@Aykietje: gefelicteerd met Stan! @ Miranda: dikke knuffel meid en veel sterkte vandaag en morgen (en de andere dagen ook)Ik kan me voorstellen dat je in een soort achtbaan van emoties zit.
aykietje, gefeliciteerd met zoon Stan! Hoop dat je snel opknapt van de keizersnede! miranda, veel sterkte! subke, vertel idd gerust als je dat wilt!
Lieve Miranda, Heel veel sterkte en morgen wordt bijzondere dag, het wordt idd moeilijk.....Hele dikke knuff en denk aan jullie morgen!
oooooo dat heb ik weer. komt de posbode net met een pakje voor de buuren.ik heb me voeten in een bak water.dus ik er uit op de handoek ze afgedroogt. niet goed waar schijlijk wat ik glij uit in de deur post.teen open eleboog open en knie bezeerd en dat is waar ik best van baal want die zijn heel gevoeling en kunnen er dan heel veel last van hebben. postboden ook geschroken dus komt binnen voor deur was open help me over eind. hij nog sorry dat ik binnen kom. ik geeft niet. maar ben wel even geschroken gelukig liet de kleine zich daarna meteen voelen. wat ook minder is zie net op de muur (wit gestuukte muren) dat er bloed zit. hoe krijg dat weer weg hmmmm hee wat een k*t zooi sorry voor ego maar moest het even kwijt
Hi meiden. Even kijken of er babynieuws is en de dames felciteren, maar heb het vreselijk benauwd en kan het niet meer opbrengen door de warmte dus sorry dames kan vandaag niet op iedereen reageren.... Aykietje: Van harte gefelicteerd met je zoontje Rebecca en Denice: Van harte gefelicteerd met jullie dochtertjes Wens jullie allen een fijne, herstellende en gezonde tijd tegemoet! Dames die een week verder zijn van harte,en bij wie het rommelt...heel veel sterkte! En voor die gene die behoefe hebben aan een knuffel, ik zou zeggen hij komt jullie kant uit. My Angel
***INBRAAK VAN EEN JULI MAMA*** Nog 1 nachtje slapen en dan is het augustus! Jullie maand gaat bijna beginnen. Natuurlijk zijn er al een aantal die niet konden wachten Gefeliciteerd! Maar voor de rest: Heel veel succes gewenst bij de bevalling! Wij zijn bijna klaar alweer, het gaat zo snel allemaal, dus vergeet niet te genieten van alles! Enne...Natas, speciaal voor jou een hele dikke cyberknuf! Liefs, Lientje ***UITBRAAK JULI MAMA***
Oh Binna wat moet jij geschrokken zijn zeg. Gelukkig beweegt de kleine wel lekker nu! My Angel, succes morgen. De laatste keer bajes morgen! Hopelijk gaat het deze keer iets beter als vorige week!
@binnabinna jemig meis.... kan me goed voorstellen dat je geschrokken ben... voel je, je alweer wat beter? ik snap er zelf ook vrij weinig van... heb ookal wat vragen opgeschreven... ach ik zie het morgen wel....
meiden, wat moet ik doen! de pijn wordt steeds meer. maar zie nog geen regelmaat of zo en het komt ook niet met pieken en dalen. wel een beetje piek en dalerig... ik krijg de zenuwen! weet niet of ons kindje nog wel goed ingedaald ligt, en hoe het ligt (hij is zeer beweeglijk geweest..) maar misschien verbeeld ik me alles maar en stelt het niets voor!
ik heb trouwens zo'n leuk boek gekocht gisteren voor ticho.... Ik ben nu de grote broer heet hij... hij vind hem helemaal geweldig... gaat over een kindje dat luuk heet die grote broer is geworden.... hij wil graag met het kindje spelen maar die is nog te klein en dus moet hij wachten totdat de baby groter is... echt een leuk boek en aanrader voor de moeders die een 2e of misschien wel een 3e krijgen... http://www.freerecordshop.nl/sitemap-nl ... ote-broer- maar hij is ook verkrijgbaar bij de makro...
@ Binna, gaf je daarom geen antwoord meer op msn gelukkig alles goed met ukkie @ Arri, haha same here, zodra ik sta enorme pijn in onderrug en onderbuik! En ik loop of mijn benen vast zitten aan elkaar! Zodra ik zit is het wat minder... Maar ja wat nu?
@ judith ja daarom antwoorde ik niet.maar heb je nm op geschreven hoor. @kimm happy en sjorsje het gaat gelukkig wel weer.wel een beetje stijf. en alles blauw maar ja kleine beweegt goed.
ik vind het wel erg moeilijk sjudith... ik heb het ook: pijn in onderrug en in buik en de buik is ook helemaal niet soepel meer. Ook trek het elke keer door mn vagina heen... Zitten lukt het best, maar soms ook heel niet. maar lopen doet ook pijn... ik vind het nu echt even heel spannend! het lijkt dan ineens dichtbij te komen... hoewel ik ook in mn achterhoofd houd dat het ook nog wel kan gaan duren! misschien gaan we maar even een bezoekje brengen aan mn schoonouders, voor de afleiding... alles in huis is al gedaan, dus dat verzetje heb ik ook niet... Zijn er nog meiden die tips hebben? wat moeten Sjudith en ik beginnen? als ik bel, weet ik niet precies waarom ik bel... alleen om te zeggen dat ik het spannend vind? en dat ik pijn heb en niet weet wat voor een pijn het is?
Eh, dames tja.. Als je het echt niet weet gewoon bellen. Maar mijn ervaring is dat je het echt wel merkt dat je weeen hebt... Maarja misschien is niet iedereen hetzelfde. Als je wel wilt bellen, vind je dit misschien een beter tijdstip dan vanavond laat... Dus dan zou ik het nog even wagen...
Binnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tjeetje, dat zal je wel schrikken, poeh! Gelukkig niks ernstig, maar rust maar uit meis!