hoi hoi mag ik gezellig met jullie meekletsen ik ben 10 augustus uitgerekend van mijn derde kindje gister was het al behoorlijk aan het rommelen maar helaas heeft het niet door gezet maar ja mijn jongens kwamen ook pas met 41 weken ik ben nu 39 weken dus wie weet moet ik nog wel 3 weken lees al een tijdje mee wil iedereen die bevallen is van harte wensen en de rest sterkt met de laaste loodjes groetjes mariekje
ja zeker vind het best wel weer spannend ben al 2 keer bevallen maar toch best wel weer zenuwachtig hoe alles zal gaan verlopen ik mag nu wel gelukkig thuis bevallen ze lag eerst in een stuit maar ze hebben haar vorge week gedraaid ik het ziekhuis dus mag nu lekker thuis bevallen groetjes mariekje
@ linka goeimorgen balen dat je slecht geslapen hebt @jenny ja wordt nu echt een groot buik(je) @marieke welkom
Alle nieuwe papa's en mama's Gefeliciteerd met jullie kleintje Welkom voor alle nieuwe dames have fun hier
Jenny: Ik denk juist dat het niet met mijn zwangerschap te maken heeft. Snap dan ook niet waarom ze er niet een andere arts bij hebben gehaald. Vandaag maar weer kijken hoe het gaat
als je er morgen nog meeloopt zou ik even naar de huisarts gaan en uitleggen dat de VK en Gyn bijna alleen maar kijken rondom de baby en dat je even een andere blik erop nodig hebt. snap wel dat hun de baby belangrijker vinden, maar ja jij moet het er nog uitpoepen en als je dan op bent door een infectie of iets dergelijks is het niet te doen natuurlijk. misschien is het iets heel knulligs, maar door het verwaarlozen ervan straks verder van huis.
Goeiemorgen meiden! Welkom aan de nieuwe bijna-mama's en natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie hummel op komst! @Binna: vervelend dat je zo slecht hebt geslapen meid! Hoipelijk kun je vandaag nog wat bijtanken....mooi buik hoor! @Naat: ik had ook van die pijnen (als t hetzelfde was hoor) Ik heb toen paracetamol gekregen en buscopan en moet zeggen dat dat op een gegeven moment wel verlichtte....Ook hebben ze mijn blinde darm bekeken, lever nagekeken en de galblaas bekeken, ze dachten dat daar de pijn weg kwam. Ook de placenta is toen goed op de echo bekeken, ze dachten eerst dat daar misschien een bloeding achter zat....Ik hoop dat je hier wat mee kunt meid, want dit is ook niet leuk meer! Succes en sterkte! @Elle: t zit jou ook niet mee hè...al die klachtjes en kwaaltjes zijn zo enorm uitputtend! Ik vraag me ook wel is af hoe ik nu nog een hele bevalling moet gaan doen, loop nu al telkens met mn longen uit mn bekkie, pffff.....Ik reken maar de op de oerkracht die ze zeggen dat die gaat rkijgen als de bevalling begint! Nog ff volhouden meis! @Rebecca; fijn dat je thuis bent met je meissie! Tis natuurlijk voor jullie allebei erg wennen om samen thuis te zijn...geniet lekker van je beeb! Hier een gebroken nacht gehad...kreeg op een gegeven moment enorme kramp en steken, dacht echt t gaat beginnen, maar helaas t zakte weer af....zal wel weer voorbereiding op t echte werk zijn geweest.....als ik al die voorbereidingen bij elkaar op tel zou ik bijna gaan verwachten dat ik met het echte werk zo klaar ben ...... Weet verder ff niet meer te schrijven, kga weer aan de nestel hier.... Tot later en aan iedereen een fijne dag! Liefs
@ espirit balen dat je zo'n last hebt gehad van krampen vanacht. en snap je wel hoor. dat je zoiets hebt van het voor werk is nu toch wel eens klaar.
Welkom nieuwe mama's, op de valreep nog even hie rmet ons meekletsen, maar dr is al een nieuw mama's topic geopend dus we kunnen daar na de bevalling verder kletsen,... Esprit en Naat heel veel sterkte met jullie pijn, dikke knuf van mij. Dit is echt niet leuk voor jullie! Bbrrrr nog 10 dagen, vind het nu wel echt heel spannend worden hoor. Fijne zondag allemaal! (zou er nog een babietje geboren worden vandaag, er komt bijna elke dag wel een bij)
@Jenny @Linka; Wat een mooie auto's! @Subke; Fijn dat je een datum weet; en zo snel al. Succes! @mama86ilse; Welkom! @Naat80; Beterschap, hopelijk kunnen ze alsnog iets vinden @Rebecca; Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Geniet lekker van elkaar. @Mariekje89; Welkom. Fijn om van iemand te horen dat de draaipoging wel gelukt is. @Binna; Mooie buik. : Ik ben nu 39weken en 4dagen zwanger en voel mijn kindje sinds gisteren ineens veel minder bewegen. Ik maak me best zorgen. Ze zeggen wel dat 't normaal is dat je je kindje op 't einde minder voelt, maar had dit niet meer verwacht omdat hij nog erg beweeglijk was terwijl hij al vast in bekken lag. Weet iemand of dit normaal is? : Groetjes Silvia
Ben niet echt fit reageer even niet persoonlijk maar aan alle nieuwkomers welkom. Aan de slechte slapers erg vervelend weet er alles van dikkeknuf van mij. Diegene met mijn sterkte . Jee weet niet wat ik heb maar heb tintels in me kop lijkt of ik nog half slaap maar niet slaap. Beetje wankel dus ga is een kopje koffie proberen te drinken in de hoop dat het daar mee weg gaat
@duster2000, Het is vrij normaal dat je kindje minder beweeglijk is. Voel je het wel 3 a 4 x per dag? En als jij je echt zorgen maakt gewoon de vk even bellen.
