Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ esprit meis ik weet hoe je je voelt! ik had precies hetzelfde! nog even volhouden het gaat het allemaal waard geweest zijn ik beloof het je! hele dikke xxx en knuffel! ja die mannen die hebben het ook best zwaar he 't is zonde!

@ sjorsje ik zal ze weleens bellen en vragen of het kwaad kan. thanks!~

@ pendrag thanks voor de tip meid!

@ binna nee helaas is de kraamzorg al weer weg van mij had ze nog wel een paar weekjes mogen blijven, ze hield heel mijn huishouden bij hahaha!

@ naat lekker je rust nemen hoor meis, als die kleine er eenmaal is komt er niet zo veel meer van!

@ kimm kan dat verders geen kwaad?

@ schatje wat is jayden een schatje!

@ linka hoe is het met je meis? trek je het nog een beetje? Myrna zal het wachten op haar zusje ook wel beu zijn! dikke x en knuffel van mij!

@ diana spannend meis zet 'm op! je kan het!

@ bemy ach meis toch dat kan je er als zwangere vrouw nog wel bij hebben! weet je wat goed helpt...een paar pakken yoghurt in je bad gooien dit mengen met water en met je benen in gaan zitten, dat verkoelt echt heel goed!

@ chieffie he he zo dik...de mijne woog 3850 gram hahahah! nog gefeliciteerd he!

@ myangel gelukkig ben je er vanaf nu! ben maar trots op jezelf meis je hebt 't 'm toch maar mooi geflikt!

@ lauwie gefeli met je 37 weken!

@ rebecca nog gefeliciteerd meis! pittige wond he meis! komt allemaal goed hoor, hier gaat het ook elke dag steeds een beetje beter! veel sterkte en geniet van je kleine dame!

@ daisy he lieverd hoe gaat het met jou en je prachtige dames?

@ marije gefeliciteerd meis! en wat ijn dat jullie haar nou eindelijk thuis hebben!

Amber is vandaag erg huilerig! 't is zonde maar ff goed in de gaten houden!

xxx

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hoi meiden,
    Ik vind het wel spannend om lekker mee te lezen, ook omdat ik de bevalling al achter de rug heb.
    @ bemy, voor jou gaat het nu ook opschieten, voel je je nog goed?

Onze Roos doet het supergoed, wordt maar 1 keer wakker 's nachts om te drinken en paps helpt aan alle kanten mee. Onze kraamhulpen (jaja 2 maar liefst) zijn vandaag voor het laatst, dat is aan de ene kant fijn, want we hebben echt een supertijd met ze gehad, maar we zijn er klaar voor om als gezinnetje verder te gaan.
    Vanmorgen zat Roos al boven haar geboortegewicht :) en ik heb net voor het eerst gekolft, is ook een nieuwe gewaarwording, hihi. 120 cc en dat schijnt wel veel te zijn.

Iedereen weer superveel succes met de laatste weken (of dagen of uren) en ik kan het niet laten om nog even te pronken met onze kanjer:

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ petra dat is zekker veel voor in het begin. is dat achter die foto het geborte kaartje?

@austin mischien heeft ze wat last door de warmte en daar door meer dorst.

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ MUIS... gefeliciteerd

@binnabinna

leuk joh... dan heb je trouwens ook iets unieks:)... iets wat niemand heeft:).... succes ermee:)

@austin

voor het hartje? ze zeggen dat het na de bevalling over is... maar ik moet dus wel in het ziekenhuis bevallen... Helaas maar het is niet anders... Het is ook echt afwachten dus... Niemand kan me garanderen dat het na de bevalling over is..

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    kimm dat is ook zo maar vindt het ook wel jamer dat het gewoon niet te vinden is voor een driehoekbox. moet eerst nog maar zien dat het me lukt

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, jazeker, ik ga dr hard knuffelen, dr zusje wacht ook op haar, als ze thuis komt mag gaan beginnen hoor!

Austin, het gaat wel met mij, ik kan niet veel lopen en winkelen enzovoort, krijg ik al snelle harde buiken, vocht heb ik ook, als baby beweegt doet dat ook pijn, dus ik moet DOOR gaan! Doorzettingvermogen heb ik gelukkig wel ;) En met jou en Amber en je manlief?

Petra, Roos is echte fotomodelletje, zo lieffff! Geniet nu maar van samen met je manlief en Roos.

Binna, onder dr ribben? Dat is harde buiken hoor, daar voel je aan buikspieren, heb ik ook als ik ga wnadelen of winkelen enzovoort.

Ellyny, Chris op vakantie? Met wie? Wel lekker voor je idd, maar je zal hem zeker missen ;) Zo dacht ik ook over toen Myrna weg was ;) Begrijp ik het ook wel :) Rust maar lekker uit meis!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou dat is dan ook fijn heb ik zelfs harde buiken als ik zit. :( wordt er een beetje moe van

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Rachel, Judith en Muis van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!

Esprit, manlief de deur even uit. Lief hoor, kan hij ook even bijkomen!

