Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Joy: dat zou wel erg jammer zijn voor je. Hihi, mijn VK zegt altijd: opvoeden begint al in de buik. Dus ik dacht: ik spreek haar vast even toe! Wie weet helpt het. Het is nu ook mooi weer om te bevallen.

Met dat hele hete weer begon bij mij her en der wat gerommel. Maar nu het weer lekker aangenaam is, is het gerommel ook opgehouden. Ga toch overtijd lopen denk ik. Maakt gelukkig niet uit, tenzij het weer zo bloody hot wordt.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    Diana heel veel sterkte! Was achteraf ook blij bij de eerste dat ik in het ziekenhuis was. Kreeg ik ook mooi pijnstilling.

Ben 40 weken...Vorige keer was ik op dit moment bezig! Helaas ga ik nu overlopen ben ik bang.

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    *GAAAAAP* ik ga me bedje maar weer eens opzoeken.... pfff ben echt kapot moe....

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Zo buikje weer vol....

@Joy: oei dat is ook niet waar je op zit te wachten, dat je zoontje dan thuis is tijdens de bevalling....is er niet een kamp te regelen voor hem in die periode? Dan heeft hij lekker ontspanning en kun jij je richten op de bevalling.....

@Lique: gefeliciteerd met je 40 weken! ook aan het overlopen dus....

@Pengedrag: ja met dat warme weer bevallen lijkt me ook niet echt fijn....gek hè dat t dan zo kan rommelen en opeens weer ophoudt....beeb is nu al aan het plagen.....

@Diana: spannend joh! Volgens mij ben je precies op de uitgerekende datum straks mama! Succes!

@Sjudith: wat een mooi popje zeg! Lekker van genieten!

Nou ik en mn voeten gaan ff wat doen hier en dan duik in mn zwembad weer in.....
    Vriendlief heb ik weggestuurd...die jongen heeft al 2 weken van zijn vakantie er op zitten en het enige wat hij heeft gedaan is met mij in het ziekenhuis zitten of me oppeppen omdat ik er doorheen zit...vind t zo sneu, dus die gaat lekker de hort op met mobieltje standby....

Fijne dag allemaal!

Liefs

5. poehkuh

poehkuh Lid

29 dec 2007
    55
    0
    0
    ***Ik breek even in****

Ik ben een vriendin van Diana en ik kreeg net een sms dat ze inmiddels in het ziekenhuis is. Ze krijgt morfine en ze had om 8 uur 6 cm ontsluiting..
    De weeen kwamen te dicht achter elkaar en waren erg heftig..

Dus ik ga nog even verder met duimen voor haar..

Groetjes Nikkie/Poehkuh

***Ik breek weer uit**

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Spannend hoor Diana!

Esprit, lief van je dat je je vriend eruit hebt gestuurd om leuke dingen te doen, kan ik me wel voorstellen!

7. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi lieve augustus mama's,

Ik heb al een tijdje niets van me laten horen.
    16 juli om 17.30u braken ineens mijn vliezen en daarna ging het heel snel.
    Ik heb nog een tijdje ontkend dat de bevalling beonnen was, maar in auto terug naar huis had ik al om de 4 minuten weeen. Dus het was echt raak, ondanks dat het 5,5 week te vroeg was.
    Om 19.45u kwam ik in het ziekenhuis aan en werd ik gelijk aan de scan gelegd. Om 23.30u is ons prachtige meisje Meike geboren.

Omdat ze zo vroeg was, heeft ze de eerste tijd in de couveuse gelegen en na 4 dagen mocht ze in een gewoon wiegje. Omdat ze sondevoeding kreeg, moest ze eerst zlfstandig kunnen drinken, voordat ze naar huis mocht.

Gisteren was de grote dag. We hebben haar met een grote glimlach meegenomen naar huis en de nacht zijn we goed doorgekomen. Ik zal binnenkort een foto van haar plaatsen.

groetjes Marije

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heeej Muis! Dat is onverwacht voor ons!

Gefeliciteerd met jullie dochtertje Meike

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Muis: gefeliciteerd met Meike!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@juudje en Chieffie wat een prachtig meisje

@elleny wat balen dat de nacht weer wat kort was.hoop dat je wel weer in slaap bent gevalen

@denicepino heb je toegevoegt op de hyves. zag wel al een foto wat een moppie.en wat lekker dat het al weer beter met je gaat.

@joy alleen een beetje van me rug en eleboog en blauwe vreef( weet niet hoe je het schrijft) dat is wel een moeilike gedachte lijkt mij dat er dan straks mensen op vakantie zijn die je er bij wilt hebben

@espirit ik weet het niet.ken het niet. weet wel dat ik afentoe wat slijmerige bende in me ondergoed heb

@kimm balen dat je zo slecht geslaapen hebt. ik ga stof halen om te proberen een box kleed te maken

@happy moeilijk he dat niks doen.

