@ petra wat een mooie meid met zo een lekker koppie blond haar heerlijk! @ aykietje en man proficiat met jullie vent Stan! @ Noura ook jij hebt zo een heerlijke meid zeg wat een dotje en goeie tip om die electrode te bewaren, ik heb thuis het polsbandje van mezelf nog liggen toen ik geboren was van het ziekenhuis vind ik zo gaaf dat mijn moeder dat bewaard heeft dat ik voor de kleine ook zoveel mogelijk wil bewaren. @ Miranda veel sterkte aan jullie voor vandaag meid @ binna binna dat is schrikken zeg; tja bloed aan de muur proberen met een vochtig doekje, en ik heb zelf altijd reserve witsel in de kelder staan om zulke ongelukjes weg te werken.. @ arri probeer rustig te blijven ook al is dat moeilijk meid hmm afleiding? Dvdtje huren, een lekker bad nemen als je partner er ook is, ik durf zelf niet meer alleen in bad te zitten veel te bang dat ik niet meer omhoog kan komen. Ehm ik weet niet of je van lezen houd, ik lees nu per dag 1 boek uit dus kan zo weer naar de bieb een beetje tutten nagels lakken jezelf een gezichtsmaskertje geven @chieffie en judith goed nieuws en geniet van de bevalling! Willielien spannend! Rachel ook al nu word het wel spannend al 3 dames die aan de gang gaan @ alieke een fijne bruiloft en inderdaad laat die kleine vandaag nog maar zitten ; ) hier is alles erg rustig nergens last van behalve van het weer en de hormonen, gisteren enorm moeten huilen en ik weet niet waarom haha verder geen last van krampen of voorweeen dus ik heb geen idee wanneer onze smurf zich gaat melden, zelf hoop ik dat de kleine nog wat wacht omdat het visum voor mijn schoonmoeder nog niet rond is en we zouden haar er zo graag bij hebben maar goed wat niet kan dat kan niet nou dames succes en doe lekker rustig aan het is nu voor ons allemaa lekker aftellen geblazen
bumba, hoe hoog was je bloeddruk hiervoor? volgens mij gaat het ook mn om het verschil. fijn dat ze het in ieder geval controleren zometeen! fijn om te horen dat de bloeddruk bij meerdere stijgt en dat het idd bij het einde van de zwangerschap hoort. mijn bloeddruk was van 120-75 naar 130-85 gegaan. valt op zich wel mee dus. schrok meer van het rustadvies, want ik doe al heel rustig aan. ben meer in mijn hoofd druk met dingen. denk dat ik daar maar eens wat aan moet doen..
rachel is bevallen vanmrogen om 10 uur haar kindje heet jayden mitchel en woog 4160 gram alles gaat verder goed
Hallo allemaal Ik heb nog niet bijgelezen, want ik ben net terug van de gyn. en m'n moeder is op bezoek. Maar, we hebben het volgende afgesproken: zondag ga ik nog een nachtje slapen in het ziekenhuis met een spuit en dan gaan ze me als het goed is maandag inleiden (als ik inleidbaar ben en er niet te veel medische bevallingen zich aandienen!) Ben erg opgelucht. tot later liefs Philly p.s. en de 40 weken heb ik maar mooi gehaald! Ook een mooie mijlpaal.
Philly, da's fijn dat je geholpen wordt meis! Rachel, gefeliciteerd met jullie zoon Jayden! Terug van VK, prima in orde, bloeddruk prima, kans op 8 of meer ponder, grote baby op dit moment. Als ze maar gezond is vind ik belangrijkste!
Buddy nieuws Juudje is om10.51 bevalen van aan dochter Giulia Christina Giovanna ze is 50 cm en weegt 3780
**INBRAAK** Sjudith is vanmorgen om 10.51 bevallen van haar dochtertje. Het meisje heet Giulia Christina Giovanna. Ze is 50 cm en weegt 3780 gram! Gefeliciteerd Juud en Chief! **UITBRAAK**
Juudtje en Chieffie van harte met jullie dochter giulia Rachel van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayden
philly, fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt en opgelucht bent! wie weet begint het al voor maandag!
JIPPIE! M'n oude schoolvriendinnetje heeft een dochter! Heel de morgen in spanning gezeten pff... @ Rachel: Gefeliciteerd met je zoon! @ allemaal: Succes voor degene bij wie het allemaal rommelt. Ondanks dat ik gisteren bij de gyn geweest ben en blij ben dat er een beetje schot in zit, heb ik vandaag echt een rotdag. Heel de tijd een onbestemd gevoel, krampen, misselijkheid bah! Lekker rustig aan vandaag!
@Rachel; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. @Judith en Angelo; Ook via deze weg van harte gefeliciteerd met jullie dochter @Philly; Fijn dat er eindelijk iets aan gedaan wordt. Groetjes Silvia
hey meiden @Philly dat is wel een heel erg lekker idee @linka das wel lekker dat het goed was bij de vk alleen wel een groot kindje @marleen dat is minder meis. doe maar lekker rustig aan @moniquekenitra dat is wel minder dat het visum niet wil lukken @lauwie mijn bloed druk is nog steeds het zelfde maar dat is hij steeds. Nou heb net de laast spijltjes van de box in de grondverf gezet.nu nog een keer schuuren en dan in de goede kleur.wat en take werk ga nu leker niksen en zo nog even een tukie doen. kuss