Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  2. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Muis en papa gefeliciteerd, wat fijn dat het zo goed gaat en je de kleine nu lekker mee naar huis hebt mogen nemen... nu lekker gaan genieten

Diana en man van harte gefeliciteerd met jullie Celine!!!

3. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 40 weken, dat is ook al een hele prestatie!

Het is inderdaad fijn al je gewoon erkend wordt in het feit dat je er doorheen zit. Bij mij is dat ook de reden dat ze willen gaan inleiden, die zien ook wel dat ik een spontane bevalling niet ga volhouden en dan moeten er misschien allerlei kunstgrepen aan te pas komen die ook niet goed zijn voor baby en moeder.
    Hopelijk heb je de volgende afspraak weer iemand die iets verder mee kan denken.

Ik wordt ingeleid als ik "inleidbaar" ben, dus er moet wel ontsluiting zijn, anders kunnen ze de vliezen niet breken. Wat ze gaan doen als dat niet het geval is weet ik niet, dat zullen ze dan wel bespreken neem ik aan. Ik geloof dat er ook nog gels en pillen zijn om de boel een zetje te geven.

Hou vol he meis! uiteindelijk is het allemaal de moeite waard geweest! En ik hoop dat we maandag allebei ons kindje op de wereld gaan zetten (of eerder natuurlijk)

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @ElleNY&Linka lekker joh wou dat ik ff iemand had om chaggie
    tegen te zijn hahaha
    @Esprit balen dan hier regent het nu ook.
    Ja me hele familie zit nu in amerika .Maar als
    het kindje nog wat langer gaat wachten zijn al me vriendinnen
    dadelijk ook op vakantie dan zijn er geen riemen meer .
    Gefeliciteerd met de 40 weken morgen ben je over de datum heen
    hahah

@Linka lief hoor die sokjes

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    grrrrr heb ik de stof voor het box kleed.en alles netjes op maat geknipt.garen er bij gekocht. loopt gewoon de naaimaschien vast op die roze.gare wat ik ook probern. wat een gezeur. ben mar even gestopt.

@linka wat een liefe sokjes.

@espirit tis ook niet erg dat het er is want weet dat het er bij hoord maar vroeg me af.of je dat ook boven in onder je ribben zo kon voelen.tis net spierpijn

@phily spanend meis (maandag)

@pendrag hmm je brengt me op een idee lekker koppie thee koekje er bij

@aliekeleppink hoe was de bruiloft van je zus

@noura dat is minder dat jullie draakje niet wou slapen. is ze nu wel lief?

@de meiden die sjagie zijn. hier komt een op vrolijk knufel komt ieeee

liefs sabrina

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Naat; Gefeliciteerd met het rijbewijs van je man

@Lique; Gefeliciteerd met je 40weken!

@Bizzy; Welkom, ik hoop dat je het hier bij kan houden

@My Angel; Eindelijk zit het er op. Rust maar lekker uit, zodat je maandag lekker uitgerust van je kleintje kan gaan genieten

@Lauwie; Gefeliciteerd met je 37weken

@Rebecca; Gelukkig gaat alles goed met Amy

@Linka; Wat een schattige sokjes

@Diana; Van harte gefeliciteerd met je dochter

@Muis80; Van harte gefeliciteerd met je dochter

@Esprit; Gefeliciteerd met je 40weken!

@Denice; Wat een schatje!

Hier heeft mijn man ook al zo'n belachelijk rooster. Over een paar dagen ben ik uitgerekend en mijn man moet tot en met 5aug nachtdiensten draaien en daarna nog 3avonddiensten. Tijdens de nacht draait hij alarmdienst, dus als het begint kan hij niet zomaar weg :( . De week van 12aug staat hij ingepland om iemand in te werken, terwijl hij na de bevalling 3weken vakantie heeft :evil: :evil: :evil: Ik word er echt een beetje gek van en ben bang dat het tijdens zijn nachtdienst gaat gebeuren.....

Groetjes Silvia

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Het was een emotionele dag gisteren.
    Ik heb héél veel tranen laten stromen. :cry:
    We hebben heel veel gepraat over vorig jaar.
    Over de mooie momenten maar zeker ook over de verdrietige.
    's Middags zijn wij samen met mijn ouders naar het plekje van Lindy* geweest.
    We hebben er een prachtig versierd plekje van gemaakt.
    Joëlle en Dionne hebben samen alle spulletjes voor Lindy* op het grafje gelegd.
    Het was wel heel speciaal om Laureen in de maxi cosi bij ons te hebben.
    Ze zal in de toekomst ook zeker alles over haar 3e grote zus te horen krijgen.
    Ik hoop dat we nu weer een beetje meer rust in ons hoofd kunnen krijgen.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes

@ Alle nieuwe ouders: GEFELICITEERD met jullie prachtige kids. :whistle:

Met Laureen gaat alles goed.
    Afgelopen donderdag is de wijkverpleegkundige geweest voor een kennismakings gesprek.
    Ze had ook een weegschaal mee, dus hebben we Laureen even gewogen.
    Op de weegschaal stond: 3270 gram!
    Ze is dus nu gelukkig al weer over haar geboorte gewicht heen.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, da's belachelijk idd......!

Voor Kimm is ook idd belachelijk.

