Hier ben ik elle had vannacht een liedje gezongen tegen mezelf ow what a night jee zeg ben helemaal gebroken nu. Me ruggggg en me buik lijkt wel of ik push ups heb zitten doen overal spierpijn Sliep ik eindelijk kreeg ik nachtmerrie lag ik daar weer van wakker tis ook altijd wat zeg
@Delilah gefeliciteerd met de 39 weken hier ook 39 weken Als ze mij laten lopen tot de 42 weken hey kunnen ze me bij elkaar vegen
Eerst even snel een ego-berichtje voordat ik alles weer terug ga lezen. Hier kon ik eindelijk een nacht redelijk goed slapen. Gaat om 7u de telefoon; Verkeerd verbonden. Grrrrrrr Gisteren weer naar de VK geweest en alles was prima. Ons kleintje ligt eindelijk vast in bekken! Vandaag al weer 39 weken! Groetjes Silvia
Ow das helemaal vervelend voor mij gaf het smsje vanmorge het start sein yes de dag is er weer er zijn weer mensen actief Had me voor gehouden dat ik net zo lang zou blijven liggen dat ik sliep maar dat ga ik dus ook niet meer herhalen. Gefeliciteerd met je 39 weekjes
Ik heb deze nacht eindelijk redelijk geslapen (sorry). Lag er om half 11 in, wel 4x eruit geweest maar ben er nu net uit! Wel steken onderin gehad (ook naar de wc geweest voor grote..) en nu ook zwaar gevoel onderin. Lijkt alsof ik steeds meer last ga krijgen van mijn banden/schaambeen. Ik moet om 11:30uur bij VK zijn vandaag, ben benieuwd wat mijn bloeddruk doet met al dfat vocht.. Rebecca: Heel veel succes vandaag! Bijzonder om te weten dat je aan het eind van de dag je kindje in je armen hebt.
goedermorgen, sommige zijn er wel erg vroeg hoor jemig wat een ellende voor jullie. rheb edelijk geslapen, heerlijk temperatuurtje en 2 x eruit om te piesen, goeie score @pendrag: ojee wat erg dat je babykamer nog zo is ik zou gek worden denk ik haha maar geloof dat het de bedoeling was? hoop ik haha oh eindelijk 37 weken, ben zo blij liefs J
@Lauwie; Ik ben nu 39weken en nou mijnrug- en ribklachten aanzienlijk minder zijn heb ik eigenlijk niet zo veel te klagen. Natuurlijk is 't zwaar, vooral met dit weer en ben ik ondertussen erg nieuwsgierig naar onze kleine, maar hij mag ook best nog even blijven zitten. Ben zelfs af en toe bang dat ik 't zwanger zijn zal missen. Nu zijn we lekker altijd samen. Waarschijnlijk zal ik er wel anders over denken als de uitgerekende datum eenmaal verstreken is. @Marleen2109: Welkom, leuk dat je nu actief meedoet! @Denice; Kom op! Voel je je wer iets beter? @Kimm; Nog iets gehoord van je bloedonderzoek? Voel je je weer iets beter of houden de harde buiken nog gewoon aan? @Rebecca; Eindelijk is het dan zover. Heel veel succes vandaag! @My Angel; Hoop dat je je snel weer beter voelt zodat je nog een beetje van je laatste zwangerschapsweek kan genieten. Sterkte! @Delilah; Gefeliciteerd met je 39weken! Succes bij de VK @Willielien; Succes bij de VK @Sjudith;Hoe voel je je, na zo'n wilde nacht? Kon je vriend het een beetje volhouden met dit warme weer in zo'n gorillapak? Groetjes Silvia
Goedemorgen allen @ buddy Denice, ik geloof dat ik patat ga eten vanavond @ buddy Duster, fijn dat jullie ukkie goed ligt! Vannacht heb ik dus zeeeeeeeer kut geslapen Heb veeel krampen gehad, onderrug die zeer doet en mijn schaambotje zo trek ik het niet meer.... Temeperatuur lijkt wel iets beter, pluspunt
