Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, wie weet toch 6 ponder bij bevalling, dan hebben ze fout geschat :p !

Gaaf dat je box hebt geschilderd :D !

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Juudtje en Chieffie van harte met jullie dochter giulia

Rachel van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayden

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wow, weer wat aug. baby's geboren!

Judith en Chieffie van harte gefeliciteerd!

Rachel en hubbie van harte gefeliciteerd!

4. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Rachel en papa: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Sjudith en Chieffie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Hier weer veel pijn de laatste dagen! En dan vooral 's nachts. Heb dan ook vannacht weer de halve nacht met maagkrampen op gezeten! De kleine weet mama goed toe te takelen.

Ga nu proberen nog wat bij te slapen, want zit er echt even helemaal doorheen! Dit ga ik geen 3 weken nog volhouden. Die pijnen zijn verschrikkelijk...............

Ook nog goed nieuws: Manlief heeft zijn rijbewijs gehaald, meiden die hebben geduimd dank jullie wel.

5. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Aykietje en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Stan

Juudtje en Chieffie van harte gefeliciteerd met jullie dochter Giulia

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Rachel: gefeliciteerd met jullie zoon!

Sjudith: gefeliciteerd met jullie dochter!

Philly/buddy: Fijn dat je nu zekerheid hebt. Ik houd mijn telefoon in de buurt! Succes!

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Voor de nieuwe moeders GEFELICITEERD :D

Vanmorgen bij de gyn geweest... pff heb echt helemaal niks met hem...

blijk dus dat er al maanden op papier staat dat ik dus de 28e ben uitgerekend... lekker omslachtig... mjah niks aan te doen...

Maar met de baby gaat het verder wel goed... hartje heeft nog steeds die overslag maar het aantal slagen p/m is verder goed...

en verder.... mjah afwachten met alles....

8. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Jee, een paar dagen niet actief meegelezen. Ik had dus een vreselijk last van een :oops: aambei :oops: . Na de bevalling van mijn dochter had ik daar zoveel last van, dat ik toen ook nooit meer zwanger wilde worden, door de aambeien. Wat een pijn en ellende heb ik er toen van gehad.
    Nu ik al een tijd over mijn schaamte heen ben, heb ik gelukkig ook van de week weer een ontzettende goede zalf gekregen. Dus kan weer lekker achter de computer zitten :)

Ik ga nu een beetje bijlezen, maar zal niet alles kunnen lezen, anders zijn jullie daarna op pagina 1400........

Kom net van de verloskundige vandaan. De kleine lag al een klein beetje ingedaald. Ze zei, dat ik nu niet meer bang hoefde te zijn dat als de vliezen zou breken, er iets uit zou zakken. Dat doet me goed.

WAUWWW............natuurlijk zijn er ondertussen ook allemaal baby's geboren.............. :D :D

Rebecca: gefeliciteerd met jullie dochter Amy
    Denice: gefeliciteerd met jullie dochter Emy
    Aykietje: gefeliciteerd met jullie zoon Stan

Mijn computer loopt nu voor een deel vast, ik zal dit alvast plaatsen, dan ga ik zo weer verder

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naat, balen dat je je zo voelt. slaap lekker en gefeliciteerd met t rijbewijs!

binna, ik had ook steeds dezelfde bloeddruk, maar nu ineens omhoog. dinsdag weer heen. dan merk ik wel of ie verder gestegen is.
    wat een werk de box verven! wat voor kleur wordt ie?

kimm, balen dat je de gyn niet leuk vindt. wat betekent t eigenlijk dat t hartje overslaat? fijn dat t verder goed was!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jeej! De 1e augustusbabies zijn er!

@Sjudith; Van harte met jullie dochtertje!

@Rachel; Van harte met jullie zoontje!

Meiden, geniet ervan!

Xx

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rachel: gefeliciteerd met Jayden!

@Sjudith en Chieffie: gefeliciteerd met Giulia!

@Lauwie: hier dezelfde bloeddruk. Eerder deze zwangerschap was ik bij de gyn. onder controle. Hij zei mij pas weer actie te ondernemen als mn onderdruk boven de 90 is. Tot die tijd is alles normaal.

Het is hier heerlijk afgekoeld. Wat een verrukking. Jarissa is op het KDV, Ron gaat zo werken. Ik lekker een dutje doen!

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Voor de augustus mama's die al bevallen zijn, van harte gefeliciteerd..

En voor de andere augustus mama's, heel veel succes met de laatste loodjes.. Ook jullie hebben binnenkort jullie kleintje in jullie armen...

