@Eimat, klein tipje voor de krampjes van je zoon, Cinababy druppels. Misschien had je er al van gehoord. Enige is dat je het niet veelvuldig gaat gebruiken want de baby's vinden het vaak ontzettend lekker , maar te veel is nooit goed dus minder dan op het flesje staat aangegeven gebruiken. Wij gebruikten het eigenlijk alleen als onze zoon last had en niet standaard om de zoveel uur. Hier is het nu heerlijk weer. Net geregent en frisse lucht stroomt ons huisje binnen Dadelijk maar even wat soppen. gisteren boven alles schoon gemaakt, nu is beneden aan de beurt. @ alle dames die al bezig zijn met de bevalling, succes! Fijne dag allemaal
*inbraak* ik wil even melden dat rachel1984 vanmorgen om 8.08 naar het ziekenhbuis is gegaan omdat de weeen heftigeren en regelmatiger zijn geworden zodra er wat geboren is zal ik he hier alten weten! *uitbraak*
Aykietje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Miranda, heel veel sterkte met alle emoties en dubbele gevoelens. Marleen, fijn hoor om te weten dat er schot in zit! Wou dat ik hier ook zon bericht kreeg Kimm, kleed m uit met al je vragen! Willelien, wat spannend: gebroken vliezen! Hoop dat de bevalling snel op gang komt. Uit nieuwsgierigheid: hoe ruikt het? Echt zo zoet als je overal leest? Kun je het ergens mee vergelijken? Eimat, fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat! En een paar meiden die vandaag een kleintje gaan krijgen (Sjudith, Rachel, nog meer? Weet het even niet meer ) Superspannend! Hier een kort nachtje. Was gisteravond totaal niet moe, viel tegen 2 uur in slaap denk ik, en was om half zeven al weer klaar wakker. Ben benieuwd of ik de hele dag doorkom en wat mn voetjes gaan doen.
Goedemorgen, lees dat er al weer een paar héél vroeg wakker waren, wat vervelend voor jullie. hier is het al lekker afgekoeld het heeft keihard geregend, joepie het rommeld ook al weer lekker bij een paar, dus misschien vandaag weer babbbiieeessss haha leuk die van mij is lekker lui/lief in mijn buik, dus verwacht de komende weken geen steek. vind ik niet erg hoor, kan ik nog lekker genieten van mijn verlof. voor de meiden die het zat zijn: een knuffel/ hug! liefs J
Jeetje, hier ook al zo'n rotnacht achter de rug. Alleen maar harde buiken en nauwelijks geslapen. Het was niet alleen vreselijk heet maar ook enorm benauwd. Daar lag ik dan met mn te dikke zwangere lijf op de te kleine doorgezakte bank met wat rennies. Pfff, en Jarissa heeft ook al zo slecht geslapen. Dus vriendlief probeert nu nog wat in te halen. Zou graag ook willen maar ja. Hij moet vanavond en vannacht werken dus nu eerst zijn beurt om te slapen. Ik kan gelukkig vanmiddag wat inhalen, dan is Jarissa naar het KDV. Hopelijk is het dan wat koeler want ik merk er hier nog weinig van.
@pendrag, is het dan nog zo warm bij jou? hier is het echt heerlijk maar misschien hebben we hier wat opstartproblemen en komt de warmte nog.
Zo ben weer bijgelezen! Gisteren vanaf 15:00 niet geweest en had veel bij te lezen hier. Willielien: Succes meid, hopelijk komt het allemaal lekker zelf op gang binnen nu en zo,.. Miranda: Heel veel sterkte meis, dit is allemaal erg moeilijk. Dolgelukkig met Laureen maar nu i shet de dag van Lindy* Huil maar maar en veel praten met mensen die je lief zijn. Aykietje: Joehoeeee gefeliciteerd met de kleine Stan! Mooie naam! En nu leker opknappen en dan genieten van de kleine man. Eimat: Leuk dat je dr even was, foto's zijn we dol op hier! Binna: Jeetje, wat een schrik. Hoop dat alles goed gaat, heb je alleen schaafplekken of ook beurs en blauw? Die doen zo'n pijn, dat kan nu even niet dr bij eigenlijk he? Judith en Rachel: heel veel succes, vandaag weer babies erbij! Joepie,... Ik moet 11:15 bij vk zijn. Dus ga zo maar een sdouchen en honden uitlaten. Ik ben het vocht wel echt spuugzat zeg. Zwangerschap niet hoor, maar jeetje die voeten, die handen,...maar goed ben zeker niet de enige hier he Vanmiddag naar het zwembad met vriendin, hopelijk is het niet te druk, metal die springende kids wordt ik zo'n leeuwin om mijn buik in d egaten te houden. Even bijkletsen, wat eten, helemaal leuk! Nou meiden, fijne dag vandaag. En vanavond kom ik lekker buddynieuws kijken! xx
Dat vruchtwater is onmisbaar hoor! Heel zoet, weeige lucht. Ik vind het niet naar sperma ruiken zoals wel gezegd wordt. Beetje naar amandelen. Heel overheersend, je ruikt het door het hele huis heen.
