snel aan de beurt ben.

Hopelijk gaat het goed met iedereen en ik hoop snel weer terug te zijn en dan wat vrolijker.

liefs

Philly :(

5. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    ELIESJA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE GROTE KEREL DANNY, WAUW WAT EEN GEWICHT :thumup:

NICKYZ: GEFELECITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON GIJS. Onwijs leuke naam zeg, erg vervelend dat je een rot bevalling heb gehad. Heel veel sterkte met het herstel!

Rebecca: Eindelijk komt het voor jou nu echt heel dichtbij. Heerlijk voor je.

sjudith: ik had gisteren voor het eerst dat ik droomde over bevallen....pffff, dat vind ik maar niks hoor, hihihihi.

naat80: Vreselijk om nu nog steeds niet te weten waar het vandaan komt. Ik hoop echt dat zodra de kleine er is, de pijn ook weg is. Succes.....
    Je zou echt niet meer moeten werken hoor. Je bent al over de 36 weken heen.
    Ook hier zeggen heel veel mensen dat ik eerder ga bevallen, omdat mijn buik zo laag hangt. Ik denk het zelf van niet. Kleine is nog geen eens ingedaald, dus zal wel niet :D

Petra: Wat een MOOIIIII poppetje, echt een knap meisje!

Mik: Wat heerlijk lekker wandelen met de kleine. Lekker eruit.......

Tammie: GEFELICITEERD! Was vergeten wie er nou weer ging trouwen :oops: Geweldige foto's....Zo'n dag vergeet je echt nooit meer....

Kon vanacht eerst niet slapen, maar gelukkig val ik altijd rond een uur of 2 in slaap en dan slaap ik goed, zelfs als ik na de wc moet, val ik daarna meteen weer in slaap.
    Straks even de po ophalen. Het bed is gelukkig al vrij hoog, dus 1 matras extra en het is hoog genoeg.
    Ook moet ik de borstkolf nog ophalen, die is ook binnengekomen. Helaas de kinderwagen nog niet....

Spannend hoor al die baby's, dat maakt het allemaal zo echt.... :D

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    WEEENDANS VOOR IEDEREEN!

komt ie dan he!

:baby: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: :baby: =D> \:D/ :baby: :whistle:

hihihihihihhi

ik ga ff knuffelen met mijn meissie

kus

7. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam

Dat zijn de 2 dochters van mijn man ;)
    Dus nu ook wel een klein beetje van mij toch? :)

8. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    WOW 3 jongens mama's en papa's van Jurre, Gijs en Danny van harte gefeliciteerd!!!

Succes voor de rommelende dames.

@ Daisy, ik heb geen idee meid, t gaat over je huis neem ik aan? misschien kun je een makelaar bellen...
    Fijn dat je meiden het zo goed doen!

Jippie 38 weken vandaag, moet zo naar de gyn, maar helaas is ze bij mij ook niet van plan iets eerdere te ondernemen pijn of geen pijn, zolang de beeb zich vermaakt... en meestal denk ik er ook zo over hoor maar af en toe......

Groetjes en sterkte met deze warm...HITTE

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tammie, eruit vallen? was het maar zo makkelijk ;)

leuk om van de mama's te horen hoe het gaat!

en petra, wat een schatje is roos!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    philly, sterkte!
    en ook voor de andere meiden die het nodig hebben!

11. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Nickyz en Eliesja: VAN HARTE MET JULLIE ZOONTJES! lekker genieten!

Ik heb ook weer een vreselijke nacht gehad, maagzuur en zweten en plassen....

Ga zo de klossen ophalen, weet niet of ze er direct ondergaan... Het lijkt hier iets minder warm te worden dan gister, gelukkig maar.

12. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    O ja, ik ben ook 38 weken, hahahaha

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nickyz en Eliesja: GEFELICITEERD!

En de boys staan nog steeds aan kop!
    Zou ik dan misschien toch ook een jongen krijgen? hihi, mijn man denkt dat nog steeds, omdat ze het bij de laatste echo niet konden zien. Hehe, maar bij de 20-wk echo en de 3D-echo was het wel goed te zien. Ze zal toch niet ineens van geslacht veranderd zijn? Haha!
    Maar mij maakt het niks uit, ook al is het ineens toch een jongen. De kamer heeft een kleur die voor beide kan, en ik heb wel al wat roze kleertjes, maar das geen ramp.

