Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Aykietje: Heel veel succes morgen. En ga lekker genieten van jullie mannetje!

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nog geen nieuws van Rebecca? Spannend hoor!

Aykietje, ik wens je heel veel geluk toe joh! Succes morgen en welterusten voor vannacht!

Austin,misschien beter als je het niet in details gaat vertellen inderdaad. maar zelf ben ik vrij nuchter daarin: elke bevalling is weer anders...

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    aykietje heel veel geluk en succes morgen, we hopen snel iets te horen ;)

4. Niet meer actief

Hallo

Nieuws over Rebecca:

om 13.30uur is Amy geboren, ze weegt 3230 gram is supermooi en kerngezond!

een trotse Oma!

5. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Rebecca en papa van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amy.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    BUDDYNIEUWS!!!!

Even een sms van Denice:

6cm en helse pijn in mijn rug maar alles helemaal flex hier.
    Hihi kan nog lachen. Toevallig is het heel druk hier en zit ik daarom in de kraamsuite hoe vind je die hahaha niet eens besteld!

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Even een ego bericht, wel bijgelezen, maar geen zin om te reageren.

Vandaag bij de VK geweest, alles is in orde, ze is volledig ingedaald en we hebben het bevallingsgesprek gehad.
    Ze verwacht dat de kleine zo 3300 gram zal wegen bij de geboorte.

Verder voel ik me redelijk, zolang ik maar alles op mijn gemak doe en me niet te druk maak.

Morgen moet manlief afrijden, hoop zo dat hij het haalt. Duimen jullie met me mee?

Voor iedereen een goede nachtrust!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Aykietje, heeel veel sterkte morgen!

@ Rebecca, heeeeeel veel geluk met je meisje!
    :D...vertel me alles over de ruggeprik ;)

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ aykietje heel veel geluk morgen meis!

@ rebecca gefeliciteerd met jullie dochter!

@ denice zet 'm op meid, voor je het weet heb je jullie kleintje in je armen!

ga die kleine de fles geven en dan ga ik lekker naar bed!

welterusten dames!

dikke xxx

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ sjudith een ruggenprik is hemels! echt fantastisch en van het zetten voel je helemaal niets!

xxx

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebecca, man en oma, gefeliciteerd met Amy! Fijn dat alles goed is!

12. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Alle nieuwe trotse mama's van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    aykietje, succes morgen en daarna genieten!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    aykietje heel veel suces morgen.

denice zet hem op meis. we zijn nieuwschirig

Rebecca van harte gefeliciteerd met je meisje Amy Super leuke naam.en top dat alles goed gaat.

Austin fijn weer eens wat van je te hoor. wel minder dat je het nog zo zwaar heb.hoop dat je er goed over kan praten je mag me altijd pb hoor.

Nou dames. ik ben erg moe.heb net ge bbq en daar na met de wii gespeeld en dat is best vermoeiend dus hoop goed te slaapen.

slaap zacht ierdereen

liefs sabrina

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, zo ging het hier bij de aangifte van Jarissa in ieder geval wel. VK maakte ons er nog op attent dat we het formulier van de gemeente heel goed moesten controleren. Geloof dat wij 9 dagen hadden om e.e.a. nog gemakkelijk te kunnen wijzigen. Zou toch raar zijn als dat bij iedere gemeente anders is? Echt zonde van je geld zo maar kan me wel heel goed voorstellen dat je de naam wilt zoals jullie dat samen vooraf bedacht hadden.

@Austin: mocht je toch behoefte hebben om je bevallingsverhaal van je af te schrijven en de nieuwsgierigheid van een aantal van ons te bevredigen, dan kan dat toch in het topic bevallen? Daar kan iedereen die dat wil het lezen en mensen die nog moeten en het liever niet lezen kunnen het zo heel gemakkelijk vermijden.

@Rebecca: van harte met de geboorte van jullie dochter!

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jee, wat moest ik veel bijlezen (drie dagen niet hier geweest, geloof ik). Kan niet overal op reageren…

Eimat, Eliesja, Nickyz en Kiki, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie jongens!

Rebecca, eindelijk! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Subke, leukemie, jee! Heeft hij al een behandeling ondergaan en hoe ziet het er nu uit?

Lieve meiden die er om wat voor reden dan ook even helemaal doorheen zitten: dikke knuffel voor jullie allemaal!

Wat een prachtige foto’s van kindjes zie ik voorbijkomen! Heel leuk trouwens om van de al bevallen mama’s te lezen. Van mij mogen de bevallingsverhalen hier ook verteld worden hoor (of in het mama-topic, dan kunnen de geïnteresseerden het lezen en de rest het negeren :D ) Iedere bevalling is toch weer anders.

Mik, hoop dat je weeëndans veel weeëngeluk mag verspreiden onder ons! Kom maar op hiero!

En Noura, heerlijk om te lezen dat je buik alweer bijna plat is. Dat biedt hoop!

Hier is alles nog steeds zo rustig in de buik, dat het voelt alsof ik nog wel twee maanden door kan lopen voor er eindelijk eens iets gebeurd… Da’s toch niet echt de bedoeling…

Ondanks dat het kindje twee weken geleden volgens de vk vast in de bekkeningang lag, lag het nu bij de controle toch weer los. Wist niet dat dat kon… Moet dus alsnog meteen gaan liggen mochten de vliezen breken.

En m’n banner: 38 weken 4 dagen. Ongelofelijk. Ook ik moet de laatste dagen af en toe terugdenken aan het begin en hoe snel het eigenlijk is gegaan.

Nou, ga zo m'n bedje maar eens opzoeken. Zit al tijden in m'n ogen te wrijven, maar wilde zó graag bijgelezen zijn... Slaap lekker ALLEMAAL en tot morgen!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebecca, eindelijk, je prachtmeid is er nu, gefeliciteerd met jullie dochtertje Amy!

Aykietje, heel veel succes vandaag, ik hou mijn mobiel in de gaten! Ben toch hele dag thuis ivm erg warmte.

Hier slechte en helse nacht, als baby beweegt, AUW! Ik word nu moedeloos van en lopen en plassen en zitten gaat het niet meer, ik janken en me vriend wakker gemaakt, nu is baby maar lekker rustig, nou ja! Eigenwijze baby netals mamma en pappa!

Austin, je hebt echt prachtmeid, ja, ik begrijp je heel goed over bevallingsverhaal, laat je maar lekker verwerken en praat dan veel over met je lieve man en genieten van prachtige Amber-Lee

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, 6 pond is meevallen hoor, ik hoop dat je heel snel je baby in je armen krijgt en voel je nog wat fitter dan toen?

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantico, is je eerste kind of tweede kind? Bij mij was eerst ook ingedaald, daarna los gegaan, hoort bij tweede zwangerschap, dat het heel normaal is, maar is nu weer ingedaald maar ook diep, is ook te merken, doet heel pijn!

20. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Aykietje: Succes vandaag!

Rebecca: Eindelijk. Wat moet je blij zijn. Hopelijk is alles goed gegaan en mogen jullie snel naar huis.

Verder iets te moe om te reageren, moest ff uit bed, werd een beetje flauw van dat liggen. Gisteren bij VK geweest, alles ok. Dus we wachten weer af....

Deel Deze Pagina