@ Happy, ik zie dat je me toegevoegd hebt. Helemaal super! Omdat ik bij Thomas een KS heb gehad en alleen een beetje voorweeen, heb ik geen idee hoe de bevalling gaat beginnen. Okk geen idee hoe echte weeen aanvoelen. Ik heb ook steeds rugpijn. Het houdt heel lang aan en zakt dan weer af. Zo heb ik ook vaak onderin bij m'n schaambeen zo'n vervelend zeurderig gevoel wat doortrekt naar m'n liezen en bovenbenen, heel irritant. Ik weet ook niet wat ik er mee moet. Er zit geen regelmaat in ofzo. Bij alles wat ik voel vraag me af of het gaat beginnen, heel irritant. Ik probeer zoveel mogelijk bezig te zijn. @ Alieke: Leuke VK...ik vind het een hele irritante opmerking dat ook zij last heeft van de warmte?! Maar nu sta ik ook nogal kort voor de kar ! Ik moet sinds vorige week naar de gyn en ik het is echt net een ijskast, maar ik mag helaas niet terug naar de VK. Ik hoop dat je eigen VK snel terug is! Verder heb ik nog niet zo goed gelezen hoe het vandaag met de meeste gaat. Dat komt vanavond wel als m'n kleine mannetje op bed ligt!
@Noura: wat een mooi poppie zeg! We hebben hier een bedtafeltje aanfgeschaft, waar door ik wat beter liggend kan laptoppen....ideaal....kan nog niet zo lang, maar doe mn best ....Kben blij dat ik hier weer kan meebeppen, mistte jullie geteut hoor! De pijn en alles zal pas overgaan als ik bevallen ben, zeiden ze in het zhuis....Ze weten niet wat het is....vraag me ook af hoe ik moet gaan bevallen met die pijn...kan niet eens rechtop staan/lopen, laat staan mn benen oppakken....ach misschien straks wel zo veel adrenaline dat ik daar door heen kan gaan.... net telefoon dat mn collega is bevallen....de baby's lijken wel de wereld te bestormen, hihi..... Ze heeft een zoon gekregen, 8,5 pond, pffff...in 3 uur bevallen, 12 minuten geperst...tjeee....maar alles goed met knulletje en moeders heeft een knip gehad..... Wel weer beetje stikkiejaloers hier hoor.... Liefs
Ik zit bij een praktijk met 4 verloskundigen. En door de vakantie en werken op therapeutische basis is zij er dus sinds kort bij. Ze blijft dus ook nog wel een poosje, helaas. Maar de kans zit er dus gewoon in dat ik 1 van mijn eigen lieve verloskundigen ga krijgen. Daar duim ik maar gewoon voor. En anders hopen dat ze gewoon haar dag niet had vandaag en normaal gesproken anders doet. Noura, wat een lieve foto's zeg! Ik heb verder weinig gelezen. Heb hoofdpijn en moet nog heel veel doen, maar heb geen zin!
hoi hoi, ik denk dat ik vanavond me vriend maar even ga verleiden(A).... kaarsjes aan romantisch muziekje... (wat ik wel niet voor over heb dat die kleine nu eens komt) net in het ziekenhuis geweest.... eerst de echo voor de hartslag van de baby.... het is nog steeds geen zuivere hardslag... nog steeds niet een normaal ritme... hij zegt dat het na de bevalling over is daarna afspraak bij de gyn... bloeddruk was verder goed... en vrijdag moet ik terug komen... ik moest gelijk bloedprikken omdat ik me echt niet lekker voel.. ik eet en drink gewoon normaal en krijg ook genoeg vitaminen binnen... maar heb al verschillende dagen dat ik hoofdpijn heb, duizelig ben, overgeven, misselijk, diaree, slecht slapen, tintelingen in de vingers.... als het bloed niet goed is word ik vandaag nog gebelt... dus best wel spannend... ik ga ervan uit dat ik niet word gebelt en dat alles goed is... maar toch voel ik me gewoon echt ziek... advies van de gyn... RUST HOUDEN... en niks doen.. niks ondernemen... gewoon NIKS doen... makkelijker gezegd als je nog een peuter hebt rondlopen van 2 jaar en 8 maand..... die vragen ook veel aandacht.... pff heb het gehad en net zoals velen hier(A) hihi.... liefs en kus jemig zeg wat zijn er al velen bevallen zeg...
