Lieve Austin, Als je maar bovenop komt en denk aan jezelf meis! Met mij gaat het wel hoor, heb nu meer pijn bij lopen lijkt erop dat baby naar beneden zakt en vagina duwen, doet pijn en probeer ik gaan zitten, maar gaat het ook pijn doen, sinds vanmiddag, vreemd........ Geef je mooie meid dikke pakkerd van ons allemaal!
Hey meiden, Niet veel puf om bij te lezen, laat staan reageren...sorry, beetje prutdag vandaag.... Wilde ff kijken of er nog babynieuws was, maarre nog niet dus..... Liefs
hoi meiden! succes met de laatste loodjes hier! zal wel puffen zijn met dit weer! @austin: wat naar dat je een vervelende bevalling hebt gehad meid! doe het maar rustig aan en geniet lekker van je kleine meid! hier gaat alles goed! mannetje heeft vakantie dus we genieten volop! na zijn vakantie zal ik weer meer tijd hebben om te komen kletsen! het is hier op zolder achter de pc ook niet om uit te houden! pfff.... liefs rebbel
BUDDYNIEUWS!!! Ik kreeg net een sms van Denicepino, ze ligt in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. Meer nieuws volgt nog! [-o< spannend!!!!
het rommelt hier behoorlijk... spannend denice! Austin, kom maar lekkker bij en dan komen wij wel weer een keertje hoor! jij en je kindje zijn nu het belangrijks!
ik zal even iets langer reageren... had net even heel erg haast! maar nu zit ik weer... ik zie staan dat ik schreef: het rommelt hier behoorlijk. Dat is misschien enigszins overdreven... Het is zo dat ik sinds een uur of 4 pijn in mn buik heb. maar helemaal niet heel heftig of zo en ook heb ik nog niet dat het met vlagen komt en gaat. dus houdt ook nog geen tijd bij. weet ook niet of de pijn komt vanuit mn banden of dat het echt mn baarmoeder is. maar ik weet wel dat het gevoelig en pijnlijk is en dat ik van harte hoop dat het nu begonnen is... maar dat idee probeer ik weg te drukken zodat ik niet teleurgesteld ben als het niet zo is! ik vind het wel erg spannend nu hoor! ik hoop het zo... als het nu begint, echt begint, dan weet je gewoon dat je binnen nu en maximaal 3 dagen je kindje in je armen hebt! dus ik wacht nog even rustig af wat er nu gaat gebeuren. hebben jullie nog tips om hier mee om te gaan? of om de pijn duidelijk te kunnen herkennen als weeën?
@ happy het is nog best wel zwaar van tijd tot tijd ben er best onzeker door geworden...met de kleine gaat alles goed en papa is super trots! is het voor jullie nog een beetje uit te houden met dit hels warme weer? @ linka meis jouw zwangerschap is ook niet van een leien dakje gegaan he! ik hoop dat de kleine snel geboren word en dat je van haar kunt gaan genieten! @ rebbel wat gaat dat hard meis dat jullie kleine man alweer een maand oud is! en wat lekker dat jullie nu samen lekker kunnen genieten van hem! @ denice veel succes meis zet 'm op! @ arri ik vind het super fijn dat ik weer met jullie kan babbelen...merk wel dat je best eenzaam word als je alleen maar met de kleine bezig bent...ook kan ik niet echt naar buiten omdat lopen gewoon te pijnlijk voor me is... @ alle nog zwangere dames, ik wil jullie sterkte wensen met dit hels warme weer! xxx
Austin, je bent hier natuurlijk ook van harte welkom! gezellig dat je weer terug bent! maar je hoeft je wat mij betreft niets verplicht te voelen hoor! Wat was er zo vreselijk aan je bevalling? of heb je dat al eerder verteld? je had natuurlijk wel een behoorlijk voortraject voordat het echte werk natuurlijk begon. Jammer, dat je nog zoveel pijn hebt joh. en dat je niet lekker naar buiten kan, hoewel het nu ook wel erg warm is om buiten te zijn.