@ Duster, ja zit ingebouwd luchtsysteem in ging prima heb hem ook even aangehad was zelfs beter dan zonder pak
Goeiemorgen, Geen baby's vandaag? Ik moet dadelijk weer naar de vk, invaller. De vorige keer liep ze 40 minuten uit en ik hoop dat het dit keer niet zo is Als ik zo naar buiten kijk dan denk ik dat het weer warm word vandaag. Dat word dus weer een dagje niks doen en alleen beperken tot het nodige, haha voor zover dat kan met een kleine die rondhuppeld @pendrag, Ik zou ook helemaal gek worden haha. Die man van mij kreeg het een tijdje geleden al te verduren dat hij weer eens lui was en moest opschieten. En er zijn nu nog wat van die dingetjes die moeten gebeuren, buiten de babykamer @ alle nachtbrakers, Hoop dat jullie toch nog wat nachten goed kunnen slapen voor de bevalling. Het is wel een teken dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op een baby die nachtvoeding moet gaan krijgen Goh toch bijzonder zo'n lichaam.
Goedemorruge allemaal, ook ik ben er weer! met dikke buik en al... Helaas Sjudith, tis vannacht niet het geworden... heb wel mn best gedaan, maar helaas ben benieuwd of er vandaag nog onverwacht buddy-nieuws komt of zo van iemand. En natuurlijk ben ik ook reuze benieuwd naar het nieuwtje over Rebecca. Spannend hoor! Hier denken we in ieder geval aan je hoor! Verder weinig te melden. hopelijk wordt het vandaag niet al te warm... zal zo eens kijken wat de verwachtingen zijn. en dan vandaag maar weer , wat huishoudelijke dingetjes gaan doen: stoffen, strijken en misschien nog wel even naaien... (1e keer zonder moeder! en in totaal 2 keer met moeder gedaan... ben benieuwd wat het wordt! ) meiden, die slecht slapen: is een ontspannende massage al geprobeerd? of ontspanningsoefeningen van de gym (zit je niet op gym, dan zijn ze ook vast wel ergens anders te vinden of wil ik je ze wel vertellen). want ik kan me helemaal voorstellen dat het vreselijk is als je zoveel wakker bent. het stimuleert dan ook niet echt om naar bed te gaan, lijkt me. groetjes en tot horens allemaal!
Goede morgen meiden, Was ook weer een spooknacht, hoop dat jullie beter hebben geslapen.. Had weer zo een nare droom, over drie mannen helemaal in het zwart die mij achterna volgden..... :x @Sjudith: redelijk slapen bij jou is ook geen gewoonte meer he? @Duster: gefeliciteerd met je 39 weken meid. En fijn dat de kleine in de juiste houding ligt. Ik moet je eerlijk zeggen dat het genieten van de laatste week er niet in zit hoor, het word gewoon steeds erger, en al helemaal met de warmte...pfffff @Sjorsje: hoe was gisteren de verjaardag van Lianne?Is ze lekker verwend met veel kadootjes? Of vertelde je nou dat jullie het pas zaterdag zouden vieren? iig geval van harte..En fijn dat je paps erbij kan zijn. @Passiepaard: hoe gaat het met jou meid? Meiden die een week verder zijn ook van harte! xxx My Angel
@ Arri, nee wordt toch de 31e denk ik Ga zo in bad, want die buik is kei en kei hard! Ben ook al 3x naar de wc geweest waar haal ik het vandaan? @ Angel, nee joh ik pas me vast aan aan ukkie pfffffff En idd we hebben wel ons best gedaan gisteren hahaha, heb een uur gewandeld in het park, zover je dat wandelen kan noemen En daarna in bed "ontspannen", Chieffie heeft zijn best gedaan. En ik had ook geen klagen, vond het zeker niet vervelend