toen we trouwens terug kwamen van het ziekenhuis zei hij ik rij want jij mag niks ondernemen... dus ik zeg dan mag jij me thuis gaan verwennen.... nu zeg ik net tegen Ticho.... papa moet mama vertroetelen he... zegt ticho vervoetelen.... zo lief he hihi.....
mooi kindje Noura! prachtig joh, met die haartjes! Kim, ben benieuwd of jij morgenochtend bevallen ben... spannend met je kindje en zn hartje joh. hopelijk valt het uiteindelijk mee. Heb je al telefoon gehad? bellen ze je ook als het goed is? Wisten jullie dit al: IK WIL BEVALLEN! Offe... IK WIL ONS KINDJE VAST HOUDEN!
@ arri ik ga hard me best doen.... maar ik laat het jullie weten .... nee ze bellen alleen als er iets niet in orde is... vrijdag moet ik weer naar de gyn en dan krijg ik het verder te horen.... misschien he dat als we allemaal maar heel hard alles blijven zeggen IK WIL BEVALLEN... dat het heeeeeel misschien voor 1 van ons wel uitkomt.... (jemig heb het gevoel alsof die kleine zichzelf naar buiten aan het drukken is..... wat een gevoel zeg bah)
@ kimm, hopen dat ze niet bellen! @ esprit, ik heb er 1 en gebruik hem niet, wij hebben hem van Ikea Ik gebruik gewoon een kussentje hihihi @ Arri, IK WIL OOK BEVALLEN hahaha, wij allemaal geloof ik
Ik wil stiekem ook wel bevallen, maar zie er ook wel tegenop! En eigenlijk wil ik ook vrijdag nog naar de bruiloft. Dus ik laat jullie voorgaan en reserveer dan vast de zaterdag voor mij oke
Ik wil nu! Hahaha heb heel veel gelopen Hahaha moet lukken! En dan vanavond gaan we los Nou ja wij kunnen wel tegelijk Arri , ik verwacht toch een ks
Oei oei, allemaal wanhopige zwangeren. Hier nog één hoor. Al heb ik nu eerlijk gezegd qua zwangerschapskwaaltjes bijna nergens meer last van. Overdag gaat het kei goed, en 's nachts gaat het eigenlijk ook wel redelijk, al doe ik er nog een half uur over om uit m'n bed te schravelen (is dat een nederlands woord?) als ik naar de wc moet, het doet allemaal in ieder geval niet meer zo'n pijn. En toch hè, toch mag die kleine komen.
@Judith en het erge is nog wel dat je zelf voor 8-8 hebt gekozen, anders was je misschien nu al aan de beurt geweest! Verder wil ik ook best wel bevallen. Maar wil ook best nog wel even wachten. En mensen die langer zwanger zijn voor laten gaan. Zo ben ik dan ook wel weer! haha. Voel de kleine trouwens wel minder nu. Maar dat is toch heel normaal denk ik dan steeds. Heeft ook veel minder ruimte. Voel het nog wel af en toe, maar echt wel minder als anderhalve week geleden. En volgens mij is het woensdag of donderdag ook nog druk geweest. Durf het bijna niet te zeggen donderdag, omdat ik dan overgenomen wordt, door de gyn en dat wil ik liever niet.
Dolgelukkig en blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje Thomas Geert We noemen hem Thom 25 juli 2008 om 9:48 is hij geboren Zijn gewicht was 3850 gram Groetjes van Kiki & Michiel Knuffels van Ilse & Leo
@ Happy, tsja foute keuze, was omdat die datum zo mooi is En ik ga het hoogst waarschijnlijk toch niet redden, was al bekend hoor! Omdat ik dan bijna 40 weken ben!