Ik ga NU naar bed! Ik wens je een hele goede, rustige nacht toe en dat we elkaar maar pas laat morgen ochtend weer mogen treffen.. Wat dacht je zo rond de tijd dat Juud geopereerd wordt? (11:00) hahahaha..
goeie nachtrust meiden! en sjudith en chieffie, veel succes morgen en dan genieten van jullie kleintje!
Als dat nu is zou gaan lukken denk dat ik morgen de gelukkigste van van heel de wereld hahahah Slaap lekker meis
Rebecca, Denice & Akytie GEFELICITEERD. @Austin - leuk dat je er weer bent. @Subke - welkom terug @Petra - wat 'n plaatje! ik kan niet wachten. @Sjudith - spannend morgen Vandaag bij de gyn geweest en een datum geprikt 12 AUGUSTUS vind dit eigenlijk wel een beetje aan de late kant, zo'n 5 dagen voor de uitgerekende datum, ik ben bang dat ik eerder aan de gang ga??? Maarja we zullen wel zien, ik weet in ieder geval dat ik niet langer loop als de 12e . Ben over zo ie zo over 12 dagen Mamma ! Groetjes,
zo, mijn eerste nachtelijke bezoekje aan de site... en tis gelijk goed raak! heb mega veel pijn, erg veel pijn in mn onderrug en echte weeën pijn. ik wacht tot 3 uur en ga dan naar het ziekenhuis bellen, heb het dan 1,5 uur aangezien. ben benieuwd wat ze zeggen... heb inmiddels nog wel de vaat van gisteravond gedaan en het aanrecht gepoetst. je moet wat he?
@Arri: spannend zeg... ik neem aan dat je nu in het ZKH bent... Wat een helse nacht was dit zeg. Ik heb geen oog dicht gedaan door de warmte en de onrust in mijn buik. Bleh. Elk uur naar de wc (en dan ook echt flink moeten plassen hoor maar goed, ik hou ook zo ontzettend veel vocht vast). Nauwelijks geslapen dus. Ik hoop dat het verder beter gaat met slapen hier (vooral voor Joy..) Ik ga het zo nog wel even proberen maar ik had even geen zin meer. Manlief heeft ook slecht geslapen maar ligt nu heerlijk te snurken en ik denk dat zijn wekker over een dik uur afgaat.. laat hem maar even slapen.. scheelt weer met het aantal humeurige mensen in huis De status is hier: - veel harde buiken (vooral 's nachts maar ook overdag) - menstruatie achtige krampen 's nachts maar niet erg pijnlijk - misselijkheid - slijmprop verloren (gisteren) - kind volledig ingedaald (al 3 weken) En het zegt allemaal niets! Zo irritant, dit zou nog 4 weken kunnen duren... pfffffff. Gelukkig voel ik me verder wel aardig (de rugpijn is minder, alleen vannacht niet zo) en ik heb genoeg te doen. Ja, gaan zitten wachten tot het echt begint... dan duurt het zo lang allemaal. We merken het wel maar spannend is het wel
@Arri spannend zeg heb je nog moeten bellen? @ElleNY hahahah nee hoor zelfde verhaal als jij ook dat flink moeten plassen .Klinkt wel goed elle je klachten. Ik heb ook menstuatie achtige krampen in me buik en benen. Vannacht ook rare been klachten gehad nou zal wel niks zijn hoor . Tis in middels aug we wachten maar weer af . Slaap lekker voor zo
Jeeeez! Wij hebben het wel lekker voor elkaar he? Klinkt goed, mijn klachten? Nou, ik vind er geen bal aan. Ik weet dat het nog weken kan duren.. hopelijk doe ik ondertussen een boel nuttig voorwerk (een paar centimetertjes ontsluiting creeeren...) Goed, ga weer proberen een slaapje te doen
Hahaha ja echt wel .Vond er al ff geen bal meer aan op deze manier maar wat moeten we dan ?Ja dat voorwerk weet ik ook niet hoor denk dat ik dadelijk spontaan ga bevallen zonder weeen of zo 8) Slaap lekker meis hopelijk lukt het je nu
nou, mijn vliezen zijn gebroken om 5:30uur. Jeetje wat stinkt dat zeg. Als je al niet weeig was op de maag dan wordt je dat nu wel. Nog geen weeen, bel straks de vk. Ga nu ff de laatste dingetjes in huis doen en ff slapen. Heb een beroerde nacht gehad. X
nou nou.. toch wel spannend voor weer veel mensen precies Succes met de KS Judith en Willelien ook veel succes! (en natuurlijk ook voor de rest) We hebben augustus toch al gehaald. Heb ook geen oog dicht gedaan afgelopen nacht. Voel vanalles.. weet nog niet meer wat ik voel. Kleintje? Harde buiken? 't is in ieder geval best heftig. Zodadelijk naar gynae.. ben benieuwd. Kleintje is behoorlijk onrustig; zal nog wel steeds stuit liggen (zo te voelen) Straks weten we wanneer we mama en papa worden.. vind 't allemaal best eng. Zijn er zo nog meiden hier? Of is iedereen er vreselijk gerust in? Ik kan er nog altijd niet aanuit dat we binnen een paar weken een kleintje hebben. Wat als ik 't niet goed doe? Ben de laatste dagen echt vreselijk onzeker.. (hormonen?)
@willielien spannend zeg succes @Subke ja hoor hier was even de hond maar uit gaan laten op de vroege morge. Spannend zeg een datum.Ligt jou beeb ook nog in een stuit? Ja die onzekerheid zijn de hormonen maar is ook een goed teken dat je die zorgen hebt.Is ook allemaal niet niks hey Nou zeg ik zweet nog steeds met bakken tegelijk word er kierewiet van
zou nu ook best 'n stukje willen gaan wandelen.. verkoeling zoeken. Maar heb alleen 2 dikke luie katten, grinnik.. die krijg ik niet mee..
ik hoop dat 't vandaag niet te heet wordt.. moeten vanaf 3 uur deze namiddag naar de diamanten bruiloft van mijn man zijn grootouders.. en dan in zo'n hitte, met mijn dikke voetjes.. bah.. en weer heel de familie die aan mijne buik wilt zitten. Kan er niet meer tegen.. grinnik.
Nou op journal zeiden ze toch weer 26 graden bij mij in de buurt dan . Zou vliegenmepper mee nemen dan als ik jou was kan je de handen van je buik af meppen 8)
Eliesja, Nickyz,Rebecca5,Denicepino, en Aykietje van HARTE PROFICIAT MET JULLIE WONDERTJES. Zo ben er al even niet geweest, maar wou jullie allemaal even bedanken voor de felicitaties. Ik dacht nu heb ik even snel tijd voor een klein berichtje. Met Jurre gaat het helemaal goed. Hij heeft alleen ontzettend last van krampjes. zo zielig om te zien want hij is verder een heerlijk tevreden jochie. Zal binnenkort eens proberen een foto te plaatsen en mijn bevallingsverhaal hier neer te zetten. Voor alle dames die nog moeten...heel veel succes met alles (warmte, bevalling enz) en het is het helemaal waard...
@Eimat das zo vervelend buikkrampjes en je staat er zo machteloos tegen over he .geniet van de kleine