Myangel, wat fijn zeg de laatste keer gisteren. Zit er mooi op!

Hier ook veel geduw in mijn buik. Harde buiken, steken in vagina.
    Druk naar beneden, ik weet niet wat ik allemaal wel of niet voel. Maar soms voelt het echt niet prettig.
    Gisteren kon ik niet meer zitten op het feest. Dus maar wat eerder weggegaan. Had voor het eerst superdikke voeten en benen.
    Heb het nu nog en ze tintelen ook zo. De kleine is wel weer volop aanwezig. Maar nu moet ie zich maar eens melden. Ik wil knuffelen!
    Al ben ik nu wel erg erg moe :(

Dames die aan het bevallen zijn succes, nog even.
    Andere dames, we moeten maar afwachten tot de kleine zover is.
    Sterkte allemaal!

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    He Buddy! Het feest heb je toch maar mooi gehaald, nu maar lekker uitrusten he? En dan moet de beeb maar komen want als ik het zo lees is er wel wat gaande, wil mijn taak als buddy wel vervullen hihi,...
    xxx van mij!

Austin: Wat een bijleesaktie heb je weer gehouden!
    Zo leuk om iedereen zo verliefd over hun kindje te horen. De foto's vliegen ons om de oren, prachtig! Amber huilerig, tja daar heb ik (nog) geen kijk op, veel knuffelen zou ik denken,..

Ik ga even in bad, heb ik zin in! Bye bye

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ kimm ik wens je iig heel veel sterkte!

@ binna ja wie weet...ik ga iig direct naar de winkel om die andere voeding te halen en dan zien we weer verder...hopelijk helpt het want een baby van 2 weken met een aambei is ook wel bizar vind ik!

@ petra wat heeft roos veel haar! echt schattig!

@ linka jeetje meis dat klinkt erg vervelend, nog heel eventjes! hier gaat alles goed alleen is amber vandaag niet zo lekker denk ik houden we maar even goed in de gaten!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @austin wat je dan ook kan doen.met die neiuw en oude voeding dat maakt niet uit.maar wat meer water als schepjes. dus b.v 70 water 2 schepjes. dan krijgt ze wat meer vocht binnen. weet niet hoeveel ze nu drinkt.

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ binna ze drinkt nu tussen de 100 en 120

he weet jij trouwens hoe je een foto in je bericht kunt zetten?

xxx

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Pendrag hahah had haar ook al toegesproken dat ze om moest draaien
    helaas is ze nu al dwars .Nou te hopen dat dat hete weer niet meer terug komt hoor .

@lique80 ook al over de datum ik heb nog 4 dagen .
    ben wel benieuwd hoeveel er over de 40 weken gaan.

@Esprit nee das niet zomaar te regelen nu als het kindje nu gewoon
    goed lag was ik al lang bevallen maar nu kunnen ze niks.
    Och zal wel goed komen heb er nog 1 meer thuis dus 1 extra maakt dan
    ook niet meer uit he.JIj gaat morge al over de datum zeg.
    Lekker joh het zwembad in doet je voeten ook goed had ik gemerkt.
    Veel plezier en badder ze .

@Diana succes de laaste cm doen het pijnst is mijn ervaring .

Muis80 Gefeliciteerd met je dochter

@binnabinna vervelend joh blauwe plekken geen glijpartytjes
    meer maken jij he.Ja och ik ga er niet meer bij stil staan bij die
    gedachte had pas er bijna een inzinking van.
    Gaaf een driehoekige box.

@Linka76 je dochter is lang op vakantie geweest he lekker
    als ze dan weer thuis komen.

@Austin vervelend mijn dochtertje had dat ook ben ook
    gewoon overgestapt op andere voeding .

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Met tinypic dat is site even foto online en dan als je hem erin hebt staan op foto rechts klik copieeren en dan link in het berichtje zetten met img volgens mij.
    Zo werkt het op een andere site tenminste

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ austin je kan dan proberen haar 130 water en 4 schepjes te geven dan krijgt ze iets meer vocht binnen. wij doen hetmet dit warme weer op het werk ook wel en geven dat advies ook aan ouders. omdat ze meer zweten hebben ze dan soms te kort vocht.

http://www.tinypic.com./ met deze site kan je foto's plaatsen.

@joy dat is op zich ook wel het beste om er niet te veel over na te denken.want dan wordt het alleen maar moeilijker.

En de driehoekbox is erg gaaf.aleen voor een box kleed is haast niet te krijgen.dus ga nu maar wat zelf proberen te maken.

liefs sabrina

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Das een goede bezigheid nu en leuk om te doen

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @austin en petra: wat een mooie meiden dames! :D geniet er maar lekker van!

@diana: spannend!

liefs rebbel

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    dat is waar. en niemand heeft het.want we zijn hem ook aan het verfe van blank eiken naar zwart en dan een zelf gemaakt box kleed er in

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Gaaf maak je wel een foto als je klaar bent ?wil hem wel zien

Deel Deze Pagina