Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey allemaal..

ik lees hier stiekem weleens mee omdat ik erg nieuwsgierig ben of hier nog mooie beebjes geboren worden..

ik las dat jullie massaal aan de waterijsjes gaan, maar ik heb juist gehoord dat als je vocht vasthoud, je niet teveel aan het ijs moet gaan omdat er veel zout inzit en je dan nog meer vocht gaat vasthouden.
    (het is maar een tip hoor :)) succes allemaal met de laatste loodjes..

liefs een trotse juli-mama

2. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi Marleen,

Als eerste van harte welkom meid!
    Bij mij is het niet het probleem, dat ik bang ben voor de ruggeprik, maar om de angst WEER DIE PIJN TE VOELEN tijdens de ok.
    Ik heb nl bij mn vorige zwangerschap ook een KS gehad, en toen kon ik letterlijk echt de snijdende pijn voelen :cry:
    Ik kreeg daarna ook wat narcose bij, maar het hele geheel is gewoon klote....
    En dat beangstigt nu mij... :(

Maar goed ik mag alsnog voor algeheel kiezen hoor, alleen vertelde de gyn wel erbij dat ik bij algeheel wel gelijk de pijn zal voelen in de buik, na de narcose, en bij een ruggeprik blijft de werking nog wel een uur of 4, 5 uur werken....dus weer een voordeel..

Dames die nog een ok moeten ondergaan, wees niet bang, WANT DIT IS MIJN ERVARING!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebecca, heel veel succes meis!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Rebecca5; Heel veel suc6 morgen bij de KS! Spannend hoor! Hoop dat je nog een beetje kunt slapen zometeen zodat je morgen uitgerust de ks kunt ondergaan!

Xx

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    :) In waterijs zit nauwelijks zout hoor... Daarbij die kleine beetjes zout die je naar binnen krijgt, dragen nauwelijks bij aan het vocht vasthouden hoor. Gewoon lekker (water)ijsjes eten met dit weer! Vocht vasthouden is gewoon een zwangerschapskwaal omdat je niet zo'n super doorbloeding hebt door die dikke buik. Zout heeft hier heel weinig mee te maken (behalve als je een hoge bloeddruk hebt!)
    :)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Rebecca veel succes morgen@

7. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

@Rebecca, meid heeeeeeeeeel veel succes morgen!!!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Voor de belangstellenden: het is eindelijk gelukt om foto's van onze babykamer in huidige staat en onze slaapkamer in mn album te plaatsen!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Knuffelkonijn....zout in waterijs :confused: hoe kom je daaaaar nu bij? Zal wel zeeeer minimaal zijn!

@ Pendrag ik ga ff kijken :p

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    In softijs zit wat zout. Maar goed, als iedereen in elke willekeurig topic dit soort posts gaat zetten, blijven we aan de gang.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Pendrag, leuk dat blauw en groen :)
    Bij ons slaapt de kleine straks 's nachts bij ons, overdag in haar ledikant :D

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    kiki en gezin, nogmaals gefeliciteerd!

rebecca, veel succes morgen! eindelijk zover!

13. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Rebecca: Heel veel succes morgen. Nog even en dan kan je de kleine in je armen houden.

Pendrag: Zoooo, nog een hele klus, hahahaha.

Natuurlijk kon ik weer niet slapen. Ik hoop echt dat dat na de bevalling weer over is. Zo erg....

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Iemand wakker?

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hier ligt er weer 's één wakker van de pijn. Toen straks vertelde ik nog dat het de afgelopen dagen zo goed gaat, dat ik geen pijn meer heb en dat ik goed slaap.
    Maar gisteren ben ik met m'n schoonmoeder de stad in gegaan, en toen vroeg ze of het wel ging, zoveel lopen. Ik zei dat het goed ging en dat ik het hooguit vannacht zou merken.
    Daar krijg ik van mezelf toch weer gelijk in. Bahbah.

16. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Bah, lag ik net lekker te slapen... werd ik wakker omdat ik heel naar had gedroomd.... mopper... ik wil slapen!

17. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    tja, wie niet? :( Ik ben ook weer eens wakker (Joy waar ben je?) maar vooral omdat ik wat harde buiken heb en kramp. Inmiddels houdt dat al zo'n 24 uur aan maar er zet niets door. Dit kan dus nog wel een eeuwigheid duren. Op een christelijk tijdstip maar even naar de HA om blaasontsteking uit te sluiten en verder maar hopen dat het één deze dagen gewoon doorzet.

Vandaag weer een heel warme dag... ben benieuwd hoe het gaat...

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    rebecca succes vandaag !

trouwens diana schravelen is in kerkrade een woord hoor !:D

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm heb volgens mij net een paar mensen gemist jammer. heb helemaal niet kunnen slapen gisteravond pijnlijke harde buiken en nou heb ik alleen nog beetje krampjes in me onder buik en hele harde buik ben benieuwd of het door zet... als het doorzet dan helpen die frietjes misschien dan toch met die dikke mayo :D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, ik zie dat er een aantal van jullie niet zo'n fijne nacht hebben gehad, wat vervelend! Ik heb aardig geslapen, werd alleen ook een keer wakker van de krampjes onder in mijn buik :confused: voor het eerst.... Vanmorgen voelde het ook allemaal wat zwaar en beurs onderin dus ik ben benieuwd?! Over een paar uur mag ik naar de vk :D

Hopelijk komen de kleintjes snel, niet dat je dan de hele nacht kan slapen ;)

Het is hier heerlijk afgekoeld, het ziet er ook donker uit alsof het de hele dag gaat regenen (ik hoop het) :oops: gun de mensen die er van houden wel een zonnetje hoor maar vind het wel lekker als wij zwangere die er niet tegen kunnen ff een dag bij kunnen komen!

Nou meiden, allemaal een fijne dag gewenst! Ik kom straks nog wel even spieken of er nog babynieuws is toevallig :D

Oh ja, vandaag 39 weken, whahahah :whistle:

Deel Deze Pagina