Heel in het begin heb ik ook nog met jullie meegekletst, omdat wij zelf dachten dat we 10 augustus uitgerekend zouden zijn, maar de vk vertelde ons toen dat we toch al wat langer zwanger waren :) en dus onze datum moesten verplaatsen naar juli...

Groetjes een juli mama

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Rachel gefeliciteerd met je zoon

Sjudith Gefeliciteerd met je dochter

Jee hier ff flink beroerd pffffffffheb in me buik en benen net het gevoel of ik heel erg ongi ben.

Nou ga weer lekker terug op de bank want heb weer opvliegers misselijk bah bah word lange dag dit

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    miranda, heel veel sterkte meid, jij en je gezin.
    weet niet zo veel te zeggen, maar denk aan jullie met deze dagen!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Juudtje en Chieffie van harte met jullie dochter giulia

Miranda heel veel sterkte vandaag!

Wat een gerommel! Mag ik ook al, haha! Morgen 40 weken, wie weet!

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He dames!

had ik net zo'n beetje op iedereen gereageerd is mijn hele tekst weg aaarrggghhh!

wil iig Miranda heel veel sterkte wensen op deze moeilijke dag! dikke kus en knuffel meis!

@ alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes en geniet er van!

Amber is een beetje ziek heeft gisteren veel overgegeven dus dat moeten we in de gaten houden! En andaag zijn we er achter gekomen dat ze een aambei heeft...'t is zonde mijn kleine dame!

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    happy, nog rustiger aan doen dan je al doet, moeilijk he

marleen spannend hoor dat je te horen hebt gekregen dat er van alles aan het gebeuren is daar binnen.

arri, nog aan het poetsen vandaag?

kimm ik vind het maar raar dat ze zomaar de datum verschuiven, je zou eerder denken dat het kindje wat kleiner is in groei

binna, voor je het weet mag jij ook je kleintje in bad doen.
    fijn dat alles goed was bij de vk
    oei gevallen, nou gelukkig voor zover je dat kan zeggen is het goed afgelopen. en die muur komt wel weer goed hoor

subke 4 kilo dat is een behoorlijk gewicht als je zoveel stress hebt gehad.
    maar hoorde van de week de verloskundige zeggen dat ze er ook wel eens goed naast zitten.

my angel wil je voor vandaag ook weer sterkte toewensen, neem aan dat je weer in bajes zit

arri klinkt spannend

kimm klinkt als een heel leuk boek

joy lekker hoor dat je in het zwembad liggen kon gister, ben jaloers op je

judith gefeliciteerd met jullie dochter giulia

willielien de vliezen, spannend ook

eimat hier ook krampjes gehad de eerste dagen, heb er cinnababy voor gegeven, weet niet of dat het was wat hielp maar ineens vanaf dag 5 of 6 ging het beter.
    succes

rachel gefeliciteerd met jayden mitchell

moniquekenitra, hier heb ik ook het bandje, alleen zat het bij anissa niet om haar pols maar enkeltje. en het prikkertje van de hielprik heb ik ook
    succes met het rondkrijgen van het visum, kan begrijpen dat je haar er graag bij wilt hebben.

philly 40 weken, en het word nu dus echt aftellen

naat gefeliciteerd met het rijbewijs van je man

ach austin wat zielig voor het kleine meisje, trekt dat nog weg?

hier is het gelukkig een stuk koeler.
    anissa heeft gister heel de dag geslapen alleen in de avond is ze onrustig en steeds wakker. het liefst ligt ze dan bij me.
    de avondvoeding is vaak ook minder voedzaam waardoor ik denk dat ze sneller honger heeft. snachts slaapt ze in ieder geval wel goed, gister van 12 tot 5 uur.

18. Hey allemaal..

Nu is dan eindelijk jullie maand begonnen! Bij ons moeten er nog 3 geloof ik, maar bij deze wil ik de mama's die allemaal nog moeten heel veel geluk en succes wensen!

En de mama's met babietjes: Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs een trotse juli-mama

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Rachel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Sjudith en Chieffie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Kimm, wat een raar gedoe daar. Maar ze hebben het dus niet opeens nu net pas een week verzet. Blijft raar, maar wel ietsje minder, of niet... Gelukkig gaat het met de kleine goed.

Austin, wat zielig, een aambei! Hoe komt ze daar nou weer aan? Hoop dat het snel over is.

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ noura en chantico dit komt waarschijnlijk door het harde persen als ze moet poepen zit er daarom aan te denken om over te stappen op Friso comfort dat is tegen krampjes, verstopping en spugen...weet iemand of het kwaad kan om zomaar over te stappen of dat dat echt op aanraden van de arts moet gebeuren?

xxx

Deel Deze Pagina