Goedemorgen allemaal, Hier een lekkere rustige nacht gehad. Wel een paar keer wakker geworden van zere heupen, maar na het draaien iedere keer weer snel in slaap gevallen. @Duster, ik voel mijn kleintje nu ook bijna niet meer. Meestal alleen 's avonds eventjes. Vandaag gaan we naar Giethoorn, hopelijk werkt het weer vandaag mee. Groetjes Joyce
@Babsie; Gisteren heb ik hem 's avonds maar 1x gevoeld, verder de hele dag niet. De Vk zegt dat onze baby salsabillen heeft, omdat hij altijd verschrikkelijk veel met zijn kont ligt te schudden. Het verschil is ineens zo groot! Groetjes Silvia
@Duster: als je t niuet vertrouwt gewoon ff bellen hoor! Ook al is het alleen voor je eigen gevoel dat ze het allemaal ff nakijken! @Joy: meis, dat klinkt niet zo lekker! Je had toch ook last van vocht? Volgens mij is dat wat je voelt ook een kenmerk van zw.schaps.vergiftiging....ik wil je niet benauwd maken, maar ik zou toch ff bellen....Hoop dat je je gauw wat beter voelt! Mn zus komt zo met neefje en nichtje, hartstikke lief, maar heb helemaal geen zin om gezellig te doen....nou moet ze maar beetje begrip voor hebben, ze weet hoe het is om zwanger te zijn.... Ik heb de hele tijd een drukkend gevoel onder in mn buik....lijkt iedere keer alsof ik naar de w.c moet, maar er komt niks....is dit ook weer warming-up voor t echte werk begint? nou ik jump ff onder de douche...wel weer nodig ....... Liefs
Hallo dames! Hier nog niets aan het handje, al mag het van mij wel hoor! Jammer jammer dat beebje nog niet wil komen! Verder gaat hier alles prima, beetje kramp zo nu en dan, maar niet heftig. De kleine beweegt bij mij ook minder. Gistseren 10 minuten liggen drukken op mijn buik totdat ik eindelijk zeker wist dat ik hem voelde. Hebben jullie ook dat het pijn doet als de kleine drukt. Mijn buik wordt dan strak en doet gewoon pijn. Net of de kleine zijn voet af blijft zetten tegen mijn buik. Niet prettig meer zoals een paar weekjes geleden. Heel vreemd! FIjne dag en beval ze allemaal! Buddie, bij jou ook nog niets? Ik wil mijn taak best vervullen hoor
@duster, Ik zou gewoon even bellen met je vk. Als er niks aand ehand is dan ben je in ieder geval gerust gesteld toch. Daar zijn ze toch voor die verloskundigen
Rachel, Sjudith en Diana van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! ps: Sjudith ik ben erg benieuwd naar je KS ervaring @ alle nieuwe mama's: van harte welkom @Duster, ik herken je verhaal heel goed, mijn baby is er ook zo een, maar sinds vrijdag voel ik ook minder bewegen, ik werd aan de CTG gelegd, maar alles was gelukkig goed, dus het lijkt niet erg te zijn. maar goed als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen hoor. @Sjorsje:Veel plezier in Giethoorn, hoe was het feestje gister van Myrna? heeft je vader nog een beetje genoten? @Esprit:Meis wat balen zeg, nog even de moed er in! @Joy72: heeft de bakkie wat geholpen? @Rebecca: Welkom home meid, lekker je eigen omgeving! Wat fijn voor je meid dat het is mee gevallen, ik heb zelf ook geen angst voor DE RUGGEPRIK ZELF, maar echt het grote werk nl...het opereren..... @Binnabinna:Hoe gaat het verder met jou? Meid heerlijk dat jij nog actief bent, en nog op iedereen probeert te reageren..petje af! @Naat: ooh meid ik heb het met je te doen, ik hoop dat het weg zakt,probeer wat te ontspannen..(makkelijk gezegd dan gedaan) @Bemy: Fijn dat je nog het vol kan houden, ik zou zeggen geniet er nog even van @Linka76: Alles goed meid? Myrna komt vandaag thuis he? of is ze er al? Hoop dat ze genoten heeft! Trouwens mooie wagen hoor @Qeenbee: Heel veel plezier vandaag met de verjaardig van Jamie.. Doe jet het een beetje rustig aan? @Miranda: Ik heb aan je gedacht meid, heb eigenlijk nooit gepaste worden voor dit soort situaties, maar een ding je kindje heeft daar boven een prachtige plekje in het paradijs veroverd... Sterkte meis.. @Philly: hoe is het met jou? Je hoofdpijn is wat minder he? of las ik dat verkeerd? zal voor je duimen dat je ook een 4 augustus baby krijgt @ElleNy: Ben je nog shagerijnig of is de lucht alweer geklaard? @Austin: Meid ben je een beetje hersteld van de bevalling? Hoop dat je nu aan het genieten bent van je baby.. @daisy: hoe gaat het met je meisjes meid? Vast erg druk? @Moniqeukenitra: hoe is het met je vader? hopelijk herstellende.. @Noura: hoe gaat het met jou? Jij zal het ook zwaar hebben met de kleine Safouane erbij... Voor alle andere meiden heel veel succes en sterkte met de bevallingen! Ik zal de aankomende de tijd afwezig zijn! Ik hoop dat mijn buddy CynthiaB mijn nieuws zal plaatsen als ze het niet al te druk heeft! anders moeten jullie wachten tot ik zelf thuis ben...... Duimen jullie morgen voor me Voel me wel raar.... My Angel