@ arri weet je zeker dat je dat wilt weten aangezien er nog best wel een aantal dames waaronder jijzelf zijn die nog moeten bevallen? xxx
Hoi! Mogen de enge verhalen per PB naar geinteresseerden of eind augustus? Ik moet nog! Good to hear from you Austin!
nee hoor het is maandag gedaan. en vanochtend meteen gebeld. kon niets meer aan gedaan worden. we hebben ook niets gehad van de gemeente. weet je dit zeker? gr
@ arri helaas kan ik je geen advies geven over weeen....toen het eenmaal begonnen was bij mij dacht ik nog steeds oefenweeen te hebben! @ kim meissie toch wat vervelend van de naam, wat een mooi meiske trouwens en wat een hoop haar! bevalling helemaal goed gegaan? @ elle daarom vroeg ik het ook hahaha! met jou alles goed? xxx
@Arri: ik geloof dat onder de douche gaan staan kan helpen. Echte weeën zetten dan door en oefen-weeën zwakken juist weer af. @Austin; fijn je weer eens te zien meid en neem vooral te tijd om je bevalling te verwerken en praat er veel over. Sterkte en probeer zo veel mogelijk te genieten van jullie mooie dochter! @ Subke: jeetje meid, jij ook veel sterkte, echt heftig wat je allemaal meemaakt. @Linka: rotgevoel is dat he, ik heb het ook vaak, zo'n duwend gevoel. Ik heb trouwens de groeiecho gehad, maar de mevrouw die de echo maakte zei dat je eigenlijk bij 40 weken niet meer zo goed kan meten. Het hoofdje en de buikomtrek leken wat kleiner dan gemiddeld, maar verder zag ze niks geks. Ze kwam ook op 6 pond uit, lijkt mij redelijk normaal, maar goed. Ben benieuwd wat ze vrijdag verder nog te vertellen hebben. Nou ik ga weer naar beneden, want ik zit hier weg te zweten fijne avond liefs Philly
Austin wat leuk dat je (even) terug bent! En wat is Amber-Lee toch een mooi poppetje,... Jammer dat je bevalling zo tegen zat, je hebt dan wel je wondertje end at maakt een hoop goed, maar je moet het er toch maar even bij verwerken he? Take your time! Dikke knuf van mij!
@Austin: Fijn dat het met jullie kleine meid wel goed gaat. En leuk dat papa helemaal trots is. En inderdaad veel over praten zou moeten helpen. Hier gaat het nog redelijk, behalve dan dat ik bijna niet meer kan lopen door pijn van het vocht. En buikpijn en rugpijn. Maar ja dat hoort er bij he! @Philly: Ja dat zeiden ze bij mij ook dat als het kindje ingedaald is dat het hoofdje dan minder goed te meten is. Maar hij was wel erg klein volgens mij. Bij 36w3d was hij 32w3d. Dus nou moet ik morgen toch weer terug. Maar 6 pond is een mooi gewicht!
@ liesbeth dank je meis! nog 14 daagjes voor jou ( hopelijk eerder ) spannend hoor! hoe voel je je gaat alles goed? heb je alles goed besproken? xxx
Hey allemaal, Deze namiddag naar de gyn geweest, ik moet me tussen zeven en half acht aanbieden in de kliniek. Dan krijg ik een baxter en rond half tien word ik naar het OK gebracht. Het gewicht van ons manneke zat rond de 3400 gram. Ik laat zeker via Linka en Kimm weten hoe het gegaan is. Deze avond ben ik met mijn ventje nog lekker gaan eten in de Italiaan. Allez ik ga jullie laten, misschien dat ik er deze avond nog opkom maar ik denk dat ik op tijd bedje in ga kruipen. Tot volgende week donderdag! Denicipino, Veel succes en ik lees binnen een week wel wat het geworden is