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedemorgen
    even een ego bericht van mij

was gister naar de gyn geweest voor controle...
    hij dacht dat me vliezen gebroken waren dus even snel een echo gemaakt en doorgestuurd voor een ctg en daarna 2 testen gedaan met zo'n ijzer ding om te kijken of me vliezen gebroken waren. Nou had hij van te voren gezegt als de vliezen gebroken zijn dan gaan we je donderdag inleiden en morgen en overmorgen kom je dan even terug voor ctg te maken en te kijken of de weeen begonnen zijn. Nou ik al helemaal blij van donderdag gaan bevallen. Nou dat was dus even niet zo he me vliezen waren niet gebroken. Dus hij heeft me blij gemaakt voor niks. Ik ben zooo moe dat ik bijna om val van de slaap. slaap al zo lang slecht zit half te slapen boven me bord met eten en ben niet vooruit te brandden. Probeer iedere dag in de middag wat te gaan slapen maar dat lukt niet en als het avond is dan slaap ik ook niet. Nu heb ik vannacht heel eventjes gedut voor nou misschien hooguit een half uurtje heb mooie droom gehad over dat me meisje er al was en dat we naar strand waren geweest.

Zie het echt eventjes niet meer zitten kan wel huilen gewoon constant en dan die warmte ook nog erbij. zou het liefste naar de gynaecoloog bellen om te vragen of hij me alsjeblieft wil in leiden.
    Nou kreeg ik ook nog te horen dat me gynaecoloog die ik juist vertrouw volgende week op vakantie gaat....

sorry voor dit berichtje word er allemaal gewoon zo moe van he.

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ohja nog zoiets nou hebben ze gekeken met zo stokkie of ik misschien een infectie heb. Nou krijg ik donderdag pas de uitslag waarom kan dat nou niet eerder :S

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Denicepino: Hee meid, kop op! De dagen duren lang nu, maar toch . . . voor je het weet is het zover.

Ik weet nog dat de eerste weken, vóór de eerste echo, ontzettend lang duurden. Het leken wel eeuwen. De weken daarna zijn voorbij gevlogen, en nu . . . nu sluipt de tijd weer voorbij. Maar het is heel dubbel. Van de ene kant denk ik: Wow! Nog maar 3 dagen en dan ben ik uitgerekend. En van de andere kant denk ik: Pfoeh, is het nu nog niet vrijdag!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Eliesja en Nickyz; Van harte gefeliciteerd met jullie flinke zoontjes! En nu er lekker van gaan genieten!

En Tammie, spannend hoor! Hoop voor je dat het snel doorzet! Mooie foto's ook!

Voor diegenen die het nodig hebben; EEN MEGAKNUFFEL VOOR JULLIE!

En ff heel erg ego;

\:D/ Vandaag 39 weken!\:D/

Ben vandaag van plan niet veel te doen, denk dat dat me wel gaat lukken! :) Kom vanmiddag of vanavond wel even weer kijken!

Iedereen een fijne dag vandaag!

Xx

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ken dat Diana!

Vele denken dat ik eerder ga bevallen omdat baby al is ingedaald zo diep, maar dat is eigenlijk onzin en Myrna was 3 weken te vroeg denken ze het ook, nou ik ben enige dat ik niet zo over denkt ;) Zie wel vanzelf.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Queenkippie, gefeliciteerd met je 39 weken, hihi gisteren ikke 36 weken!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    denice, dat zetten ze op kweek. duurt altijd een paar dagen. balen dat je het zo zat bent en ze er niets aan doen.

diana, staar je niet blind op vrijdag he? 70% van de eerste kindjes komt te laat...

het lijkt wel of er niemand meer geniet van het zwanger zijn. iedereen heeft vervelende kwalen en is het zat volgens mij.
    ben benieuwd of ik dat straks ook heb. op dit moment geniet ik echt nog van verlof en dat het zomer is..
    maar goed ook, want ik denk dat ik pas in september beval!

Deel Deze Pagina