Heb gister de hele reeks tips afgewerkt die ik meekreeg om de weeen een beetje op te wekken... Of die nu echt helpen, geen idee, maar in ieder geval denk ik de mentale factor van "ik wil bevallen" ook wel meewerkt. Ga ik gister naar bed: spijt. Moest eerst goed naar het toilet en had de hele nacht door pijnlijke harde buiken. Au, kreun, honderd keer naar de plee om te plassen. Kotsmisselijk van de cafe-lucht van mn man die om 1 uur thuiskomt (was bij hoge uitzondering toch even de kroeg in omdat er een goede vriend even in het land was). Uren wakker gelegen... Toch vanmorgen weer wakker geworden met een rustige buik en een kleintje dat zoals altijd de hik heeft. WACHT MAAR, we lokken je wel met iets anders... en wat spannend hier weer met een paar dames "aan het werk"
zou zeg wat is dit dan nou... is onze maand begonnen word het steeds rommeliger bij iedereen... (behalve bij mij snik snif)... ik wens iedereen heel veel succes vandaag... (ik mezelf ook ga de gyn pesten (6) hihi) de zon schijnt hier niet... maar heb eht wel onwijs heet jemig zeg pfff
Spannend zeg wat een gerommel op de eerste dag van onze maand! Ben heel benieuwd wie er allemaal hun kleine te zien krijgen vandaag! Aykietje, gefeliciteerd met jullie zoon! Ik heb sinds gisteravond ook buikpijn telkens en wat misselijk en erg moe. Kan natuurlijk ook van de warmte komen. Maar de kleine mag dus vandaag niet komen, want ga zo op weg naar de bruiloft van mijn zus. Dus nu moet ie even blijven zitten. De vluchttas gaat zo achter de in auto, papieren allemaal mee, dus als de kleine wil komen dan moet het maar. Maar ja we zitten wel anderhalf uur van huis. Dus ik hoop maar van niet. Heel veel sterkte voor alle dames vandaag en ik kom morgen lezen hoe het is verlopen
@Arri; Ben benieuwd of je nog gebeld hebt. Ik heb al 2dagen hetzelfde gevoel, maar 't zet helaas niet door @Binna; Hoe voel je je nu. Is het allemaal niet pijnlijker geworden na 'n nachtje slapen? @My Angel; Eindelijk je laatste bajesdag, succes meid! @Debbie; Hier ook iemand die gisteren een hele reeks hulpmiddeltjes heeft geprobeerd. Aangezien het al een paar dagen rommelt had ik gehoopt dat 1 van deze middeltjes misschien de doorslag zou geven, maar helaas. @philly; Succes bij de Gyn. Hopelijk kan en wil zij je van deze zwnagerschap "verlossen" Gefeliciteerd met je 40weken! @Diana; Gefeliciteerd met je 40weken! @Kimm; Succes bij de Gyn! @Bemy; Wat fijn dat je eindelijk een datum hebt. @Willielien; Gefeliciteerd met je 38weken. Wat spannend je vliezen gebroken. Binnen 72uur ben je zeker mama..... @Subke; Ik herken dat onzekere gevoel wel. Ik heb me tijdens de zwangerschap nergens zorgen over gemaakt, maar nu haal ik me allemaal in mijn hoofd dat er ook iets mis kan zijn @Rachel; Spannend, heel veel succes! @Passiepaard; Succes bij de VK! Groetjes Silvia
Succes meiden.... Bemy, is fijn dat je nu datum hebt, spannend hoor nog 12 dagen te gaan! Binna, gaat het nog met je?
Dat lijkt me eigenlijk wel een leuke ervaring, als op een bruilft de vliezen breken ofzo. Haha! Weet gelijk iedereen dat je gaat bevallen. Ik vraag me nu ook steeds af als ik de deur uit ga: Wat nou als . . .? Maar meestal begint het 's nachts hè, zeggen ze. Hier is het trouwens nog steeds benauwd. Het heeft hier nog niet geregend, maar de donkere wolken zijn in aantocht. Ik zal dadelijk eens kijken op buienradar.nl wanneer we hier de frisheid kunnen verwachten. Heb gisteren en eergisteren de hele dag in m'n bikini rondgelopen en NIKS gedaan. Heerlijk, beetje lezen, puzzelen, dutten . . .
Hallo allemaal! Zag dat er weer een aantal beebjes zijn geboren, van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes meiden! Geniet ervan! Onze internetverbinding knalt er aldoor uit, dus ik kan helaas niet alles bijlezen... waarschijnlijk is de router kaduuk, dus moeten we daar een nieuwe voor halen... Las ook dat het bij veel van jullie nu rommelt, spannend hoor! Soms denk ik 's nachts ook dat het gaat beginnen, maar als ik dan weer ga slapen en 's morgens wakker wordt heb ik alleen maar last van mn liezen... 1 ding is in elk geval zeker nu, ik wordt weer een echte augustusmama! Juli heb ik niet gehaald, wat ik eigenlijk wel voorspeld had voor mezelf, hihi! Naja, we zien wel wanneer beebje komt. Iedereen een hele fijne dag vandaag en ik kom vanavond even kijken of er weer beebjes bij zijn! Sowieso 1tje van Sjudith, spannend hoor! Xx
Veel gebeurd weer hier! spannend hoor heel veel succes voor iedereen die vandaag gaat bevallen! Hier rustige nacht gehad, ga straks even op visite bij een oud klasgenoot die ook zwanger is. Hier valt het nu ook nog mee met de warmte, gisteren zat ik er wel ff doorheen.
@Diana81 dat wil niks zeggen hoor vaak 's nachts... bij ticho braken 's morgens mijn vliezen.... en 's avonds om 19:07 was ticho er
Nee okee, ik heb nergens percentages gelezen ofzo, maar in de meeste boekjes lees ik toch dat het meestal 's nachts begint. Ik zou eigenlijk ook liever overdag "bezig zijn" met bevallen.