En Miranda, tjeetje, het was idd zwaar, maar Laureen zal zeker van jullie over prachtige zus Lindy* horen enzovoort! Dik knuff!

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Miranda: lieve meid, het is ook heel zwaar en verdrietig! Vind het heel mooi hoe jullie er mee omgaan en dat jullie de meiden er zo bij betrekken! En die tranen laat ze maar lekker lopen hoor! Ik hoop ook dat jullie nu wat meer rust krijgen na deze emotionele tijd! Ik heb veel aan jullie gedacht...een hele dikke pc-knuffel voor jullie allemaal!

Wat fijn dat het met Laureen allemaal zo goed gaat! Vergeleken met haar wordt onze beeb een peuter bij de bevalling, hij/zij weegt nu 3840 gram...is natuurlijk wel een schatting, maar toch hè.....

Liefs Vera

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miranda, wat mooi dat jullie zo samen bij Lindy* zijn geweest. Maar zeker ook zwaar ja.

Binna, bruiloft was erg leuk. Maar ben kapot!

Esprit, laat me zeker lekker verwennen door mijn mannetje. Hij kwam om kwart over 3 thuis. Was eerder weggegaan op het werk, maakte zich zorgen en wilde boodschappen doen enzo.
    Echt lief!
    En ik moet zeggen vind het heerlijk al ben ik normaal niet zo.

Hier is het nog steeds verder vrij rustig. Soms wat harde buiken en geduw op plekken waar ik liever niet wil dat de kleine duwt. Maar niet echt het gevoel van kramp of geduw naar beneden. Zal wel weer niets aan de hand zijn!
    Maandag 39 weken, dus kan ooknog prima 3 weken duren!

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Oh, wat een schattige sokjes buddy!

Hier net weer enige actie, zou t dan toch nog gaan gebeuren? Heb heel veel slijm verloren...echt draden, maar heel helder, geen bloed of zo....en mn rug doet zo enorm zeuren....Moet er in de slijmprop bloed zitten of kan die ook heel helder zijn?
    Mn ma zegt: dan duurt t nie lang meer....hopelijk komt haar voorspelling uit......

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Alieke: lekker over je heen laten komen meid! Ik vind het nog steeds erg lastig, maar merk dat het me aan de andere kant ook heel veel rust geeft dat hij me dingen uit handen neemt.....

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Diana; Gefeliciteerd met je meisje!

Heb verder niet bijgelezen.. :oops: .. Gaan zo op verjaardag naar mn zwager, en morgen vieren we Jamie's verjaardag met de opa's, oma's, omi's en zwager en verloofde + beebje. Gewoon klein, zoveel mensen over de vloer trek ik niet meer...

Of ik moet vandaag al gaan bevallen.. de hele dag heb ik al last van mn liezen, zeurderig gevoel alsof ik ongesteld moet worden, steken in mn buik en lager en harde buiken... zit geen regelmaat in, dus ik maak me nog geen zorgen. Zodra ik er echt 'last' van krijg, bel ik het zkh. Maar denk dat dat wel mee zal vallen.

Iedereen een hele fijne zaterdagavond en tot snel!

Xx

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Muis van harte met de geboorte van je dochter

Diana van harte met je kleine meid, geniet ervan

@kimm1988: wat een maf rooster zeg haha, die hebben ook niks te doen daar.

@duster, ook al zo'n raar rooster wat hebben die lui allemaal?

We hebben vandaag een auto gekocht, voor de baby en de hondjes haha
    peugeot 307 SW mooi ding hoor. we hebben 2 auto's met drie deuren en dat kan straks niet als we de baby en de honden tegelijkertijd moeten meenemen natuurlijk. ben er helemaal blij mee.

nou hoop dat het verder af gaat coolen want vond het toch nog erg warm vandaag hoor

eetse

j

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wij Peugeot 406 brank bouwjaar 2004, op 11 aug gaan wij ophalen, spannend!

Buddy, ja lief he die sokjes, ben ook heel blij mee en zit mooi in de kast in babykamer, hihi!

Veel slijmprop, heb nu ook veel afscheiding en slijmprop heb ik ook gehad, dus afwachten, ik blijf rustig want weet dat het ook lang kan duren....

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nieuwe foto's van nieuwe auto in mijn album! Binnenkort haal ik die weer uit mijn album ;)

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    linka toe maar hoor zo'n mooi auto en lekker groot.wij hebben ook een stionwagen

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ja wel lekker hè een station, geen geklooi meer joehoe

zal ook een foto erop zetten

19. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    pfffffff die voorweeen zie ik het nut ook niet van in hoor ze zijn pijnlijk maar leiden tot niks :(

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Jenny, mooie auto, die hebben wij ook gehad.
    Alleen hadden wij er heel veel problemen mee en hebben hem dus na een jaartje al ingeruild.
    We hebben nu een nog grotere. Een Kia Sportage.
    Lekker veel ruimte dus. En inderdaad 3 deuren is niet handig, vandaar dat mijn opel corsa een paar maandjes terug is omgeruild voor een peugeot 206 met 5 deuren.

Hier lijkt het nog steeds rustig.
    Heb het idee dat mijn afscheiding dunner is als anders, ach ja dat kan natuurlijk zomaar.

Deel Deze Pagina