@allemaal: Goeiemorgen, ik zie dat er meer zijn die een rotnacht achter de rug hebben...Ik werd wakker van een klein lijfje dat over me heen kroop. Ik dacht dat het al een uur of 6 was, achteraf bleek het nog maar half 2 te zijn...en heeft Thomas het dus voor elkaar gekregen om de hele nacht tussen papa en mama in te slapen! Vanmorgen toen het wel echt rond 6 uur was, was hij klaarwakker . @Sjudith: Heeft het niet geholpen? Dan hoef ik het niet te gaan proberen vanavond haha! @MY Angel: Oh, bah jij hebt dus meegemaakt waar ik zo bang voor was. Dat lijkt me een vreselijke ervaring. Pff, ik snap dat er tegenop ziet! Ik krijg het er nu al helemaal benauwd van. Zijn er meer van jullie die het zwaar vinden nu je al een kindje hebt rondlopen? Ik doe de laatste tijd best lelijk tegen Thomas omdat ik zo moe ben. Gisterenavond toen ik Thomas naar bed wilde brengen wilde hij nog even lekker dollen, dat is een soort van ritueel geworden met z'n papa, maar die was aan het werk. Ik kon het niet opbrengen en deed echt lelijk, Thomas in tranen en toen voelde ik me zo'n slechte moeder. Toen hij op bed lag heb ik beneden eerst ff een flink potje zitten huilen. En toch kan ik ook vanmorgen weer weinig van m hebben. Zegt Jeroen vanmorgen nog doodleuk tegen me: doe je wel leuk tegen m vandaag?! Oh, ik zou zo graag willen... Ik zit echt mezelf vreselijk in de weg PFF!
Gisteren zijn Lianna en ik naar mijn ouders geweest. Daar heeft ze al heel wat cadeautjes gehad van mijn zus en haar man. Zaterdag doen we het idd uitgebreider vieren. Denk dat in het weekend meer mensen kunnen dan door de week. Trouwens mijn man had ook geen vrij genomen voor haar verjaardag.
@Marleen, ik kan ook stukken minder hebben hoor. Ik merk het vooral als Lianna niet stil wil liggen voor d'r luier of zelfs maar voor haar aan te kunnen kleden. Verschrikkelijk. Ik probeer dan niet te mopperen, maar hoe meer zij zich verzet hoe bozer ik word. @Judith, bij mij heeft het alleen zere bekken opgeleverd. Maar misschien ben ik ook nog niet ver genoeg.
tja...ook hier was 'het ontspannen' heerlijk gisteravond, maar theeft dus nog niet geholpen! dus het kindje is er nog niet klaar voor... maar de mama en de papa wel!
@ Willielien: Het lijkt er wel op! Ik ben m maandag verloren, ook zonder bloed, en op de meeste websites van de VK's staat dat, zeker als er geen bloed bij zit, het rustig nog 2 weken kan duren! Ik had gehoopt dat het door zou zetten, maar die mazzel heb ik niet. Misschien bij jou wel, wie weet! @Sjorsje: Ik word ook steeds bozer inderdaad en aan het einde van de middag kan ik echt niks meer hebben... Als Thomas merkt dat ik boos wordt wil hij gauw met me kroelen. Ik vind het best zielig voor het ventje. Hij kan ook zo ontzettend lief zijn en dan voel ik me helemaal zo'n boe vrouw omdat ik af en toe zo lelijk doe. Gelukkig gaat het nu allemaal opschieten en is Jeroen straks ook lekker vrij, en m'n zus en schoonmoeder ook, dus dan nemen ze Thomas lekker mee op stap!
Marleen, dat is wel lekker als iemand 'm af en toe mee kan nemen. Mijn man heeft nog lang geen vakantie en naar mijn ouders brengen is vanwege de ziekte van mijn vader geen optie. Van m'n schoonouders heb ik nu al 2 maanden niks gehoord.