@pendrag dat doe de meeste kinderen. je wil niet weten hoe vervelend dat bij ons op het kdv is. heb je er 10 gehad kan je er nog 5 doen omdat ze gepoept hebben :evil:

@lique80 jaa je bent 40 weken.dus of vandaag of je bent al overtijd

@espirit dat is wel lief van jou.maar tis ook wel logies dat ie je steund.ook zijn kindje

Muis van hartegefeliciteerd met jullie dochter Meike

Nou ik heb wel weer beter geslapen als gistern.en me rug doet gelukkig ook minder zeer. vandaag alleen thuis man lief is aan eht golfe. ga straks stof kopen om een box kleed te proberen te maken. want kan ze niet vinden voor een driehoek box en bij de meeste zelf maak website kosten ze meteen 80 euro. :confused:

liefs sabrina

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, fijn dat je beter hebt geslapen! Je kan altijd uitproberen, toch! En ja 80 euro is dure grap idd....

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    He Linka: Morgen komt je meid weer thuis! :thumup:

Binna: Fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Muis: Wow onverwachts, maar van harte gefeliciteerd met jullie dochter Meike!

Diana: Spannuunndd! Hou het in de gaten hier hoor,...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vanaaf heel misschien anders morgen :whistle: !

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    linka kan je weer lekker knufelen

15. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @Muis: gefeliciteerd met Meike! En super dat jullie nu lekker thuis zijn!

Hier eigenlijk wel aardig geslapen. Okay, van 4 tot half 6 wakker maar verder.. ach, mag niet klagen. Ik herken wel wat er gezegd wordt over gerommel in de trommel bij warm weer en dat het nu weer rustig is. Hier dus ook.

@Esprit: die druppel melk? Helemaal herkenbaar.. Beetje irritant he?
    @Diana: wow... we denken aan je en hopen snel op prachtig nieuws!
    @Joy: ik heb je gemist vannacht maar je was er weer vroeg bij. Maar super dat het iets beter is gegaan met slapen. Ik duim elke avond voor je
    @Binna: ik had het nog niet gezegd: maar auw! Wat vervelend (en eng) dat je gevallen bent maar fijn dat het nu wat beter gaat. Je hebt een blauwe wreef, dat zal wel heel pijnlijk zijn zo dicht op het bot.
    @Linka; jouw dochter komt weer thuis en Chris gaat maandag op vakantie! Hij heeft er zoveel zin in! Ik zal hem wel missen hoor maar het is ook wel weer lekker rustig.

Iedereen een heel fijne dag en tot snel!

Elle

16. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

@Judith & Chieffie; gefeliciteerd met jullie mooie dochter!

@Rachel; gefeliciteerd met jullie zoon!

@esprit: meid ik begrijp helemaal hoe je je voelt, en dan zie je het verschil met de ene of de andere gyn. helemaal als ze je eerst van alles beloven en dan er weer op terug komen. Bij mij deed het me zo goed dat ze zei: ik begrijp dat je er doorheen zit en het gaat zo niet langer! Dan voel je je als moeder wel serieus genomen, al begrijp ik dat de gezondheid van het kindje het belangrijkst is. Sterkte meis en een dikke knuffel.

@MyAngel:
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    Dat heb je maar mooi voor elkaar meid! en nu lekker uitrusten en je voorbereiden op je kindje maandag!

@Pendrag: ja een schone luier poept altijd het lekkerst! Het lijkt wel alsof ze er op wachten hihi

@lique: gefeliciteerd met je 40 weken, het kan nu niet lang meer duren in ieder geval!

@Muis: gefeliciteerd met Meike!

@binna: fijn dat je pijn een beetje over is meid. Leuk zelf een boxkleed maken, is ook een leuke manier om bezig te blijven.

Zo ik heb het maar even opgepikt van waar ik was gebleven.
    Fijn dat de meesten weer wat beter hebben geslapen, het was dan ook en stukje koeler gelukkig. Ik heb ook een paar uurtjes mee kunnen pikken. Misschien ook omdat ik wat rust in m'n hoofd heb dat het niet zo lang meer gaat duren waarschijnlijk.
    ik las dat Diana aan de morfine zit. Ik wist niet dat ze dat ook wel eens gaven bij een bevalling. Hopelijk hebben we snel babynieuws van haar!
    Hier rommelt het redelijk met harde buiken, dus ik hoop dat het ook iets doet en in maandag wat ontsluiting heb [-o<

Fijne dag allemaal

liefs

Philly

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    vraagje hebben jullie ook soms zo'n pijn aan je buikspieren?

18. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Zijn het niet je banden? Dat kan dan komen door het indalen van de baby.. je buik gaat dan ook wat lager zitten.. (meestal zien andere mensen dat beter dan jijzelf). Vervelend zeg!

19. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Alle nieuwe papa's en mama's van harte gefeliciteerd met jullie dochters/zonen!

Spannend allemaal!

Hier een redelijke nacht gehad, paar keer wakker,vervelende prikmug op de kamer...
    Ik heb niet echt last van mijn buikspieren meer van de onderkant van mijn ribben.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    elleny nee het doet boven in zeer net onder me ribben

Deel Deze Pagina